• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

(embed)

We gaan tegenwoordig ook al EHBO'ers trappen..

Dat die Mascherano niet spoorde was al even duidelijk maar dit slaat compleet nergens op!

Ik ben groot voorstander van mannelijk voetbal, maar dit lijkt me goed voor minstens 238 wedstrijden schorsing. Een verzorger in zijn rug trappen, pure TBS.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

(embed)

Vanaf 4:20. En als je geen Spaans spreekt, hij doet nog even voor wat die nare jongens deden.

Nare gebaren maken naar iemand over wat hij in het verleden verkeerd heeft gedaan, aan zoiets zal Suarez zich niet zo gauw verlagen..............

Spreek idd geen Spaans. Als je naar zijn gezichtsuitdrukking kijkt is het gewoon een verhaaltje wat hij verteld, dingen die hem wel eens overkomen. Het wordt niet zo huilerig verteld als jullie willen doen geloven Beantwoord hij niet gewoon een vraag van de interviewer?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

Verder ga ik niet op je kansloze getroll in. Suarez is buiten het veld een ander (bescheiden) persoon, het is geen badr hari die overal en op iedereen zijn sport uitoefent. Het is misschien als grap bedoeld, maar het blijft zijn privéleven en zijn gezin en daar mag je geen misbruik van maken. Overigens is de bron van j0enne ook discutabel, vraag me af in hoeverre Suarez dit gezegd heeft.

Hoe weet jij nou hoe Suarez buiten het veld is? Of ken je 'm persoonlijk? Net of zijn gedrag voor de camera - als hij eens geen kronkel in z'n kop heeft - representatief is op zijn totale karakter.

Juist op het veld komt één van zijn ware karaktertrekken naar boven. En wie weet is hij buiten het veld wel altijd en overal heel lief...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoe weet jij nou hoe Suarez buiten het veld is? Of ken je 'm persoonlijk? Net of zijn gedrag voor de camera - als hij eens geen kronkel in z'n kop heeft - representatief is op zijn totale karakter.

Juist op het veld komt één van zijn ware karaktertrekken naar boven. En wie weet is hij buiten het veld wel altijd en overal heel lief...

Ik ken hem persoonlijk.

Voetbal = emotie, er gebeuren dingen op het veld(en de tribunes) die mensen in het dagelijkse leven nooit zouden doen. Boeiend... Je kan Suarez van veel beschuldigen, maar ik zie hem nooit iemand een doodschop geven. Het is gewoon een "irritant bijtertje" dat helaas iets teveel wilt doen om te winnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

Ik ken hem persoonlijk.

Dan is het maar een mening.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach, en dan lees je daarna dit:

'Het was volledig mijn schuld, Ivanovic had niets gedaan. Ik was boos omdat ik even daarvoor een penalty had veroorzaakt met een handsbal. Het werd rood voor mijn ogen en ik was de weg compleet kwijt. Ik kan het verder ook niet uitleggen en ik heb er ongelooflijk veel spijt van', geeft Suárez toe.

"Huilie, huilie, zij, niet ikke, die daar."

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hij bijt iemand in zijn arm en neemt daarvoor de schuld op zich. Chapeau!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Troll alert Jullie hebben jullie discussie gekregen hoor, blij mee?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Is dat trouwens een nieuwe: 'Het werd rood voor mijn ogen'?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tot slot is Stam, die 'zijn hele leven al fan is van Ajax', nog lovend over de club. 'In mijn ogen is Ajax een warme en gemoedelijke club met mensen die daar hun ziel en zaligheid in steken. Ajax heeft de stempel van de arrogantie, PSV van de Brabantse gemoedelijkheid. Nou, de laatste jaren is er in Eindhoven ook genoeg gebeurd én naar buiten gekomen.'

Jaap Stam

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij kan moeilijk zeggen dat die 't maar een kut club vindt he.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jaap is een gigant. Geweldige aanwinst voor het Technisch Hart van Ajax. Ook mooi dat we hem toch nog ruim een seizoen in een Ajax shirt hebben mogen zien. Ik denk dat hij destijds nog wel langer mee had gekund, helaas was zijn motivatie weg toen hij niet meer op 100% kon spelen. Maar op 80% behoorde hij nog tot de Eredivisie top.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Jaap is fantastisch, zelfs toen al in een rood-wit gestreept shirt. Dat je eerder kan lachen om die pingel tegen Italië dan echt kwaad zijn zegt wellicht genoeg. En met elke corner meegaan en hopen op die goal doordat hij ooit, éénmaal, tegen België, had gescoord.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Jaap Stam vieze hielenlikker.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Stam, die dus 1 jaartje bij Ajax heeft gevoetbald. Het commentaar van A&L dat Guidetti een kontenlikker is mag dus ook in perspectief geplaatst worden

Wie duikt er het archief in?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik maak het nog even spannender voor mezelf. Elke goal die Hoesanna vanaf nu scoort in het toernooi zorgt voor één week verlenging van de Hoesanna avatar.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Robbie Wielaert naar Melbourne Hearts. Goede keuze. Elke dag zon, lekker weer, mooie stad met veel fijne eettentjes en een niveau dat ook hij wel aan zou moeten kunnen.

Rob Wielaert trekt naar Australië - Eredivisie - VK - volkskrant.nl

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Jaap Stam

Wss komt PEC ook nog ff langs en zegt hij dat hij bij Ajax de warmte heeft gekregen die hij bij PEC heeft gemist of iets in die richting. Ik zie het allemaal wel gebeuren.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Ach, en dan lees je daarna dit:

'Het was volledig mijn schuld, Ivanovic had niets gedaan. Ik was boos omdat ik even daarvoor een penalty had veroorzaakt met een handsbal. Het werd rood voor mijn ogen en ik was de weg compleet kwijt. Ik kan het verder ook niet uitleggen en ik heb er ongelooflijk veel spijt van', geeft Suárez toe.

Eichmann heeft ook spijt betuigd.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Montorsi schreef:

Stam, die dus 1 jaartje bij Ajax heeft gevoetbald. Het commentaar van A&L dat Guidetti een kontenlikker is mag dus ook in perspectief geplaatst worden

Wie duikt er het archief in?

En Guidetti was niet eens echt een PSV'er.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewoon bij Monaco gaan ballen Messi.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4540 stemmen

Haha Als dat al waar is, vraag ik me toch altijd af waarom als je al zo veel geld hebt. Kijk, als je ht nu echt niet kan missen en dan fraudeert kan ik het ergens nog begrijpen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Troll alert Jullie hebben jullie discussie gekregen hoor, blij mee?

Ach ja, je moet ook niet in discussie gaan met die PSV supporters. Als je ooit Pieters eens tegenkomt met zijn gezinnetje moet je gewoon wat slaande bewegingen maken. Of Lens eens naar zijn keel grijpen. Is blijkbaar toch de normaalste zaak van de wereld.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

(embed)

We gaan tegenwoordig ook al EHBO'ers trappen..

Dat die Mascherano niet spoorde was al even duidelijk maar dit slaat compleet nergens op!

Die gozer spoort niet, een levenslang en wereldwijd stadionverbod zou hier wel op zijn plaats zijn.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ach ja, je moet ook niet in discussie gaan met die PSV supporters. Als je ooit Pieters eens tegenkomt met zijn gezinnetje moet je gewoon wat slaande bewegingen maken. Of Lens eens naar zijn keel grijpen. Is blijkbaar toch de normaalste zaak van de wereld.

Als Pieters en Lens een beetje humor en zelfreflectie zouden hebben zouden ze daar om lachen, Suarez heeft dat alvast niet. Die gedraagt zich alsof er hem groot onrecht is aangedaan als mensen spotten met een van zijn vele lompe, infantiele acties. Wat een aansteller zeg; "My wife was on the brink of tears"

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dat dus. Jankbal. Als die zich gewoon gedraagt op 't veld is d'r niks aan de hand.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

http://www.vi.nl/radio/242433/Pot-gaat-zowat-zijn-hele-elftal-vervangen-tegen-Spanje.htm

Zal dan wel zoiets worden:

Bizot; Leerdam, Nuytinck, v.d. Hoorn, v. Aanholt; Clasie, Fer, Vilhena; Depay, Hoesen, Jozefzoon

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

Haha Als dat al waar is, vraag ik me toch altijd af waarom als je al zo veel geld hebt. Kijk, als je ht nu echt niet kan missen en dan fraudeert kan ik het ergens nog begrijpen.

Daar gaat het dan ook niet om. Vind het sowieso bezopen dat als je veel meer verdient je ook meer af zou moeten dragen. Vooral met wat Messi verdient is het bespottelijk welke bedragen je af moet dragen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.