- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Hoeveel topspelers heeft Denemarken nu echt?
Krohn-Dehli 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Niet boeiend. Lijkt me ook niet fijn als voetballer dat mensen op straat je continu lopen te provoceren.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hij heeft 't anders toch volledig aan zichzelf te danken.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Inderdaad, weer zo'n zielig huilverhaal over die boze Engelse pers terwijl hij al die aandacht over zichzelf heeft afgeroepen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dan moeten de mensen op straat hem alsnog lekker met rust laten. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Dus omdat hij soms rare dingen op het veld doet moet zijn gezin daar ook onder lijden? Mensen moeten hem(en andere sporters/bekende mensen) gewoon met rust laten in zijn privéleven en niet kinderachtig doen. Vooral als hij met zijn gezin ergens rondloopt.
Voor de rest zegt hij dat hij er alleen maar moe van wordt(voor wat deze bron waard is). Kan toch? j0enne heeft sowieso de neiging om mensen snel belachelijk te maken met dit soort posts na een gefrustreerd seizoentje.
Focus jullie zelf maar op die gigantische spelfouten in dat flutshirtje van jullie, voordat jullie andere mensen gaan afkraken 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Is gewoon die verdwenen U van Wijnaldem.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
j0enne heeft sowieso de neiging om mensen snel belachelijk te maken met dit soort posts na een gefrustreerd seizoentje.
Je hebt de Suarez-techniek snel te pakken. Niet de eigen fouten onder ogen zien maar anderen de schuld geven.
Een mogelijke (waar die foto vandaan is gekomen weet niemand) spelfout is inderdaad veel erger dan mensen racistisch bejegenen en bijten...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je zou bijna denken dat Luis bij PSV heeft gespeeld ...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Een mogelijke (waar die foto vandaan is gekomen weet niemand) spelfout is inderdaad veel erger dan mensen racistisch bejegenen en bijten...
Het gaat hier om Suarez en zijn gezin lastig vallen in hun priveleven. Dat is iets heel anders dan vervelend doen op het veld(alle voetballers zijn irritante mannetjes)en ook niet relevant. Wat ze verder op het veld doen zal me een worst wezen.
Is verder gewoon de binnenkant van jullie nieuwe thuisshirt, staat tussen de presentatiefoto's
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Het gaat hier om Suarez en zijn gezin lastig vallen in hun priveleven. Dat is iets heel anders dan vervelend doen op het veld(alle voetballers zijn irritante mannetjes) Wat ze verder op het veld doen zal me een worst wezen. Is verder gewoon de binnenkant van jullie nieuwe thuisshirt, staat tussen de presentatiefoto's
Het is verschrikkelijk, ze trekken rare gezichten op een foto. En wat voor gezichten, bijtende. Bizar, hoe komen ze erop....
Die foto's van de presentatie van het PSV-shirt kun je niet zo ver inzoomen dat je die spelfout kunt ontdekken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Is ook niet nodig. Ik kan met een half dichte oog al zien dat er verenigung staat en de rest van het borduursel ook lelijk is. Niet de eerste keer dat ik dit soort dingen in Eindhoven zie 
Verder ga ik niet op je kansloze getroll in. Suarez is buiten het veld een ander (bescheiden) persoon, het is geen badr hari die overal en op iedereen zijn sport uitoefent. Het is misschien als grap bedoeld, maar het blijft zijn privéleven en zijn gezin en daar mag je geen misbruik van maken. Overigens is de bron van j0enne ook discutabel, vraag me af in hoeverre Suarez dit gezegd heeft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan moeten de mensen op straat hem alsnog lekker met rust laten. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Dus omdat hij soms rare dingen op het veld doet moet zijn gezin daar ook onder lijden? Mensen moeten hem(en andere sporters/bekende mensen) gewoon met rust laten in zijn privéleven en niet kinderachtig doen. Vooral als hij met zijn gezin ergens rondloopt.
Voor de rest zegt hij dat hij er alleen maar moe van wordt(voor wat deze bron waard is). Kan toch?
Ach, dat hoort er toch gewoon bij. De man verdient 5 mjn pe jaar of zo. Elk voordeel heb een nadeel zeg meer. Ik sou trouwens ook best met een bijtende suarez op de foto willen. Zou aan m vragen in mijn nek te bijten of zo. Humor!
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Hij is los hoor! Goaltje van Altidore tegen Duitsland heeft hem eindelijk ontketend met vervolgens goals in kwalificatie wedstrijden tegen Jamaica en Panama. Speelt ook enorm sterk waar hij normaal gesproken erbij liep als een verdwaalde tourist.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Sulejmani gaat het nog maken ook bij Benfica!
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
We gaan tegenwoordig ook al EHBO'ers trappen.. 
Dat die Mascherano niet spoorde was al even duidelijk maar dit slaat compleet nergens op!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Overigens is de bron van j0enne ook discutabel, vraag me af in hoeverre Suarez dit gezegd heeft.
Vanaf 4:20. En als je geen Spaans spreekt, hij doet nog even voor wat die nare jongens deden.
Nare gebaren maken naar iemand over wat hij in het verleden verkeerd heeft gedaan, aan zoiets zal Suarez zich niet zo gauw verlagen..............
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(embed)
We gaan tegenwoordig ook al EHBO'ers trappen.. 
Dat die Mascherano niet spoorde was al even duidelijk maar dit slaat compleet nergens op!
Triest ventje inderdaad.
Wat was de aanleiding dan?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
(embed)
Vanaf 4:20. En als je geen Spaans spreekt, hij doet nog even voor wat die nare jongens deden.
Nare gebaren maken naar iemand over wat hij in het verleden verkeerd heeft gedaan, aan zoiets zal Suarez zich niet zo gauw verlagen..............
Eigen schuld lijkt me zo. Heb geen medelijden met hem of zijn familie. Een enkele keer in opspraak komen, so be it. Maar wanneer je stelselmatig de fout in gaat moet je ook niet zeuren dat het gevolgen heeft buiten de poorten van Anfield.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hij vond het karretje te hard rijden en was bang dat ie er van af viel.. 
Wat een ontzettende droeftoeter is het ook..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sulejmani gaat het nog maken ook bij Benfica!
Hoogstens in de kantine, met deze topsportmentaliteit van hem. Jammer, was jaren terug een enorm talent.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Messi ook weer protesteren natuurlijk 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Hij vond het karretje te hard rijden en was bang dat ie er van af viel..

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik mag geen quotes meer plaatsen maar dat heeft ie echt gezegd hoor..
Mascherano schopt EHBO'er: 'karretje reed te snel' - AD.nl
En inderdaad staat zijn Camp Nou maatje weer te protesteren dat ie de bal speelde.. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zitten we er al klaar voor?
Hoesen vermoedelijk in basis bij Jong Oranje | L1 | Nieuws en sport uit Limburg
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En inderdaad staat zijn Camp Nou maatje weer te protesteren dat ie de bal speelde..
Ook dit zal uiteindelijk wel weer de schuld van de Happy One zijn...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.