- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat zonder meer, maar dat doet hun grote broer ook niet zo, slechte voorbeeldfuncties
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets aan de hand joh
. Ja, als je daar geen kaart voor geeft kan je je kaarten wel in de kleedkamer laten.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Die Spanjaarden zijn ook mooie Duitsers aan het worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer Morata
. Lijkt me wel echt dat je hem opstelt straks. Zie 'm ook liever, veel doelgerichter ook. Maarja beetje hetzelfde als Del Bosque met Fabregas in de spits.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met die Bruggink kan je toch wel aardig overv oetbal lullen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Gooi je net Gaite als avatar erin, kan hij al weer veranderd worden. Weinig kunnen zien van de wedstrijd, eten bij vrienden, maar goed, finaledag staat vast ingepland voor kroegbezoek zoals toen ook in 2007.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Mooie beelden van Romario in Ander Tijden.
Schitterende anekdote over Frank Farina.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spanje weer vlak voor tijd gewonnen. Is de jeugd daar nu ook al aan de epo? Land kent toch wel een dubieuze geschiedenis van omkoping en foute artsen.....
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is de jeugd daar nu ook al aan de epo?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Danny Hoesen zat waarschijnlijk aan de 'hagelslag'.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kut Spanje weer in de laatste minuten.
Gelijk is nu wel genoeg tegen Spanje gezien het betere doelsaldo.
Noorwegen of Italië, tja, da's een makkelijke keuze.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben ik nu zo slim, of....
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
Laatste stukje gezien van die uitzending, maar wat moest je knettergek worden van die gozer als vrienden en collega's. "Ik heb een beetje koppijn, slecht geslapen"
Geweldig ook hoe Hiddink met hem om ging, volgens mij de enige bij PSV die hem een beetje in het gareel wist te houden.
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1437 stemmen
Ook gezien, maar wat ik me afvroeg is of Romario door de PSV-supporters echt wordt gezien als de allerbeste speler die ze ooit in huis hebben gehad? Ikzelf zou eerder aan Ronaldo denken, hoewel die daar wel een stuk minder lang gespeeld heeft natuurlijk...
Ik vraag me eigenlijk ook af of je met zo'n nonchalance als die van Romario (trainen als het je eens uitkomt, enz.) er in het hedendaagse voetbal nog zo zou kunnen bovenuit steken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik vraag me eigenlijk ook af of je met zo'n nonchalance als die van Romario (trainen als het je eens uitkomt, enz.) er in het hedendaagse voetbal nog zo zou kunnen bovenuit steken.
Denk het niet. Bij Ronaldinho en Adriano was het toen snel afgelopen in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een matig EK -21 tot nu toe zeg. Dat Duitsland kan er werkelijk niks van en dat Spanje is net als het grote Spanje tegenwoordig stomvervelend om naar te kijken met die bal rondtikken zonder enige dreiging en kansen voorin. Om je kapot mee te vervelen. Wel is die Isco een klein fenomeen zeg. Kereltje kan aardig voetballen zeg.
Oja, gister nog even Andere Tijden Sport gekeken met PSV en Romario. Leuk programma, ook veel mooie beelden. Wel weer humor dat Romario ook nu nog zijn afspraken niet na kwam en niet op kwam dagen 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ook gezien, maar wat ik me afvroeg is of Romario door de PSV-supporters echt wordt gezien als de allerbeste speler die ze ooit in huis hebben gehad? Ikzelf zou eerder aan Ronaldo denken, hoewel die daar wel een stuk minder lang gespeeld heeft natuurlijk...
Luc Nilis joh! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De meeste PSVers noemen inderdaad Romario of Luc Nillis als beste speler, in kwalitatieve zin. Romario is wel de grootste van de 2 geworden, qua carrière.
Bij Nilis zie ik nog altijd die beenbreuk in Engeland voor me, echt te ranzig voor woorden. Ik hoop die foto nooit meer te zien.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Onze Willy uiteraard, met Romario als goede tweede.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
De meeste PSVers noemen inderdaad Romario of Luc Nillis als beste speler, in kwalitatieve zin. Romario is wel de grootste van de 2 geworden, qua carrière.
Bij Nilis zie ik nog altijd die beenbreuk in Engeland voor me, echt te ranzig voor woorden. Ik hoop die foto nooit meer te zien.
Ja, dat waren verschrikkelijke beelden. De hoek die dat onderbeen maakte was tegen alle logica in. Brrr
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Lucky Nilis, tralalalala 
Topspeler. Leek me ook een prima vent. PSV had destijds een top elftal. Was echt genieten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, dat waren verschrikkelijke beelden. De hoek die dat onderbeen maakte was tegen alle logica in. Brrr
Ik meen dat zijn been een S vorm had dankzij de 2 breuken. Ik werd er destijds helemaal naar van. Stond in zo'n blad als Panorama of Nieuwe Revu (weekbladen in Nederland, mocht je ze niet kennen) toen een paginagrote foto in met die breuk.

Ik kan daar dus echt niet tegen he. Al kijk ik wel weer als nieuwsgierige lezer...
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4540 stemmen
Ik kan ook niet tegen breuken als je ze in zo een hoek ziet. En toch, als jij dit zo zegt raak ik wel benieuwd, maar ik weerhoud me er we; van te gaan googelen daarnaar. Ben blij dat dat bij mij niet het geval was. Wel driedubbele breuk, maar lag plat op de piste. Gelukkig maar 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Kan er ook niet goed tegen. Idem met de breuk van Wasilewski, verschrikkelijke beelden. Maar soms wint de nieuwsgierigheid het inderdaad van de afschuw.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Gaat dit nog een rel worden? dat vedettegedrag? Cookies op Powned
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alles wat Isco doet is pure kunst maar die Illarramendi ook
. Muniain echt niet meero p de bank zetten hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien moet je de tekst eens lezen ouwe zeur.
Hij gaat er dus alles aan doen om er volgende zomer topfit bij te zijn.
Dat iemand het niet leuk vind dat hij zijn aanvoerdersband kwijt is, dat snap ik ook wel. Louis had overigens beter kunnen wachten tot de eerste interland van volgend seizoen, dan kan je het misschien beter inschatten. Maar ok, kan me er ergens ook best in vinden dat hij nu geen waardige captain is met deze vorm.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.