- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Boem. 5-1. Mooie uitslag. Oranje raakt op dreef.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Die loopactie van Hoesen tellen we als assist.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Overtuigende overwinning.
De rode kaart was natuurlijk wel vrij cruciaal, speel je bijna een helft met een mannetje meer toen het nog 1-0 stond. Ik vind het veldspel namelijk erg matig, ondanks 5 goals.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Laat Duitsland zometeen maar winnen van Spanje. Winnen zij daarna nog van Rusland en wij van Spanje. 
Het kan wel nog Nederland, Spanje en Duitsland allemaal 6 punten worden trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik begrijp dat bij het gelijke aantal punten het doelsaldo gaat tellen. Oranje heeft er nu een van 8-3 (+5), terwijl Duitsland nu op -1 en Spanje op +1 staat. Beter wint Spanje vanavond maar niet, want als je eerste wordt ontloop je Italië, de sterkste ploeg van de andere groep. Doe maar gelijkspelletje dadelijk.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Laten we ons niet verblinden door de uitslag. Goed was het allerminst.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die rust, die kalmte, het overzicht, even de keeper laten duiken en dan het subtiele stiftje 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Laten we ons niet verblinden door de uitslag. Goed was het allerminst.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Overigens snap ik echt niet waarom Clasie er niet gewoon in staat i.p.v. Strootman.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Met Hoesen in de spits zal Maher ook gegarandeerd beter spelen. Op dit moment begrijpt De Jong de opgezette combinaties niet en hij loopt constant in de weg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijk om momenteel enkele hier door het stof te zien kruipen, al doen ze er lacherig over
Hahahahahaha.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eindelijk tijd voor echt voetbal
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je bedoelt het team dat van NL verloren heeft tegen zij die niet verder kwamen dan een late 1-0 tegen de Russen? 
Montorsi
-
- 9722 berichten
- 2384 stemmen
Heerlijk om momenteel enkele hier door het stof te zien kruipen, al doen ze er lacherig over
Hahahahahaha.
De 4-1 tegen Jong Rusland, daarmee snoer je elke criticaster de mond. Ik ben wel de laatste die daar lacherig over zou doen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De 4-1 tegen Jong Rusland, daarmee snoer je elke criticaster de mond. Ik ben wel de laatste die daar lacherig over zou doen.
Het is een verbetering ten opzichte van hoe sommige afgelopen week over hem aan het posten waren. Nu zegt deze goal natuurlijk niet veel, maar hij doet het toch wel maar eventjes 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je bedoelt het team dat van NL verloren heeft tegen zij die niet verder kwamen dan een late 1-0 tegen de Russen?
Maar net hoe je het bekijkt. Ik beschrijf ze liever als zij die het hele toernooi wonnen
.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Overigens snap ik echt niet waarom Clasie er niet gewoon in staat i.p.v. Strootman.
Precies. Clasie voor de defensie en Van Ginkel een paar meter naar voren. Dan benut je de kwaliteiten van je basiself tenminste.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Iemand die mijn avatar kan Verhoeseren met Photoshop ofzo?
Edit: Heb er al eentje gevonden, inclusief Bronzen Stier.
Danny 
Gudelj dus naar AZ.

AZ is goed bezig. Hebben we mooi de miljoenen van Donk voor kunnen gebruiken. Nu nog Reijnen en Gorter ergens zien te slijten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijke arrogantie bij deze jonge spanjaardjes 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ben zelf maar even aan het Painten gegaan. Ik presenteer aan u: Danny Seagal.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Heerlijke arrogantie bij deze jonge spanjaardjes
Nu nog wat meer doelgevaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.