- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Radamel Falcao is zojuist medisch gekeurd bij AS Monaco. Niets staat een 5-jarig contract bij de club uit de Ligue 1 in de weg.

En die prutser in 't doel van Barcelona is de volgende alweer.
Valdes, ja? Heb je miljoenen, schaf je niet even een fatsoenlijke doelman aan. Zouden ze echt blind zijn en puur naar het aantal tegengoals kijken daar?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vertel mij eens effe dan welke topduels Maher heeft beslist als speler van de ploeg op plek 10 ofzo
Bekerfinale.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dit toont maar weer eens aan dat het moderne voetbal een speelballetje wordt van de rijke elite. Werkelijk waar belachelijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Redelijk plausibel, al vind ik NAC en Groningen wel erg hoog staan.
En PSV is wel erg overdreven laag natuurlijk voor een ploeg die zowat tot het laatst meedeed om de titel, maar goed.
PSV zou een 5 krijgen van mij, vooral door de ondergrens waar ze zeker 10 maal doorheen zakten dit seizoen. Dat ze verder tweede zijn geworden met CL-voorronde is naar de begroting. Twente een 4 (zeker voor de tweede seizoenshelft), Roda een 4, AZ een 5 (leuk die bekerwinst, maar dat maakt niet dat dit seizoen goed was), NEC een 4,5 (ook vanwege de tweede seizoenshelft). Met de rest kan ik heel redelijk leven.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Borussia Dortmund slaat twee vliegen in een klap. De club heeft Mario Götze verkocht aan Bayern München en voor dat bedrag krijgt het sowieso twee spelers terug: naar verluidt zijn Atlético Mineiro-middenvelder Bernard (twaalf miljoen euro) en de door Chelsea aan Werder Bremen verhuurde Kevin De Bruyne (bijna vijftien miljoen euro) aangekocht door de verliezend Champions League-finalist. Dat is slecht nieuws voor Christian Eriksen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kevin De Bruyne
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Mooie aankopen van Dortmund dan. De Bruyne was wekelijks het enige lichtpunt bij een verder ondermaats Bremen en die Bernard zou ook een groot talent zijn (al ken ik hem niet). Kadert in ieder geval goed binnen de transferpolitiek van Dortmund.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
Toch fijn voor De Bruyne, verdient het wel om op hoger niveau te spelen. Onze nationale ploeg heeft ondertussen niet veel excuses meer om zich niet te plaatsen als het zo doorgaat. Meeste spelers spelen minstens in een grote competitie, een aantal zelfs bij de betere/beste clubs van Europa.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Valdes, ja? Heb je miljoenen, schaf je niet even een fatsoenlijke doelman aan. Zouden ze echt blind zijn en puur naar het aantal tegengoals kijken daar?
Malle Jopie vindt het 'de beste keeper ter wereld' Cruijff: 'Het is heel raar dat hij de beste club ter wereld wil verlaten' - voetbalzone.nl
Maarja dat vond-ie ook van z'n schoonzoon...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Malle Jopie vindt het 'de beste keeper ter wereld' Cruijff: 'Het is heel raar dat hij de beste club ter wereld wil verlaten' - voetbalzone.nl
Z'n zoon kan nog beter duiken dan die ballenvanger.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hahahaha wat een gekke Jopie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Borussia Dortmund slaat twee vliegen in een klap. De club heeft Mario Götze verkocht aan Bayern München en voor dat bedrag krijgt het sowieso twee spelers terug: naar verluidt zijn Atlético Mineiro-middenvelder Bernard (twaalf miljoen euro) en de door Chelsea aan Werder Bremen verhuurde Kevin De Bruyne (bijna vijftien miljoen euro) aangekocht door de verliezend Champions League-finalist. Dat is slecht nieuws voor Christian Eriksen.
"Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht."
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
In de bekerfinale stak hij tussen alle spelers met kop en schouders bovenuit en waren spelers als Strootman (15 mil) en (held) Van Bommel nergens. Maar buiten de Bekerfinale was hij al zeer belangrijk voor AZ en schelen de statistieken van Erikson en Maher niet eens zoveel. Dan hebben we het over een speler die kampioen van Nederland is geworden tot een ploeg die tegen degradatie vocht.
En Maher is ook nog 2 jaar jonger !
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Erikson bakt er sowieso vrij weinig van.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tja, hij is in 1 jaar tijd niet voor niks 25 miljoen minder waard geworden.
Nog een jaar en Ajax moet 10 miljoen bijbetalen willen ze hem nog slijten.
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4541 stemmen
Oh nee, dan vind ik het ook de beste keeper; uiteraard. Die woorden van net neem ik terug. Dan zie ik het waarschijnlijk niet.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Met zijn meevoetballende kwaliteiten was Valdes ook een prima keeper voor Barcelona.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dan kunnen ze Boy Waterman wel kopen. Die kan dat ook heel goed.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
"Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht."
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
In de bekerfinale stak hij tussen alle spelers met kop en schouders bovenuit en waren spelers als Strootman (15 mil) en (held) Van Bommel nergens. Maar buiten de Bekerfinale was hij al zeer belangrijk voor AZ en schelen de statistieken van Erikson en Maher niet eens zoveel. Dan hebben we het over een speler die kampioen van Nederland is geworden tot een ploeg die tegen degradatie vocht.
En Maher is ook nog 2 jaar jonger !
Ehm, wat?
Eriksen 10 competitiegoals en 13 assists (plus dat hij Ajax geweldig liet voetballen) en in de CL ook nog eens 5 assists en een goal. Ook in de beker geloof ik nog een goal of 4, oa tegen Groningen en Utrecht en ik meen ook tegen Vitesse.
Maher 7 goals en 5 assists in de competitie. Daar zit dus nog wel een aardig verschil in. Zijn andere cijfers uit de beker heb ik niet.
Ter vergelijking, Schone heeft 6 competitiegoals en 5 assists...
En Strootman en van Bommel declasseren deed Eriksen ook in beide competitieduels 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Mogen teams die failliet gaan nu ook omdat de JL een verlies draaiende operatie is.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Erikson bakt er sowieso vrij weinig van.
Inderdaad. Wie is Erikson eigenlijk? Geen speler van Ajax iig.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
En Carvalho ook naar Monaco, deze was echter gratis! 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Dat wordt nog wat met de Franse competitie. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nu nog een sheik bij Lyon en een oligarch bij Lille en ze halen de Bundesliga zo in.
Je bent gek als je niet naar Frankrijk gaat momenteel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jammer voor Eriksen; Dortmund had uitstekend bij hem gepast. Nu niet hopen dat hij zo stom is om naar Liverpool te vertrekken... Hoop voor hem dat hij zo verstandig is als dat ik hem altijd achtte; Bij 80% van de (sub)top clubs in de grote 4 competities verwacht ik namelijk de reservebank omdat ze daar geen tijd inruimen voor ontplooing.
15 Miljoen is trouwens wel een mooie prijs voor een 1-jarig contract, al had je er zo 25a30 voor kunnen vangen als hij langer vast lag.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die Maher Vs. Eriksen discussie hierboven (metname de klappertjes hun reacties)
Eerstgenoemde mag Eriksen zijn veters momenteel nog niet eens bekijken, al sluit ik niet uit dat hij uiteindelijk net zo goed of wellicht zelfs beter gaat worden dan Chris.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lookie lookie what i found
Wat we al jaren zeggen overigens. Als CV gaat Vertonghen daar gruwelijk op zn bek dit seizoen. Onbegrijpelijk dat zo'n grote club dat niet inziet.
Hij gaat het niet redden als CV, is all. Tegen de MML spitsjes mag je nog wel eens een steekje laten vallen, in de EL ging het tegen types als Amauri en Lukaku al fout. Misschien dat-ie het kan redden op het middenveld, of anders eventueel nog op linksback.
Omdat het kan; gezien de bergen nonsens die beide heren hier de laatste tijd ventileren. Forumvervuiling ten top.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jammer voor Eriksen; Dortmund had uitstekend bij hem gepast. Nu niet hopen dat hij zo stom is om naar Liverpool te vertrekken... Hoop voor hem dat hij zo verstandig is als dat ik hem altijd achtte; Bij 80% van de (sub)top clubs in de grote 4 competities verwacht ik namelijk de reservebank omdat ze daar geen tijd inruimen voor ontplooing.
15 Miljoen is trouwens wel een mooie prijs voor een 1-jarig contract, al had je er zo 25a30 voor kunnen vangen als hij langer vast lag.
Waar heb je het over? Sinds wanneer is de deal afgeketst? Staat werkelijk nergens.
Overigens is er met Liverpool ook weinig mis, zolang ze eens wat echte voetballers aantrekken. Met oa Gerrard, Suarez, Coutinho, Sturridge en dan Eriksen zou je echt wel een vlotte ploeg hebben. Alleen achterin zijn ze zwak, al las ik net dat Kolo Toure naar Liverpool gaat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.