• 16.019 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.298 gebruikers
  • 9.391.564 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Montorsi schreef:

uberhaupt al vreemd dat je per speelronde mag kiezen.. maargoed zo ondervang je het probleem nog wel een klein beetje.

Sterker nog, dat is volstrekt belachelijk.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat je in pot 3 zit lijkt niet eens nadelig, met oa Dortmund, PSG, Juventus en Man City die je niet kan loten, terwijl uit pot 2 ploegen als Lyon, Marseille, CSKA of Schalke me niet onverslaanbaar lijken.

Balen. Geen Juventus - Ajax.

Man City hadden jullie kunnen hebben

Hoe was trouwens die uitzending afgelopen zondag?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Schalke hoger dan Dortmund? Ik kan me nou niet bepaald aansprekende resultaten van Schalke herinneren.

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Schalke

2013 1/8 CL

2012 1/4 EL

2011 1/2 CL

2009 Poule EL

Vier seizoen dus waarvan drie heel behoorlijke

Dortmund

2013 Finale CL

2012 Poule CL

2011 Poule EL

2009 1e ronde EL

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dit seizoen Dortmund finale Seizoenen ervoor?

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Dortmund dus nog matiger. Vooral Porto en Benfica valt op zo hoog met begrotingen nauwelijks groter dan die van Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Balen. Geen Juventus - Ajax.

Man City hadden jullie kunnen hebben

Hoe was trouwens die uitzending afgelopen zondag?

Niet gekeken, ben deze dagen ontzettend druk dus heb mijn tijd maar even beter geïnvesteerd

Man City onder Mancini kunnen we hebben ja. Onder een goede coach als Pellegrini zal het wel moeilijk worden, als er een beetje aanvallender wordt gespeeld. Want City barst wel van de kwaliteiten.

Ajax-Barcelona lijkt me ook wel leuk. Even zo'n flapdrol als Neymar op zijn plaats zetten

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Even zo'n flapdrol als Neymar op zijn plaats zetten

Haha.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen op weg naar Dortmund, die 12 miljoen bieden, terwijl Ajax 15 zou willen hebben. Daar komen ze wel uit.

Voor een speler met een nog 1 jarig contract is dit wel een aardig bedrag, maar het blijft jammer, want normaal is hij het dubbele waard.

Maar bijvoorbeeld Ozil, die ging ook voor 15 miljoen naar Real Madrid.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Lijkt mij dat wij volgend jaar een van de grote favorieten zijn om de CL te winnen.

Eriksen 24 miljoen waard? Laten we vooral niet overdrijven, doe ik tenslotte ook nooit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Als zijn contract nog 1 of 2 jaar door had gelopen, zeker wel dan.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Zijn contract loopt nog 1 jaar door

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

A&L is al behoorlijk gezakt hoor, 2 jaar geleden wilde hij nog €40m hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Eriksen heeft ook een matige fase gekend, plus dat de transfermarkt vrij ingekakt is plus dat Eriksen nog maar een 1 jarig contract nu heeft. Meer zit er niet in.

Daarom moet ik ook wel lachen om bedragen als 20 miljoen voor Strootman. Dat ga je dus never ever krijgen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Kun je nagaan hoe wij ons voelden toen jij met die 40 kwam.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ach ja, als zo'n Luuk de Jong voor 17 miljoen naar Duitsland vertrekt en Maher en Chadli 10 miljoen moeten kosten, is 15 miljoen natuurlijk vrij weinig voor iemand als Eriksen. Maar goed, de verhoudingen zijn al langer zoek.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Quilmes-Racing Club wordt vrijdag een zwaarbeladen duel in de Argentijnse competitie. De spelers van Racing hebben namelijk in niet mis te verstane woorden te horen gekregen van hun fans dat niets anders dan een nederlaag wordt geaccepteerd.

Als Racing namelijk verliest, komt buurtgenoot en aartsrivaal Independiente nog verder in de degradatieproblemen. Bovendien zijn de fans uit op revanche voor de vrijwillige nederlaag van Independiente in 1983 tegen Quilmes, waardoor Racing uit de hoogste klasse kukelde.

De meest ludieke visuele oproep om Quilmes op de zestiende speeldag van de Apertura niets in de weg te leggen was deze: 'Quilmes, we staan klaar om te spelen. En zo blijven we de hele wedstrijd staan.'

Helaas werden de spelers van Racing ook belaagd met teksten van lager allooi. 'Als jullie niet verliezen van Quilmes, liggen er kogels klaar voor allen. De punten voor Quilmes of het ziekenhuis.' En: 'Spelers verlies, anders rotten jullie weg.'

Het Argentijnse voetbal kampt al decennia met ernstig supportersgeweld. De hooligans (Barras Bravas) zijn vrijwel overal de baas. Voetbal, politiek en criminaliteit houden elkaar daardoor in een wurggreep.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Goh, dat verhaal zal de meeste Feyenoorders niet verbazen denk ik.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Quido schreef:

Ach ja, als zo'n Luuk de Jong voor 17 miljoen naar Duitsland vertrekt en Maher en Chadli 10 miljoen moeten kosten, is 15 miljoen natuurlijk vrij weinig voor iemand als Eriksen. Maar goed, de verhoudingen zijn al langer zoek.

Luuk heeft wel de sterren van de hemel gespeeld in de Bundesliga. Die heeft die 17 miljoen al lang en breed terugverdiend.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Quido schreef:

Maar Reus was bijvoorbeeld ook 'maar' 17 miljoen, al had hij volgens mij wel weer zo'n gelimiteerde som in zijn contract staan.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Als er een speler is die zijn transferwaarde heeft waargemaakt, dan is Sulejmani wel.

Die Reus zal in 2014 wel naar Bayern verkassen.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

j0enne schreef:

Quilmes-Racing Club wordt vrijdag een zwaarbeladen duel in de Argentijnse competitie. De spelers van Racing hebben namelijk in niet mis te verstane woorden te horen gekregen van hun fans dat niets anders dan een nederlaag wordt geaccepteerd.

Als Racing namelijk verliest, komt buurtgenoot en aartsrivaal Independiente nog verder in de degradatieproblemen. Bovendien zijn de fans uit op revanche voor de vrijwillige nederlaag van Independiente in 1983 tegen Quilmes, waardoor Racing uit de hoogste klasse kukelde.

De meest ludieke visuele oproep om Quilmes op de zestiende speeldag van de Apertura niets in de weg te leggen was deze: 'Quilmes, we staan klaar om te spelen. En zo blijven we de hele wedstrijd staan.'

Helaas werden de spelers van Racing ook belaagd met teksten van lager allooi. 'Als jullie niet verliezen van Quilmes, liggen er kogels klaar voor allen. De punten voor Quilmes of het ziekenhuis.' En: 'Spelers verlies, anders rotten jullie weg.'

Het Argentijnse voetbal kampt al decennia met ernstig supportersgeweld. De hooligans (Barras Bravas) zijn vrijwel overal de baas. Voetbal, politiek en criminaliteit houden elkaar daardoor in een wurggreep.

Als hun club daadwerkelijk destijds oneerlijk is gedupeerd door die vijand met alle gevolgen van dien snap ik die sentimenten wel, althans, dat je wil dat ze koste wat kost degraderen.

Dreigen met geweld is daarentegen uiteraard idioot.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Maar Reus was bijvoorbeeld ook 'maar' 17 miljoen, al had hij volgens mij wel weer zo'n gelimiteerde som in zijn contract staan.

Zoals ik al zei: de verhoudingen zijn volledig zoek (hoewel een gelimiteerde transfersom daar natuurlijk los van staat). Ook zo'n Van der Hoorn moet kennelijk al 5 miljoen opleveren.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Quido schreef:

Als een Chadli 10 miljoen moet kosten vind ik 15 miljoen voor Eriksen juist helemaal niet te weinig.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Ben er overigens wel heel erg voor dat als een club een speler wil behouden ze gewoon idiote bedragen noemen.

Zo'n Utrecht hoeft die Van der Hoorn helemaal niet te laten gaan. Hij speelt er nota bene net een jaartje in het eerste. Gewoon 3 x de hoofdprijs vragen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

kos schreef:

Als een Chadli 10 miljoen moet kosten vind ik 15 miljoen voor Eriksen juist helemaal niet te weinig.

Spelers puur en alleen indelen op potentie heeft weinig zin. Chadli heeft op een hoog podium nog niks bewezen, heeft er de laatste jaren vrij vaak uit gelegen met een blessure en ook nog maar een contract voor een jaar. Mag jij me vertellen wat zo'n bedrag rechtvaardigt.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Dzsudzsak had een contract tot 2015, is gegaan voor 14 miljoen en heeft veel meer gepresteerd dan Chadli.

Die man is veel te blessuregevoelig. Dus 10 miljoen is gewoon lachwekkend, en al helemaal met een contract van één jaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Laat Chadli eerst maar eens een topwedstrijd beslissen. Eriksen doet dat al 2 jaar.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Radamel Falcao is zojuist medisch gekeurd bij AS Monaco. Niets staat een 5-jarig contract bij de club uit de Ligue 1 in de weg.

En die prutser in 't doel van Barcelona is de volgende alweer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.