- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ja ik snap ook niet dat Studio Sport elke zondag de huidige ranglijst toont, en niet de eeuwige...
@jawadde: hier is de lijst van dit jaar:
UEFA Country Coefficients 2012/2013 - kassiesa.home.xs4all.nl
België doet het inderdaad prima!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dat wordt vanavond een lekker potje op dit knollenveld. En een middenveld met Hutchinson, Ritzmaier en Wijnaldum.
Die Europa League zal me trouwens een worst wezen, Strootman en van Bommel worden in ieder geval klaargestoomd voor zondag! Da's belangrijker! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De net gepostte ranglijst is van de laatste 5 jaar, dus de meest recente. Dat jij zo sneu bent om nu voor het eerst de wekelijkse tussenbalansen te plaatsen typeert je weer. Slechts een treurige troll.
Iets mooiers:
Tranen bij Celtic fan Rod Steward na affluiten Celtic-Barcelona! 
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SIGvmhsjWZ0[/embed]
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Zou nog even wachten op de eindlijst. Wel knap dat Kroatie nog voor ons staat met alleen Dinamo Zagreb er nog in. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Denk niet dat er nog een plaatsingsbonus voor Zagreb in zit nee 
't Is gewoon een tussenstand, vanavond kan het er al weer anders uitzien. Als Twente en PSV goed presteren gaat de MML misschien wel Cyprus voorbij!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Denk niet dat er nog een plaatsingsbonus voor Zagreb in zit nee 
't Is gewoon een tussenstand, vanavond kan het er al weer anders uitzien. Als Twente en PSV goed presteren gaat de MML misschien wel Cyprus voorbij!
Waarom was je er vorig jaar niet elke week bij om die lijst te plaatsen?
Je kent vele dieptepunten in dit topic, maar dit is weer een nieuwe.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja ik snap ook niet dat Studio Sport elke zondag de huidige ranglijst toont, en niet de eeuwige...
@jawadde: hier is de lijst van dit jaar:
UEFA Country Coefficients 2012/2013 - kassiesa.home.xs4all.nl
België doet het inderdaad prima!
Dank je! Mooie prestatie inderdaad, al kan en zal dit nog wel veranderen.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Iig goed om te zien dat Turkije het niet al te best doet, zou mooi zijn als België dit niveau nog even kan volhouden en binnen een paar jaar een ploeg extra kan plaatsen.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Daar zal KRC Genk vanavond wel voor zorgen.
Als we de 3 punten halen zijn we door naar de volgende ronde, voor de eerste keer in de clubgeschiedenis van Genk denk ik. Dit moet een leuke avond worden, het zal wel enorm lastig zijn. Geen De Ceulaer, ook geen Barda die plots is opgestaan uit de dood. Maar ach, we hebben ons doelpuntenmachine Vossen. Wel kut dat Been de voorkeur geeft aan die huurling van Twente, Plet. We hebben zelf genoeg talent rondlopen in onze jeugd, geef die dan eens een kans.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12869 stemmen
Zo te zien krijgen we dit jaar ook sowieso 4500 bonus op Turkije (doordat het laatste jaar vervalt), nog twee landen wippen dan. Hoop dat Genk het inderdaad kan waarmaken, al zie ik het deze avond nog niet echt meteen gebeuren.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Nee, ik ook niet, zeker niet wanneer de Ceulaer en Barda afwezig zijn. Maar mijn steun hebben ze iig!
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Bij Sporting draait het langs geen meter, afgelopen weekend ook weer verloren. Dat wil niet zeggen dat we er zomaar overheen gaan lopen, maar een overwinning sluit ik echt niet uit.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
En dan komende ronde Juventus-Chelsea!
Zal je zien dat de NOS Spartak Moskou - Barcelona uit gaat zenden
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Normaal zijn Chelsea en Juventus wel 2 van de laatste clubs die ik live zou willen zien, maar nu wordt het toch wel enorm spannend.
Wel lastig kiezen, support ik de fraudeploeg of de antiploeg? Hmm 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
In zo'n geval kijk ik dan altijd naar de Belgische inbreng. Chelsea dus 
stinissen (crew films & series)
-
- 23484 berichten
- 76997 stemmen
Wat was ik blij dat Celtic gisteren won het voetbal van Barcelona is niet om aan te zien alleen maar tikken en geen intentie om een keer een bal voor te geven of the schieten het lijkt wel of ze zolang willen door combineren net zolang dat ze de bal in de goal willen lopen en wat zegt balbezit , juist helemaal niets het gaat om het scoren en dan nog dat arrogante gedrag als ze een keer hard maar fair worden aangepakt
. Ook heb ik twee toppers in spee gezien de keeper Forster en Wanyama wat een voetballer is dat daar zou Ajax er twee van moeten hebben.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Haha, Youri Mulder is de sjaak.
. .. mooi zo, dat domme suggestieve gelul altijd van dat soort nepanalysten. Hard aanpakken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, Youri Mulder is de sjaak.
Nooit gedacht dat ik dit ooit uit mijn strot zou krijgen, maar: Youri Mulder 
Die asociale tuigclub uit Zagreb moet heel snel zwijgen na wat ze vorig jaar de wereld toonden.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Als die jongens echt zo vaak omgekocht zouden worden als er wordt beweerd zouden ze al lang aan het rentenieren zijn geslagen in een riante villa aan de Adriatische Zee.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
O ik zeg niet dat ze het nu gedaan hebben, maar vorig jaar wel. Alleen al om die reden moeten ze niet huilen op hun website.
En hoe komt Zagreb er in hemelsnaam achter wat er op Nederlandse tv is gezegd trouwens? 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
En hoe komt Zagreb er in hemelsnaam achter wat er op Nederlandse tv is gezegd trouwens?
Ze hebben overal hun connecties hè.

Sergio
-
- 254 berichten
- 6291 stemmen
Nooit gedacht dat ik dit ooit uit mijn strot zou krijgen, maar: Youri Mulder 
Die asociale tuigclub uit Zagreb moet heel snel zwijgen na wat ze vorig jaar de wereld toonden.
Haha het is niet veel slechter als wat ze nu laten zien.
Als er al sprake was van omkoping denk ik dat Lyon een aardig bedrag aan Zagreb heeft gegeven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha het is niet veel slechter als wat ze nu laten zien.
Als er al sprake was van omkoping denk ik dat Lyon een aardig bedrag aan Zagreb heeft gegeven.
Ik denk dat dit gebeurd is:
Zagreb spelers hadden een hekel aan hun coach, dat was al maanden duidelijk. Lyon kwam langs en toen Lyon 1-1 maakte vonden die spelers het wel best en lieten het lopen. Stond na de rust al snel 1-7. Zagreb was slecht, maar niet zo slecht. Dat was echt heel duidelijk weggegeven. En Lyon maar roepen dat het echt onzin was, maar zij weten ook wel beter.
Google maar eens op het verleden van Zagreb, die hebben een hele staat van serieuze verdenkingen achter hun naam.
Dat Youri Mulder is (vast wat cynisch) over zat te praten snap ik ook wel. Dat Zagreb na vorig jaar nog een statement durft te maken dat zij clean zijn is lachwekkend, ook al hebben ze nu misschien niks gedaan.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
En wat is er mis met geen zin meer hebben zodat je coach opstapt? dat gebeurt zo vaak. Heeft geen reet met corruptie of 'clean' oid te maken.
Eerder pech van Ajax dat ze een ploeg met problemen in de poule hebben. (er even vanuit gaande dat er uberhaupt maar iets van waar is).
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
LA Galaxy heeft het vannacht toch nog geflikt om door te stomen in de play-offs. Ondanks dat ze thuis met 1-0 verloren van San José is het ze toch nog gelukt uit met 3-1 te winnen. De kans dat we kampioen worden begint reëler en reëler. De grote namen(Keane, Donovan en Mr. Play-off Magee) staan er in grote wedstrijden en maken het karweitje af wanneer dat nodig is.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als die jongens echt zo vaak omgekocht zouden worden als er wordt beweerd zouden ze al lang aan het rentenieren zijn geslagen in een riante villa aan de Adriatische Zee.
Ja, dat zou dan ook verder helemaal niet opvallen ofzo.. 
Zeker weten in de sport doe je het nooit, kijk het boek over Armstrong er maar op na.. maar zowel vorig jaar als dit jaar lijkt het wel een opzichtige ballentent uit het circus daar achterin bij Zagreb. En als die gasten dan ook nog met hun duim omhoog gaan staan knipogen naar de tegenstander.. tsja, het ligt er een beetje dik bovenop kun je minstens zeggen. Zonder verder onderzoek is het toch niet hard te maken.
Joy4ever
-
- 4617 berichten
- 1840 stemmen
Het is natuurlijk jammer dat Ajax zich niet al "veilig" had gespeeld voordat die laatste wedstrijden werden gespeeld. Zo goed was Lyon nu ook weer niet. Aan de andere kant werd Ajax nu wel een afgang bespaard tegen APOEL
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.