• 16.362 nieuwsartikelen
  • 180.026 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.480 acteurs
  • 199.662 gebruikers
  • 9.418.086 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Maar je krijgt nog wel de groeten van Wamberto!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Immers had al 10x kunnen schieten. Pfff.

Dat was een penal...

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Dat leek me een zuivere strafschop. Kun je moeilijk scharen onder het kopje 'handen langs het lichaam'.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord mazzel, dit was duidelijk een penalty voor Twente.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Voor de rest heeft Feyenoord weinig mazzel.

Feyenoord voetbalt leuk mee, maar mist stootkracht voorin. Story van dit seizoen.

Hier had Mathijsen zijn tweede geel moeten hebben. Snap sowieso niet dat Koeman Mathijsen er niet uit haalde.

Lamprou kost je de wedstrijd. Is de naam keeper niet waard.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Toppertje die Lamprou

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Wat een blunder.

Wedstrijd was toch al gespeeld, daar niet van.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

AZ-VVV 0-1

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lesje efficientie en het belang van een goede spits en keeper...

Jammer, je had hier helemaal niet hoeven verliezen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Eens.

Mulder is een wereldkeeper vergeleken met Lamprou.

Castaignos MotM.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

VVV 1-2 bij AZ in de 94e minuut

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

AZ wint bij Vitesse, Vitesse wint bij Ajax, VVV wint bij AZ!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Dan zullen jullie wel een heel spannend leven hebben.

(quote)
Saai? Spelen toch dezelfde wedstrijden als alle andere Eredivisieclubs. Alleen komen er daar jaarlijks nog wedstrijden bij tegen Europese grootmachten als Real, City, United,....

Maar als je je enkel druk maakt over die twee wedstrijden per jaar in de CL dan is dat toch saaier dan dat je je elke twee weken weer druk kan maken over je cluppie. En inderdaad het leven als Feyenoord supporter is 'a hell of a ride'. Het zijn de dieptes die de ups zo mooi maken. Verder blijft het de club met de beste sfeer en hartstochtigste supporters.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

''Die beste sfeer'' is echt een fabeltje van vroeger. Zo best is de sfeer in de Kuip echt niet meer de laatste jaren. Zelfs in de Klassieker vorige week was het lange tijd maar een karige boel.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

saaier dan dat je je elke twee weken weer druk kan maken over je cluppie.

Jij maakt je anders meer druk over Ajax dan over je eigen clubje. Ik herinner me nog goed dat jij destijds hoopte op een verlies van Feyenoord, dat had toen ook alles met Ajax te maken.

En je eigen club, wat is dat nu eigenlijk? Feyenoord of Excelsior?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

AZ wint bij Vitesse, Vitesse wint bij Ajax, VVV wint bij AZ!

Kan je nagaan hoe goed VVV is...

Ik heb 90 minuten zitten genieten in het stadion.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

''Die beste sfeer'' is echt een fabeltje van vroeger. Zo best is de sfeer in de Kuip echt niet meer de laatste jaren. Zelfs in de Klassieker vorige week was het lange tijd maar een karige boel.

Inderdaad, die vier of vijf keer dat ik in de Kuip ben geweest werd er misschien per wedstrijd drie keer plichtmatig een liedje gezongen. Er is niet één stadion waar er standaard een goede sfeer is. Dat hangt echt af van verschillende factoren zoals de stand (belangrijkst), de tegenstander en het tijdstip.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vorig jaar als enige Ajacied(althans dat schatte ik zo in) was de sfeer er wel in de Kuip en heb ik moeten toneel spelen als nooit tevoren tussen die havenarbeiders.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Verbeek roept deze matige seizoens start opzich af, om continu stug vast te houden aan zijn elf spelers die hij in zijn hoofd heeft zitten. Met andere spelers iets uit proberen of een ander systeem is niet aan de orde.

Zo krijgt Reijnen week in week uit kritiek van Verbeek maar hij start wel steeds, hetzelfde geval met Gorter.

Na Sneek

Verbeek : Reijnen is in balbezit door de ondergrens gezakt daarom wisselde ik hem vroeg in de 2de helft voor Lam die het prima heeft gedaan.

Zo zette ik mijn vraag tekens om tegen VVV-Venlo om met Elm te starten. Waarom niet met doelpunten machine (weliswaar jeugd) Messaoud ? Zowiezo moet hij meer minuten maken hetzelfde geld voor Wijnaldum.

Naja,Verbeek heeft zeker mijn vertrouwen maar het wordt wel eens tijd voor veranderingen.

Lamme,natte, tamme, sfeerloze wedstrijd en als kers op de taart Verloren thuis van VVV-Venlo.. Kortom ik heb genoten

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Jij maakt je anders meer druk over Ajax dan over je eigen clubje. Ik herinner me nog goed dat jij destijds hoopte op een verlies van Feyenoord, dat had toen ook alles met Ajax te maken.

En je eigen club, wat is dat nu eigenlijk? Feyenoord of Excelsior?

Feyenoord en Excelsior. En ik kan je verzekeren dat ik me meer druk maak over Feyenoord dan Ajax. Dat er zich in situatie voordoet waarin het leuk kan zijn de aartsvijand een hak te zetten doet daar niets aan af. Maar dat snap jij waarschijnlijk niet, zoals zo veel hier je niet daagt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

%%%%%% schreef:

Verbeek roept deze matige seizoens start opzich af, om continu stug vast te houden aan zijn elf spelers die hij in zijn hoofd heeft zitten. Met andere spelers iets uit proberen of een ander systeem is niet aan de orde.

Zo krijgt Reijnen week in week uit kritiek van Verbeek maar hij start wel steeds, hetzelfde geval met Gorter.

Na Sneek

Verbeek : Reijnen is in balbezit door de ondergrens gezakt daarom wisselde ik hem vroeg in de 2de helft voor Lam die het prima heeft gedaan.

Zo zette ik mijn vraag tekens om tegen VVV-Venlo om met Elm te starten. Waarom niet met doelpunten machine (weliswaar jeugd) Messaoud ? Zowiezo moet hij meer minuten maken hetzelfde geld voor Wijnaldum.

Naja,Verbeek heeft zeker mijn vertrouwen maar het wordt wel eens tijd voor veranderingen.

Lamme,natte, tamme, sfeerloze wedstrijd en als kers op de taart Verloren thuis van VVV-Venlo.. Kortom ik heb genoten

Dat is het grote minpunt van Verbeek. Hij is zo stug als wat. Het duurde ook een eeuwigheid voordat Maher eindelijk eens een kans kreeg. Of voordat hij doorhad dat Falkenburg geen spits is. Of voordat hij doorhad dat hij Wernbloom en Elm van positie moest wisselen. Of of...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar als de orkaan in de Kuip losgaat klinkt het als nergens anders. En ik heb die orkaan vaak genoeg gehoord de afgelopen jaren, Dus zeker niet iets van vroeger. Als is er de laatste jaren idd weinig te vieren geweest in de Kuip,

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tuurlijk niet. Alleen al de atmosfeer van/in de Kuip is al ongeëvenaard in Nederland. Het enige voetbalstadion van dit land.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

havenarbeiders.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Er zat werkelijk geen enkele normaal opgeleide in mijn vak Rico. Kan er ook niet meer van maken. Zelfs mijn broer die voor Feyenoord is kon zich totaal niet vereenzelvigen met die simpele zielen. Viel ons in ieder geval erg op hoe simpel publiek daar zat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Er zat werkelijk geen enkele normaal opgeleide in mijn vak Rico. Kan er ook niet meer van maken. Zelfs mijn broer die voor Feyenoord is kon zich totaal niet vereenzelvigen met die simpele zielen. Viel ons in ieder geval erg op hoe simpel publiek daar zat.

Dus havenarbeiders zijn allemaal laaggeschoolde neanderthalers?

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

VD Berg (PEC Zwolle) over de beroerde handsbal die hij maakte: ''Ik begrijp nog steeds niet hoe hij dat heeft gemist.''

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

En je broer dan?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zal ook zeker niet weerspreken dat het gemiddelde IQ op de tribune in de Kuip lager ligt dan dat van bijvoorbeeld de lokale hockeyclub. Maar ze zitten daar dan ook niet om te rekenen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.