• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.162 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dan mag jij ook nooit meer wat over otherfool zeggen.

Verschil is dat otherfool over Duitsland in de wij-vorm spreekt. Ik ben enkel TEGEN een team aangevoerd door deze technische staf, zelfs al zouden ze in een Feyenoord shirt lopen. Zijn de drie grootste gribussen uit het Nederlandse voetbal bij elkaar

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Dat Celtic kan zo aan de slag in de Jupiler League, wat een drama zeg.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Raar interview met die lelijke centenbakkes Theo, volgens hem is Ajax zonder nog enkele aankopen geen titelkandidaat.

Janssen: 'Wij hebben nog wat versterkingen nodig' | Seizoen 2012/2013 | Video's | Eredivisielive.nl

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Geen titelkandidaat nummer 1, dat is wat anders.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Compleet idioot natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Theo zegt alleen maar zinnige dingen. Dat is wel eens anders geweest .

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Merkwaardige opmerking van iemand die de hele dag door loopt te roepen hoeveel verder en beter bezig Ajax is tov de concurrenten, maar ja.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Merkwaardige opmerking van iemand die de hele dag door loopt te roepen hoeveel verder en beter bezig Ajax is tov de concurrenten, maar ja.

Dat roep ik niet, ploegen als PSV gaan het gewoon goed doen. Ajax met Vertonghen was titelkandidaat 1 denk ik ja, zonder hem is er vervanging nodig.

Maar als ik Ajax deze weken zie spelen dan denk ik dat het nog wel weer een prima seizoen wordt. Maar er zijn versterkingen nodig.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Wat een onzin, hebben zowat hele kampioensploeg intact gehouden en voor Vertonghen hebben ze jeugdspelers die naar wat ik hier hoor al zowat Oranje in kunnen. En een psv heeft al helemaal de slehtst denkbare verdediging kennelijk, dus waarom zouden die het beter gaan doen, daarnaast is het ook nog een aanval op het huidige voorzichtige transferbeleid bij Ajax, hier wordt de leiding echt niet vrolijk van.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, alleen was Vertonghen de laatste jaren veruit onze belangrijkste man, gevolgd door Anita. Onze captain kan je bijna niet vervangen als persoonlijkheid, aanvoerder en veldspeler. Ook Ooijer is weg. Je routine, je mondige spelers. Weg.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Lekker belangrijk. Het is de eredivisie maar. Niet alsof er veel concurrentie is. Europees gaan ze dat natuurlijk wel enorm merken, en dikke theo is zelf toch zon mondige speler? Nou dan.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Lekker belangrijk. Het is de eredivisie maar. Niet alsof er veel concurrentie is. Europees gaan ze dat natuurlijk wel enorm merken, en dikke theo is zelf toch zon mondige speler? Nou dan.

PSV zal de belangrijkste uitdager worden. Een hele gevaarlijke.

En ook nationaal merk je het als je routine weg is. Niet thuis tegen VVV, wel in topduels en de meeste uitwedstrijden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

Lekker hoor. Na een half uur al 3-0 voorstaan met drie prachtgoals. Lekket om dit te zien vooral omdat je andere Nedrrlandse teams ziet aanmodderen tegen ploegen als Plovdiv, Inter Turku en Eindhoven.

Net of Celtic beter is dan de clubs die je opnoemt.

Jezus, wat een slecht team. Het is voor Celtic maar goed dat Glasgow Rangers een andere naam heeft gekregen en terug is gezet naar de laagste divisie.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

PSV heeft een akkoord bereikt met Sporting over aan kleine afkoopsom voor Labyad. Naar het schijnt gaat het om ongeveer €1m.

Dat is niet veel en zal er misschien op duiden dat PSV niet veel vertrouwen had in juridisch getouwtrek en maar eieren voor het geld heeft gekozen.

Jammer dat we die jongen het leven niet nog wat zuurder hebben kunnen maken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

El Hamdaoui weg, Labyad weg....er valt hier steeds minder te klagen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Die vakantie heeft je niet echt goed gedaan .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

kos schreef:

Wat een onzin, hebben zowat hele kampioensploeg intact gehouden en voor Vertonghen hebben ze jeugdspelers die naar wat ik hier hoor al zowat Oranje in kunnen. En een psv heeft al helemaal de slehtst denkbare verdediging kennelijk, dus waarom zouden die het beter gaan doen, daarnaast is het ook nog een aanval op het huidige voorzichtige transferbeleid bij Ajax, hier wordt de leiding echt niet vrolijk van.

Een selectie bestaat natuurlijk uit meer dan 11 man. Je moet ook een beetje in de breedte denken. Je speelt ook CL voetbal.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

depri83 schreef:

PSV heeft een akkoord bereikt met Sporting over aan kleine afkoopsom voor Labyad. Naar het schijnt gaat het om ongeveer €1m.

Dat is niet veel en zal er misschien op duiden dat PSV niet veel vertrouwen had in juridisch getouwtrek en maar eieren voor het geld heeft gekozen.

Eens, dat getouwtrek om die oude transfers van Robert en Kone(?) is ook nog steeds aan de gang. Soms moet je maar eieren voor je geld kiezen. 1 miljoen vind ik overigens nog steeds een meer dan prima bedrag voor iemand als Labyad(who?)

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

rep_robert schreef:

1 miljoen vind ik overigens nog steeds een meer dan prima bedrag voor iemand als Labyad(who?)

Inderdaad ja. Irritant mannetje vooral ook. Strik eromheen, wegwezen en snel overgaan tot de orde van de dag.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die vakantie heeft je niet echt goed gedaan .

Haha. Alle rust en ontspannenheid meteen weg.

Maar in het geval Labyad lijkt me de benaming die Jan Wouters ooit meegaf aan Yassine Abdellaoui niet misplaatst.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Zou die dan toch bij Arsenal blijven?

LINK!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Haha. Alle rust en ontspannenheid meteen weg.

Maar in het geval Labyad lijkt me de benaming die Jan Wouters ooit meegaf aan Yassine Abdellaoui niet misplaatst.

Nee, zeker niet maar hoop niet dat die judas je vakantie niet verpest heeft. Zie je al op een camping in je tuinstoel zitten en in gedachte je te verbijtend denkend aan Labyad .

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, nee hoor. Vakantie is vakantie, dat gaat geen voetballer verpesten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, zeker niet maar hoop niet dat die judas je vakantie niet verpest heeft. Zie je al op een camping in je tuinstoel zitten en in gedachte je te verbijtend denkend aan Labyad .

Als ik zijn locatie wist had ik hem ook een dvd speler en Ajax-Twente van 15 mei 2011 erbij opgestuurd

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Willems wat een verademing zeg, speelt echt geweldig. Momenteel 1-3 tegen Benfica, niet slecht! De eerste prijs is binnen Ik kijk uit naar 5 augustus.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

JohnWilliams schreef:

Zou die dan toch bij Arsenal blijven?

LINK!

Ben ik de enige die hier benieuwd naar is? (zie geen reacties erop namelijk)

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

Ben ik de enige die hier benieuwd naar is? (zie geen reacties erop namelijk)

Vreselijk mannetje laat hem maar na de zandbak gaan samen met zijn kliek vrienden zijn we er mooi vanaf.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik denk het. Het boeit me vrij weinig waar die gozer gaat spelen. Als hij slim is gaat hij weg bij Arsenal, daar gaat hij nooit prijzen winnen.

stinissen (crew films & series)

• 23494 berichten
  • 77011 stemmen

Vreselijk mannetje die Van Persie brrrrrrrrrr

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.