• 16.362 nieuwsartikelen
  • 180.031 films
  • 12.392 series
  • 34.321 seizoenen
  • 651.482 acteurs
  • 199.662 gebruikers
  • 9.418.093 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Als de competitie nou was afgelopen, oké. Maar nu is het gewoon te triest voor woorden

Ik vond de reactie van het publiek bij de wissel van Janssen gister wel klasse. Eens wat anders, dan spelers uitfluiten die weggaan bij je club. Voor de rest was het gister en dramatisch. Van mijn part zet de Boer Bocarra of Sporkslede erin, want slechter dan Poulsen kan het volgens mij niet. En als die twee niet goed genoeg zijn, zet je Enoh er maar in. Die kan dan wel niet opbouwen, maar heeft wel gif in zijn spel.

Waarom pas genieten als de competitie afgelopen is? Ik geniet nu het nog kan, ben zelf wel realistisch genoeg dat wij dit nooit volhouden.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Waarom pas genieten als de competitie afgelopen is? Ik geniet nu het nog kan, ben zelf wel realistisch genoeg dat wij dit nooit volhouden.

Nou, gefeliciteerd je staat een keertje boven Ajax...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Het is wel vrij treurig dat bijna elke opmerking van jou over een wedstrijd van Utrecht gekoppeld wordt aan Ajax. Eigenlijk vrij lachwekkend. Je staat eens 3 puntjes boven Ajax, van harte man! Dat is wel een bescheiden feestje waard bij die tokkieclub van je.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

FC Groningen, wat zijn die ontzettend slecht zeg!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Benieuwd wanneer Nijland Maaskant er net zo lullig als Huistra uittrapt. Groningen heeft gewoon een waardeloze ploeg, waarmee ze in het rechterrijtje horen. Daar is wanbeleid gevoerd.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3407 stemmen

Roorda is de laatste tijd niet veel soeps, maar vandaag is hij weer een keer belangrijk

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Stu-Pot schreef:

Standard kun je al afschrijven, die zie ik Play-off 1 niet halen. Brugge, Gent en Genk hebben momenteel een dipje. Brugge zie ik de komende weken met Leekens aan het roer zich niet snel herpakken. Ik heb gelezen dat Donk, Figueras en Jorgenssen hem buiten willen, dat kan ik hun niet kwalijk nemen. Gent speelde tegen Genk een vrij goede wedstrijd, alleen waren ze niet efficiënt genoeg en Genk wel. Binnen 2 weken staat Gent terug waar het hoort te staan, Top 5. De kleinere ploegjes draaien nu wel goed maar ik zie hun dat geen heel seizoen volhouden.

De kleinere ploegjes spelen helemaal niet zo goed, het zijn vooral de grote ploegen die echt niets laten zien, kijk maar naar het aantal verliespunten. Kortrijk speelt net zoals vorig seizoen het mooiste voetbal, Brugge speelt al een heel seizoen afschuwelijk maar in het begin wonnen ze wel, Anderlecht gisteren ook afschuwelijk, hoe lopen die eigenlijk te verdedigen. Nuytinck aangekocht om uit te voetballen, nog niet veel goeds van gezien hoor. Het zou trouwens fantastisch zijn als het merendeel van de G5 niet in de eerste play offs geraken. Dan pas zal de boel ontploffen en kunnen we die kutreglementen veranderen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Potver, begint Feyenoord sterk, Twente 1 x gevaarlijk, meteen hangen natuurlijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, als ze zo blijven spelen gaan we winnen.

Edit: Maar niet als elke counter er in gaat natuurlijk.

(Slecht keeperswerk helpt natuurlijk ook niet.)

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Blunder Lamprou en zelfs Castaignos kan dan scoren, al snel 2-0 nu. Op naar de tien?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Goed, ik mag na Ajax niks zeggen, maar Feyenoord blameert zich ook wel bij Twente zeg. 2-0 al.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vergeet het Reinbo. Wat dramatisch gekeept. Lamprou.

Feyenoord voetballend sterker, maar wat heb je eraan?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Dan moet dit maar 7-0 worden

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zoveel geluk zullen ze niet blijven houden. Of Feyenoord moet straks breken bij een eventuele 3-0.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ach, Twente doet het gewoon goed de laatste tijd. Aardig wat belangrijke spelers (Fer, Bjelland, Bulykin) geblesseerd en toch nog blijven winnen. Wordt wel leuk als die weer fit zijn en het spel weer beter wordt, want uiteindelijk is Twente de enige ploeg die PSV partij kan bieden dit seizoen, vermoed ik. Al is het puur omwille van de kwaliteit van de spelers, want die McClaren maakt het team ook niet echt beter.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is wel vrij treurig dat bijna elke opmerking van jou over een wedstrijd van Utrecht gekoppeld wordt aan Ajax. Eigenlijk vrij lachwekkend. Je staat eens 3 puntjes boven Ajax, van harte man! Dat is wel een bescheiden feestje waard bij die tokkieclub van je.

Tokkieclub? Haha nee, Ajacieden zijn allemaal lieverdjes. Frustatie spat weer van je bericht af. Maar hou jij je maar in de waan dat Ajacieden geen tokkie's zijn, de mensen die niet voor Ajax zijn weten de waarheid wel.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Beetje voorbarig om nu alweer alles en iedereen af te schrijven.

Verder heeft Twente zich ook al genoeg belachelijk gemaakt, oa bij Ajax, Levante en Den Bosch. Het kan ook maar zo weer omslaan daar.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

@ Herman: dat ene laatste is wel waar natuurlijk. Teams die nu op het veld staan, verschillen kwalitatief niet zoveel. Al heeft Twente Chadli en Tadic, met veel scorend vermogen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Tokkieclub? Haha nee, Ajacieden zijn allemaal lieverdjes. Frustatie spat weer van je bericht af. Maar hou jij je maar in de waan dat Ajacieden geen tokkie's zijn, de mensen die niet voor Ajax zijn weten de waarheid wel.

Welnee, heb geen enkele frustratie. Maar dat jij alleen hier opduikt als je eens wint en boven Ajax staat is vrij sneu te noemen. En Utrecht is een tokkieclub ja.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Raar dat Martins Indi hier geen geel voor krijgt. Heb ze in de Kuip genoeg een kaart zien krijgen voor eenzelfde vergrijp tegen Feyenoord.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Het is echt veel te makkelijk om te vertrouwen op wat loze kreten van De Boer, Cruijff of het Technisch Hart in de media. Een tussenjaar is niet erg, maar dan moet je wel zien dat er ergens aan gewerkt wordt.
Dat zal gewoon zijn tijd nodig hebben. Het is ook lastig om patronen in te slijpen wanneer het één grote stoelendans is op de ziekenboeg. Als je Kolbeinn en Serero fit had gehad dan had je een balvaste (echte) spits gehad, en een dosis meer voetbal op het middenveld). Het voetbal wat Frank wil zag je in februari/mei vorig seizoen; al had je toen ook de spelers daarvoor. Wil je dat voetbal weer zien dan zul je het geduld moeten hebben tot die bepalende jongens vanuit de jeugd doorstromen; daar komen de tussenjaren bij kijken en daar legt het TH ook het accent op/

Voor de duidelijkheid: ik pleit nergens voor het vertrek van De Boer, maar hij moet nog ontzettend veel leren op belangrijke gebieden.
Klopt

Al zijn aankopen zijn tot nu toe mislukt of voegen niks toe,
Janssen voegde wat toe, toen hij van VM werd gehaald was hij bijna niet meer weg te denken op het middenveld. Boerrigter en Kolbeinn balde ook aardig totdat respectievelijk de rug en ??? auw zei.

hij blijft aankloten met middelmaat als Boerrigter, Poulsen en Sulejmani
Boerrigter in vorm is een aanwinst, Poulsen is inderdaad een lichte flop (al was hij gratis) en Mickey is sinds vorige week verbannen.

Wordt tijd dat ie ook eens wat zelfreflectie krijgt.
Hij heeft iig. niet het Jol virus, door alles de schuld te geven behalve hemzelf. Ook Frank is nog beginnende, ik weet zeker dat hij er over x aantal jaren komt. Ik ben tenminste blij dat we eindelijk eens een trainer hebben met hart voor de club, ook al gaat het hand in hand met beginnersfouten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

Raar dat Martins Indi hier geen geel voor krijgt. Heb ze in de Kuip genoeg een kaart zien krijgen voor eenzelfde vergrijp tegen Feyenoord.

Indi kreeg er vorige week zelf ook eentje voor zoiets...

Dus je laatste zin is een vreemde.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Welnee, heb geen enkele frustratie. Maar dat jij alleen hier opduikt als je eens wint en boven Ajax staat is vrij sneu te noemen. En Utrecht is een tokkieclub ja.

Mag jij uitleggen waarom Utrecht wel en Ajax geen tokkieclub is. Waarschijnlijk kan jij dat niet, want jij lult wel vaker dingen zonder te onderbouwen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Mag jij uitleggen waarom Utrecht wel en Ajax geen tokkieclub is. Waarschijnlijk kan jij dat niet, want jij lult wel vaker dingen zonder te onderbouwen.

Bunnikside.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bunnikside.

Ja, en Ajax heeft de F-Side en Vak410. Trouwens rellen Ajacieden de laatste tijd vaker als Utrechters. Elke Europese wedstrijd is het weer raak, dus onderbouw je mening is een keertje goed met ipv alleen Bunnikside te komen terwijl jullie ook F-side en 410 hebben.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ja, en Ajax heeft de F-Side en Vak410. Trouwens rellen Ajacieden de laatste tijd vaker als Utrechters. Elke Europese wedstrijd is het weer raak, dus onderbouw je mening is een keertje goed met ipv alleen Bunnikside te komen terwijl jullie ook F-side en 410 hebben.

Ik zag bij Ajax-Utrecht recent geen rellen of problemen. Enkele weken terug in de bekerwedstrijd Utrecht-Ajax daar tegen....

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

FC Utrecht, Ajax en Feyenoord. Eén pot nat qua supporters. ADO gelukkig weer wat minder.

Twente, 2 schoten op doel, 2 keer raak. Verdomme man.

En dan die smeerlap van een Castaignos!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vreemd dat Twente juist 2x scoort in de fase waarin Feyenoord wat sterker is, om het daarna over te nemen en helemaal niet gevaarlijk meer te zijn.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Overal heb je idioten. Ajacieden slopen hun eigen stad bij elke huldiging. Feyenoorders krijgen spontaan schuim in de mond bij het woord Ajax. Utrechtsers poederen hun neus wat extra voordat Ajax op bezoek komt, etc.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

$pecial schreef:

Overal heb je idioten. Ajacieden slopen hun eigen stad bij elke huldiging. Feyenoorders krijgen spontaan schuim in de mond bij het woord Ajax. Utrechtsers poederen hun neus wat extra voordat Ajax op bezoek komt, etc.

PSVers breken door de hekken als Kaiserslautern op bezoek komt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.