• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.172 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.509 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Car-freak schreef:

- Materny

- Otherfool

- Ajax&Litmanen

- Starbright boy

- %%%%%%

- Reinbo

- Nicolage Rico

- Naomi Watts

- JohnWilliams

- Moviemafketel

- Rep_Robert

Zit ik zo goed?

Ik denk als je deze allemaal aan 1 tafel neerzet er wel geniale/aparte/24-uur lange/grappig gesprekken zullen uitkomen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ze worden dus inderdaad nog overschat.

Onderschat noemt men dat

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

starbright boy schreef:

(en dat is maar heel zelden).

Wanneer Opperfool weer eens doorslaat met trollen. Je mag het gerust zeggen hoor, wij hebben geen geheimen voor elkaar hier

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Onderschat noemt men dat

Kom naar beneden en sla je slag, may the odds be forever in your favor. Ik wil je persoonlijk best 200 tegen 1 geven hoor, dat eurootje kan ik wel gebruiken.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Toen scoorde Tomasson een paar minuten voor tijd de 3-1, waardoor Milan op doelsaldo doorging. Ik geloof dat ik nog nooit zo gebaald heb.

Het trauma zit je nog niet diep genoeg denk ik. Het was Ambrosini die de 2-1 scoorde. Cocu scoorde een minuut voor tijd nog de 3-1.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Car-freak schreef:

Echt wel heel erg grappig dit. Een moviemetersite met een voetbaltopic. En daar wordt nog goed gebruik van gemaakt ook.

Jullie zouden eens om de tafel moeten gaan zitten net zoals ze dat doen bij Voetbal International.

Even kijken wie er dan aan die tafel gaan zitten als ik zo op dit forum rond kijk:

- Materny

- Otherfool

- Ajax&Litmanen

- Starbright boy

- %%%%%%

- Reinbo

- Nicolage Rico

- Naomi Watts

- JohnWilliams

- Moviemafketel

- Rep_Robert

Zit ik zo goed?

Maak Lefgozer nou niet boos Zo is AZ een beetje onder vertegenwoordigd. Ook depri83 moet PSV nog wat ondersteuning geven. En Joy4ever moet even de betweterige Italiaan uit gaan hangen uiteraard (just kidding). Ik heb het gevoel dat ik nog een PSV'er vergeet, maar PSV vergeet je sowieso al snel...zo saai hehe.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Car-freak schreef:

Jullie zouden eens om de tafel moeten gaan zitten net zoals ze dat doen bij Voetbal International.

Oh vreselijk, allemaal clubfans die denken dat hun MM clubje de beste van allemaal is terwijl ze in werkelijkheid week in week uit naar een parodie op voetbal zitten te kijken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

may the odds be forever in your favor.

Teveel naar 'The Hunger Games' gekeken ?

En no thanks, ben niet de persoon om iemand 200 euro af te troggelen in deze tijden. De crisis is ook vast voelbaar in huize Otherfool dus wees me maar dankbaar bij dezen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jij zit er dan uiteraard een beetje bij als de Maarten van Rossum denk ik otherfool

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Teveel naar 'The Hunger Games' gekeken ?

En no thanks, ben niet de persoon om iemand 200 euro af te troggelen in deze tijden. De crisis is ook vast voelbaar in huize Otherfool dus wees me maar dankbaar bij dezen.

otherfool handelt in kratjes Hertog Jan. Dus als je nog een weddenschap met hem wilt afleggen zou ik je slag slaan Hij neemt zijn verlies wel sportief kan ik je zeggen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

De crisis is ook vast voelbaar in huize Otherfool

Vandaar dat ik het eurootje wel kon gebruiken... Voor mij een risicoloze investering met 0,5% rendement binnen 5 maand. Geen vetpot natuurlijk, maar alles is meegenomen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

otherfool handelt in kratjes Hertog Jan. Dus als je nog een weddenschap met hem wilt afleggen zou ik je slag slaan .

Dat zou dubbel pijnlijk zijn! Win ik ook zijn enige kans mee om het verlies weg te drinken

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

Ik denk als je deze allemaal aan 1 tafel neerzet er wel geniale/aparte/24-uur lange/grappig gesprekken zullen uitkomen

Ik denk dat ik het nog geen 20 minuten uithou aan die tafel....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als Kluivert bij de Oranje staf aansluit hoop ik werkelijk dat ze de kwalificatie mis gaan lopen....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh vreselijk, allemaal clubfans die denken dat hun MM clubje de beste van allemaal is terwijl ze in werkelijkheid week in week uit naar een parodie op voetbal zitten te kijken.

Allemaal clubfans die daadwerkelijk meeleven met een club en itt jou wel van minder voetbal kunnen genieten omdat er binding met een team is. Maar ga jij maar weer de Mourinho gloriehunter uithangen, mag ook hoor. Madrid en Duitsland supporten, je speelt wel op safe...

nakada

• 2203 berichten
  • 1680 stemmen

otherfool schreef:

5%?

Er starten 32 clubs in de CL dus gemiddeld is dat 3% per club. Barca en Real zou ik samen alleen al op 50% inschalen, dan nog een pak andere 'top 16' clubs (Munchen, Engeland, Spanje, Italië, PSG) en dan blijft er misschien nog 1% over te verdelen over 16 clubs. Zelfs als we Ajax onder die 16 als 'relatief sterk' inschatten (big if) is de kans op CL winst 0,1 % ofwel 1 op de 1000.

Gemiddeld na 1000 jaar dus (om SB tevreden te stellen )

Het mooie van kansberekening is, dat hoe klein de kans ook is, het niet uitgesloten is dat die zich al meteen voordoet. Daar kijken supporters naar. De zuurpruimen schuiven de mogelijkheid helemaal naar het eind.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mij gaat het niet eens om CL winst, maar om gewoon eens als nr 2 in de groep door te gaan naar de 8ste finales. Mij maak je niet wijs dat dat onhaalbaar is. Ajax was vorig seizoen voor de winter vrij zwak, maar in de CL hebben ze het goed gedaan. Als die corrupte 1-7 in Zagreb niet gevallen was dan waren we al door geweest. Binnen nu en 3 moet er meer mogelijk zijn, ieder geval bij Ajax waar qua beleid een stijgende lijn te ontdekken valt. Beetje mazzel met de loting hebben en eens het geluk van een bal net wel of net niet via de paal raak zeg maar...

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

RuudC schreef:

Toen scoorde Tomasson een paar minuten voor tijd de 3-1, waardoor Milan op doelsaldo doorging. Ik geloof dat ik nog nooit zo gebaald heb.

Dat was Ambrossini toch?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Weet niet wat er van waar is...

Hopelijk is er niks van waar.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Weet niet wat er van waar is...

Dat zou pas een hard gelach zijn voor Feyenoord. Met veel pijn en moeite proberen die gast binnen te houden, en dan gebeurt er dit. Aan de andere kant is dit ook wel een te groot talent om weg te rotten bij Arsenal.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Dan moet je ook geen contract tekenen bij Arsenal. Het stomste wat je kan doen als jeugdspeler is een contract tekenen bij zo'n topclub.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bij Feyenoord was hij niet slecht moet ik zeggen. Hij zit blijkbaar dicht tegen de selectie van Arsenal aan, anders had die Fransoos hem allang permanent gedumpt ergens. Als dit een overbruggingsjaar moet zijn voor talenten als Lukoki en de Sa te laten rijpen; so be it.

Met Boerrigter, Mickey, (Fischer?) en Ryo is het wel nog wat magertjes op de vleugels (Ozbilliz en Ebecilli0 moet ik niks van hebben), maar dat is het al twee jaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Een Barcelona huurling achterin een jaartje, ok. Maar een vleugelspeler uit Japan van Arsenal een jaar huren? Kom zeg. Dan zet ik liever Ozbiliz een jaar in de basis. Hoop niet dat Overmars nou alleen maar huurlingen aan het overhalen is om een jaar te komen.

Links: Boerrigter. Backup Fischer en Sulejmani

Rechts: Ozbiliz. Backup Ebecilio, Lukoki en Sulejmani

Zolang er niks bij komt moeten we het hier mee doen. En misschien speelt Sulejmani zich nog in de basis, geen idee.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Otherfool heb jij wel de CL gevolgd afgelopen jaar? Ajax die gewoon door was gegaan als die grensrechter even langs was geweest bij Hans Anders. Twee zuivere doelpunten afgekeurd en dan sta je opeens 2-1 voor tegen het grote Real Madrid. En die vieze omgekochte Kroaten alweer vergeten? Als Ajax ergens thuishoort is het in de CL, want ze hebben altijd kans om de groupsfase te overleven. Daarnaast wint de favoriet niet altijd, iedereen dacht dat de finale Real - Barça zou worden. Weet je nog wat het werd? Juist ja, Bayern - Chelsea.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Een Barcelona huurling achterin een jaartje, ok. Maar een vleugelspeler uit Japan van Arsenal een jaar huren? Kom zeg. Dan zet ik liever Ozbiliz een jaar in de basis. Hoop niet dat Overmars nou alleen maar huurlingen aan het overhalen is om een jaar te komen.

Links: Boerrigter. Backup Fischer en Sulejmani

Rechts: Ozbiliz. Backup Ebecilio, Lukoki en Sulejmani

Zolang er niks bij komt moeten we het hier mee doen. En misschien speelt Sulejmani zich nog in de basis, geen idee.

Ik heb geen trek om weer 3 a 4 maanden naar Ebecillio te moeten gluren. Ozbilliz ben ik ook niet van gecharmeerd; ze hebben vorig jaar genoeg kansen gehad (ook in een draaiend elftal). Zolang Boerrigter en Sulejmani fit blijven heb je een leuke voorhoede, maar alles wat daarna komt is nog te grillig of gewoon slecht!

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

rep_robert schreef:

En Joy4ever moet even de betweterige Italiaan uit gaan hangen uiteraard (just kidding).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik heb geen trek om weer 3 a 4 maanden naar Ebecillio te moeten gluren. Ozbilliz ben ik ook niet van gecharmeerd; ze hebben vorig jaar genoeg kansen gehad (ook in een draaiend elftal). Zolang Boerrigter en Sulejmani fit blijven heb je een leuke voorhoede, maar alles wat daarna komt is nog te grillig of gewoon slecht!

Ach, ik zie liever veel minuten voor Fischer dan voor een huurling om een voorbeeld te noemen. Ik snap ook nooit dat bv PSV fans hun ploeg nou echt leuk vinden. Er is toch niks leukers dan uit je eigen jeugd iemand top te zien worden? Bij Fischer zie je ook aan alles dat hij de komende jaren veel mooie dingen bij Ajax gaat laten zien.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Dat zou pas een hard gelach zijn voor Feyenoord. Met veel pijn en moeite proberen die gast binnen te houden, en dan gebeurt er dit. Aan de andere kant is dit ook wel een te groot talent om weg te rotten bij Arsenal.

Op dit moment heeft Feyenoord Ryo niet meer nodig (die posities zijn al dubbelbezet en het geld heeft Feyenoord niet om nog meer vleugelspelers te huren), anders zouden ze wellicht ook een kans wagen.

Al is hij natuurlijk van harte welkom.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als je hem kunt huren, altijd doen natuurlijk. Stuk beter dan al het andere troep dat bij Ajax op de vleugels loopt, op Boerrigter na - die altijd geblesseerd is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.