• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.483 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jesus mina, Twente maakt vlak voor tijd 2-2 en die Cabral weet de 2-3 voor een bijna lege goal nog naast te werken. Pfff.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die kritiek op Poulsen . Prima speler, solide motor op het middenveld en een van de weinigen die zorgt voor wat body in Amsterdam.

Lekker bezig Twente.

Iemand die gisteren zonder dat hij onder druk stond allemaal ballen zo in de voeten van Real spelers schoot. Niet eens risicovolle passes, nee gewoon ballen die zo weg werden gegeven. Mist toch voetballend vermogen. Hij is nog geen fractie van Anita.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Gister matig, maar hij is uiteraard een absolute must voor dit Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Iemand die gisteren zonder dat hij onder druk stond allemaal ballen zo in de voeten van Real spelers schoot. Niet eens risicovolle passes, nee gewoon ballen die zo weg werden gegeven. Mist toch voetballend vermogen. Hij is nog geen fractie van Anita.

Ik heb Anita het zien doen tegen Stoke City, weet niet wat erger is.

Tuurlijk is ie niet meer zo scherp als voorheen maar het is altijd een speler die het meer moet hebben van gaten dichtlopen, zijn fysiek en dat ie gister - op zijn zahctst gezegd - wat onfortuinlijk is kan gebeuren. Maar vooral op nationaal vlak kan ie van ongekende waarde zijn voor Ajax en ook met zijn ervaring kan ie op Europees vlak het essentiele toevoegen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

PSV speelt ontzettend sterk. Knappe start.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nu eens een hele pot volhouden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tuurlijk is ie niet meer zo scherp als voorheen maar het is altijd een speler die het meer moet hebben van gaten dichtlopen, zijn fysiek en dat ie gister - op zijn zahctst gezegd - wat onfortuinlijk is kan gebeuren. Maar vooral op nationaal vlak kan ie van ongekende waarde zijn voor Ajax en ook met zijn ervaring kan ie op Europees vlak het essentiele toevoegen.

Daarom. Zijn min en pluspunten waren bekend. Ik had liever Anita, maar Poulsen brengt genoeg om van waarde te zijn. Alleen gister niet. Zoals nog een speler of 6, 7.

Onze achterhoede staat met Poulsen minder onder druk. Hij kan nog wel sneller de ballen inleveren soms, maar dit is nu eenmaal zijn manier van spelen. Ik zou als ik Ajacied was eerder eens afvragen waarom Siem de Jong toch eeuwig mag spelen terwijl hij echt enorm matig is. Handelingssnelheid van een tractor, de creativiteit van een show van Paul de Leeuw en de techniek van Marco Materazzi. Dat vind ik veel erger.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ze worden gewoon zoek gespeeld die knorretjes

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ik heb het natuurlijk over de Anita van Ajax he, volg hem niet meer zo sinds hij bij newcastle speelt. Maar ik vind niet dat Poulsen goed gaten dichtloopt. Hij laat zelfs mannetjes lopen, is heel slecht in de passing(en hij was niet alleen gisteren ongelukkig) en behoorlijk traag aan de bal. Gisteren speelde hij op een gegeven moment als een veredelde voorstopper, waardoor Real zeeën van ruimte had op het middenveld op de helft van Ajax. Daardoor konden ze ook veel uithalen. Zoals ik al zei lijkt het in de competitie alsof hij rust brengt, maar het lijkt mij eerder gewoon traagheid. Zie hem bv nooit zo goed meevoetballen of doorschuiven als Anita en ik zie hem ook niet veel vallen afpakken. Ik zie het echt niet.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Hoppa, veel en veel beter dan Napoli!

Ben benieuwd of die nog Cavani, Inler en Pandev gaat brengen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Het droompje ligt aan diggelen.

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Luuk de Jong . Hoewel wel 1-2 achter tegen Fenerbahce..

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

kos schreef:

Qua, ervaring, volwassenheid en breedte van de selectie schat ik PSV hoger in als het gaat op Europese resultaten. Misschien zelfs Twente ook.

Het zal ook eens niet.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dit Psv kan nog van een Real winnen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Thumbs up voor PSV vandaag, maar wat blijft die Mertens toch een extreem beperkte en naïeve egoïst.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Dit Psv kan nog van een Real winnen

Polooonaise!!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat een beest was Lens !

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Geweldige pot!

Met wat meer precisie kon het met gemak 6-0 worden.

Lens was vandaag niet in bedwang te houden.

8 gele kaarten voor Napoli, dat zegt genoeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Eerlijk is eerlijk, PSV wil (feitelijk als enig MML team) nog wel eens een echt goede Europese performance neerzetten, al moet ik nog maar zien of ze deze poule doorkomen. Vond het verder wel grappig om te zien hoe die Italianen het pak voor de broek toch niet leuk vonden, in de laatste 10 minuten werd er ouderwets geschopt op alles wat bewoog.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ach, ze willen als een van de velen die performance ook nog wel eens afwisselen met kompleet drama, dus ik zou me niet rijk rekenen. Zoveel beter doen ze het niet dan de andere lammen en blinden in het land. Napoli was ook wel erggg zwak vanavond.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Vanwege een uitje met de familie alleen de score van de wedstrijd vanavond meegekregen. En wat ik begreep uit de commentaren een zeer verdiende overwinning. Goed dat het lijkt dat we een serie gaan neerzetten en dat de tegendoelpunten al 3 wedstrijden uitblijven.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Godverdomme wat een avond. Voor een keer een goeie sfeer, een geweldige pot. Zowel verdedigend als aanvallend, vooral Lens een geweldige avond. In het stadion als in de stad hing een top sfeer.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Aleen snap ik niet hoe het mogelijk is dat het stadion bij lange na niet uitverkocht was ?

Napoli is een prachtige tegenstander.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

In 96 kreeg Ajax nog een staande ovatie in Bernabeu omdat Real tot op het bot was vernederd door Ajax.

Het kan ook anders: NOS Sport - 'Fans' spugen richting Ronaldo

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Om je kapot te schamen. Ik zag de beelden gister al op TV. Asociaal.

De opmerking van F de Boer na afloop van de wedstrijd vond ik dan wel weer top: "Of ik naar het Ajax van Jol zat te kijken" . In de regel zijn de coaches van Ajax droeftoeters maar Frank is een welkome uitzondering. Ik mag hem wel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Ik vond het woensdag nog wel wat erger dan het Ajax van Jol tegen Real (thuis dan).

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

%%%%%% schreef:

Aleen snap ik niet hoe het mogelijk is dat het stadion bij lange na niet uitverkocht was ?

Napoli is een prachtige tegenstander.

Ja, en met de prachtige selectie op de bank .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Het kan ook anders: NOS Sport - 'Fans' spugen richting Ronaldo

Stond eerst zelfs Ajax fans. Maar ik zie alleen wat asociaal tuig staan en wat fans die hem wel toejuichen. Over het algemeen buitenlands getinten(Spaans). In ieder geval geen Ajax shirt gezien. Daarnaast kreeg Real in het stadion wel applaus...

Joy4ever

• 4636 berichten
  • 1861 stemmen

Quido schreef:

Ik vond het woensdag nog wel wat erger dan het Ajax van Jol tegen Real (thuis dan).

Ik kan het absoluut waarderen als een fan kritisch is op zijn eigen club maar het lijkt wel alsof jij het tot kunst verheft. Het mag allemaal wel wat positiever en vooral vrolijker .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Geniaal!

Haha, prachtig.

Mario is een held.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.