• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.786 acteurs
  • 199.759 gebruikers
  • 9.423.316 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Vind jij hem bij Ajax passen tot nu toe dan? Is geen stofzuiger zoals Anita tot nu toe gebleken.

Hij brengt rust en controle, iets wat wel handig is ja. Ik had ook liever Anita gehad, maar Poulsen doet het op een andere manier goed. Tegen Twente zag je wat je wel aan hem hebt. Je moet alleen wel accepteren dat je er geen speler hebt lopen die effe lekker gaat combineren en opduikt in de 16 van de tegenstander. Hij is wel een extra slot op de deur en iemand die stuurt. Voorlopig ben ik tevreden met Babel, Poulsen en Moisander als versterkingen.

Om Poulsen nu als een prutser neer te zetten omdat hij tegen Real Madrid verzuipt vind ik makkelijk en dom. Als hij dit nu wekelijks doet hadden jullie een punt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jullie vergeten trouwens Vitesse. Die hebben ook een geweldig middenveld met oa Janssen en van Ginkel.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Minder dan die van AZ en Twente.

Vitesse heeft wel de beste spits van de Eredivisie rondlopen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Poulsen komt van Évian Thonon nogwat uit Frankrijk, een club dat vorig jaar is gepromoveerd. Zn beste tijd heeft ie allang gehad. En als je het over iemand hebt die de snelheid uit het spel haalt is hij het wel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vitesse heeft wel de beste spits van de Eredivisie rondlopen.

De beste keeper ook denk ik. Heb Pietje al veel punten voor ze zien pakken dit seizoen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

De beste keeper ook denk ik. Heb Pietje al veel punten voor ze zien pakken dit seizoen.

Dat hebben oa Zoet, Vermeer en Mulder ook gedaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Hij brengt rust en controle, iets wat wel handig is ja. Ik had ook liever Anita gehad, maar Poulsen doet het op een andere manier goed. Tegen Twente zag je wat je wel aan hem hebt. Je moet alleen wel accepteren dat je er geen speler hebt lopen die effe lekker gaat combineren en opduikt in de 16 van de tegenstander. Hij is wel een extra slot op de deur en iemand die stuurt. Voorlopig ben ik tevreden met Babel, Poulsen en Moisander als versterkingen.

Om Poulsen nu als een prutser neer te zetten omdat hij tegen Real Madrid verzuipt vind ik makkelijk en dom. Als hij dit nu wekelijks doet hadden jullie een punt.

Je moet wel lezen wat ik schreef natuurlijk, dat hij voor de Nederlandse competitie nuttig is met zijn ervaring, maar voor CL-niveau misschien al wat te oud en traag is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Je moet wel lezen wat ik schreef natuurlijk, dat hij voor de Nederlandse competitie nuttig is met zijn ervaring, maar voor CL-niveau misschien al wat te oud en traag is.

Ik vind RM geen graadmeter. Samen met Barcelona de creme de la creme in het clubvoetbal.

Poulsen zie ik tegen andere CL teams best wel mee kunnen. Waarbij hij ook vast soms zwak zal spelen. Net als iedereen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat hebben oa Zoet, Vermeer en Mulder ook gedaan.

Kennis mag nog geeneens de veters strikken van Pietje. Zet die Ajax-bril eens af, man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Kennis mag nog geeneens de veters strikken van Pietje. Zet die Ajax-bril eens af, man.

Over bril afzetten users gesproken...

Pietje keept tegen NEC en NAC, Vermeer heeft wel tegenstanders van een ander kaliber tegenover zich.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Twente start lekker!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Droevige start inderdaad. Mag aannemen dat Twente alsnog wint, anders wordt kwalificatie knap lastig.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Oh, Poulsen - Eriksen - de Jong is dus beter dan van Bommel - Strootman - Toivonen.

Hou toch op man.

Die Poulsen strooit af en toe met een goede lange bal, maar verder kan die een voorbeeld nemen aan van Bommel. Eriksen, dat blijft volgens mij jullie eeuwige talent... En de Jong is een aardige speler met een uitstekend schot. Vind 'm in de spits altijd beter dan op het middenveld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik had Poulsen, Eriksen, Serero in gedachten. Zo speelde Ajax totdat Serero geblesseerd raakte.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

rep_robert schreef:

(quote)

Poulsen Kan best af en toe een pass over 30 meter mooi op de stropdas leggen. Maar vanaf wedstrijd 1 dat hij speelt komen korte ballen over 3 meter niet aan. Gisteren was al helemaal lachwekkend

Vanaf dag 1 dus al. Sorry, maar hij brengt alleen rust aan de bal in de Nederlandse competitie omdat het een trage hond(dierendag woordspeling) is. Laat verder mannetjes lopen en is niet dynamisch(zoals Anita). Komt duidelijk niveau tekort.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Een nog slechtere versie van Engelaar dus!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Een nog slechtere versie van Engelaar dus!

Poulsen voegt wat toe en Engelaar niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Poulsen wordt toch niet je nieuwe project waar niemand wat over mag zeggen he Litmanen.

Bekijk hem nou maar kritisch, tot nu toe moet ik het allemaal nog even zien. Begrijp nu dat hij bij veel clubs heeft gespeeld.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ibrahimovic heeft ook bij veel clubs gespeeld. Wat is die slecht zeg.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee die heeft zich bij elke club bewezen, Poulsen juist niet.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

En Poulsen heeft maar voor de helft gespeeld. Bij Evian 24 potjes en bij Liverpool maar 9.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Twente, 2-0!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Poulsen wordt toch niet je nieuwe project waar niemand wat over mag zeggen he Litmanen.

Christian 'klaar voor de Europese top' Poulsen?

Christian 'minimaal 40 miljoen' Poulsen?

Christian 'de nieuwe Edgar Davids' Poulsen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Bekijk hem nou maar kritisch, tot nu toe moet ik het allemaal nog even zien. Begrijp nu dat hij bij veel clubs heeft gespeeld.

Je mag zeggen wat je wilt, maar ik hoef het er niet eens over te zijn.

En misschien flopt Poulsen wel, maar dat constateer ik komende zomer wel dan.

Twente, droevig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die kritiek op Poulsen . Prima speler, solide motor op het middenveld en een van de weinigen die zorgt voor wat body in Amsterdam.

Lekker bezig Twente.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Thanks Naomi, tenminste iemand die het snapt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha iemand die het met je eens is snapt het, ja zo kun je het ook uitleggen. Ik kan hem tot nu toe niet beoordelen op het middenveld, omdat hij daar nooit staat, meer 3e centrale verdediger tot nu toe.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dit ga je toch niet menen? Het zal toch niet waar zijn dat Nederland met zero punten naar huis gaat? Wat een drama jaar is dit zeg voor het Nederlands voetbal. Als ons nationale elftal het niet vergalt dan onze clubs wel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dan heb je niet opgelet

Dat ie vrij defensief speelt klopt, maar dat is ook zijn taak heb ik het idee.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jose Mourinho told this little story about Mario Balotelli in an interview with CNN:

"Mario was good fun. I could write a book of 200 pages of my two years in Inter with Mario, but the book would be not a drama. The book would be a comedy! I remember one in Kazan. We went to Kazan in the Champions League. In that match, I had all my strikers injured. No Milito, no Eto'o. I was really in trouble and Mario was the only one. Mario gets a yellow card in minute 42 or 43. So, when I go to the dressing room at half time, I spent, I would say, 14 minutes of the 15 speaking only for Mario. "Mario, I cannot change you. I cannot make a change. I don't have a striker on the bench. Don't touch anybody. Play only with the ball. When we lose the ball, no reaction. If somebody provocates you, no reaction. If the referee makes a mistake, no reaction. Mario, please"

46th minute: red card.

Geniaal!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.