- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Aleen snap ik niet hoe het mogelijk is dat het stadion bij lange na niet uitverkocht was ?
Napoli is een prachtige tegenstander.
Dat kwam denk ik omdat een kaartje minimaal 35 euro kostte. Betaal je 300 euro voor je seizoenskaart, kan je nog 35 voor een Europa league wedstrijdje aftikken.
Maar ik ben het met je eens! Toen ik hoorde 18.000 supporters was ik ook teleurgesteld, desalniettemin was de sfeer top.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De sfeer in de arena was behoorlijk tam trouwens
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Sfeer in Eindhoven top en in de ArenA tam?
Beste humor op deze pagina hehe, gekker moet het niet worden.
Al moet ik wel zeggen dat ik qua sfeer geen groot fan ben van CL wedstrijden(liever EL tegen Zilina bijvoorbeeld
) in de ArenA. Zit toch voor de helft vol met ander volk op zo'n avond.
Maar dit blijven wel mooie beelden
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Gisteren tweede helft van PSV gezien maar was lang geleden dat ze een hele wedstrijd zo dominant, volwassen en overtuigend voetbalden. Genoten!
Nu dat niveau ook eens over een langere periode en vooral in een uitwedstrijd tegen bijvoorbeeld PEC Zwolle aan de dag leggen en het gaat ergens op lijken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Gisteren tweede helft van PSV gezien maar was lang geleden dat ze een hele wedstrijd zo dominant, volwassen en overtuigend voetbalden. Genoten!
Ligt natuurlijk ook aan de trainer. Met mensen als Rutten holden ze een stuk sneller achteruit allemaal. Verschrikkelijk verdedigend altijd en nooit echt overtuigend.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Had ook meer te maken met de lakse instelling van Napoli. Was dit een CL match geweest was het een ander verhaal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En zo is het ook nooit goed. Prima overwinning van PSV. jammer dat ze er niet 6-0 van maakten, dat maakt nog net wat meer indruk in Europa.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Had ook meer te maken met de lakse instelling van Napoli. Was dit een CL match geweest was het een ander verhaal.
Klopt, die hadden er 0,0 zin in. Maar het valt te prijzen dat PSV gewoon door bleef aanvallen en niet rustig achterover leunde met die 3-0 voorsprong.
Enkel Mertens blijft een vervelend mannetje. Ik denk dat Toivonen hem gisteren wel een tik had willen verkopen, want hij had een paar keer op hem moeten afleggen i.p.v. zelf schieten vanuit kansloze hoeken.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Jammer van Napoli.. Niks van de wedstrijd gezien maar ik hoorde dat het 3 x niks was.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Die vernedering deed toch wel even pijn aangezien ze in de laatste 10 minuten alleen maar gingen schoppen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Enkel Mertens blijft een vervelend mannetje, ik denk dat Toivonen hem gisteren wel een tik had willen verkopen, want hij had een paar keer op hem moeten afleggen i.p.v. zelf schieten vanuit kansloze hoeken.
Eens. Zeer zelden zo'n vervelend voetballertje gezien. En dan gaat het echt niet om voetbalkwaliteiten.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Toch een knappe prestatie om het vervelendste mannetje in een elftal te zijn terwijl van Bommel en Strootman ook in hetzelfde elftal zitten 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Schaken bij de definitieve selectie van Oranje 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Schaken bij de definitieve selectie van Oranje
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens, maar daarom des te mooier.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Beter had die gewoon van der Wiel bij de selectie gehaald, die is nog steeds beter dan die van Rhijn. Spelers die niet zouden spelen nam die niet mee, oké hij speelt niet maar hij neemt Afellay dus wel mee. Onzin dus.
Schaken en Vermeer! 
Roep dan gewoon een keer Elia op die bij Werder tenminste weer aan spelen toe komt.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Beter had die gewoon van der Wiel bij de selectie gehaald, die is nog steeds beter dan die van Rhijn. Spelers die niet zouden spelen nam die niet mee, oké hij speelt niet maar hij neemt Afellay dus wel mee. Onzin dus.
Over Van der Wiel, die in de zomer een transfer van Ajax naar Paris Saint-Germain completeerde, zei Van Gaal vrijdag tijdens zijn persconferentie aan NUsport: “Hij speelt niet regelmatig en Daryl Janmaat en Ricardo van Rhijn doen het goed op zijn plek.”
Schaken en Vermeer! 
Roep dan gewoon een keer Elia op die bij Werder tenminste weer aan spelen toe komt.
Denk dat het een kwestie van tijd is voordat Elia weer bij de selectie komt. Als ie nu ook nog en keer een (paar) doelpuntje(s) mee pikt zit ie er zo weer bij.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Over Van der Wiel, die in de zomer een transfer van Ajax naar Paris Saint-Germain completeerde, zei Van Gaal vrijdag tijdens zijn persconferentie aan NUsport: “Hij speelt niet regelmatig en Daryl Janmaat en Ricardo van Rhijn doen het goed op zijn plek.”
Volgens mij speelt Gregory nu gewoon wel toch? Die rechtsback voor hem is ontevreden en wilt weg.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Hij speelde de afgelopen 3 wedstrijden inderdaad.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Ik gun Feyenoord spelers de wereld hoor maar Janmaat en Schaken bij Oranje is toch een aanfluiting.
Zit ik de vorige keer Van Gaal nog te prijzen omdat hij zo goed doorselecteert en geen halve spelers (zonder echte doorgroei mogelijkheden) meer oproept haalt hij Janmaat er gewoon nog een keer weer bij. En dat nadat hij volledig door het ijs is gezakt de vorige wedstrijd. Tot overmaat van ramp komt daar dan ook nog Schaken bij.
Tevens is het Van der Wiel verhaal ook vreemd natuurlijk. Hem niet oproepen met het argument dat hij niet veel speelt en dan Afellay wel een uitnodiging sturen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Volgens mij speelt Gregory nu gewoon wel toch? Die rechtsback voor hem is ontevreden en wilt weg.
Van der Wiel heeft 1x 90 minuten gespeeld. Verder een keer 28 en in CL dinsdag nog eens 62. Noem dat bepaald niet vast spelen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Vermeer bij Oranje? Serieus? Straks hebben wij nog de intentie om Grandel voor ons elftal te nationaliseren. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eens. Heeft niks te zoeken bij Oranje. Voor/bij Feyenoord vaker nuttig dan zo nu en dan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik gun Feyenoord spelers de wereld hoor maar Janmaat bij Oranje is toch een aanfluiting.
Misschien wel, maar we hebben nu eenmaal geen betere rechtsbacks. Van Rhijn heeft meer potentie, maar zit er al bij. V/d Wiel zou dan nog kunnen, maar dat is ook 3 x niks.
Janmaat doet het in de Eredivisie overigens erg goed. Totaal ander niveau natuurlijk, maar ik vind dat hij na zijn plankenkoortsoptreden bij Oranje nog wel een kans mag krijgen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Vind van Rhijn vooralsnog nog een tamelijk beroerde verdediger hoor..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Rhijn is een parodie op een verdediger. Mag de veters van VdWiel nog niet strikken.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Treurig om dan te bedenken dat ik geen betere speler kan bedenken op die positie. mss dat Buttner nog zin heeft om zich op te offeren tot een rechtsback maar dan houd het al snel op.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Altijd hetzelfde met die brute kannibaal Pepe. El Pepe m?s solidario - MARCA.com
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Mooi gebaar van Pepe, was de enige die nog even de moeite nam om gewoon langs de mensen in het stadion te lopen. De rest van de Madrid spelers liep gelijk naar de kleedkamer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.