- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nog een opvallend iets. Waar we bij Dortmund uit in een kort tijdsbestek te maken kregen met twee lekke ballen was dat gisteren ook weer het geval.
Vind ik toch wel bijzonder in twee CL duels 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real blijft buitencategorie maar wat was Ajax zwak en lam zeg. Totaal gebrek aan concentratie. Voor de rest een zuur Zenit, een vernederde Lavezzi, een koele Balotelli, een briljante Eliseu en als klap op de vuurpijl uberkneus Huntelaar. Nog nooit zo iets gezien. Ontluisterend.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat heeft KJH gedaan dan? Ik heb een fantastische assist, een goal en een gemiste kans gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een doelpoging die nog niet eens over de achterlijn komt. Wel de zijlijn. Genant.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, ajacieden zijn wel wat gewend natuurlijk. Geen excuus voor comedy capers, vooral niet als je een zogenaamde goalgetter bent. Krijg je vervolgens ook nog 2 100% kansen die je om zeep helpt. Faalhaas.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Ja, Feyenoorders zijn wel wat gewend natuurlijk. Geen excuus voor comedy capers, vooral niet als je een zogenaamde wereldspeler bent. Krijg je vervolgens ook nog 2 100% kansen die je om zeep helpt. Faalhaas.
Kom op zeg, iedereen doet wel eens iets verkeerds / gênants. Ook een Van Basten, Maradonna, Messi, Ronaldo, en ja ... ook Huntelaar en Van Persie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je hebt het over een mistrap, dit was van een totaal andere orde. feyenoorders zijn inderdaad wat gewend, maar schrikken nog wel van een volwaardige doelpoging die zo ver verwijdert is van het doel. En de desbetreffende speler is dan ook nog eens verwikkeld in een nationale discussie dat ie in de basis moet staan van het nationale elftal.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Pffff.. Kansloze wedstrijd gezien gisteren tussen Anderlecht en Malaga. Gewoon een paar klasses te sterk. En in Europees verband valt ook op hoe weinig voetballend vermogen er bij Anderlecht zit. In de Belgische competitie kan je dat nog verbergen, maar in Europa word je gewoon zoek gespeeld. Plek zal zelfs nog moeilijk worden.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Je hebt het over een mistrap, dit was van een totaal andere orde. feyenoorders zijn inderdaad wat gewend, maar schrikken nog wel van een volwaardige doelpoging die zo ver verwijdert is van het doel. En de desbetreffende speler is dan ook nog eens verwikkeld in een nationale discussie dat ie in de basis moet staan van het nationale elftal.
Concentreer me liever op die prachtige assist en de penalty
Dat hij met zijn linkerpoot een kans voorlangs schiet kan gebeuren. En blijkbaar zit er een mistrap tussen die de zijlijn heeft gehaald, daarvan zie ik er wekelijks wel 10 in de Eredivisie dus we zijn inderdaad wel iets gewend.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Overigens was het niet mijn bedoeling hier een discussie over te starten, dat moge duidelijk zijn door het copy-paste gedeelte uit mijn post. Dat iemand eens een mispeer produceert of over de bal trapt ... tsjah. Als het nou wekelijks gebeurde, dan had je een punt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En nogmaals maak je een vergelijking met andere 'foutjes' die niet vergelijkbaar zijn. Dat zijn geen volwaardige doelpoging, bij Huntelaar helaas wel het geval. Ik weet zeker dat de derde spits van S.V. Hoedekenskerke 3 gisteren ook de ballen uit zijn broek gelachen heeft.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Tsja, dat heeft ie een keer een mispeer. Hij heeft er wel voor gezorgd dat Schalke 2x heeft gescoord gisteren. Wat ik erger vind is dat jij blijkbaar live naar die wedstrijd hebt zitten kijken. Dan vraag ik me wel weer af waarom 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, ik kijk CL voetbal op sport1, de samenvattingen daar zijn flink uitgebreider. Een verliezend Ajax laat ik echt niet aan me voorbij gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
En nogmaals maak je een vergelijking met andere 'foutjes' die niet vergelijkbaar zijn. Dat zijn geen volwaardige doelpoging, bij Huntelaar helaas wel het geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar die schampt de bal, die raakt 'm niet vol. Al mag je van mij zijn brevet van onvermogen maskeren, ik blijf het het één van de meest beschamende doelpogingen vinden die ik gezien heb.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Genant kwaliteitsverschil, veel groter dan ik vooraf dacht eigenlijk.
Wel heerlijk om immer beschimpte Ronaldo lekker 3 keer te zien scoren in NL natuurlijk.
.
Enfin, dit weekend wacht er een belangrijker potje waar ik me iets meer zorgen om maak.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Maar die schampt de bal, die raakt 'm niet vol. Al mag je van mij zijn brevet van onvermogen maskeren, ik blijf het het één van de meest beschamende doelpogingen vinden die ik gezien heb.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als je daarna twee 100% kansen laat liggen om de wedstrijd naar je toe te trekken en je tenslotte ook nog eens twee punten verliest mag je wat mij betreft best onder de noemer faalhaas terecht komen.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2312 stemmen
Madrid laat maar weer eens zien waarom iedereen ze zo'n verdedigende ploeg vind.
Xabi en Essien. Mourinho speelt defensiever dan Ajax dit doet. Alleen is RM veel sterker in kwaliteit en kunnen ze dit soort potjes makkelijk domineren. Wil ze zondag wel eens zien in El Clasico.
Die twee staan echt keihard te controleren vanavond ja.
Beetje scorebord journalistiek. Bij Footbal Manager defending midfielder zien staan achter hun namen en direct je conclusies getrokken?
Als je het niet snap, zeg dan niks vriend.
Haha, ik praat toch geen onzin? Alsof die twee de wedstrijd hebben gecontroleerd? Dus jij kijkt alleen naar positie die ze van origine zijn en hangt daar je conclusies aan?
Vreemde kritiek van een supporter van een club met een groot aantal wedstrijden een middenvelder (Siem de Jong) in de spits. Hoe bedoel je verdedigend..
Want zo werkt het toch?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een foto
Fantastische Mourinho-show weer, deze dagen. Hoogtepunt was het interview met Sport1 waarin Único uitgebreid spelers als Janssen, Siem de Jong en Sightorsson ging analyseren, tot stomme verbazing van zure Wimpie Kieft in de studio. Ook heel lief van Único dat hij zei dat Ajax 'goed partij had geboden'. Enige minpunt was de ietwat smoezelige overjas, ik zie Jose toch het liefst strak in het pak.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Mooie, terechte, headline: ?Ronaldo en Alonso meesters in jaarlijkse voetballes Ajax? - voetbalzone.nl
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Inderdaad, Xabi was ook fantastisch, wat een pass heeft die man in de benen...
Al schijnt-ie gisteren 90 minuten lang te hebben 'verdedigd en gecontroleerd'.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ja, was gister gewoon weer verbaasd over de passing van Xabi, niet te geloven.. denk niet dat er iemand een betere pass in de benen heeft in het topvoetbal.
En dan te bedenken dat ie ooit samen met Gerrard op 1 middenveld stond.. Dan zouden zelfs wij 30 goals scoren als spits 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Madrid is te hoog gegrepen, maar dat wisten we al. Ik baal wel wanneer ik de samenvattingen van de andere poules in de CL zie. Ziet er vaak niet uit. Wil Ajax ook wel eens een keer in een poule zien zonder Madrid. We hebben genoeg kans tegen heel wat ploegen uit andere poules als ik het zo zie allemaal.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Ik denk dat dat wel tegenvalt Frank. Ajax zie ik bijv niet winnen van clubs als Cluj en BATE. Enkel een Zagreb en FC Nordsjaelland schat ik lager in dan Ajax. Het is wel zo dat Ajax het niet getroffen heeft qua loting in de zin dat ze een redelijke kans zouden hebben om door te gaan (2e of 3e worden in de poule).
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Die bal kwam gewoon verkeerd op zijn schoen.
Vond het zelfs wel een mooie actie, die man heeft gewoon het zelfvertrouwen om ook vanuit die hoek de bal erin te willen rossen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk dat dat wel tegenvalt Frank. Ajax zie ik bijv niet winnen van clubs als Cluj en BATE. Enkel een Zagreb en FC Nordsjaelland schat ik lager in dan Ajax. Het is wel zo dat Ajax het niet getroffen heeft qua loting in de zin dat ze een redelijke kans zouden hebben om door te gaan (2e of 3e worden in de poule).
Ik vind het jammer dat Ajax wordt beoordeeld op die wedstrijden tegen Madrid. Tegen Dortmund uit had het gewoon 0-0 moeten blijven bijvoorbeeld. Dat was gewoon een goede wedstrijd van Ajax en dat tegen de kampioen van Duitsland. We lachen onze Nederlandse clubs vaak weg, maar vergeten hoeveel potten we wel winnen. Tegen de rijkste clubs zullen we het idd zelden redden. Hoop dat hier ook snel wat nivellering in wordt aangebracht. Elke keer dezelfde clubs bij de laatste 4 heb ik ook wel gezien eigenlijk.
Sergio
-
- 254 berichten
- 6291 stemmen
En 1-4.
Speel je een aardige 2e helft, wordt je er binnen 3 minuten ofzo 2x uitgespeeld.
Zuur potje.
Haha een aardige tweede helft, je bedoelt RM liet Ajax 20 minuten voetballen om daarna deze "oefenwedstrijd" vakkundig af te sluiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.