- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gelukkig, ieder geval niet 5x geen goal tegen RM 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Moet je nagaan als dit RM speelt tegen PSV, Feyenoord of Twente, ploegen die niet eens kampioen van Nederland kunnen worden. 5-0, 6-0 of 7-0?
Tegen Twente wel. PSV is van oudscher een ploeg die defensief vaak goed weet te presteren tegen betere ploegen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Waardeloze pass, direct wisselen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tegen Twente wel. PSV is van oudscher een ploeg die defensief vaak goed weet te presteren tegen betere ploegen.
Ja, met Hutchinson, Bouma, Marcelo en Willems zeker 
Je leeft nog in de tijd dat ze Alex, een topfitte Ooijer en Lee hadden. En Gomes in de goal ipv Waterman.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ga je nu andere Nederlandse ploegen erbij halen, omdat je eigen cluppie weggespeeld wordt?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ga je nu andere Nederlandse ploegen erbij halen, omdat je eigen cluppie weggespeeld wordt?
Ja. Al die lol en verwondering hier terwijl je eigen ploeg er door Sparta Praag afgeknald wordt. Beetje misplaatst.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Ja, met Hutchinson, Bouma, Marcelo en Willems zeker 
Je leeft nog in de tijd dat ze Alex, een topfitte Ooijer en Lee hadden. En Gomes in de goal ipv Waterman.
Denk dat het beter is om dat niet te weten. Ik zie liever geen enkele Nederlandse topclub met 5-0 of meer verliezen van Madrid.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Denk dat het beter is om dat niet te weten. Ik zie liever geen enkele Nederlandse topclub met 5-0 of meer verliezen van Madrid.
Ik ook niet, maar de concurrentie heeft nog minder in de CL te zoeken. En daarbij, Madrid ligt ons niet. Die counteren bijna alle ploegen eruit. Tegen City komt Ajax denk ik meer aan voetballen toe. Ik geef plek 3 nog niet op. Dortmund nu voor bij City. Dan mogen we met City om plek 3 strijden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Neeeeeeeeeeeeeeee Hoesen dat moet 2-2 zijn 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Ik ook niet, maar de concurrentie heeft nog minder in de CL te zoeken. En daarbij, Madrid ligt ons niet. Die counteren bijna alle ploegen eruit. Tegen City komt Ajax denk ik meer aan voetballen toe. Ik geef plek 3 nog niet op. Dortmund nu voor bij City. Dan mogen we met City om plek 3 strijden.
Van Dortmund móeten we winnen om nog kans te maken, dat is vanzelfsprekend. Manchester City thuis zou kunnen met het benodigde geluk. In dat scenario wordt het nog interessant.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Neeeeeeeeeeeeeeee Hoesen dat moet 2-2 zijn
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Dortmund móeten we winnen om nog kans te maken, dat is vanzelfsprekend. Manchester City thuis zou kunnen met het benodigde geluk. In dat scenario wordt het nog interessant.
4 punten tegen City en je hebt denk ik plek 3.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
4 punten tegen City en 3 tegen Dortmund en dan is alles mogelijk. Maar dat is vrees ik te mooi voor woorden. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
4 punten tegen City en 3 tegen Dortmund en dan is alles mogelijk. Maar dat is vrees ik te mooi voor woorden.
Ik had het over plek 3. Aan plek 2 denk ik niet eens. Of je moet hierna City 2x op rij verslaan maar dat geloof ik niet.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
City achter tegen Dortmund. Het zou toch wat wezen, als City, met al dat geld, na de winter weer veroordeeld word tot de Europa League.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Veelzeggende wissel van Poulsen. Wat een hoop balverlies van hem de afgelopen weken. Sporkslede gaat nog veel spelen voorspel ik.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Poulsen is een mooi opstapje voor Sporkslede en Boccara.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Meest irritante doelpunt van het seizoen. Zo gemakkelijk ik kan wel janken. Klasse doelpunt natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Verdomme wat een goal weer zeg. Had die 2-2 maar gemaakt Hoesen...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Prachtig doelpunt, maar het ontstaat wel weer door dom en onnodig balverlies.
En deze ook weer, wat een domme fout ...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En 1-4.
Speel je een aardige 2e helft, wordt je er binnen 3 minuten ofzo 2x uitgespeeld.
Zuur potje.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als Ronaldo een nederlandse ploeg uit de koker ziet komen of het Nederlands XI-tal wrijft ie zich al verlekkerd in zijn handen. Alsof je een kind in een snoepwinkel los laat.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Hier is geen reet meer aan verder. Heb er trouwens vrede mee want Real is 10x rijker = 10x beter. Een vergelijking zou verboden moeten worden al la hand af hakken Saddam Hussein stijl.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.