• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Verdiende voorsprong, maar de goal zelf vond ik lucky.

En daar is Quido weer, altijd klaar om te klagen. Je hebt wel door dat we de 1 na beste ploeg van Europa treffen nu he?

Dus? Ook tegen ADO, Utrecht en Twente zat er bijzonder weinig voetbal in Ajax. Je mag best grote moeite hebben met Real, maar dit is gewoon ontzettend pijnlijk. Zoals ik al zei: alleen rond de eigen zestien lukt het ons twee keer een medespeler te vinden. En dat is triest.

Het stoort me dat iedereen doet alsof het goed gaat bij Ajax - De Boer voorop, die het middenveld prima vindt functioneren zo - terwijl er echt nul komma nul voetbal in zit ...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vermeer toont gewoon wederom aan een hele goede keeper te zijn. Maar blijf allemaal vooral lachen om zijn lengte. Pakt gewoon weer 2 hele moeilijke ballen.

Ga je een keeper beoordelen op 1 wedstrijd? HIj staat goed te keepen, al was maar 1 bal echt knap (waarbij hij uitkomt en de bal van Ronaldo pakt). De rest is weinig bijzonders.

Overigens, waarom zit je niet in het stadion? Ik zou me kapot schamen voor iemand die pretendeert zielsveel van Ajax te houden.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Poulsen en Sana zijn verreweg de minste, verder verloopt de wedstrijd wel een beetje als verwacht.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Na Benfica - Barca en dit kan je toch alleen maar concluderen dat het gat tussen de top en de subtop (waar Ajax nog niet bij hoort) alleen maar groter en groter wordt.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ga je een keeper beoordelen op 1 wedstrijd? HIj staat goed te keepen, al was maar 1 bal echt knap (waarbij hij uitkomt en de bal van Ronaldo pakt). De rest is weinig bijzonders.

Overigens, waarom zit je niet in het stadion? Ik zou me kapot schamen voor iemand die pretendeert zielsveel van Ajax te houden.

Ik noem Vermeer gelukkig al langer een prima keeper.

En ik heb mijn prive redenen waarom ik niet kan. Baal er zelf ook van. Vorig seizoen was ik er wel.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

De Eredivisie is ook weer een stuk slapper dan vorig seizoen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Prachtig zeg, dat echte aanvallende Ajax-voetbal. Maarja 1 luizige counter van Madrid...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar je suggereert dat de users op dit topic Vermeer nu opeens goed moeten vinden, op basis van een aantal reddingen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Madrid laat maar weer eens zien waarom iedereen ze zo'n verdedigende ploeg vind.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar je suggereert dat de users op dit topic Vermeer nu opeens goed moeten vinden, op basis van een aantal reddingen.

Vermeer bevestigt wederom dat hij goed is. Dat wilde ik aangeven. Ook de mensen die Ajax minder vaak zien mag het onderhand wel eens opvallen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Vermeer bevestigt wederom dat hij goed is. Dat wilde ik aangeven. Ook de mensen die Ajax minder vaak zien mag het onderhand wel eens opvallen.

Ik vind Vermeer vergelijkbaar met Mulder; goede lijnkeeper, maar onbetrouwbaar, omdat hij teveel fouten maakt. Zo iemand kun je toch geen "goede" keeper noemen? Middelmatige keeper, met hier en daar een uitschieter.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Xabi en Essien. Mourinho speelt defensiever dan Ajax dit doet. Alleen is RM veel sterker in kwaliteit en kunnen ze dit soort potjes makkelijk domineren. Wil ze zondag wel eens zien in El Clasico.

Die twee staan echt keihard te controleren vanavond ja. Beetje scorebord journalistiek. Bij Footbal Manager defending midfielder zien staan achter hun namen en direct je conclusies getrokken?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vind Vermeer vergelijkbaar met Mulder; goede lijnkeeper, maar onbetrouwbaar, omdat hij teveel fouten maakt. Zo iemand kun je toch geen "goede" keeper noemen? Middelmatige keeper, met hier en daar een uitschieter.

Vermeer heeft dan wel heel veel positieve uitschieters, want hij doet dit al 2 jaar. Dat hij voetballend matig is doet daar weinig vanaf. Zijn primaire taak, goed keepen, beheerst hij.

Dit zal wel 0-3 worden ofzo. Zinloos duel vanavond. Tegen City en thuis tegen Dortmund heb je meer kans.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Was dat voor of nadat je Kleine Kennis 'een Ajax onwaardige clown die je punten kost' noemde?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Die twee staan echt keihard te controleren vanavond ja. Beetje scorebord journalistiek. Bij Footbal Manager defending midfielder zien staan achter hun namen en direct je conclusies getrokken?

Als je het niet snap, zeg dan niks vriend.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, die zijn idolaat van dwergje Lamproe

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

0-2. Klaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hoe dom kun je zijn? Dit moet De Boer toch duizenden keren hebben verteld de afgelopen week/weken?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Eindelijk echt voetbal in een Nederlands stadion

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Benzema.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Die was wel erg lekker

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Hoe dom kun je zijn? Dit moet De Boer toch duizenden keren hebben verteld de afgelopen week/weken?

Nogmaals, dit is Real Madrid. Je schijnt dat niet te willen snappen? Beste counterploeg ter wereld lijkt me. Dan nog is het niet scherp verdedigd, maar je doet net of we door VVV ingemaakt worden.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Het is wel lastig voor Ajax om de bal vanavond naar iemand met dezelfde kleur te spelen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

. Zijn primaire taak, goed keepen, beheerst hij.

Dit is wel een erg rare opmerking. Keepen bestaat uit meerdere onderdelen. ZIjn primaire taak is om de ballen tegen te houden. Dan gaat nog weleens mis. Wat heet.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Het moge duidelijk zijn dat Ajax gewoon niet beter kan. Niveau verschil is te groot en daar is weinig aan te doen anders dan proberen met man en macht de nul te houden. Als Real eenmaal het ijs weet te breken dan zijn ze niet meer te houden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Schitterend stuk van/over Guidetti in de Vi, trouwens.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nogmaals, dit is Real Madrid. Je schijnt dat niet te willen snappen? Beste counterploeg ter wereld lijkt me. Dan nog is het niet scherp verdedigd, maar je doet net of we door VVV ingemaakt worden.

Als jij blij bent met zo'n kinderfoutenfestival, ga je gang. Ik verlang meer dan dit. Maar zoals je vooraf al kon lezen, had ik een 1-3 / 1-4 ingecalculeerd. De manier waarop is alleen echt onaanvaardbaar vandaag. Onder Jol werd er nog beter gevoetbald thuis tegen Real.

Er zit al weken geen progressie in Ajax, ik weet ook niet waarom een groot deel van de journalisten en analytici dat wel vinden. En het ergste is nog dat De Boer het ook vindt. Die vind het middenveld zelfs prima staan, terwijl De Jong alles behalve een 'halfspeler' is. Hij vindt Sana een rechtsbuiten, terwijl die enkel gevaarlijk is vanaf links. Hij vindt Boerrigter kennelijk goed genoeg, zie jij het? Er zit nul komma nul voetbal in dit Ajax, terwijl het met het materiaal dat je hebt echt wel beter kan. Ongekend veel balverlies ook vanavond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Moet je nagaan als dit RM speelt tegen PSV, Feyenoord of Twente, ploegen die niet eens kampioen van Nederland kunnen worden. 5-0, 6-0 of 7-0?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

De eer is gered, in eigen stadion.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.