- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Daarnaast is het wel PSV geweest dat de laatste jaren veruit de meeste punten heeft binnengesleept in Europa.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waarom zeg je het dan wel? Is toch totaal niet relevant voor de wedstrijd van gisteren?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Lefgozer klaagt over een zogenaamd gebrek aan instelling maar daar is, gezien de scores van de laatste jaren in Europa, helemaal geen sprake van geweest. Het is gewoon een keuze van de club om dit jaar de prioriteit meer te leggen bij de competitie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Het is gewoon een keuze van de club om dit jaar de prioriteit meer te leggen bij de competitie.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
PSV ging voor een gelijkspel naar Dnjepr. Dat ging goed totdat ze hun eigen glazen gingen ingooiden. Moet je dan, met nog 5 wedstrijden voor de boeg in de poule en een belangrijke wedstrijd tegen Feyenoord alweer voor de boeg, jezelf over de kop gaan lopen tegen een zo verdedigend spelende ploeg die amper kansen heeft weggegeven?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kom op zeg ... ze konden gewoon niet beter gisteravond.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik heb toch al aangegeven dat het niveau erbarmelijk was.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar ik ben inderdaad ook erg blij dat jij geen supporter van PSV bent.
Veel plezier met je klappertje a.s zondag!
Die klappertjes worden inmiddels door veel minder mensen dan voorheen gebruikt gelukkig. Steeds meer mensen realiseren zich wat een kutding het is, hopelijk gaat deze ontwikkeling nog een tijdje door. Overigens spelen we uit. En jij veel plezier met je afstandsbediening en pagina 818!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hou toch op. Ik win net zo graag wedstrijden als iedereen maar het is duidelijk dat dit jaar vooral de concentratie ligt op het binnenhalen van de titel. En uit tegen Dnjepr (die geld als water hebben) kun je een keer tegen een verlies aan lopen.
Dat kan wel zo zijn, maar als ze alleen al zo'n instelling naar buiten brengen zou ik me als supporter flink in me poepertje genaaid voelen. "Leggen jullie maar geld neer voor een kaartje, maar wij gaan toch niet ons best doen. Lekker puh!"
Daarnaast is het wel PSV geweest dat de laatste jaren veruit de meeste punten heeft binnengesleept in Europa.
Dat weet ik, en bedankt daarvoor. Maar zijn clubs als Ajax en PSV dat eigenlijk ook niet verplicht ten opzichte van het gehele Nederlands voetbal?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat kan wel zo zijn, maar als ze alleen al zo'n instelling naar buiten brengen zou ik me als supporter flink in me poepertje genaaid voelen. "Leggen jullie maar geld neer voor een kaartje, maar wij gaan toch niet ons best doen. Lekker puh!"
Nee; dat kan natuurlijk ook niet he. De supporter eerst uitmelken om vervolgens met de pet ernaar gooien; als we tenminste Depri mogen geloven.
Tevens klopt daar sowieso geen ruk van; dat ze de EL laten lopen. Dan zouden ze de beste ook niet opstellen. Misschien was het te geloven geweest als ze Rkc en Utrecht opzij hadden gezet, maar we weten allemaal hoe dat liep 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lefgozer klaagt over een zogenaamd gebrek aan instelling maar daar is, gezien de scores van de laatste jaren in Europa, helemaal geen sprake van geweest. Het is gewoon een keuze van de club om dit jaar de prioriteit meer te leggen bij de competitie.
Je vergeet een beetje tegen welke belachelijk slechte tegenstanders PSV 3 kwart van die potjes speelde. Hapoel tel Aviv, Novosibirsk en noem al die belachelijke clubs op. Dan win je wel de meeste potjes ja.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
...
...
Gezien de maar +/- 7000 verkochte passe partouts is die boodschap bij het meerendeel van de fans wel doorgedrongen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tevens klopt daar sowieso geen ruk van; dat ze de EL laten lopen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gezien de maar +/- 7000 verkochte passe partouts is die boodschap bij het meerendeel van de fans wel doorgedrongen.
Onzin. Psv supporters hadden gewoon geen trek in het vijfde seizoen op rij FC Verweghistian en FC Djeniprovoi. Tevens is het nog altijd crisis; passe partouts vliegen niet meer de deur uit als vroeger; zeker niet wanneer het zulke wedstrijden zijn.
Als Psv in een poul zat met een Atletico, Napoli en een Liverpool bijv. dan had ik het nog wel willen zien hoeveel er verkocht waren.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Volgens mij heeft PSV alleen maar potjes gewonnen van ploegen als Rode Ster Belgrado, maar als Valencia of Werder Bremen ff langskomt dan blijken zij ook niet in staat te zijn om voor een verassing te zorgen. Alleen Lille was de laatste drie jaar een noemenswaardige tegenstander en die geloofde het al allemaal tegen PSV en dat zij in 2005 in de halve finale van de CL kwamen te staan was voor 99% te wijten aan Hiddink.
Wat ik zeer teleurstellend vond waren de onnodige tegendoelpunten doe zij tegen kregen. De eerste bv was een combinatie van Monty Python en echt een gebrek aan kwaliteit hebben. Welke verdediger van 1 meter 85 kopt nou zo onder de bal door en wat die Waterman vervolgens doet, dan kan je wel heel weinig. Treurig verlies tegen een te laag geklasseerde tegenstander.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nee; dat kan natuurlijk ook niet he. De supporter eerst uitmelken om vervolgens met de pet ernaar gooien; als we tenminste Depri mogen geloven.
Tevens klopt daar sowieso geen ruk van; dat ze de EL laten lopen. Dan zouden ze de beste ook niet opstellen. Misschien was het te geloven geweest als ze Rkc en Utrecht opzij hadden gezet, maar we weten allemaal hoe dat liep
Ze lieten het niet lopen maar gokten op een gelijkspel. Wel ben ik het niet eens met sommige wissels die Advocaat wel en niet doorvoerde.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Onzin. Psv supporters hadden gewoon geen trek in het vijfde seizoen op rij FC Verweghistian en FC Djeniprovoi. Tevens is het nog altijd crisis; passe partouts vliegen niet meer de deur uit als vroeger; zeker niet wanneer het zulke wedstrijden zijn.
Als Psv in een poul zat met een Atletico, Napoli en een Liverpool bijv. dan had ik het nog wel willen zien hoeveel er verkocht waren.
De poule is al een stuk aansprekender dan voorgaande jaren en toch zijn er minder verkocht,
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja en dan ga je door en loot je na de winter bv Liverpool en dan zit de hut echt wel weer vol. Het zijn gewoon nu geen aansprekende tegenstanders, minus Napoli. En wedden, in die thuiswedstrijd krijg je veel losse verkopen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De poule is al een stuk aansprekender dan voorgaande jaren en toch zijn er minder verkocht,
Crisis in Nederland, weer een jaar EL, slechte start Psv; take your pick. Genoeg redenen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Crisis in Nederland, weer een jaar EL, slechte start Psv; take your pick. Genoeg redenen.
Geen sfeer, Dries Mertens, Ola Toivonen, te slecht om te overleven, geen mentaliteit, geen karakter, geen niveau, PSV, Eindhoven en Manolev. Zoveel redenen te noemen... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Twee dagen voor de wedstrijd en de trainer van de tegenpartij legt de aankomende tegenstander onder de loep, waarschijnlijk omdat er naar gevraagd werd.. Foei Koetje!!! Het moet niet gekker worden bij de persconferenties!
Daarnaast laat hij ook nog weten dat de keuzes van Advocaat niet zijn keuzes zouden zijn.
Wat een gemene man.
Fijn dat iedereen zo bezorgd is.
Nee hoor.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Na Feyenoord krijgt Psv trouwens wel een zeeer makkelijke reeks. Enigzins jammer; als er ooit een moment was geweest om ze kopje onder te duwen dan was het nu wel. Met de komende tegenstanders is het goed mogelijk dat ze zo maar 12 uit 4 halen, ongeacht de vormcrisis.
' VVV en Pec uit, Nac en Willem2 thuis. Kortom: de nummers 15, 16, 17 en 18 van de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stoute KNVB!
Doen ze expres, want PSV moet kampioe-hoen worden! 
Wel lekker hoor, na 2 roerige Ajax jaren nu eens wat crisis bij andere clubs hehe.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV krijgt het al moeilijk genoeg met die genoemde clubs en dan vooral die 2 uitwedstrijden. Ik vind het juist irritant dat Twente zo'n makkelijk speelschema heeft gehad in de 1e 5 rondes. Kan toch psychologisch werken 15 uit 5 bij andere clubs.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Na een verliespartij van PSV ben ik altijd een week pissig, laat staan 2x in één week. Morgen moet het gebeuren. Strijden verdomme. Depay in de basis zetten. Van Ooijen ipv de geschorste van Bommel.
Ik hou mijn hart vast met Ritzmaier (Willems zal denk ik niet fit zijn voor zondag) Marcelo Derijck Hutch, maar als ze meer scoren dan tegen krijgen ben ik tevree.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
PSV krijgt het al moeilijk genoeg met die genoemde clubs en dan vooral die 2 uitwedstrijden. Ik vind het juist irritant dat Twente zo'n makkelijk speelschema heeft gehad in de 1e 5 rondes. Kan toch psychologisch werken 15 uit 5 bij andere clubs.
Je moet ze maar winnen. Als PSV ook 'gewoon' van RKC en Utrecht had gewonnen hadden de zaken er heel anders voor gestaan natuurlijk.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Van der Vaart
. Der Hamburger "Fußball-Messias" .
Huntelaar daarentegen was weer eens onzichtbaar in een topwedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.