- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van der Vaart
. Der Hamburger "Fußball-Messias" .
Huntelaar daarentegen was weer eens onzichtbaar in een topwedstrijd.
Op een gegeven moment toen het 0-0 stond had hij een bal moeten krijgen, dan stond hij 1 op 1 tegen Neuer. Draxler die zag hem niet staan. Daar is waar Huntelaar het moet van hebben, van die momenten. En vind je het gek dat hij vrijwel onzichtbaar was? Bayern was de meeste tijd beter, Huntelaar is iemand die niet met het spel betrokken is maar de ballen erin rost.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Weet ik wel. Maar het blijft natuurlijk opmerkelijk dat hij in dit soort wedstrijden niet tot scoren weet te komen. Dat zal hem zelf ook niet lekker zitten.
Maar Van der Vaart kan nu (wederom) niet stuk in Hamburg. Wat een geweldenaar. Blijft mijn favoriete Nederlandse speler. Ajacied of niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hoe dodelijk is Huntelaar eigenlijk? Ik zie hem regelmatig levensgrote kansen missen.
Wat voor bijzondere acties had v/d Vaart?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Winst was ook wel nodig bij HSV, stonden bijna onderaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zozo, Groningen scoort de 1-2 in de 88e minuut. Winnen ze ook nog eens.
Die gelijkmaker van Groningen viel ook pas na 84 minuten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Scoorden in de 85e minuut nog eens. Was moeilijk te zien, maar volgens mij was de bal wel degelijk in zijn geheel over de lijn. De scheids zag het echter anders.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Was gewoon drama, Groningen had voor de 75ste minuut niks te vertellen en dan kom je nog goed weg ook nog met ''slechts'' een 1-2. PEC DEGRADEER VOOR ONS. Zou die zijksnor wel zijn mening klaar hebben met ''PEC gaat het niemand moeilijk maken.'' Niks meer aan te doen, volgend jaar weer gewoon naar Telstar en Veendam.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Hetvwas even wachten, maar hij is er weer! De waardeloze pot waar je op inzet/mentaliteit wordt afgetroefd. Het is weer janken wat de verdediging laat zien. Moisander bij de 1-0 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toch andere koek dan Dortmund, dit ADO.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Valt wel mee joh, we hebben wel een halve kans gecreëerd
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Een dichter in de isoleercel is nog creatiever dan dit zooitje ongeregeld. Wat een inspiratieloos gepriegel; gadverdamme
Voetballend gezien de slechtste helft van Ajax dit seizoen; met stipt op 1!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Wat is Schone trouwens een gigantisch slechte speler. Alles wat hij doet is verkeerd. En dit is niet de eerste keer. Wat doet hij in de basis? Of wat doet hij
überhaupt bij Ajax?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schone is prima wanneer hij op de helft van de tegenstander 3 meter ruimte heeft. Als hij op de middellijn het spel moet maken met constant een tegenstander in de rug is het niets meer dan middelmaat.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Lijkt me dat in de tweede helft er een buitenspeler in komt voor Schöne en dat Babel verhuist naar de spits en Siem naar het middenveld.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Schone is prima wanneer hij op de helft van de tegenstander 3 meter ruimte heeft. Als hij op de middellijn het spel moet maken met constant een tegenstander in de rug is het niets meer dan middelmaat.
Met drie meter ruimte, ja zo ken ik er ook wel meer. Zo kan ik ook wel bij Ajax voetballen. Hij voegt gewoon niets toe aan Ajax. Lijkt me een duidelijke zaak. Ook triest dat we nu pas in de tweede helft met een normale opstelling gaan spelen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Kom op! effe lelijk winnen hier Ajax!
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Heerlijk om een Juninho in vorm te hebben. Scoorde vannacht 2 keer in de 4-2 gewonnen wedstrijd tegen Toronto. Jammer dat ik de wedstrijd niet live heb gezien.
Dit was absoluut de mooiste...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Die Makkelie zit Ado al de hele tijd goedkope vrije ballen rond de 16 meter te geven. Slaat nergens op, valt de commentator ook al. Kom op Ajax, nog even doordrukken!
Wat een sjonnies ook allemaal op de tribune bij het inzoomen de hele tijd 
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Wat is die Eriksen trouwens weer beroerd zeg (net als dinsdag). Zo nonchalant, doet echt weinig goed.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb die drive a lá laatste 20 minuten vanaf het begin van de wedstrijd en je rolt die tokkies op. Terecht gelijkspel, maar man man wat lopen we weer achter de feiten aan zeg. Hopen op puntverlies van Twente en Psv.
Top: Babel & Blind (mag ook wel eens een keer gezegd worden)
Slecht: Moisander, Schone, Eriksen.
De rest komt met een zesje weg.
Ben er goed ziek van...
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
En weer zit men te slapen bij een uitwedstrijd in Den Haag. Hoe vaak moet je daar nog punten verliezen voordat je erachter komt dat je ook iets feller moet zijn, wil je kunnen winnen. Man, wat was iedereen matig. Alleen Babel en Blind vond ik enigzins goed spelen, de rest was helemaal niks.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sneaky Twente weer de driepunter dankzij een strafschop 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Leek me toch een zuivere pingel voor Feyenoord.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Waarom is dat nu geen geel voor Lens? Bewuster hands kun je niet maken ...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Erikson was weer eens dramatisch. €40 à 50 miljoen, mijn reet!
AZ verliest ook weer eens op ouderwetse wijze van NAC. Elk jaar hetzelfde en elk jaar ziet iedereen het aankomen. Behalve de spelers en de coach blijkbaar.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Sneaky Twente weer de driepunter dankzij een strafschop
Bah, vies inderdaad. Ook al heb ik niks van de wedstrijd gezien, misschien was het wel verdiend. Ik zou zowat Ajax gaan supporteren volgende week, maar dat gaat me iets te ver. Vanavond maar eens kijken wat voor clichés meneer McClaren er weer heeft uitgegooid bij zijn interview. Krijg een steeds grotere hekel aan hem, walgelijke man.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dubieus gearbitreerd to say the least.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoe kom je er bij
Een Eriksen zoals vorig jaar, als assistenkoning en metname zijn groeipotentie schaal ik (en de objectieve Ajax supporters) in rond de 20. Dat een of andere idiote supporter 45 roept op een forum mag voor jou toch hoop ik niet reden zijn om dat als mening te zien van de gehele achterban.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat een of andere idiote supporter 45 roept op een forum mag voor jou toch hoop ik niet reden zijn om dat als mening te zien van de gehele achterban.
Weten we ook meteen hoe je over A&L denkt. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Weten we ook meteen hoe je over A&L denkt.
Die vond 40 miljoen toch ook overdreven:
Misschien is 40 overdreven
Al werd dat bedrag wel eerder genoemd:
ze mogen best op 35-40 miljoen inzetten volgende zomer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.