• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.390.923 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kul-smoesje van Slegers om de gemoederen wat proberen te bedaren, dat er kennelijk als zoete koek in gaat bij 'de fan'. Tuurlijk speelt iedereen liever CL, maar niemand is gebaat bij een wanvertoning als deze, en de wissels die Advocaat doorvoerde waren naar eigen zeggen enkel ingegeven door de prestaties van de betreffende spelers.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Onzin, natuurlijk ik zie PSV ook liever winnen en vanavond is er nou ook niet echt energie gespaard maar ik ben gewoon helemaal klaar met die EL. Het levert geen reet op, je strand altijd in de kwartfinale en het daaropvolgende weekende ben je moe vanwege de weinige rustdagen. Ik citeer Slegers alleen om mijn argumenten wat kracht bij te zetten. Er zijn genoeg andere geluiden.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Misschien waren de heren van PSV niet gemotiveerd?

EL blijft natuurlijk spek en bonen voetbal, ik kijk er niet eens naar.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Tel daarbij op een ultra verdedigend Dnjepr dat alleen gevaarlijk werd door knoeien van PSV zelf. Trouwens als Blom deze wedstrijd had gefloten zouden er heel wat minder Dnjepr spelers nog op het veld hebben gestaan, of zouden ze het iig rustiger aan hebben moeten doen met geel op zak.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Tel daarbij op een ultra verdedigend Dnjepr dat alleen gevaarlijk werd door knoeien van PSV zelf. Trouwens als Blom deze wedstrijd had gefloten zouden er heel wat minder Dnjepr spelers nog op het veld hebben gestaan, of zouden ze het iig rustiger aan hebben moeten doen met geel op zak.

Geen enkele van je genoemde 'argumenten' of verzachtende omstandigheden vergoeilijkt de wanprestatie van PSV. Want dat was het. En dat had ik niet verwacht, eerlijk gezegd. Ik schrok zowaar van het erbarmelijke niveau.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik wil ook niks vergoelijken, ik zoek alleen een verklaring.

In mijn ogen was PSV op zoek naar een gelijkspel en kon het na de achterstand, mede door een verdedigende en niet zo heel zwakke tegenstander, zichzelf er niet meer toe brengen om nog echt terug te vechten. Niveau was inderdaad erbarmelijk

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dit gaat een rampjaar worden op de coëfficientenlijst.

Enige glimlach die ik momenteel heb is omdat exact 4 weken na de start van de competitie ( wat het jaar van Psv zou gaan worden volgens alles en iedereen in Eindhoven) men Dickie en Brands al als schuldigen aanwijzen Dezelfde Brands die vier weken geleden nog de koning was m.b.t. Narsingh.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tevens de bevestiging van wat ik al tijden roep:

De UEFA komt tegenwoordig na de Champions League wedstrijd met steeds meer statistieken. Zo blijkt dat Christian Eriksen van alle spelers in de eerste speelronde van de Champions League de meeste meters heeft gelopen. Hij liep ruim 13km in het duel tegen Borussia Dortmund, meer dan alle geroemde loopwonders van de topcompetities.

Net zoals in de Eredivisie vaak genoeg (bij Ajax sowieso 9 van de 10 keer volgens mij). Als zijn rendement en fysiek nog iets omhoog gaat is dit niets minder dan een beest.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik heb het niet gezien maar het is toch vrij logisch dat de nummer 3 van Oekraïne thuis wint van de nummer 3 van Nederland? Die competities ontlopen elkaar echt niet veel. En als Twente ook nog even zo doorgaat mogen er weer 0 UEFA-puntjes bij worden geschreven voor de MML...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hoe knullig wil je het hebben?

Die Bouyata valt trouwens ook matig in.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb het niet gezien maar het is toch vrij logisch dat de nummer 3 van Oekraïne thuis wint van de nummer 3 van Nederland? Die competities ontlopen elkaar echt niet veel..

Eerste keer dat ik het zowaar met je eens ben, al schat ik de Nederlandse topclubs nog net iets hoger in dan die van Oekraine. Dat Feyenoord niet won van Kiev mag het achste wereldwonder genoemd worden, en denk dat Psv thuis dat Djenepereio wel van de mat speelt. Maar goed, op de coefficientenlijst is het momenteel stuivertje wisselen met de Oekrainers.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat een falert is die Kastagnos toch zeg.. Twente vangt bot.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tsjah: als je twee keer alleen voor de keeper mist in de laatste vijf minuten dan heb je ook geen recht op meer. Kastanjes is geen schim meer van de talentvolle speler die hij twee jaar geleden was bij het destijds povere Feyenoord.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dit was echt heel schrijnend ja. Die moet je toch niet in de CL zien spelen, zootje ongeregeld.

Wel mooi dat velen elkaar na hebben gepraat begin dit seizoen. PSV zou er met kop en schouders bovenuit steken enzo. Titel zou een formaliteitje zijn volgens velen. Nou...

Ach, binnenkort komt de kampioenswedstrijd er weer aan

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ben ik blij dat Kastanje voor Twente koos en wij nu lekker Pelle hebben

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Ben ik blij dat Kastanje voor Twente koos en wij nu lekker Pelle hebben

Is toch niet serieus mag ik hopen. De statistieken van die gladde Italiaan zijn alles behalve goed. Tevens vond ik hem bij AZ al 10x niks, en heeft hij bij Feyenoord nog niks bewezen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

Kastanjes is geen schim meer van de talentvolle speler die hij twee jaar geleden was bij het destijds povere Feyenoord.

Heb daar nooit enig talent aan af kunnen zien. Een hele modale speler zonder specifieke kwaliteiten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Heb daar nooit enig talent aan af kunnen zien. Een hele modale speler zonder specifieke kwaliteiten.

Zijn statisieken bij jong Oranje zijn drie jaar uitstekend geweest. Tevens in het rampseizoen van Feyenoord het enige lichtpuntje toen hij nog 1 uit 2 liep. Maar buiten dat om, gewoon koelbloedig in de 16 destijds; met zijn 18/19 jaar toen een ware belofte voor de toekomst.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Materny schreef:

Kastanjes is geen schim meer van de talentvolle speler die hij twee jaar geleden was bij het destijds povere Feyenoord.

Vond het toen al niks, en tot nu toe heeft ie het tegendeel nog niet bewezen. En dan te bedenken dat Twente er moeiteloos ruim zes miljoen voor neer heeft getikt ...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Een slippertje van Munsterman, die normaal gesproken toch verantwoorde uitgaves doet..

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

orbit schreef:

Een slippertje van Munsterman, die normaal gesproken toch verantwoorde uitgaves doet..

Heeft anders al genoeg miskopen op zijn naam staan ...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gezien na de 4-0 pandoering gisteren van Club Brugge tegen Bordeauw.

(afbeelding)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Inderdaad en dat Inter hem wegplukte sloeg al helemaal nergens op

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Lees vooral de laatste alinea(arrestaties) . Dit stond serieus op Telegraaf.nl hahaha. Ze worden steeds creatiever bij die kranten om supporters zwart te maken haha. Het is nog erger omdat ze bij Dortmund geen hekken hebben die het uitvak scheiden van de rest

DORTMUND - De politie in Dortmund heeft rond de Champions League wedstrijd Borussia Dortmund-Ajax dinsdag 56 Nederlandse supporters aangehouden. Inmiddels zijn zij allemaal weer op vrije voeten. Dat heeft een politiewoordvoerster woensdag gezegd.

Van de 56 aangehouden fans, werden er 53 vastgezet om te voorkomen dat ze rotzooi zouden schoppen bij het stadion. Het ging om Ajaxfans die bekend waren bij de politie. Enkele van hen hadden vernielingen aangericht in trams.

Arrestaties

In het stadion werden drie Nederlandse supporters gearresteerd. Zij hadden spullen bij zich waarmee zij anderen konden verwonden, zoals vuurwerk. Ook hadden twee personen een net bij zich waarmee zij andere supporters door de lucht konden schieten, zoals met een katapult. Op deze manier zouden fans over de omheining heen kunnen en in vakken van Duitse supporters terecht kunnen komen.De politie Dortmund waarschuwde Ajaxfans vorige week al in een 'fanbrief' zich niet te misdragen. De politie kondigde aan "resoluut en consequent'' op te treden tegen geweld en gewelddadige personen.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

"Ook hadden twee personen een net bij zich waarmee zij andere supporters door de lucht konden schieten, zoals met een katapult".

Vertel me ajb dat dit een grap is

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4090 stemmen

Die schrijver is bloedserieus natuurlijk. Maar of je ze serieus moet nemen is een ander verhaal

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Vraag me af welke persoon ze zo gek hebben gevonden om daar in te gaan zitten.

(afbeelding)

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het puntverlies na een Europese wedstrijd op donderdag was enorm. Zet daarna de inkomsten van de EL tegenover de CL en je weet genoeg. Dat het een dramatische pot was is duidelijk.

Het is voor de coëfficenten erg slecht maar het financiële verschil met Ajax wordt enorm als PSV nog een keer de CL mist (en Ajax die wel haalt).

Quido schreef:

Kul-smoesje van Slegers om de gemoederen wat proberen te bedaren, dat er kennelijk als zoete koek in gaat bij 'de fan'. Tuurlijk speelt iedereen liever CL, maar niemand is gebaat bij een wanvertoning als deze, en de wissels die Advocaat doorvoerde waren naar eigen zeggen enkel ingegeven door de prestaties van de betreffende spelers.

Wat een zaadinstelling hebben de PSV-fans (en spelers ook blijkbaar) zeg. Ben blij dat ik niet supporter ben van die club.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hou toch op. Ik win net zo graag wedstrijden als iedereen maar het is duidelijk dat dit jaar vooral de concentratie ligt op het binnenhalen van de titel. En uit tegen Dnjepr (die geld als water hebben) kun je een keer tegen een verlies aan lopen.

Daarnaast is het wel PSV geweest dat de laatste jaren veruit de meeste punten heeft binnengesleept in Europa.

Maar ik ben inderdaad ook erg blij dat jij geen supporter van PSV bent.

Veel plezier met je klappertje a.s zondag!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.