• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.852 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vreemd dat zowel Barca als Madrid hun wedstrijden met een valse start beginnen trouwens, maar genoeg klasse om dat om te buigen. Mooi om te zien. Messi blijft de beste. Verder geen enkele poule gezien vanavond die zo zwaar is als degene waar Ajax inzit trouwens. Veel grijze muizen qua namen, alhoewel Chelsea tegen Juve wel mooi was zo te zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat heb ik genoten van Chelsea - Juve. Oscar is een favoriet van me, leuk verjongd team maar wat is dat Juventus grandioos. Echt verliefd op geworden. Qua collectief uitermate uitgebalanceerd en een verzameling van prachtige spelers. Spelen echt zo on-Italiaans als maar zijn kan. Dacht dat Matri verkocht was, gelukkig speelt ie er nog. Maarja Quagliarella . Wat een speler en wat een charisma heeft ie toch. Juve - Barca zal een droomfinale zijn .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Je vergeet Toy-föhnen..

Moest gelijk hier aan denken

(afbeelding)

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat heb ik genoten van Chelsea - Juve. Oscar is een favoriet van me, leuk verjongd team maar wat is dat Juventus grandioos. Echt verliefd op geworden. Qua collectief uitermate uitgebalanceerd en een verzameling van prachtige spelers. Spelen echt zo on-Italiaans als maar zijn kan. Dacht dat Matri verkocht was, gelukkig speelt ie er nog. Maarja Quagliarella . Wat een speler en wat een charisma heeft ie toch. Juve - Barca zal een droomfinale zijn .

Mooie woorden Naomi . Quagliarella is ook een favoriete Juve speler van me. Net als Marchisio. Matri is een mooie vogel, type Inzaghi. Van mij hoeft ie niet weg!! Hopelijk komt er een spits van naam na de winterstop, dan kan die droomfinale zomaar realiteit worden. Hoewel dit Juventus qua collectief ook ver kan komen deze CL editie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gefeliciteerd nog, mooie ploeg support je . Zie dit Juve heel ver komen. Heb ze sporadisch wel eens in de serie A meegepikt afgelopen seizoen maar dat ze echt zo attractief en aanvallend speelden wist ik ook niet. Al heeft dat meer met de tegenstanders in de serie A te maken denk ik.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gister was Jack van Gelder weer 30 minuten verschrikkelijk aan het geilen op die 2 doelpuntjes van Messi..Wat was dat vreselijk

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Pfff ik ben benieuwd vanavond.. Volgens mij wordt het nog een hels karwei voor PSV om daar te winnen of gelijk te spelen. Gelukkig speelt Dries niet. Duidelijk laten merken dat hij niet uit kan gaan van een basisplaats, veelste wisselvallig onze vriend.

Wel belachelijk dat Narsingh er weer naast staat.. Depay Lens Narsingh.. veel snelheid zeg. Maar wie weet legt Matavz er vanavond weer twee in, zal wel weer typisch zijn.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nog 45 minuutjes en dan trap ik het fietsje an richting Veste. Zin an !!!

Afdelingschef op het werk wou me niet vrijgeven. Tsja dan maar met een kater naar het werk morgen hehe. Doe ik gewoon geen ruk.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

$pecial schreef:

Pfff ik ben benieuwd vanavond.. Volgens mij wordt het nog een hels karwei voor PSV om daar te winnen of gelijk te spelen. Gelukkig speelt Dries niet. Duidelijk laten merken dat hij niet uit kan gaan van een basisplaats, veelste wisselvallig onze vriend.

Wel belachelijk dat Narsingh er weer naast staat.. Depay Lens Narsingh.. veel snelheid zeg. Maar wie weet legt Matavz er vanavond weer twee in, zal wel weer typisch zijn.

Dries speelt helaas dus wel gewoon... Waterman ook nog eens op goal. Zijn ze dan zo ontevreden over Tyton?

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Hmm ja ik zie nu pas de opstelling. Van Tyton snap ik dus echt helemaal niets.. Uitstekende doelman, die ook afgelopen zondag PSV heeft gered van een diepere nederlaag. Ik vond het juist een verademing ten opzichte van Issakson. Maar ja, ik weet verder natuurlijk ook niet wat er allemaal intern bij PSV afspeelt..

Gomes in januari huren voor een half jaartje dan En vanaf volgend seizoen gewoon Jeroen Zoet onder de lat neerzetten. ALS het allemaal waar is rondom Tyton, anders gewoon hem als eerste doelman.

Gelukkig wel Lens in de spits en Narsingh vanaf rechts!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Waar speelt PSV tegen?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

$pecial schreef:

Volgens mij wordt het nog een hels karwei voor PSV om daar te winnen of gelijk te spelen.

Kom op zeg ...

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Bekend met PSV en uitwedstrijden?

Dnjepr, ja Dnjepr, heeft een aardige achterban, uitverkocht stadion, 9 wedstrijden op rij ongeslagen. Natuurlijk weer met de nodige Zuid-Amerikanen in het veld.

Natuurlijk moet PSV dit winnen. Maar PSV moest ook winnen tegen RKC en Utrecht.

Quotes zeggen ook genoeg, nipt favoriet;

Zege PSV: 2.40

Gelijkspel: 3.30

Zege Dnjepr: 2.85

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

$pecial schreef:

Bekend met PSV en uitwedstrijden?

Ja, jij ook?

Uitcomplex PSV? Niet in Europa! - AD.nl

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Advocaat: 'Als Waterman goed speelt, haal ik hem er niet zo snel weer uit'

Tyton eruit voor 3de rangs keeper Waterman. En het mooie is dat we Waterman de komende periode dus in de basis gaan zien

PS: Voetbalzone - PSV trotse lijstaanvoerder van 'eeuwige' Europa League-ranglijst

PSV is de koning van de Europa League! Nou, dat jullie de komende 10 jaar ook maar maximaal EL gaan spelen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat is Advocaat eigenlijk aan het doen met die opstelling? Zou 'ie het nu al niet meer weten?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Derijck

Scout PSV alleen maar zwakbegaafden achterin?

Edit: en ook 2-0.

Heel beroerd dit allemaal.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Blijkbaar wilt PSV liever geen lijst-aanvoerder zijn....

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Brugge al 3-0 achter bij Bordeaux ... wordt geen al te best jaar voor de Belgische clubs denk ik. Maar met een "we hebben ons doel al bereikt" mentaliteit kom je ook niet erg ver natuurlijk.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

4-0 (na 66 minuten)

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

.....dit was zo ontzettend droevig Wat een niveau heeft PSV. Die mogen zich grote zorgen gaan maken. Met zo'n elftal win je niet veel.

Twente zal er wel meer van maken, mag ik hopen!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

.....dit was zo ontzettend droevig Wat een niveau heeft PSV. Die mogen zich grote zorgen gaan maken, met zo'n elftal win je niet veel.

Twente zal er wel meer van maken, mag ik hopen!

Dit was echt heel schrijnend ja. Die moet je toch niet in de CL zien spelen, zootje ongeregeld.

Wel mooi dat velen elkaar na hebben gepraat begin dit seizoen. PSV zou er met kop en schouders bovenuit steken enzo. Titel zou een formaliteitje zijn volgens velen. Nou...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik heb het gevoel dat de PSV-spelers net zo klaar zijn met die EL als ik ben.

Advocaat wisselt de verkeerde spelers (niet Mertens, Toivonen of Marcelo maar Tyton). maar dan nog had een gelijkspel er in gezeten maar als je dan zo aan het prutsen gaat weer achterin...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Niet alleen achterin. Dit moet de slechtste wedstrijd van PSV zijn die ik de laatste jaren heb gezien. Dickie doet wat Jol in zijn laatste weken bij Ajax deed; debiele opstellingen bedenken (omdat ie het niet meer wist).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Advocaat wisselt de verkeerde spelers (niet Mertens, Toivonen of Marcelo maar Tyton). maar dan nog had een gelijkspel er in gezeten maar als je dan zo aan het prutsen gaat weer achterin...

Is PSV ook klaar dan met de Eredivisie? RKC en Utrecht enzo...?

Met deze achterhoede en met een stel egootjes (Mertens, Toivonen oa) die niet voor het team werken zal je niks bereiken. Op basis van individuele klasse kan je nog in NL een eind mee komen, maar in huidige vorm lopen Ajax en Twente van PSV weg. Die 2 teams werken wel voor elkaar, spelen met visie en zijn niet afhankelijk van de grillen van 1 of 2 spelers.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha om deze post op PSV Netwerk waar ik net even de stemming peilde moest ik wel weer lachen

Had psv niet beter de 11 supporters kunnen opstellen????????

peerkeeindhoven 20 september 2012 om 20:58:08

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[maar in huidige vorm lopen Ajax en Twente van PSV weg. Die 2 teams werken wel voor elkaar, spelen met visie en zijn niet afhankelijk van de grillen van 1 of 2 spelers.

Ik wacht de komende periode even af met Ajax. Ook wij kunnen zondag 'gewoon' verliezen van ADO omdat we ons laten afbluffen.

Neemt niet weg dat deze nederlaag niks met een vermeende afkeer van de EL te maken heeft, dit was gewoon echt een droevige vertoning, die ik lang niet gezien heb van een Nederlandse club. Het laatste half uur heb ik alleen maar balletjes breed en terug gezien. Oh ja, en balverlies. Met Van Bommel, Strootman, Mertens, Toivonen, Lens en nog wat spelers had PSV dit, zelfs met een off-day als deze, nog moeten winnen. Dat Dnjepr kon er werkelijk geen ene zak van.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Psv psv, het worden zware tijden ben ik bang. Zondag feyenoord thuis..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

Lees ik dit goed? Zeg jij dat PSV, een Nederlandse club, klaar is met de EL? Kom nou toch, als een Nederlandse club iets wil winnen op Europees gebied is de EL op dit moment het hoogst haalbare. Ga nou niet smoesjes lopen verzinnen voor de dramatische pot die ze vandaag hebben gespeeld.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

thijsslegers ‏@thijsslegers

onrust in de TL is groot. Net als de woede. Iedereen al vergeten dat clubleiding PSV best wat hintjes heeft gegeven over belang EL?

Het puntverlies na een Europese wedstrijd op donderdag was enorm. Zet daarna de inkomsten van de EL tegenover de CL en je weet genoeg. Dat het een dramatische pot was is duidelijk.

Het is voor de coëfficenten erg slecht maar het financiële verschil met Ajax wordt enorm als PSV nog een keer de CL mist (en Ajax die wel haalt).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.