• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.823 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Bij Suarez is het ook geen arrogantie. Dat maakt al een wereld van verschil natuurlijk. Zuid Amerikanen hebben altijd zo'n temperament. Bij een boel spelers hier in NL krijg je inderdaad eerder het idee dat het omhooggevallen, arrogante mannetjes zijn ipv alleen vervelend

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Ik zie de link tussen de transferwaarde van Labyad en jouw mening over het karakter van de PSV-selectie ook niet.

Die misselijke Labyad was een mooie kans om even mijn mening over bepaalde individuen van PSV geven. Snap niet waarom Suarez er dan bijgehaald wordt. Waarschijnlijk een poging om de bal terug te kaatsen, maar dat is dan mis geschoten want ik ben geen Ajacied.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

moviemafketel schreef:

En die koekenbakker van een verslaggever elke keer zeggen wanneer Vermeer hem de tribune inschoot. "het is hem vergeven, hij heeft de penal gehouden". Vermeer keepte een prima pot, maar wanneer je als keeper een penal tegenhoudt wil dat nog niet zeggen dat je daarna 5 ballen de 3e ring in mag schieten uit paniek idd.

Inderdaad, bij de derde keer begon de commentator ook al wel te twijfelen over zijn uitspraken hoor

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Die misselijke Labyad was een mooie kans om even mijn mening over bepaalde individuen van PSV geven. Snap niet waarom Suarez er dan bijgehaald wordt. Waarschijnlijk een poging om de bal terug te kaatsen, maar dat is dan mis geschoten want ik ben geen Ajacied.

Aha, nou bedankt hè. Vast een pak van je hart.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

Aha, nou bedankt hè. Vast een pak van je hart.

Het is een forum, mag mijn mening dus geven.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Daar heb je helemaal gelijk in.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Naomi Watts schreef:

Erg veel zin in Chelsea - Juve

Zeker weten

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Dit soort plaatjes van bomvolle uitvakken blijven geil Ondanks dat je weggemoffeld zit in een hoekje

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Want die heeft wel heel wat laten zien op Europees gebied ofzo?

Brrr als ik er zo even bij stilsta heeft PSV echt wel een ongelooflijk onuitstaanbare rotploeg met irritante individuen als Mertens, Strootman, Van Bommel en kort geleden nog Labyad.

Vergeet Erik Pieters niet. Minstens zo kansloos als Strootman qua karakter. Het is wel een hele irritante, nare ploeg ja. Al zal ik dat ook vast wel gekleurd zien omdat ik PSV een zeikclub vind.

Dat dansje van hem na de bekerfinale...

(afbeelding)

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Strootman, Pieters, Bouma, Marcelo en Van Bommel staan bij een overtreding van de tegenpartij of een vermeende overtreding van een PSV'er direct opgefokt bij de scheids, dat is gewoon een feit. Daarnaast kent iedereen de maniertjes van vrijwel alle genoemde spelers plus Mertens en Toivonen. Lijkt me niet zo moeilijk om te constateren, dus dit keer ligt het niet aan je gekleurde bril A&L

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bouma en Marcelo vind ik matige spelers, maar aan hun gedrag stoor ik me niet echt. Pieters, Strootman, v Bommel, Mertens en Toivonen zijn naast vervelende spelers ook nog eens vervelende mensen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Een bekend spreekwoord luidt dan ook: 'Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog'.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Een bekend spreekwoord luidt dan ook: 'Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog'.

Kan, aan jou om tegengas te geven. Ik denk alleen niet dat je er echt veel op kan noemen. Suarez had ik gesnapt, Vertonghen een beetje maar Vermeer, van Rhijn, Moisander, Eriksen, Sana, Sigthorsson...het zijn nou geen namen die walging opwekken denk ik.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ik zie ook wel dat vooral Strootman en Toivonen veel irritatie opwekken met hun drukke gedoe naar de scheidsrechter. Van Bommel doet dat op een rustige manier en Pieters en Mertens laten zich op dat gebied eigenlijk helemaal niet zien.

Je roept zelf al 2 namen van personen die in de recente geschiedenis zich daar bij Ajax schuldig aan maakten, daarnaast heb je nu nog Alderweireld en gisteravond ook De Jong (die zijn aanvoerdersband voelt denk ik) die veelvuldig reclameerden naar de scheidsrechter toe. Voor de rest zijn het inderdaad niet echt uitgesproken jongens bij Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe zie ik net bij RTL Sport Inside een twitterfoto van Erik Pieters voorbij komen vol met friet en ander vet eten

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hij was uit eten met Theo en Mickey begreep ik.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mental Theo en Mickey Mouse?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Inderdaad die. Vandaar ook dat dansje wat je net postte.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bouma en Marcelo vind ik matige spelers, maar aan hun gedrag stoor ik me niet echt. Pieters, Strootman, v Bommel, Mertens en Toivonen zijn naast vervelende spelers ook nog eens vervelende mensen.

Haha, je kent ze persoonlijk.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

A&L is zo druk met PSV ik sluit het niet eens uit dat hij ze persoonlijk kent.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha, je kent ze persoonlijk.

Ik bedoel natuurlijk zoals ik ze in media zie en hoe ze zich als voetballer gedragen met dat gezeur, gezeik, kaarten aannaaien, scheidsrechters lastig vallen meer van die ongein.

PS doelpunt van Oscar van Chelsea tegen Juventus:

(afbeelding)

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Doet me denken aan die van Sneijder tegen Italië/Frankrijk?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, nu je het zegt Klopt. Wat een wedstrijd was dat zeg. Effe nog 4-1 maken om het nog erger voor die Fransosen te maken

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Barca achter tegen Spartak.

En gelijk.

En voor!

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

2-2

Quagliarella

Prima hersteld na een 2-0 achterstand.

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

Goh, je kon de klok er weer gelijk op zetten dat Juventus remise ging spelen ook al heeft het er alle schijn niet van. Tegen de grote clubs dan, tegen clubs als Sjaelland wordt het meestal 1-0. Maar goed dat de nos Galatasaray heeft uitgezonden al is het niet de doelpuntrijke wedstrijd geworden die Jeroen Grutter al na zeven minuten in zijn glazen bol had gezien.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Joy4ever schreef:

2-2

Quagliarella

Prima hersteld na een 2-0 achterstand.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Begin die inconsequente scheidsrechters toch wel zat te worden. Bij Gala toch enkele opzichtige penals niet geven en bij Man U. uiteraard wel gelijk. Die Stark bakte er weer niet veel van. Wat mij het meeste stoort is dat er nooit meer wordt opgetreden tegen schwalbes. Zie bij Man U regelmatig duikelingen in de 16 meter en het zeuren om strafschoppen. Dat je als scheidsrechter dan geen geel geeft tot daar aan toe, dat kan nog. Maar als je als scheids ook dat aanstellerige opstaan gebaar maakt naar de spelers geef je toch wel aan dat je het schwalbes vindt, dus gele kaarten. Waarom geeft hij ze dan niet? Iets dat me vaker stoort.

En Robintje die weer weigert interviews te geven, trieste vent blijft het toch.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Van Persie speelt weer eens een rukwedstrijd en komt daarna niet opdagen voor de pers. Als ie er drie had ingelegd, had ie er ongetwijfeld gestaan.

Ah, zal wel op zijn kloten hebben gehad, schijnt dalijk alsnog voor de camera te komen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Want die heeft wel heel wat laten zien op Europees gebied ofzo?

Brrr als ik er zo even bij stilsta heeft PSV echt wel een ongelooflijk onuitstaanbare rotploeg met irritante individuen als Mertens, Strootman, Van Bommel en kort geleden nog Labyad.

Je vergeet Toy-föhnen..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.