- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sierd is een achterlijke, amateuristische domme boer vergeleken met Amerikaanse commentatoren.
Ik krijg een beetje een deja vu naar Johan Derksen nu ik dit zo lees
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
W Sneijder gaat waarschijnlijk naar Anzhi voor een tranfer-som van circa 25 mil.
Sneijder kan rondt de 15 mil per jaar gaan verdienen !
Melden verschillende Russische media.
Zelfs Bakkal gaat 3 miljoen per jaar verdienen in Rusland.
Op die manier wordt de Russische competitie vanzelf sterk (niet door Bakkal, overigens).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rusland is wel de toekomst. Alleen lijkt het land zelf me niet zo aantrekkelijk, al was ik van de zomer ook positief verrast wat Oekraine betreft.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik krijg een beetje een deja vu naar Johan Derksen nu ik dit zo lees
.
(embed)
. grappig stukje.
Op zich zegt Derksen idd louter zinnige dingen daar ja.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Rusland is wel de toekomst. Alleen lijkt het land zelf me niet zo aantrekkelijk, al was ik van de zomer ook positief verrast wat Oekraine betreft.
Toernooi in de Oekraine was juist vrij rampzalig verlopen. In Polen ging het wel goed. Vorige week nog een reportage in VI over het EK in Oekraine, vrij veel kritische noten nog over van alles.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Het schijnt dat Amrabat voor 8 miljoen naar Galatasaray verkast. PSV krijgt dan 25% van de opbrengst. Een mooi bedrag, maar Kaysarispor schijnt al heel wat moeite er mee te hebben om dat bedrag over te zullen maken.
Ze zullen ook eens allemaal gewoon betalen...
Wordt natuurlijk weer een gebed zonder einde.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Naja, dit zeggen ze allemaal...
Zullen zoveel verschillende bronnen het verkeerd hebben ?
Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen.
Evert ten Napel is de beste 
Ook Jeroen Grueter vind ik een top commentator, hij deed de finale keurig.
Ik zelf vindt Jeroen ook by far de beste commentator.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Toernooi in de Oekraine was juist vrij rampzalig verlopen. In Polen ging het wel goed. Vorige week nog een reportage in VI over het EK in Oekraine, vrij veel kritische noten nog over van alles.
Hm, zowel BBC als NOS waren anders laaiend enthousiast. Na vooraf behoorlijk kritisch te zijn geweest waren ze uiterst tevreden. Mooie reportages over gezien. Geen wanklank te horen. Het land, de mensen en de stad waren geweldig en als er al iets negatief was, dan was het de zaken die de UEFA zelf geregeld had.
En daarnaast, als die clubs daar (met Anzhi, Dinamo Moskou, CSKA, Spartak, Zenith en Shaktar alleen al) met miljoenen blijven smijten elk jaar zal die competitie uiteindelijk bij de sterksten van Europa gaan horen, daar hoef je bepaald geen atoomwetenschapper voor te zijn om dat te zien.
Met name omdat ze wel zo slim zijn ook enorm veel in jeugd te investeren en de clubs een solide basis in de maatschappij geven.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hm, zowel BBC als NOS waren anders laaiend enthousiast. Na vooraf behoorlijk kritisch te zijn geweest waren ze uiterst tevreden. Mooie reportages over gezien. Geen wanklank te horen. Het land, de mensen en de stad waren geweldig en als er al iets negatief was, dan was het de zaken die de UEFA zelf geregeld had.
En daarnaast, als die clubs daar (met Anzhi, Dinamo Moskou, CSKA, Spartak, Zenith en Shaktar alleen al) met miljoenen blijven smijten elk jaar zal die competitie uiteindelijk bij de sterksten van Europa gaan horen, daar hoef je bepaald geen atoomwetenschapper voor te zijn om dat te zien.
Met name omdat ze wel zo slim zijn ook enorm veel in jeugd te investeren en de clubs een solide basis in de maatschappij geven.
Bedoel meer qua reizen, faciliteiten, prijzen, gebrek aan toernooibeleving etc. Binnen in de stadions was het wel goed, maar dat kan de Uefa ook wel.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Reizen zou kunnen (al had met name de KNVB het het allerslechtste van iedereen geregeld, wat wij vooraf al zeiden) maar faciliteiten, prijzen en beleving waren uitstekend.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
W Sneijder gaat waarschijnlijk naar Anzhi voor een tranfer-som van circa 25 mil.
Sneijder kan rondt de 15 mil per jaar gaan verdienen !
Melden verschillende Russische media.
Laat maar gaan. Spelers ondervinden snel genoeg dat die hele kliek daar de moeite niet waard is. Klote klimaat, klote afstanden, klote steden ( op Moskou St. Petersburg na). Eto'o heeft er intussen ook al schoon genoeg van.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Mhow, als ik nu bij 1 club meteen een knappe vrouw erbij kan bedenken dan is het bij Chelsea wel met die sexy verzorgster...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik snap 'm ook niet. Heb bij de term Chelsea Girls toch een hele andere associatie...
Als je geld hebt is Rusland natuurlijk een geweldig land en Moskou minstens zo cool als Londen. Enig minpunt zijn de verre uitwestrijden, maar zit niet 70% gewoon in de buurt van Moskou?
Nee, ik zou als voetballer graag naar Rusland gaan, al is het maar om te kijken hoe het is. Meestal zijn landen in opkomst juist enorm gaaf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
NIEUWLEUSEN - FEYENOORD
Russtand:1-1
En nu de tweede helft doordrukken. Een kleine overwinning moet zelfs mogelijk zijn.... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die reportages ken ik, maar gaven nogal een scheef beeld. Als je de verhalen hoort van mensen, selecties en netwerken die er daadwerkelijk geweest zijn hoor je andere verhalen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
NIEUWLEUSEN - FEYENOORD
En nu de tweede helft doordrukken. Een kleine overwinning moet zelfs mogelijk zijn....
Ik zie het al, plek 13 is het maximaal haalbare! 
Voetbalzone - 'Ja, we hebben Ibrahimovic en Thiago Silva verkocht'
Auwww. Lijkt me heel pijnlijk voor Milan fans en voetbalfans in het algemeen. Silva en Zlatan in die Ligue 1 bij het Manchester City van Frankrijk. Echt 1 van de saaiste competities van Europa.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
NIEUWLEUSEN - FEYENOORD
En dan scoren ze drie keer in 4 minuten 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Ik zie het al, plek 13 is het maximaal haalbare! 
Voetbalzone - 'Ja, we hebben Ibrahimovic en Thiago Silva verkocht'
Auwww. Lijkt me heel pijnlijk voor Milan fans en voetbalfans in het algemeen. Silva en Zlatan in die Ligue 1 bij het Manchester City van Frankrijk. Echt 1 van de saaiste competities van Europa.
Doodzonde, Zlatan in de Ligue 1. Zware klap voor Milan maar misschien dat ze met het geld de selectie kwalitatief kunnen verbreden en verjongen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Milan zonder Zlatan, Silva, Seedorf, Nesta, Inzaghi en een seizoen daarvoor al Pirlo.
Daar moeten ze heel wat gaan halen wil er een fatsoenlijke ploeg komen. Titel kan Juventus de komende 2 jaar wel gratis ophalen lijkt me. De rest is echt enorm verzwakt of stelde al weinig voor meer.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
De Mickey Mouse league krijgt concurrentie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nu ja, de nummer laatst van de Serie A zou hier nog lachend kampioen worden natuurlijk. Van PSG begin ik wel fan te worden trouwens, hopelijk een mooi CL avontuur voor hen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ach, kwestie van tijd voordat een of andere miljardair zich gaat vervelen en pak 'm beet Helmond Sport opkoopt. In feite is het al begonnen met Vitesse.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja ik hoop dat Abramovich er nu echt wat geld tegenaan gaat gooien. Schitterend hoe Man City kampioen werd en PSG en Malaga de CL hebben gehaald, dat moet in de Mickey Mouse Liga dan toch ook zeker kunnen. Zet Chelsea B hier aan het werk en ze worden ongeslagen kampioen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nu ja, de nummer laatst van de Serie A zou hier nog lachend kampioen worden natuurlijk. Van PSG begin ik wel fan te worden trouwens, hopelijk een mooi CL avontuur voor hen.
Dat gaat wel erg ver, de nummer laatst van de serie A zou nog steeds net aan in het linker rijtje eindigen.. zo sterk is die competitie nou ook weer niet.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ja ik hoop dat Abramovich er nu echt wat geld tegenaan gaat gooien. Schitterend hoe Man City kampioen werd en PSG en Malaga de CL hebben gehaald,..
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Milan zonder Zlatan, Silva, Seedorf, Nesta, Inzaghi en een seizoen daarvoor al Pirlo.
Daar moeten ze heel wat gaan halen wil er een fatsoenlijke ploeg komen. Titel kan Juventus de komende 2 jaar wel gratis ophalen lijkt me. De rest is echt enorm verzwakt of stelde al weinig voor meer.
. Spelers als Nesta en Inzaghi waren natuurlijk allang geen zekerheid meer.
Op zich wel leuk dat een stad als Parijs er weer een fatsoenlijke Europese topclub bij krijgt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Otherfool is weer hersteld van het EK debacle hoor, hij kraamt weer allemaal onzin uit 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nu ja, de nummer laatst van de Serie A zou hier nog lachend kampioen worden natuurlijk.
Maak je toch niet zo belachelijk man. Geeft weer aan dat je de hele Eredivisie niet kent.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.