• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.187 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Evert Bingo. Everts evergreens zijn de ingrediënten voor een gezellig avondje Evert Bingo! Speel je mee?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind Evert altijd wel grappig met zijn bak cliche's. Heeft wel een prettige stem. Ik luister ook graag naar Theo Reitsema, maar daar ben ik ook een uitzondering in geloof ik.

Ik haat sowieso commentators die geen enkele emotie vertonen, zeker bij goals. Echt vreselijk als je iets hoort bij een geweldige goal als ''dat is een prima goal hoor''. Beetje passie en stemverheffing mag dan wel. Al vind ik dat Spaanse of Italiaanse gebler bij goals weer erg vervelend.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Theo 'En hij scoort! Het is 1-0 voor Feyenoord! Het is ongelooflijk, wat een prachtige aanval. Kijk die prachtige pass in de herhaling ...' (...) 'Ajax gaat de rust in met een 2-0 voorsprong. Ah, dan was het kennelijk toch buitenspel.' Reitsema. Die man heeft volgens mij aan beide ogen -8.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Misschien, maar het is wel een prettige commentator

Volgens mij was hij ook bij Ajax-PSV de commentator, toen Aissati zo mooi scoorde. Hij liet wel blijken het een hele mooie te vinden.

Alles beter dan die walgelijke Leo Driessen

PS Voetbalzone - Gazzetta dello Sport: Milan bespaart zich 170 miljoen

Wel doodzonde, 2 van zulke iconen naar dat fucking PSG, schijtclub met hun opkoopgedrag. Als die 2 vertrekken dan kunnen we Milan ook wel inschalen bij de losers van de Europese top. Die mag Ajax dan graag loten in september. Stuk zwakker dan alle andere topclubs in pot 1 zonder Zlatan en Silva.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Reitsma heb ik nog altijd een soort van zwak voor vanuit '88 maar die man kan eigenlijk niet meer. Kan spelers niet meer uit elkaar houden en ziet situaties pas in de 3e herhaling.

De afkeer van Leo Driessen wordt gedeeld maar ver op nummer 1 staat Ron de Rijk, die man heeft er echt de schurft in als hij weer eens een wedstrijd van PSV moet becommentariëren, en dat is overduidelijk hoorbaar.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Frank Snoeks en Sierd de Vos staan hele straatlengtes voor als het gaat om belachelijk slechte commentatoren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

op nummer 1 staat Ron de Rijk, die man heeft er echt de schurft in als hij weer eens een wedstrijd van PSV moet becommentariëren, en dat is overduidelijk hoorbaar.

Ja, geef de man eens ongelijk

Maar het kan erger, die Driessen weet iedereen chagrijnig te maken. Ajacieden noemen de man anti-Ajax, Ajax-haters noemen de man pro-Ajax. Iedereen kotst Leo met zijn vervelende teksten uit. En het erge is, die vent krijgt bij EL bijna altijd de live duels van Ajax, gvd.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als die 2 vertrekken dan kunnen we Milan ook wel inschalen bij de losers van de Europese top.

Wat vervelend nou

Dan weten jullie alvast welke club de aankomende paar jaar de scudetto wint .

Ik las trouwens dat Bayern probeert Pirlo los te weken bij Juventus . En ook Marchisio.

Maar Claudio blijft op zeker bij Juventus. Die gaat een Del Piero'tje doen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Wat vervelend nou

Napoli?

Verder boeit Italiaans voetbal me weinig, maar Milan vind ik toch wel groots en imponerend als club. Zou jammer zijn als ze een paar jaar voor spek en bonen mee gaan doen. Bij Inter dit jaar is het leuk, bij Milan niet

Alhoewel het legendarische Milan nu helemaal weg is. De laatste soldaten in de vorm van Seedorf, Inzaghi, Nesta etc zijn nu ook vertrokken dus de grote ploeg van 2003-2007 is nu helemaal ontmanteld.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Milan komt er heus wel weer bovenop. Soms werkt het heel verhelderend als het financieel even wat minder gaat (zie oa Rotterdam Zuid ). Milan moet wat meer jeugd inpassen en wat inventiever zijn op de spelersmarkt. Milan blijft natuurlijk een hele grote naam binnen het voetbal. Komt goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha Italiaanse topclubs en eigen jeugd inpassen, zie je het voor je?

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Italiaanse topclubs en eigen jeugd inpassen, zie je het voor je?

Ja hoor, wordt al jaren met veel succes gedaan bij Juventus

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

kos schreef:

Frank Snoeks en Sierd de Vos staan hele straatlengtes voor als het gaat om belachelijk slechte commentatoren.

Sierd

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Wat vervelend nou

Als jullie de boel weer niet afgepakt wordt na het zoveelste calcioscommese/omkoopschandaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sierd benadert het Amerikaanse niveau. Tenminste iemand die het snapt maar uiteraard snappen ze dat niet in Nederland.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Sierd is een achterlijke, amateuristische domme boer vergeleken met Amerikaanse commentatoren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Sierd is een achterlijke, amateuristische domme boer vergeleken met Amerikaanse commentatoren.

Ach, volgens mij heb jij wat tegen hem omdat ie kritisch over Real Madrid is.

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

depri83 schreef:

Als jullie de boel weer niet afgepakt wordt na het zoveelste calcioscommese/omkoopschandaal.

Hehe

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind Evert altijd wel grappig met zijn bak cliche's. Heeft wel een prettige stem. Ik luister ook graag naar Theo Reitsema, maar daar ben ik ook een uitzondering in geloof ik.

Mij maakt het niet zo veel uit wie de commentator is eigenlijk, zolang ze maar niet te veel onzinnige dingen zeggen. Of als ze maar niet klaarkomen bij een grote kans of goal van Ajax, zoals Reitsema. Meteen ook de reden waarom jij em zo goed vind waarschijnlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zo kan het ook:

Samenvatting Ajax-PSV met fancommentaar | Seizoen 2009/2010 | Video's | Eredivisielive.nl

Zou dit wel vaker willen horen, alleen dan wel wat commentators die inhoudelijk wat meer kunnen vertellen dan deze twee. Maar de opzet is natuurlijk leuk

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Net weer zo'n wedstrijd waar ik niet meer aan herinnerd wilde worden

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Die goal van Emanuelson, veel geilere goals heb ik de laatste 10 jaar niet gezien!

Ik zoek trouwens nog van de 4-1 winst tegen PSV het seizoen daarvoor een goede samenvatting, met die actie van Urby waaruit Sulejmani scoorde.

Dankzij die klote Youtube voorwaarden staan heel veel mooie samenvattingen niet online. Ajax-AZ de bekerfinale van 2006 kan ik ook nergens vinden met normaal commentaar. Alleen van Ajax zelf, maar dan zit er geen enkel commentator bij. Da's saai.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ik snap eigenlijk niet waarom ik je help maar...

Op psv.tv staan veel samenvattingen van wedstrijden van de afgelopen jaar. Waarschijnlijk staat die wedstrijd er ook wel tussen. Maar er zijn ook nog wel eens wat filmpjes die het niet doen, dus je kunt pech hebben.

Misschien kun je dan ook nog even wat andere, positievere, filmpjes kijken

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hm, aan PSV tv heb ik nooit gedacht. Thanks! Waarschijnlijk help je me omdat we hier zo'n goede band hebben

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, ik wijt het meer aan m'n behulpzame persoonlijkheid.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Erwin Koeman dacht nog, laat ik eens schoolmeesterachtig streng uitvallen over iets onbenulligs in de hoop dat de media het oppikt. Na het EK willen de mensen dat soort berichten graag horen, en mijn imago als nietszeggend figuur kan ook beter. KLIK

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

W Sneijder gaat waarschijnlijk naar Anzhi voor een tranfer-som van circa 25 mil.

Sneijder kan rondt de 15 mil per jaar gaan verdienen !

Melden verschillende Russische media.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Het schijnt dat Amrabat voor 8 miljoen naar Galatasaray verkast. PSV krijgt dan 25% van de opbrengst. Een mooi bedrag, maar Kaysarispor schijnt al heel wat moeite er mee te hebben om dat bedrag over te zullen maken.

En Ajax schijnt de vraagprijs voor Anita te hebben vastgesteld op 10 miljoen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

W Sneijder gaat waarschijnlijk naar Anzhi voor een tranfer-som van circa 25 mil.

Sneijder kan rondt de 15 mil per jaar gaan verdienen !

Melden verschillende Russische media.

Vreselijk dit

Hoop dat ie wel nog zeker 2 jaar op topniveau blijft spelen, Oranje kan niet zonder hem.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

kos schreef:

Evert ten Napel is de beste

Ook Jeroen Grueter vind ik een top commentator, hij deed de finale keurig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.