• 16.948 nieuwsartikelen
  • 181.378 films
  • 12.505 series
  • 34.617 seizoenen
  • 653.878 acteurs
  • 200.168 gebruikers
  • 9.446.970 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Jij hebt tegenwoordig inzicht in de cijfers van PSV? Kom nou toch.

Er is 2 jaar geleden een traject met de gemeente Eindhoven en diverse sponsors ingezet om PSV financieel gezond te maken en houden. Dat dit 'reddingsplan' door de verkoop van de grond over een langere periode uitgesmeerd kan worden betekent dat men niet in één jaar alles op te lossen hoeft.

Ook PSV heeft gebroken met het financieel beleid uit het verleden alleen op een iets andere manier dan Ajax nu doet.

Maar goed, dat je meteen over PSV begon betekent vast dat het heel diep bij je zit. Goed om te zien.

(embed)

Haha, ik had dat filmpje in het stadion gezien. Iedereen moest lachen, ik zou me dan echt diep schamen als ik dat was

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Ach het zijn vrouwen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Best knap die penalty, Red Bull geeft je vleugels.

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Elk jaar verschijnen er minstens 20 van de filmpjes met "worst ever". Deze van vorige jaar heeft al een stuk meer kans op de titel:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3718 stemmen

Waarom kreeg hij nog geel?

Onderhond

• 87684 berichten
  • 13033 stemmen

Geen idee maar het is wel terecht

Volgens YouTube zelf:

Adding insult to injury, Sayoud was booked by the referee for taking an illegal spot-kick.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Die heb ik al een miljard keer gezien. Mijn lachspieren geloven het nu wel.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Redlop schreef:

Best knap die penalty, Red Bull geeft je vleugels.

Idd, +1

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3302 stemmen

Hoeveel zou die speler op zijn wedstrijd gegokt hebben? Kan echt niet serieus zo geschoten zijn toch?

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Gorter vondt ik gister trouwens ook verrassend goed spelen. Kunnen we nog veel plezier aan beleven een bijtertje waar vleugelspelers niet graag tegen zullen spelen !

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Mogen blij zijn met de 2-2, zeker na de eerste helft. Tweede helft had er misschien nog meer ingezeten als we het iets beter hadden uitgespeeld. Had graag nog Rosheuvel zien spelen. En we zijn geneens genaaid, het mag in de krant (en dat stond het geeneens)!

nclo schreef:

Nu begreep ik sws al niet wat Anita bij een club als Ajax deed want ik zag de vedette van De Graafschap niet veel slechtere dingen doen eigenlijk. Toch maar knap dat Ajax voor zo'n speler zo'n bedrag kan ophoesten. Echt respect.

Komt gewoon omdat Ajax een grote naam is hoor. Als Rasmus Elm bij Ajax had gespeeld had CSKA ook wel meer betaald dan die €5 à 6 miljoen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Anita is gewoon een hele goede speler, maar dat wisten de kenners al.

PS: Vond je de actie van jullie keeper een kwartier voor tijd geen penalty waard Lefgozer?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Eindelijk eens iemand die lak heeft aan mediatraining en gewoon zegt wat hij denkt. En het valt wel mee met de inhoud hoor; het is niet dat hij Ajax compleet ten gronde richt. Hij zegt wat hij denkt en vindt.

Inderdaad, ik vond het ook een mooi interview. Eindelijk eens iemand die niet allemaal standaard dingetjes zegt en gewoon zegt wat hij echt meent. En dat het dan over Ajax ging, dat maakte het nog wel extra mooi. Dat geef ik eerlijk toe.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Anita is gewoon een hele goede speler, maar dat wisten de kenners al.

PS: Vond je de actie van jullie keeper een kwartier voor tijd geen penalty waard Lefgozer?

Kevin had em kunnen geven. Of niet. Sana had zijn kans allang al gehad (verprutst) en werd daarna nog geraakt, dat valt niet te ontkennen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Kevin had em kunnen geven. Of niet. Sana had zijn kans allang al gehad (verprutst) en werd daarna nog geraakt, dat valt niet te ontkennen.

Eerlijk van je En nu niet jaarlijks meer zeiken dat je benadeeld wordt in de ArenA!

En nu VI kijken, heerlijk heb het gemist!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Oh, goed dat je het zegt. Wist geeneens dat het weer begonnen was. En ik hoor dat Derksen en Van der Gijp het me me eens zijn, basketbal is een prachtsport. Blijf jij maar lekker boogschieten kijken, A&L.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

Oh, goed dat je het zegt. Wist geeneens dat het weer begonnen was. En ik hoor dat Derksen en Van der Gijp het me me eens zijn, basketbal is een prachtsport. Blijf jij maar lekker boogschieten kijken, A&L.

Oja, jij was die op zijn pik getrapte basketbal-volger he?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

VI: Assaidi eist 1,6 miljoen salaris

Dan rot ie maar lekker op. Mafkees.

rep_robert

• 27539 berichten
  • 4134 stemmen

Dacht dat die voetballers allemaal op de hoogte waren van alles door de social media en zo. Blijkbaar niet. Dat ie nog denkt 1,6 miljoen te kunnen eisen. Grapjas haha

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Koopje

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Het ergste is natuurlijk dat jongetjes als deze Oussama totaal geen idee meer hebben van de waarde van geld.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik knap al af op die jongen als ik 5 seconden naar die ongeïnteresseerde blik van hem moet kijken. Vorige week had ik al mijn bedenkingen toen hij onderuit gezakt op z'n stoel in de Arena zat en na het interview van gisteren ben ik er helemaal klaar mee:"Ik moet er wel op vooruit gaan".

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Anita is onvervangbaar.

Het mooie is wel dat ik hier keihard mijn gelijk kan halen. Voor een bedrag rond de 10 miljoen gaat Anita naar een grote Engelse club

Dat is nog wel iets anders dan voor 15 miljoen naar Chelsea of naar een "topper" in de CL. NW zal het niet met me eens zijn, maar Newcastle is een subtopper/middenmoter van de PL. Dan nog veel te veel geld voor een dergelijke speler als Anita.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

VI: Assaidi eist 1,6 miljoen salaris

Dan rot ie maar lekker op. Mafkees.

Het is ook allemaal hetzelfde met die Marokkanen (mag ik dat zeggen?). El Hamdaoui 2.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ik hoop dat er heel snel een spits bij komt. Martin van Geel meldde eerder al dat er ruimte voor is, al zal die ruimte erg klein zijn. Cissé is - op zijn knappe doelpunt - na een enorme prutser voor de goal. Hetzelfde geldt voor Schaken, al kan hij gelukkig genoeg op de flank. Fernandez komt gewoon kwaliteit te kort. Leuk om achter de hand te hebben bij uitwedstrijden met countermogelijkheden, meer niet.

Blijf erbij: dit seizoen zullen de minste goals gemaakt worden in Feyenoordwedstrijden (als er geen spits bij komt).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat is nog wel iets anders dan voor 15 miljoen naar Chelsea of naar een "topper" in de CL. NW zal het niet met me eens zijn, maar Newcastle is een subtopper/middenmoter van de PL. Dan nog veel te veel geld voor een dergelijke speler als Anita.

Newcastle behoort gewoon tot de grootste clubs van Engeland als je een beetje historisch besef hebt dat verder gaat dan de laatste 3 jaar.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

RuudC schreef:

De eerste wedstrijd(en) van het seizoen is het altijd even aftasten. Over een paar weken zullen de eerste ploegen wel gaan draaien.

Toch is de Eredivisie erop achteruit gegaan met het verlies van Luuk de Jong, El Ahmadi, Guidetti, Vertonghen, Dost, etc.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Newcastle behoort gewoon tot de grootste clubs van Engeland als je een beetje historisch besef hebt dat verder gaat dan de laatste 3 jaar.

Maar wat heeft de historie van de club er in vredesnaam mee te maken?

Het gaat juist om de laatste 1 - 3 jaar, als je beweert dat Anita makkelijk naar een grote club in Europa zou kunnen.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch is de Eredivisie erop achteruit gegaan met het verlies van Luuk de Jong, El Ahmadi, Guidetti, Vertonghen, Dost, etc.

Dat wordt ieder jaar geroepen, maar staan er straks gewoon weer nieuwe talenten op. Misschien roepen we over twee jaar wel dat de eredivisie er op achteruit is gegaan met het vertrek van Depay, Martins Indi en Sana.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar wat heeft de historie van de club er in vredesnaam mee te maken?

Het gaat juist om de laatste 1 - 3 jaar, als je beweert dat Anita makkelijk naar een grote club in Europa zou kunnen.

Dat Newcastle een hele grote club is met een fors budget en dat ze heel veel willen betalen voor Anita. Althans, bijna 10 miljoen is vrij veel al vind ik het te weinig.

Het is geen 15 miljoen wat ik eerst zei, maar ik krijg hier gewoon natuurlijk mijn gelijk mee. Anita zijn prestaties zijn in het buitenland gewoon opgevallen en die van zogenaamd betere spelers als Strootman en Clasie minder.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.