• 16.947 nieuwsartikelen
  • 181.377 films
  • 12.505 series
  • 34.617 seizoenen
  • 653.878 acteurs
  • 200.166 gebruikers
  • 9.446.896 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nigel denkt wel twee keer na

Best betaalde Nederlandse sporter was het toch?

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Nigel denkt wel twee keer na

Best betaalde Nederlandse sporter was het toch?

Voor het geld moet ie wel blijven inderdaad. Ik weet niet of hij ook per se wil voetballen.

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Teleurstellend. Op het oog lijkt er weinig geleerd te zijn in vergelijking met uitwedstrijden van vorig seizoen. Verder analyserend had PSV enorm veel moeite met de 4-4-2 en de directe manier van spelen van RKC. Een ongelukkig e.d. van Bouma en het niet meelopen van Willems daarbij opgeteld en je hebt alweer 3 doelpunten binnengekregen.

Beroerde start maar van het opportunisme hier (Van Bommel van de 'missing link' en 'de man die PSV waarschijnlijk kampioen gaat maken' naar het afbranden nu) is lachwekkend.

RKC speelde het slim door op het einde de conflicten op te zoeken en de tijd vol te 'spelen'. Dure punten die, door de manier waarop het puntverlies weer tot stand komt, zorgen baart.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

ik heb Bommeltje alleen afgebrand op het feit dat hij aan het balanceren was op het randje van rood. Ben nog steeds van mening dat een Bommel het verschil kan maken met een fatsoendelijk duo achter hem.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Anita definitief naar Newcastle volgens EL. Kon je uit de reactie op de open dag eigenlijk wel opmaken........ Het geeft ruimte voor versterkingen, maar oei oei wat een klap na Jantje.

Moet toch wel een miljoen of 10 zijn geworden; wie had dat gedacht één jaar geleden.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

10 mil voor Anita

Heeft hij dan nog een 5 jaar lopend contract ?

Gezien de opstelling van Ajax plus de bank moet AZ dit wel winnen. Aleen balen dat AZ het altijd lastig heeft in de graf-tombe.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vorige week was het bod nog 8 miljoen exclusief bonussen. Toen ging Ajax er niet mee akkoord schijnbaar. Je mag verwachten dat de prijs omhoog is gegaan dan.

Ben bang voor fluitconcerten dadelijk wanneer Anita aan de bal is. Zulk volk heb je ook helaas....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

'Newcastle United bereikt akkoord met Ajax over Anita' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

8 miljoen waarschijnlijk gewoon. Nou weet ik echt even niet meer waar Ajax dit seizoen staat.

Lijkt een tussenseizoen te worden wat Frank de Boer ook al zei.

Edit: lekker begin voor Bassie

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Spel van NEC beloofd in elk geval goeds voor dit seizoen. Had eigenlijk met een nulletje of vier moeten winnen, al was Heerenveen echt enorm zwak. Drie puntjes in de pocket

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Altijd opstellen, Van der Wiel.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Uitgerekend van der Wiel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Slechte wedstrijd. AZ lijkt niet te willen pressen, Ajax heeft niet de creativiteit om openingen te vinden. Geen rendement afkomstig van de vleugels, waardoor Kolbeinn niets anders aan het doen is dan kaatsen met Siem.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax, pfff we zouden ook eens overtuigend beginnen aan de competitie he?

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Wel tof dat Altidore weer 2 keer scoort. Zou me niks verbazen als hij dit seizoen topscoorder van de Eredivisie wordt..

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

knappe goal

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Leuke voetballer die Sana.

Verder een matige wedstrijd, maar wel met genoeg aanknopingspunten voor beide ploegen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Perfect voetbalweekendje. Enkel Twente blijft bij. Rest verliest mooie punten.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Reinbo schreef:

Perfect voetbalweekendje. Enkel Twente blijft bij. Rest verliest mooie punten.

Lekker he

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Ik denk dat wij dit jaar erg veel plezier gaan beleven aan Tadic en Chadli. Superduo vandaag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Slechte pot maar wel enkele goede dingen gezien! Az mag de handjes dicht knijpen lijkt me zo. Volgende week de transfers afronden en de ziekenboeg leeg laten stromen; Eriksen weer terug godzijdank. NEC moet te pakken zijn in de huidige vorm/situatie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bwaaaahaha ik ga op vakantie, de wereld is definitief gek geworden

depri83

• 6813 berichten
  • 1504 stemmen

Na €17m voor doodloper Babel kijk ik nergens meer van op.

Astronomisch bedrag voor een speler als Anita.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Sana liet in zijn 45 minuten toch wel enkele leuke dingen zien! Wel een kemphaantje volgens mij. Eens zien wat hij de komende weken nog meer in petto heeft; de eerste indruk voor de man van 3.5 ton is iig. uitstekend.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Bwaaaahaha ik ga op vakantie, de wereld is definitief gek geworden

Iemand ziet de wereld als een spiegel van zichzelf. Het werd tijd mijn beste otherfool, wij wisten het al lang.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ik neem aan dat iedereen zich hier nog wel Musa van VVV-Venlo herinnert? 4 miljoen of zo, drama was dat. Nu begreep ik sws al niet wat Anita bij een club als Ajax deed want ik zag de vedette van De Graafschap niet veel slechtere dingen doen eigenlijk. Toch maar knap dat Ajax voor zo'n speler zo'n bedrag kan ophoesten. Echt respect.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax is het nieuwe Heerenveen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat jullie de kwaliteiten van Anita niet zagen zegt meer over jullie dan over Newcastle, Anita of Ajax.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Leuk dat hij net als Vlaar tegen de sterren van de PL mag spelen ipv met......

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Kai schreef:

Dat jullie de kwaliteiten van Anita niet zagen zegt meer over jullie dan over Newcastle, Anita of Ajax.

Ik neem aan dat jij ze dan wel gevonden hebt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.