• 16.947 nieuwsartikelen
  • 181.373 films
  • 12.505 series
  • 34.617 seizoenen
  • 653.849 acteurs
  • 200.165 gebruikers
  • 9.446.841 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Zijn ook beide geweldige voetballers. Jammer dat Mulenga zo vaak geblesseerd is.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Cissé met 1-0 waar Immers het een paar seconde eerder al had moeten afmaken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Zijn ook beide geweldige voetballers. Jammer dat Mulenga zo vaak geblesseerd is.

Het zijn aardige voetballers, meer niet. Utrecht heeft geen geweldige voetballers.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Verder is Utrecht inderdaad niet bijzonder, maar Asare kan makkelijk mee met de Engelse middenmoot en de subtop in Duitsland. Als je daar in mee kan, dan behoor je bij de betere voetballers in de eredivisie op dit moment.

Mulenga was begin vorig seizoen geweldig als spits. Tot hij snel geblesseerd raakte.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DIe grensrechter mogen ze ook met pensioen sturen. Als Immers vrij door mag vlagt hij hem af, en als hij niet door mag vlagt hij niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je brengt het als een feit dat hij daar mee kan. Ik betwijfel het. De laatste goede speler van Utrecht was Mertens en die is bij PSV ondanks goede statistieken in de kleine wedstrijden hard door de mand gevallen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

'Janssen persoonlijk rond met Vitesse' - FCUpdate.nl

Weet niet goed of ik er blij mee ben of niet. We hebben nu helemaal geen echte leiders meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

'Janssen persoonlijk rond met Vitesse' - FCUpdate.nl

Weet niet goed of ik er blij mee ben of niet. We hebben nu helemaal geen echte leiders meer.

Als ze Maher halen ben ik tevreden, anders niet. Met 11 Siempjes winnen we de oorlog niet. Je hebt ook etterbakken nodig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als ze Maher halen ben ik tevreden. Je hebt ook etterbakken nodig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Spelers met pit en met flair. Maher is ook niet het braafste jongetje van de klas denk ik. En voetballend behoort hij tot de top van de Eredivisie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De vervanger voor Janssen is er trouwens al: Schöne. Assaidi en ploert van een ervaren lCV; klaar.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je brengt het als een feit dat hij daar mee kan. Ik betwijfel het. De laatste goede speler van Utrecht was Mertens en die is bij PSV ondanks goede statistieken in de kleine wedstrijden hard door de mand gevallen.

Asare is al sinds zijn komst één van de belangrijkste spelers. Asare is ook gewoon een goede speler. Geen absolute uitblinker, maar wel een teamspeler. Driesje was bij Utrecht een behoorlijk goede speler, maar wel heel erg wisselvallig. In die periode waren spelers als Asare, Silberbauer, Nesu en van Wolfswinkel veel belangrijker voor die ploeg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Asare is al sinds zijn komst één van de belangrijkste spelers.

Op Utrecht niveau een prima speler inderdaad.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maher is ook niet het braafste jongetje van de klas denk ik. En voetballend behoort hij tot de top van de Eredivisie.

Ik denk dat een gemiddeld 30 jarige speler uit zo'n knokploeg als Ado, Utrecht, Psv niet wakker ligt van iemand die vers uit de luiers is en net boven het gras uitkomt. Grote mond of niet.

Tevens is dit rechtstreeks tegen het beleid van Ajax in: beetje 6 a 8 miljoen neerleggen voor een speler die 6 maanden lekker draaide. Dacht het niet he.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sja, je kan jong en onervaren zijn, maar je kan als 18 jarige ook iemand scheel voetballen.

Het beleid van Ajax is geen zak geld te betalen voor spelers die dat niet waard zijn. Bij Maher zie je aan alles dat ie binnen enkele jaren echt te goed voor de Eredivisie is. Nu kan je hem nog betalen voor een miljoen of 7 ofzo? Dat zou ik dan niet nalaten, dat ga je absoluut verdubbeld terugkrijgen in de toekomst. Als Ajax 1 dure zomeraankoop zou doen van boven de 5 miljoen, laat het dan Maher zijn.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik denk dat een gemiddeld 30 jarige speler uit zo'n knokploeg als Ado, Utrecht, Psv niet wakker ligt van iemand die vers uit de luiers is en net boven het gras uitkomt. Grote mond of niet.

Tevens is dit rechtstreeks tegen het beleid van Ajax in: beetje 6 a 8 miljoen neerleggen voor een speler die 6 maanden lekker draaide. Dacht het niet he.

Ik denk dat die 30 jarige speler helemaal dronken gespeeld word door Maher. Zeker ook als deze speler van Bommel heet.

Een paar miljoen meer neerleggen voor Maher is niet erg. Dit is een buitengewoon groot talent. Zie liever hem spelen op 10, dan bijvoorbeeld Siem de Jong.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Immers Heeft echt nog niks goeds gedaan in het Feyenoord shirt. Mist nu ook een niet te missen kans.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Anita

Maher-Eriksen

Allemacht, wat heb je dan een gruwelijk sterk voetballend middenveld.

Als ik gister van Bommel zag dan weet ik weer dat ouder zijn geen garantie is dat je ook goed bent.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Aardige goal van affelay voor Barca.

Montorsi

• 9751 berichten
  • 2394 stemmen

Inderdaad, 3x 1 op 1 op de keeper vandaag (of zelfs al voorbij de keeper), 0x in het net. Was er vooraf sowieso al niet echt blij mee, vooral vanwege dat achterlijke Jodenjacht-gedoe, maar ook voetballend nooit iets bijzonders van hem gezien. Blijkt voetballend niet mee te kunnen bij Feyenoord vooralsnog, en maakt geen kans af. Wat heb je er dan nog aan?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je vraagt je af waarom Mathijsen gehaald is als je dit ziet. Feyenoord geeft niks weg. Ze hadden dat geld beter in een aanvallende middenvelder of spits kunnen stoppen.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Weer een enorme kans gemist. Had al minstens 2, 3-0 moeten zijn.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

jordandejong schreef:

Immers Heeft echt nog niks goeds gedaan in het Feyenoord shirt. Mist nu ook een niet te missen kans.

Als ik bij Ado ging winkelen, dan zou ik eerder Toornstra halen, dan Immers.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Als ik bij Ado ging winkelen, dan zou ik eerder Toornstra halen, dan Immers.

Immers en Verhoek hadden allebei bij ADO moeten blijven. Dat is hun niveau. Feyenoord en Twente is echt qua niveau een paar stappen te hoog.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Immers en Verhoek hadden allebei bij ADO moeten blijven. Dat is hun niveau. .

Mee eens. Geldt ook voor Schone.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Schone zat niet bij ADO.

En Schone heeft ook nog alles te bewijzen. Wel vast selectielid bij Denemarken en technisch begaafd. We zullen het zien.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Immers en Verhoek hadden allebei bij ADO moeten blijven. Dat is hun niveau. Feyenoord en Twente is echt qua niveau een paar stappen te hoog.

Verhoek had zijn beste seizoen, toen Bulykin er alles in schoot wat hij voorgaf, waardoor die hele ploeg boven zijn kunnen ging spelen. Immers had alleen nog de stap moeten maken naar de Championship in Engeland.

Alhoewel ik Verhoek wel hoger had ingeschat. Blijkbaar heeft hij zelfs al heimwee als hij in Enschede speelt.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Schone zat niet bij ADO.

En Schone heeft ook nog alles te bewijzen. Wel vast selectielid bij Denemarken en technisch begaafd. We zullen het zien.

Nee haha, maar je had het over het niveau van Immers en Verhoek. Lasse kan prima ballen hoor en ook international inderdaad, maar dat geldt ook voor Krohn Dehli.

Lasse heeft twee balafpakkers om hem heen nodig die de bal op een presenteerblaadje bij hem afgeven, maar dat privilege zal hem niet gegund zijn bij Ajax vrees ik.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Utrecht Die spelen met dit niveau gewoon om de nacompetitie te ontlopen

Feyenoord was stabiel, miste grote kansen maar speelde niet eens heel goed. Wel dikverdiend gewonnen uiteraard.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.