- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Persoonlijk hou ik niet van jam.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een vreselijke nickname dat Lothar von Boml. Kan ook alleen door een Ajacied verzonnen zijn.
In ieder geval wel een leuk begin van de competitie.
Ik zal hem weer van Bommel noemen. Een wedstrijdje aanpassen mag toch wel? 
Overigens verzon ik de naam niet hoor, die heeft hij al jaren onder supporters in Nederland.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Over Mark van Matthaus kan je veel van zeggen. Maar ik vond hem een paar jaar geleden echt geweldig in Zuid-Afrika. Elk duel dat hij had wist hij wel te winnen, goedschiks of kwaadschiks. Het blijkt nu wel dat de jaartjes beginnen te tellen, dat had hij ook al in Polen/Oekraïne.
Jammer, ik kan nu wel stoer zeggen dat ik PSV niet had voorspeld als de beste en ik vind het dan ook weer lekker Nederlands om na één wedstrijd te roepen dat het weer niks is. Ik verwacht nog genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik had PSV niet voorspeld als de beste voor komend seizoen
Hier onderscheiden de kenners zich toch van de onwetenden 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Jammer, ik kan nu wel stoer zeggen dat ik PSV niet had voorspeld als de beste en ik vind het dan ook weer lekker Nederlands om na één wedstrijd te roepen dat het weer niks is. Ik verwacht nog genoeg.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
1-1, jammer. Wij hadden flink meer verdient. Zeer tevreden en hopelijk hebben wij de volgende wedstrijd meer geluk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
1-1, jammer. Wij hadden flink meer verdient. Zeer tevreden en hopelijk hebben wij de volgende wedstrijd meer geluk.
Uit tegen Roda goede pot spelen. Uitstekend begin hoor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3899 stemmen
Lekker begin van het seizoen. Heb er gelukkig niets van gezien en door Olympische Spelen viel de teleurstelling ook reuze mee. Zal vanaf volgende week wel komen als het echte voetbalgevoel ongetwijfeld weer zal komen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wijnaldum heeft zijn dreads afgeknipt. Jammer, hij is nu een kleurloze Brabander aan het worden.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
De Eredivisie is inderdaad weer begonnen 
Spektakel!!
De Mickey Mouse uitslagen vliegen je alweer om de oortjes... verliezen bij de semiprofs van RKC 
Lekker begin van het seizoen. Heb er gelukkig niets van gezien en door Olympische Spelen viel de teleurstelling ook reuze mee. Zal vanaf volgende week wel komen als het echte voetbalgevoel ongetwijfeld weer zal komen.
Snap ook niet dat ze al zijn begonnen, tijdens de Spelen nota bene. Die Belgen schijnen ook al weken bezig te zijn, terwijl de echte competities pas later beginnen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Trouwens die voetbalfinale op de Spelen met een half oog gekeken, en die rechtsback van Brazilië is gewoon VdWiel de 2e, beetje dromerig voor zich uit staren, binnen 20 seconden de bal verliezen waaruit de 1-0 komt en dan zo lamlendig verder spelen dat Juan hem eigenlijk in elkaar wilde rossen. Dan nog even cynisch klappen naar het publiek dat hem uitfloot bij zijn wissel, meteen is weer duidelijk dat de gemiddelde voetballer totaal niet de mentaliteit of focus heeft die vrijwel elke andere sporter wel bezit op de Spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Doel je met de echte competities ook op die eenzijdige tweestrijd in dat failiete Spanje, die criminele bende in Rusland of die corrupte boel in Italie?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De Mickey Mouse uitslagen vliegen je alweer om de oortjes... verliezen bij de semiprofs van RKC 
Snap ook niet dat ze al zijn begonnen, tijdens de Spelen nota bene. Die Belgen schijnen ook al weken bezig te zijn, terwijl de echte competities pas later beginnen.

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Doel je met de echte competities ook op die eenzijdige tweestrijd in dat failiete Spanje, die criminele bende in Rusland of die corrupte boel in Italie?
Bijvoorbeeld, of de Bundesliga, of Frankrijk, of de Premier League. Je weet wel, de grote competities, met meer en zwaardere wedstrijden. Rusland is al wel begonnen trouwens.
(afbeelding)
Hmmm... het hoofd van Dirk Kuyt op het lichaam (1:1) van Vurnon Anita?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Valse start of psychologische oorlogsvoering?
PSV wil de tegenstanders blijkbaar in de waan laten dat er straks wel wat te halen valt.
Godver, het was niet om aan te gluren. Ik durfde niet te kijken toen van Bommel die overtredingen maakte. RKC wint gewoon verdiend. Volgende week is er weer een kans.
Leuk hoor, A&L, zo lachen, maar Ajax heeft nog geeneens gespeeld. Een beetje bescheidenheid is ook wel prettig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuk hoor, A&L, zo lachen, maar Ajax heeft nog geeneens gespeeld. Een beetje bescheidenheid is ook wel prettig.
Ach, tegen AZ mag je soms wat punten laten liggen (maar we gaan er niet vanuit!) Tegen RKC, waar er zes basisspelers zijn vertrokken is het net een iets ander verhaal. Het ergste was nog niet eens de nederlaag; maar de manier waarop.
Tevens is dit gewoon vast ritueel hoor
Kan me nog goed de felicitaties van de MMeters herinneren na een zekere Utrecht - Ajax vorig jaar.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zal hem weer van Bommel noemen. Een wedstrijdje aanpassen mag toch wel? 
Overigens verzon ik de naam niet hoor, die heeft hij al jaren onder supporters in Nederland.
Ik vond hem ook al erg toepasselijk. Zou een halfbroer van der Lothar kunnen zijn 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ach, tegen AZ mag je soms wat punten laten liggen (maar we gaan er niet vanuit!) Tegen RKC, waar er zes basisspelers zijn vertrokken is het net een iets ander verhaal. Het ergste was nog niet eens de nederlaag; maar de manier waarop.
Tevens is dit gewoon vast ritueel hoor
Kan me nog goed de felicitaties van de MMeters herinneren na een zekere Utrecht - Ajax vorig jaar.
Als PSV zijnde had je hier vanavond inderdaad moeten winnen. Ik snap wel dat het een 'ritueel' is. Ik vind het alleen een jammerlijke vicieuze cirkel, ik praat liever met een zeker respect richting de tegenstanders. Random uitlachen vind ik daarbij ook te makkelijk.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Random uitlachen vind ik daarbij ook te makkelijk.
Dan ben je geen voetbalsupportert.
Leedvermaak is het beste vermaak wat er is.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Je ziet liever een concurrent verliezen dan je eigen team winnen?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat zeg ik toch nergens, Ruud? Ik zeg alleen dat het altijd erg leuk is om een concurrent te zien verliezen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wanneer je je eigen team veel vaker ziet winnen dan de je concurrent ziet verliezen, is dat idd het geval.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat zeg ik toch nergens, Ruud? Ik zeg alleen dat het altijd erg leuk is om een concurrent te zien verliezen.
je zegt dat leedvermaak het beste vermaak is. Daaruit trek ik de conclusie dat je een verliezende concurrent (leedvermaak) leuker vindt dan dat jouw AZ wint. 
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
PSV is natuurlijk een counterploeg met een zwakke verdediging. Bommel is te traag en Strootman heeft nog genoeg te leren. Die blonde zweed heeft nog nooit een half seizoen goed kunnen spelen bij PSV. De aanvallers zijn snel. Tegen ajax is dat wel lekker, maar als PSV het spel moet maken, dan gaan ze het vaak lastig krijgen. Serieus Bouma..... dat kan echt niet meer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Serieus Bouma..... dat kan echt niet meer.
Jawel hoor. Ergste scenario is dat ze dadelijk bijv. Ola verkopen aan een of andere gekke Russische ploeg voor een shitload aan cash, en dan alsnog de verdediging gaan versterken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
[quote="RuudC"Leuk hoor, A&L, zo lachen, maar Ajax heeft nog geeneens gespeeld. Een beetje bescheidenheid is ook wel prettig. [/quote]
Haha, wat krijgen we nou weer? Dit hoort bij het voetbal, de concurrentie een beetje uitdagen. Je leest toch ook al langere tijd in dit topic mee?
Als Feyenoord straks verliest lach ik weer en als Ajax verliest mogen jullie hier lachen. Daar kan ik prima tegen. Levert vaak ook leuke discussies op.
Je moet het ook weer niet persoonlijk opvatten 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat is alleen bij Feyenoord. Die zien liever eerst Ajax verliezen en dan zelf een winst 
Maar het gaat toch prima samen? De concurrentie graag zien verliezen en je eigen ploeg (altijd voorop) graag zien winnen?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vandaag gaat dat niet lukken, zal Feyenoord eerst zien winnen en daarna Ajax zien verliezen. 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Het duo Asare, Mulenga zorgt tot nu toe voor behoorlijk wat gevaar.. Feyenoord laat tot nu toe bar weinig zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.