• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.978 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.248 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Zijn er coaches die zich nog nooit aan iets dergelijks schuldig hebben gemaakt?

Misschien niet, maar er werd gesteld dat Barcelona een trainer heeft 'die altijd naar zichzelf kijkt' bij een nederlaag. Nou, deze man zit er nu een maand ofzo, heeft 3x verloren en het lag achtereenvolgens aan de scheidsrechter, het veld, en nu weer (al bij voorbaat!) aan de scheidsrechter.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Is hij niet trainer omdat Vilanova ziek is? Komt verder ook erg opgefokt en dus ook onrustig over langs de lijn. Niet echt Barcelona waardig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lens akkoord met de schorsing.

Smart boy!

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Daartegen in beroep gaan is volstrekt kansloos. Daar maak je het alleen maar erger mee.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Misschien niet, maar er werd gesteld dat Barcelona een trainer heeft 'die altijd naar zichzelf kijkt' bij een nederlaag. Nou, deze man zit er nu een maand ofzo, heeft 3x verloren en het lag achtereenvolgens aan de scheidsrechter, het veld, en nu weer (al bij voorbaat!) aan de scheidsrechter.

De samenwerking met Ajax heeft nu al zijn uitwerking dus.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

'Van Marwijk nieuwe trainer FC Twente' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Wordt herenigd met Schreuder.

Het begint nu een beetje lachwekkend te worden. Straks gaan ze ook nog in het Feyenoord shirt voetballen?

Verder goede trainer en logische keus, maar het copycat gedrag kant schijnbaar geen grenzen. Mokotjo is waarschijnlijk hun volgende aankoop. De rest is gelukkig inmiddels te duur voor ze en wil toch niet meer weg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Stiekem moet Bert toch gehoopt hebben op een grotere club.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Diergaarde Blijdorp schijnt ook richting Enschede te vertrekken, en Enschede gaat ook haar haven uitbreiden. Het zit immers dichter tegen het achterland aan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Diergaarde Emmen zoekt nog hulp....

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Tja. Zo te kijk worden gezet in eigen huis na jaren van suprematie. Je moet wat zeggen dan.

Ach, kampioen worden ze wel en dat is het dan- over twee weken zie ik Milan wel doorgaan. Die scoren ongetwijfeld één goal en ik zie Barça er geen vier maken.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

Beste optie voor Twente. Ze zullen er alleen niet veel aanvallender door gaan spelen vermoed ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat wordt van de zomer wat verdedigende middenvelders aantrekken.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, de uitkomsten van de halve finale van de beker zijn nog niet eens bekend maar de Telecruijff is al bang dat AZ de punten tegen PSV laat lopen. Daarbij ook nog even vergetend dat Ajax nog tegen Zwolle speelt...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Laat Ajax dan maar van AZ winnen en PSV van PEC. Zou toch wat zijn als beide clubs door valse overwinningen Feyenoord van de titel beroven.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

depri83 schreef:

Haha, de uitkomsten van de halve finale van de beker zijn nog niet eens bekend maar de Telecruijff is al bang dat AZ de punten tegen PSV laat lopen. Daarbij ook nog even vergetend dat Ajax nog tegen Zwolle speelt...

Wat een vreselijke krant is dat toch.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Montorsi schreef:

Beste optie voor Twente. Ze zullen er alleen niet veel aanvallender door gaan spelen vermoed ik.

Dan dus niet de beste optie voor Twente. De supporters willen aanvallender voetbal zien en van Marwijk speelt altijd met 2 verdedigende middenvelders.

Brama wel blij, verzekerd van plaats. Zal zijn schoonzoon volgend jaar wel bij Twente spelen.

Ik had Jans een betere optie gevonden.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Er schijnt ook helemaal geen klap van waar te zijn. Afscheidsgrap van Struis voor nusport. Dat is ook de enige die het verhaal brengt, de rest van de media geven aan dat het onzin is.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Dan dus niet de beste optie voor Twente. De supporters willen aanvallender voetbal zien en van Marwijk speelt altijd met 2 verdedigende middenvelders.

Brama wel blij, verzekerd van plaats. Zal zijn schoonzoon volgend jaar wel bij Twente spelen.

Ik had Jans een betere optie gevonden.

(Sommige) supporters van Twente zijn de grootste zielepoten van de Eredivisie. Figuren die bij een 5e plek van hun provincieclub net doen of we te maken hebben met Barcelona dat tegen degradatie vecht. "You'll never walk alone" zingen, en dan pas 10 minuten na het fluitsignaal het stadion inkomen.. Tsja.

Met andere woorden, daar zou ik absoluut niet naar kijken als ik Munsterman was. De meest opportunistische fans willen toch vooral resultaat. Als Twente straks kampioen wordt zonder aanvallend voetbal staan ze natuurlijk weer het hardste te juichen. Niet minder onterecht natuurlijk, maar dat 'we willen aanvallend spel' hoor je pas altijd als een club verliest.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Als van Marwijk het word dan zou Verbeek dat niet leuk vinden, ik zag hem net bij Studio Sport en deed zowat een open sollicitatie met hoe groot Twente fan hij wel niet is. Hij vertelde met trots ocer vroeger.

Montorsi

• 9720 berichten
  • 2382 stemmen

depri83 schreef:

Komt me bekend voor deze situatie

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Als Munsterman en Van Marwijk vandaag in alle toonaarden ontkennen, zal morgen de officiële presentatie gepland staan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Wat een held.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

De middenvelder van de Catalanen ontkent niet dat hij en zijn ploeggenoten balen van het verlies

En dit was weer een tegenvaller

Je hebt zeiken en dan heb je zeiken om te zeiken beste kos.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een narcist die Balotelli.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Ronaldinho had bijna niet meer gevoetbald.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Tering. En hij kreeg daar geen rood voor? Niet meer voetballen voor de rest van het seizoen lijkt me een logische straf.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.