- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een geduw en getrek! respectloos voor het voetbal! Dat hier heel wat wedstrijden schorsingen mogen vallen.
Ik zie niemand van Barca of Real nu in de catacomben elkaar opwachten 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Geweldige scheidsrechter trouwens, je moet maar al die duikelingen van Barca (en Pepe) kunnen doorzien. Hij zal dus wel de schuld krijgen straks...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die vechten gewoon op het veld
.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk niet dat Barca naar iets of iemand gaat wijzen. Gewoon een hele slechte prestatie. En een hele goede van Madrid.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Slechts fakkels vanuit het uitvak beneden het thuisvak in gooien. Zie ik toch liever vechtende spelers 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, verwacht het ook niet. Die hebben dan ook niet een trainer die het verkeerde voorbeeld geeft. Zullen vooral naar zichzelf kijken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4536 stemmen
Dat gesnuif van Kieft 
Geweldig goed Madrid gezien. Barcelona leek het een beetje als een plichtmatig duel te zien, voor Madrid wel de ultieme kans op een redelijk zeker prijs (die finale winnen ze wel). Benieuwd zaterdag of RM er wel vol in wil. Dinsdag belangrijke match en kampioen (of 2e zelfs maar) worden ze toch niet. 4e ook vast niet meer.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Nee, verwacht het ook niet. Die hebben dan ook niet een trainer die het verkeerde voorbeeld geeft. Zullen vooral naar zichzelf kijken.
Roura vond de scheidsrechter voor de wedstrijd al fout...
Roura niet blij met aanstelling arbiter Mallenco • ELFvoetbal.nl
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen enkele Spaanse club is blij als ze Mallenco hebbe nals arbiter. Ook Real heeft er niet al te beste herinneringen aan.
mjk87 (moderator films)
-
- 14558 berichten
- 4536 stemmen
Vond de scheids juist uitstekend vandaag. Geen rare beslissingen gezien, autoriteit, doorzag duikelingen en keek gewoon wij wegwerpgebaren (dat kan je maar het beste ook doen).
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

BREAKING: After 2 weeks of being missing, Lionel Messi is finally spotted with his new job as Sky Sports camera man.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Het zijn de woorden van wat Real spelers. Dus bewijs het maar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij floot vandaag best goed maar dat is toch niet vaak met Mallenco.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Geen enkele Spaanse club is blij als ze Mallenco hebbe nals arbiter.
Het zal, maar dan wijst die Roura toch gewoon naar de scheidsrechter? Maar goed, we zullen de interviews na afloop afwachten. Ben benieuwd.
En hij floot inderdaad echt fantastisch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het zal, maar dan wijst die Roura toch gewoon naar de scheidsrechter? Maar goed, we zullen de interviews na afloop afwachten. Ben benieuwd.
En hij floot inderdaad echt fantastisch.
Daar heb je gelijk in. Laat ik het dan alleen houden bij dat ze hun zelfbeheersing niet verliezen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het zijn de woorden van wat Real spelers. Dus bewijs het maar.
Maar goed, als er iets over Mourinho en een parkeergarage wordt gezegd is hij meteen een bandiet en vraagt er niemand naar bewijs. Maar de heilige Messi kan blijkbaar helemaal niets verkeerd doen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Boring herhalende discussie...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Een psychopaat, maar wmb wel de beste verdediger ter wereld.
Deze is vandaag ook wel extra leuk.
Alba weerlegt kritiek: "Bar?a-spelers maken geen schwalbes" - SoccerNews.nl
"Barça-spelers maken geen schwalbes", was de linkspoot duidelijk in een interview met Movistar. "Als wij vallen, is dat omdat we een schop hebben gekregen", aldus Alba.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Overigens, over Roura en naar zichzelf kijken gesproken:
http://www.thetimes.co.uk/tto/sport/football/europe/article3694832.ece
Jordi Roura, the Barcelona assistant coach, has blamed the San Siro surface for the crippling Champions League defeat by AC Milan that left his team on the brink of elimination.
Inclusief zijn opmerkingen over Mallenco doet dit toch wel Martin Joliaans aan als je het mij vraagt...
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Een psychopaat, maar wmb wel de beste verdediger ter wereld.
Nu ben je echt aan het lullen hoor. 
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Verjaardag vanavond en bij thuiskomst verbaasd en verheugd.
Real dat Barca even oprolt in CN en Ola die 60min probleemloos volmaakt bij Jong-PSV.

twitpic van Xabi Alonso.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Inclusief zijn opmerkingen over Mallenco doet dit toch wel Martin Joliaans aan als je het mij vraagt...
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Hmff.. met een flinke kater aan het werk, maar het was het waard.
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
True, daarnaast hebben we het over een assistent-trainer. Lijkt me nou ook niet de meest capabele man verder. Komt verder ook niet echt heel sympathiek over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.