- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Werkt niet..
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Benieuwd of Dollar Dirk nog zo happy is met zijn transfer naar Turkije 
'Blind paard' Kuyt presteert niet en is mikpunt van spot in Turkije - voetbalzone.nl
Achteraf ook prima dat hij niet terug naar Feyenoord kwam 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Luis krijgt ook wel een flinke dosis aanslagen te verwerken in zijn tijd bij Liverpool hoor, is vaak genoeg door de serieuze voetbalanalitici bij de BBC beaamt. Kennelijk ben jij een beetje in zijn begintijd bij Ajax blijven hangen..
Uhm.. in Engeland heeft ie al precies dezelfde reputatie als hier inmiddels hoor. De grappen zijn daar ook niet bepaald zeldzaam.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Aard van het beestje. Het minderde wel bij Ajax na een poosje, maar bij Liverpool heeft hij de draad inmiddels weer opgepakt.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het gedrag van Luisje gaat met vallen en opstaan en zo zal het ook blijven. Hij zorgt wel voor een hoop hilariteit door dat verschrikkelijke aanstellen van hem en de spreekkoren die hij tegen zich krijgt.
He cheats! He dives!
He hates the Jackson 5!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Aard van het beestje. Het minderde wel bij Ajax na een poosje, maar bij Liverpool heeft hij de draad inmiddels weer opgepakt.
Was dat voor of na die beet? 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Stinissen toch. Voor iemand die al god weet hoe lang Ajax volgt zijn dit toch niet al te snuggere uitspraken. Eriksen is de creatieve motor van dit Ajax, sinds Sneijder hebben we zo´n diamant niet meer gezien op het middenveld. Vorig jaar alleen al assistenkoning achter Narsingh, in een seizoen waar hij verre van goed speelde maar toch nog als derde eindigde als voetballer vh jaar.
Ja, hij is nog altijd wat te slordig soms. Maar vergeet even niet dat hij Man City besliste, de winnende maakt tegen Twente, tegen PSV zijn beste wedstrijd speelde en zowel uit als thuis scoorde tegen Feyenoord. In de topduels staat hij er dit seizoen, en er zit nog altijd veel rek in hem.
Stinissen is right!
De rek bij Eriksen is er echt wel uit. Dit seizoen is hij echt minder. Te veel balverlies, te flegmatiek en te weinig beslissend. Dus lekker verkopen!
Your ´mancrush´ for Christian is clearly clouding your judgement. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Buiten dat, ik mis het vuur in die jongen. Een Fischer heeft dat wel. Eriksen lijkt de wedstrijd elke keer weer te zien als een doordeweekse training. Dan ik denk, een beetje meer pit erin. Hup! Overigens, als jem voor pakweg 15 miljoen verkoopt (dat schijnt hij waard te zijn), dan zou je eventueel Maher kunnen halen, al is 10 miljoen wel veel. Maar die vind ik wel zo goed. Genot om naar te kijken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Eriksen mag dan nooit een hele wedstrijd goed zijn, hij kan wel een wedstrijd beslissen met 1 actie, die dan ook explosiviteit (vuur) bezit.
Het hoogste niveau kan hij nog niet aan. Maar wie weet ontwikkelt hij zich snel bij een grote club.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ja, precies dat! Dat bedoelde ik ook met flegmatiek: te makkelijk, te laks, temperament ontbreekt.
Maher is zeker ook een optie, al moet ik zeggen dat Schöne die positie ook heel goed kan invullen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Eriksen mag dan nooit een hele wedstrijd goed zijn, hij kan wel een wedstrijd beslissen met 1 actie, die dan ook explosiviteit (vuur) bezit.
Het hoogste niveau kan hij nog niet aan. Maar wie weet ontwikkelt hij zich snel bij een grote club.
Precies, ik vind de kritiek soms ook wat overdreven. Bij Sneijder duurde het ook een paar seizoenen voordat hij een echte topspeler werd. Van Eriksen vinden we dat hij nu al klaar zou moeten zijn voor een topclub, terwijl Sneijder pas op zijn 23e bij Ajax vertrok.
Indien je de vergelijking wilt maken dan heeft Eriksen nog 2,5 seizoen om verdere stappen te maken. Daarnaast is hij nu al net zo bepalend als bijvoorbeeld Van der Vaart en Sneijder: Statistieken: Eriksen 'belangrijker' dan Van der Vaart en Sneijder destijds - SoccerNews.nl .
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ja, precies dat! Dat bedoelde ik ook met flegmatiek: te makkelijk, te laks, temperament ontbreekt.
Maher is zeker ook een optie, al moet ik zeggen dat Schöne die positie ook heel goed kan invullen.
Schöne is nuttig, Maher tien klassen beter. Als PSV de halve selectie verkoopt en daarvoor Maher terugkoopt zou ik ze nog gelijk geven. Die gaat voor 25 miljoen over 3 jaar de deur uit richting Engeland of Spanje,
En Eriksen vind ik al jaren een beetje hetzelfde, zonder dat ik vooruitgang zie. Enkel beslissend vaak, zeker vorig seizoen. Dat is dit seizoen net twee treden minder. Maar ik zie hem niet beter worden. Sneijder werd wel zienderogen beter, Vaart was zijn laatste jaar ook niet van waarde en was echt klaar bij Ajax. Transfer toen de enige optie.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Schöne is nuttig, Maher tien klassen beter. Als PSV de halve selectie verkoopt en daarvoor Maher terugkoopt zou ik ze nog gelijk geven. Die gaat voor 25 miljoen over 3 jaar de deur uit richting Engeland of Spanje,
Welnee.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Warme club dat Utreg..
Toornstra toegang tot kleedkamer geweigerd door beveiliging - SoccerNews.nl
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die roep om Maher is belachelijker dan het bekritiseren van Eriksen. Laat die gast eerst maar eens in de topwedstrijden het verschil maken. Eriksen was dit seizoen beslissend tegen PSV, Twente, Utrecht, Feyenoord en Man City; zie ik Maher nog niet doen.Tevens zakt hij ook vaak door het ijs, alleen haalt men dat minder aan omdat het maar AZ is.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Stinissen is right!
De rek bij Eriksen is er echt wel uit. Dit seizoen is hij echt minder. Te veel balverlies, te flegmatiek en te weinig beslissend. Dus lekker verkopen!
Your ´mancrush´ for Christian is clearly clouding your judgement.
Pff
Als hij een slechte pot speelt ben ik de eerste die het roept. En te weinig beslissend is BS, zie vorige post en Kai zijn post.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maher speelt dit seizoen pas goed na de winterstop. Maar in deze competitie val je al gauw op, doordat het niveau niet heel hoog is. 10 jaar geleden zou Eriksen een leuk talent zijn, of juist beter omdat z'n medespelers dan beter zouden zijn.
Maher is er ook nog lang niet - lijdt veel te veel onnodig balverlies en laat z'n ploeg zelden beter voetballen dit seizoen. Maar de potentie is er wel uiteraard.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Eriksen wordt nooit een Litmanen of een VdV of een Wesley sterker nog hij komt niet in de buurt van die namen, ik vraag me wel eens af of sommige hier alleen samenvattingen kijken of de hele wedstrijd , dan zie je toch ook dat je er meer last van hebt dan voordeel? Inderdaad een Maher is 5 klassen beter en zelfs Lasse Schöne vind ik beter en dat is gewoon middelmaat.
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Die roep om Maher is belachelijker dan het bekritiseren van Eriksen. Laat die gast eerst maar eens in de topwedstrijden het verschil maken. Eriksen was dit seizoen beslissend tegen PSV, Twente, Utrecht, Feyenoord en Man City; zie ik Maher nog niet doen.Tevens zakt hij ook vaak door het ijs, alleen haalt men dat minder aan omdat het maar AZ is.
Je praat dan over actie in een wedstrijd maar was hij tegen Vitesse of tegen Roda en buiten de acties om speelt hij echt dramatisch
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Eriksen heeft geen winnaars mentaliteit en heeft geen gif in zijn lijf kortom een karakterloze voetballer
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Was dat voor of na die beet?
Die beet tel ik niet mee omdat het bij Bakkal gebeurde
Wat is er trouwens met die knuffelmarokaan gebeurd?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Speelt bij één of andere obscure Russische club geloof ik.
En Erikson mag de veters van Maher nog geeneens strikken.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Die kwijnt weg op een bankie in Rusland, bij welke club kan ik je niet zeggen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Eriksen!
Maarre, niet dat ik op dit moment een Eriksen fan ben, hij heeft gewoon een dipje.
Maar wat presteert die Maher nou dan
Neemt AZ ook niet echt bij de hand. Ook gewoon net zo een mooi weer voetballer als Eriksen toch? Niet persé als zeikpunt bedoeld, maar wat betreft de geleverde prestaties mag je Maher never nooit boven Eriksen plaatsen.
p.s. Googelde net even, hij speelt dus bij Dinamo Moskou. Nou ja..spelen...de bank warm houden bij die vreselijke temperaturen.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ja, bij Dinamo Moskou is hij oliegeld gaan tanken. Bakkal is echt een intelligente voetballer, maar doet veel te weinig met zijn talent. Leek alleen zin te hebben in de topwedstrijden en was dan ook vaak belangrijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Dinamo Moskou. Tja, toch jammer, had best potentie hij, maar een beetje als Siem de Jong, overal goed genoeg voor maar niet de absolute top. En zeker opkomen in de 16 en stiekem scoren kon hij als geen ander.
Anderzijds, flink geld vangen en Rusland is een prachtig land met een mooie cultuur en een fantastische literatuur.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Nou ja..spelen...de bank warm houden bij die vreselijke temperaturen.
Een dekentje over de benen is idd geen overbodige luxe 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Eriksen!
Maarre, niet dat ik op dit moment een Eriksen fan ben, hij heeft gewoon een dipje.
Maar wat presteert die Maher nou dan
Neemt AZ ook niet echt bij de hand. Ook gewoon net zo een mooi weer voetballer als Eriksen toch? Niet persé als zeikpunt bedoeld, maar wat betreft de geleverde prestaties mag je Maher never nooit boven Eriksen plaatsen.
p.s. Googelde net even, hij speelt dus bij Dinamo Moskou. Nou ja..spelen...de bank warmhouden bij die vreselijke temperaturen.
Maher speelt wekelijks met tien idioten om zich heen. Maher is goed, maar in je eentje een team op sleeptouw nemen is niet te doen. Dat zou zelfs de beste voetballer van de wereld, Cristiano Ronaldo, niet lukken.
Oh, Dinamo Moskou, dat valt me nog alles mee.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
.
Anderzijds, flink geld vangen en Rusland is een prachtig land met een mooie cultuur en een fantastische literatuur.
Homo's en allochtonen systematisch doodschoppen, Crocodile drinken, -30 graden, Smog, politieke tegenstanders/journalisten die verdwijnen/vermoord worden/in de bak belanden etc. etc.
Daarnaast zal Bakkal vast niet zoveel snappen van die Russische boeken.
Ja, een droomland 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Maher speelt wekelijks met tien idioten om zich heen. Maher is goed, maar in je eentje een team op sleeptouw nemen is niet te doen. Dat zou zelfs de beste voetballer van de wereld, Cristiano Ronaldo, niet lukken.
Dat vraag ik me weleens af, in hoeverre hij een team kampioen kan maken in Nederland. Die legt er gemiddeld zeker 2 in. Minstens. Dat zijn al snel veel punten extra. Kom je een aardig eind mee denk ik.
@ Rep, ik zei prachtig, niet droom. En op elk land valt wel wat te zeuren. Maar ik ben homo noch allochtoon (niet in de zin van) en kan prima leven onder regels zonder te gaan protesteren, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.