• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.586 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.181 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Anders ga je ons even woorden in de mond leggen. Niemand, ik herhaal, niemand, wist dat van zijn moeder. Hij had er nooit met een woord over gerept in de media. Pas nadat hij dat na de wedstrijd zei en er de nadruk op legde wisten mensen het van zijn moeder.

Wel een wedstrijd die me altijd zal bijblijven eerlijk gezegd.

Ok, dat wist ik inderdaad niet. Ik ging af op zijn woorden in de media. In één van die artikelen zei hij overigens wel dat de club(leiding) op de hoogte was van de situatie. Misschien doelde hij daarmee op het feit dat de clubleiding in had moeten grijpen. Mijn punt blijft verder wel staan: rondom alle velden heb je helaas dit soort idioten die de boel en de perceptie op de sport en de supporters verzieken.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

AZ gaat niet akkoord.

Als AZ tegen de schikking van de KNVB in hoger beroep gaat, is er dan een kans dat als AZ ''de zaak'' verliest dat de straf hoger kan uitvallen ?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

%%%%%% schreef:

AZ gaat niet akkoord.

Als AZ tegen de schikking van de KNVB in hoger beroep gaat, is er dan een kans dat als AZ ''de zaak'' verliest dat de straf hoger kan uitvallen ?

Ja. Maar dat zie je niet heel vaak.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

depri83 schreef:

En hij was er nog wel zo van overtuigd dat hij niks verkeerds had gedaan...

Volgens mij was het meer dat de scheids al had moeten fluiten voor dat hij in de fout ging, maar goed scheids mag doen en laten wat ie wil en hoogstens krijg die dan voor straf een wedstrijdje in de top klasse

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Mijn punt blijft verder wel staan: rondom alle velden heb je helaas dit soort idioten die de boel en de perceptie op de sport en de supporters verzieken.

Dat ben ik met je eens.

Overigens was dat maar één van de vele spreekkoren. Ik weet ook nog wel dat "Ryan (Donk) heeft je wijf geneukt" werd gezongen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Tegen "Louis die wou haar niet bestralen; ’t scheelde hem geen moer; toen kreeg ze k*****r; en nu is ze dood die j***nh**r” en al die andere vuilspuiterij

Bah, van zo'n spreekkoor word ik gewoon misselijk. Zo smerig heb je ze sindsdien nooit meer gehoord nee.

Maargoed, ben het wel hier met anderen eens dat het altijd maar een groep is en niet een vol stadion. Nog steeds kwalijk, maar enige nuance is wel op zijn plek.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Nou, de bal speelde hij sowieso niet. Kijk het moment maar terug op de Eredivisie Live samenvatting (beschikbaar op de website van EL), daar zoomen ze er nog op in. Hij was echt te laat en komt met een hoog geheven en gestrekt been in. Dat is natuurlijk wel gevaarlijk.

Viergever stak zelfs zijn hand nog omhoog om zich te verontschuldigen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

Liverpool wil zaken doen met Ajax en Eriksen

Liverpool wil zaken doen met Ajax en Eriksen • ELFvoetbal.nl

Eindelijk een beetje goed nieuws voor Ajax , strik er om heen en eindelijk verlost van een middenvelder die per wedstrijd 30 keer balverlies heeft.

Stinissen toch. Voor iemand die al god weet hoe lang Ajax volgt zijn dit toch niet al te snuggere uitspraken. Eriksen is de creatieve motor van dit Ajax, sinds Sneijder hebben we zo´n diamant niet meer gezien op het middenveld. Vorig jaar alleen al assistenkoning achter Narsingh, in een seizoen waar hij verre van goed speelde maar toch nog als derde eindigde als voetballer vh jaar.

Ja, hij is nog altijd wat te slordig soms. Maar vergeet even niet dat hij Man City besliste, de winnende maakt tegen Twente, tegen PSV zijn beste wedstrijd speelde en zowel uit als thuis scoorde tegen Feyenoord. In de topduels staat hij er dit seizoen, en er zit nog altijd veel rek in hem.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Bah, van zo'n spreekkoor word ik gewoon misselijk. Zo smerig heb je ze sindsdien nooit meer gehoord nee.

Maargoed, ben het wel hier met anderen eens dat het altijd maar een groep is en niet een vol stadion. Nog steeds kwalijk, maar enige nuance is wel op zijn plek.

Kankerstad, bommen, plat.... Kwamen maar 800 mensen bij om, dus laten we vooral er geen schoonheidswedstrijd van maken wat 'erger' is. En doe Theo Maassen en Hans Teeuwen dan ook maar direct in de ban....

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

DMF schreef:

Overigens werd het door jou gememoreerde liedje in je vorige post in eerste instantie ook niet in De Kuip gezongen, maar in het Olympisch Stadion. Daar past net aan de helft van 40.000 man in.

Tegenwoordig wel ja. Destijds was de capaciteit vh Olympisch ook rond de 50000. Ze hebben nadat Ajax er definitief vertrok de capaciteit gereduceerd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Kankerstad, bommen, plat.... Kwamen maar 800 mensen bij om, dus laten we vooral er geen schoonheidswedstrijd van maken wat 'erger' is. En doe Theo Maassen en Hans Teeuwen dan ook maar direct in de ban....

Ook smerig, heb het nog nooit gezongen, maar zo'n individuele song over iemands pas overleden vrouw vind ik nog vele malen ranziger. Overigens hadden we bij Feyenoord vergeleken met de bommen op Rotterdam song ook nog de nodige joden vergas liedjes kunnen noemen...

Maar verder wel met je eens hoor, het is geen wedstrijd. Wat mij betreft verdwijnen al dat soort walgelijke kreten.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Benieuwd of Dollar Dirk nog zo happy is met zijn transfer naar Turkije

'Blind paard' Kuyt presteert niet en is mikpunt van spot in Turkije - voetbalzone.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoorde het al bij VI. Dirk .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nu nog met pek en veren uit Oranje schoppen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Siem in zijn plaats.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dacht eerder aan Schaken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu nog met pek en veren uit Oranje schoppen.

Wat een foute opmerking, was op het wk gewoon zeer waardevol. En op basis van het EK kun je de hele selectie van toen insmeren.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat een foute opmerking, was op het wk gewoon zeer waardevol. En op basis van het EK kun je de hele selectie van toen insmeren.

Maar dat WK was tweeënhalf jaar terug. Dirk is oud en zo goed als versleten. Niet zo gek met zijn manier van spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Dacht eerder aan Schaken.

Die kan een bal niet eens in een leeg goal werken. Je gunt Oranje echt geen wereldtitel he ? .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Die kan een bal niet eens in een leeg goal werken. Je gunt Oranje echt geen wereldtitel he ? .

Goal was niet leeg, bal werd van de lijn gehaald. Ging in ieder geval 100 keer meer dreiging uit dan van Verhoek. En de wereldtitel zit er toch niet in. Over 5 jaar wellicht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja met de snelheid dat hij 'm in schoot was die bal wel van de lijn te halen ja.

Mwah, wil het nog wel zien. Titelfavoriet zullen ze niet zijn, maar het is nog anderhalfjaar en nog anderhalfjaar te ontwikkelen. Genoeg talenten in de buitencategorie, als die zich sterk door ontwikkelen kan je best een dark horse worden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die schwalbe van Suarez, en dan ook gewoon wéér een strafschop krijgen

Hebben die scheidsrechters nou nooit een wedstrijd van Ajax of Liverpool gekeken de laatste 5 jaar?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Hebben die scheidsrechters nooit een wedstrijd van Ajax of Liverpool gekeken de laatste 5 jaar?

Dat mag je als scheidsrechter natuurlijk nooit meenemen in je beoordeling. Je mag je enkel baseren op de fase zelf.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, de fase zelf was echt weer een pareltje, heb je die gezien?

Trouwens dit http://www.vi.nl/nieuws/235846/Productieve-Ronaldo-evenaart-Real-Madridicoon-Gento.htm is toch echt van een andere orde he, tjonge jonge gewoon 182 goals in 179 wedstrijden

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nee, ik heb de fase niet gezien. Maar ik geloof je meteen als je zegt dat het een schwalbe was.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Zelfs Sierd, die normaliter bij Barcelona toch menig fopduik door de vingers ziet, was furieus. 'Een schande voor het voetbal', brieste de commentator. Toen Gerrard de strafschop miste en WBA niet lang daarna de 0-1 scoorde klonk het goooooooooool dan ook nog wat enthousiaster dan gewoonlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

(afbeelding)

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Die schwalbe van Suarez, en dan ook gewoon wéér een strafschop krijgen

Hebben die scheidsrechters nou nooit een wedstrijd van Ajax of Liverpool gekeken de laatste 5 jaar?

Luis krijgt ook wel een flinke dosis aanslagen te verwerken in zijn tijd bij Liverpool hoor, is vaak genoeg door de serieuze voetbalanalitici bij de BBC beaamt. Kennelijk ben jij een beetje in zijn begintijd bij Ajax blijven hangen..

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Oktober 2012.

(embed)

Maar goed, nu verzanden we weer in een discussie die ik helemaal niet voor ogen had. Ik complementeerde Luis namelijk met het feit dat hij zijn leven gebeterd lijkt te hebben.

Ik neem mijn woorden terug.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.