- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Nouja, in hoeverre kan jij van supporters verwachten dat zij zich netjes gedragen als er ook een stel neanderthalers op het veld rondlopen?
Hou toch op man. Straks ga je nog filmkijken de schuld geven van het gedrag van kijkertjes.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Oké, dan wil ik ook wel even wat ruiten ingooien in een stadion dit seizoen. Betaal ik alleen de schade wel. Gaat dus niet gebeuren.
Moet je eens zien wat voor dik stadionverbod ik krijg... Pieters is gewoon de lul en de straf vd KNVB is gewoon terecht. Je kan lullen wat je wilt, maar hij misdraagt zich voor de camera's en brengt daarmee de KNVB in diskrediet. Ik had alleen liever een andere straf gezien dan een wedstrijdje schorsing. Dat hij wat clinics moet geven of zo.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Oké, dan wil ik ook wel even wat ruiten ingooien in een stadion dit seizoen. Betaal ik alleen de schade wel. Gaat dus niet gebeuren.
Moet je eens zien wat voor dik stadionverbod ik krijg... Pieters is gewoon de lul en de straf vd KNVB is gewoon terecht. Je kan lullen wat je wilt, maar hij misdraagt zich voor de camera's en brengt daarmee de KNVB in diskrediet. Ik had alleen liever een andere straf gezien dan een wedstrijdje schorsing. Dat hij wat clinics moet geven of zo.
Dus de KNVB hoeft hem niet meer uit het ledenbestand te schrappen?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wat ik wens te zien gebeuren zal helaas niet gebeuren. Dus dan liever wat clinics geven tijdens zijn revalidatie. Die schorsing valt zo ook in het niet.
Maar het is wel schandelijk hoe er met twee maten wordt gemeten. Dat supporters als criminelen worden afschilderd en ook zo behandeld worden terwijl die spelers er met een waarschuwing vanaf komen en het wordt gebagatelliseerd door alles en iedereen.
Feit blijft dat PSV toch wel de minst sympathieke ploeg van de Eredivisie heeft op dit moment
Ook lachwekkend hoe ze protesteerden na die aanslag van Pieters.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Het wordt niet gebagatelliseerd maar een roep op ontslag op staande voet of een jaar schorsing is onzin.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
En waarom? Binnen de Nederlandse wetgeving is dat niets raars, probeer jij het eens te doen bij je baas. Het is een feit dat voetballers anders behandeld worden. Enigszins logisch vanwege kapitaalsvernietiging. Maar als je logisch nadenkt slaat het nergens op.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Logisch nadenken is nìet iemand die zich verder nooit aan een dergelijk incident heeft bezonderd bij de eerste de beste misstap op staande voet ontslaan.
PSV zal hem trouwens intern ook nog straffen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Binnen in het stadion dien jij je aan de algemene (gedrags)regels te houden
Voor iemand die het recentelijk nog hilarisch vond om 'laat maar liggen, die is dood' te gillen toen de keeper van de tegenstander een half uur in comateuze toestand op het veld lag, toon je wel progressie.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Ik denk dat je dan toch wat belangrijker moet worden voor je baas wil je ook zo behandeld worden
Denk dat geen enkele baas een waardevol iemand ontslaat om een ruitje hoor...tenzij je al een lul vonden en ze dan lekker van je af zijn is het een mooi excuus.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Voor iemand die het recentelijk nog hilarisch vond om 'laat maar liggen, die is dood' te gillen toen de keeper van de tegenstander een half uur in comateuze toestand op het veld lag, toon je wel progressie.
Jaja, begin volwassen te worden he 
Maar ach, ik ben heus geen moraalridder. Alleen er is in het verleden teveel gebeurd waardoor ik het niet over mijn hart krijg als Pieters niet gestraft wordt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
PSV zal hem trouwens intern ook nog straffen.
Prima toch? Tot nu toe wordt er ook gewoon opgetreden tegen Pieters. Daar ging het niet om. Ik klaag dan ook niet 
Het ging juist om de opmerking van jOenne dat hij het belachelijk vond dat Pieters door de KNVB wordt gestraft. Terwijl dat toch niet meer dan logisch is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jaja, begin volwassen te worden he
Reppie's reveil noem ik het.
Misschien dat Erikje Pieters nu ook zoiets doormaakt, jullie zijn dezelfde leeftijd. Dat-ie helemaal zen terugkeert. De tijd dat-ie er nu uitligt lijkt me wel afdoende, PSV moet er nog wel even wat overheen doen natuurlijk qua taakstraf / boete.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Sneijder pas oproepen bij Oranje wanneer hij zijn topniveau haalt bij Galatasaray, anders gewoon lekker Maher en de Guzman (die het wel verdienen) laten spelen. Ik heb persoonlijk niks tegen Sneijder, maar men moet niet doen alsof het een wereldvoetballer is. Vind de keus voor GS echter een beetje apart, dan had hij nog beter terug naar Ajax kunnen gaan. Ja, in Turkije verdient hij twintig keer zoveel, maar voor het geld hoeft hij het niet te doen; hij is immers toch al binnen. Ben erg benieuwd over wat voor niveau hij gaat halen in Turkije.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Vind de keus voor GS echter een beetje apart, dan had hij nog beter terug naar Ajax kunnen gaan. .
Waarom?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je krijgt nu opeens straf als je ergens in het stadion een ruitje intikt
. Puur omdat er toevallig een camera bij staat? Wat een waanzin.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik neem aan (zeker weten doe ik niet) dat het zijn 'geliefde' is en sportief zit er geen verschil in tussen Ajax en GS. Beide clubs spelen in een subtop competitie en noch Ajax noch Galatasaray gaat de CL winnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kabouter Wesley gaat 5,3 miljoen netto verdienen lees ik net, dat ligt net even een tikkeltje boven het salarisplafond in het Amsterdamsche volgens mij 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Pieters mag niet klagen. Hoeveel wedstrijden kreeg Perez toen hij het K-woord in zijn mond nam tegen de arbitrage?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Sneijder pas oproepen bij Oranje wanneer hij zijn topniveau haalt bij Galatasaray, anders gewoon lekker Maher en de Guzman (die het wel verdienen) laten spelen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Van je werkgever ja, niet van de rechter. Tenzij de werkgever zelf aangifte doet.
j0enne
-
- 9614 berichten
- 3802 stemmen
Pieters mag niet klagen. Hoeveel wedstrijden kreeg Perez toen hij het K-woord in zijn mond nam tegen de arbitrage?
Pieters loopt van 't veld en schreeuwt kanker. Heb 'm namelijk geen kanker scheids horen zeggen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Pieters loopt van 't veld en schreeuwt kanker. Heb 'm namelijk geen kanker scheids horen zeggen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Top van Turkije? Fijn, maar dat steld bar weinig voor natuurlijk. Sneijder heeft inderdaad meer bewezen dan andere middenvelders van Oranje. Maar dat zegt meer over de middenvelders dan over Sneijder, omdat Sneijder maar een geweldig jaar heeft gehad. Een van der Vaart heeft nooit zijn talent kunnen waarmaken, van Bommel is over the hill, de Jong is nou ook niet meer zo denderend en de rest van de middenvelders zijn talenten. Het is echter aan Maher te zien dat hij enorm veel potentie heeft en door kan groeien tot een wereldvoetballer. Ik vind hem nu al een van de beste van de eredivisie, daarnaast geloof ik nooit dat Sneijder zijn niveau van 2010 haalt en alleen maar minder wordt.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Top van Turkije? Fijn, maar dat steld bar weinig voor natuurlijk. Sneijder heeft inderdaad meer bewezen dan andere middenvelders van Oranje. Maar dat zegt meer over de middenvelders dan over Sneijder, omdat Sneijder maar een geweldig jaar heeft gehad. Een van der Vaart heeft nooit zijn talent kunnen waarmaken, van Bommel is over the hill, de Jong is nou ook niet meer zo denderend en de rest van de middenvelders zijn talenten. Het is echter aan Maher te zien dat hij enorm veel potentie heeft en door kan groeien tot een wereldvoetballer. Ik vind hem nu al een van de beste van de eredivisie, daarnaast geloof ik nooit dat Sneijder zijn niveau van 2010 haalt en alleen maar minder wordt.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
ik vind het trouwens sowieso vrij kansloos als je het woord kanker in je mond neemt en alleen daarom zou hij nog een paar wedstrijden er bij moeten krijgen. Niet zo erg als Perez deed nee. Maar het blijft zacht gezegd niet echt netjes of zo.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UoNA6k6kz-E[/embed]
Nogmaals domme aktie, maar voor Pieters persoonlijk ook erg treurig. Hopelijk valt het allemaal mee en voorloopt het herstel voorspoedig.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dat staat toch totaal los van de overtreding, echt belachelijk zeg.
Desalniettemin zal 't me een worst wezen aangezien die toch geblesseerd is.
3 duels voor een harde tackle op de bal en net wat van de man is echt lachwekkend hoog.
Deekman van Sparta werd 2 duels geschorst voor het opzettelijk in de maag stampen van z'n tegenstander.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Nee, maar je hebt alleen kunnen horen zeggen dat hij kanker zei. De rest vervaagde al in het boegeroep van de tribune dus het zou prima kunnen
Op aannames kun je niet schorsen
Als, als, als. Hij raakt hem niet heel zwaar, rode kaart viel te billijken.
En nu begrijp ik dat het voetbalveld wat anders is dan de moderne samenleving, maar als ik op straat iemand uitscheld waar ik het woord kanker als bijvoeglijk naamwoord in gebruik en vervolgens iemand anders zijn eigendom kapot sla, dan krijg ik zekers wel een taakstraf van zoveel uur. Gewoon belachelijk en ik ben blij dat Pieters zijn fout er ook in zag en dat dit een zeer impulsieve actie was.
ik vind het trouwens sowieso vrij kansloos als je het woord kanker in je mond neemt en alleen daarom zou hij nog een paar wedstrijden er bij moeten krijgen. Niet zo erg als Perez deed nee. Maar het blijft zacht gezegd niet echt netjes of zo.
Het is inderdaad kansloos om dat te roepen maar als het niet naar iemand rechtstreeks in gezegd is het vrij lastig om hem daarvoor te schorsen natuurlijk.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik neem aan (zeker weten doe ik niet) dat het zijn 'geliefde' is en sportief zit er geen verschil in tussen Ajax en GS. Beide clubs spelen in een subtop competitie en noch Ajax noch Galatasaray gaat de CL winnen.
Volgens mij is Sneijder niet zo heel gek met Ajax. Dacht dat er ook een grote groep Ajacieden is die Sneijder uitkotst omdat-ie ook heeft aangegeven liever bij Utrecht af te sluiten dan bij Ajax.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.