• 16.463 nieuwsartikelen
  • 180.288 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.786 gebruikers
  • 9.424.380 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14700 berichten
  • 4599 stemmen

depri83 schreef:

(quote)
.

Op aannames kun je niet schorsen

O jawel hoor, zeker als het gaat om racisme. Je hoeft als zwarte maar te roepen dat iemand iets tegen je zei over je huidskleur, grote kans dat die ander geschorst wordt. Voorbeelden te over dat het bewijs nogal magertjes is, soms enkel uit de persoon zelf.

Overigens wel fijn dat Pieters er ook echt zit, zo vaak dat via de woordvoerder een spijtbetuiging de wereld in wordt geholpen, ongetwijfeld ook geschreven door die woordvoerder zelf. Neemt niet weg dat ik als werkgever hem wel even de wacht had aangezet.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

O jawel hoor, zeker als het gaat om racisme. Je hoeft als zwarte maar te roepen dat iemand iets tegen je zei over je huidskleur, grote kans dat die ander geschorst wordt. Voorbeelden te over dat het bewijs nogal magertjes is, soms enkel uit de persoon zelf.

Voorbeelden te over?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

$pecial schreef:

Nogmaals domme aktie, maar voor Pieters persoonlijk ook erg treurig. Hopelijk valt het allemaal mee en voorloopt het herstel voorspoedig.

Inderdaad. Je zou toch maar bakken met geld verdienen om een paar uurtjes te werken per dag (wat geeneens werken genoemd kan worden. En de meeste mensen die moeten trainen na hun werk trouwens). Om maar te zwijgen over de vrouwen die zich gewillig voor je voeten werpen en andere extra's die je krijgt. En nog raampjes stuk mogen slaan ook, als ik dat zou doen mag ik nooit meer het stadion in. Ja, wat zal die Erik het zwaar hebben...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dat spandoek van Feyenoord he, met Jozef, Heijn en Koohen erop. Dat betekent dus JHK, wat weer onder veel Feyenoorders ''Joden Hebben Kanker'' betekent. Het is maar waar je trots op bent met je ludieke actie gister. Bah.

schram101

• 16703 berichten
  • 2315 stemmen

depri83 schreef:

Voorbeelden te over?

Suarez - Evra? Ferdinand - Terry?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Domme jongens ja. Maar dat was een ludiek, onschuldig grapje. Zonder kankerverwijzingen enzo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wie heeft het over kanker? Gewoon enorm dom om met je kop op de foto te gaan. Vooral als je in Zwijdrecht woont.....

Vond de grap best aardig, maar had wel verwacht dat men er helemaal uit Amsterdam voor was komen rijden. Dit zijn gewoon twee landverraders.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Krijg je ervan als je met de eer wil strijken. Ze hadden alleen een foto moeten nemen van Moulijn met dat walgelijke shirt aan.

mjk87 (moderator films)

• 14700 berichten
  • 4599 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

En Ruud ter Heijde bij AGOVV. Zijn medespelers zeiden niets gehoord te hebben. Conclusie van KNVB: niets gehoord dus geen bewijs --> dus schuldig op basis van enkel de getuigenis van die meneer zelf die zei racistisch bejegend te zijn. En Terry inderdaad ook. Suarez is anders, hij gaf zelf toe hem neger te genoemd, Maar het was niet zijn intentie, dus dan zou hij weinig straf moeten hebben gehad in jouw opinie (in mijne ook, maar dat is omdat ik vind dat men moet denken: schijt en laat maar lekker praten)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Wie heeft het over kanker? Gewoon enorm dom om met je kop op de foto te gaan. Vooral als je in Zwijdrecht woont.....

Vond de grap best aardig, maar had wel verwacht dat men er helemaal uit Amsterdam voor was komen rijden. Dit zijn gewoon twee landverraders.

Ik had het over het spandoek van Feyenoord als tegenactie. Het grapje van die 2 Ajax jongens is nog ludiek tenminste.

Oja, wat een lachwekkende straf voor die Pieters trouwens. Nou ligt hij er zeker 6 weken tot 3 maanden uit, maar de KNVB en ook PSV hadden hem ook symbolisch 10 duels moeten schorsen. Hij kan ze sowieso niet spelen, dus het had PSV geen extra schade opgeleverd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Excuus aan schram trouwens, ik dacht net dat zijn post over mijn bericht ging. Heb mn post verwijderd.

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Die hebben zelf toegegeven de racistische woorden gezegd te hebben.

Ze hadden er volgens henzelf alleen een andere waarde aan gegeven. Suarez wist niet dat 'negrito' racistisch was en Terry zou volgens hemzelf sarcastisch zijn geweest.

Wat ik lees van de zaak Ter Heide is dat aan beide kanten schijnbaar meerdere getuigen zijn geweest, waarom de tuchtcommissie hem veroordeeld heeft weet ik niet.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ik had de JHK link niet gezien, anders had ik dit spandoek niet geplaatst natuurlijk. Het ging mij puur om de lettercombinatie 'Feyenoord' en dat was natuurlijk wel ludiek.

schram101

• 16703 berichten
  • 2315 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Excuus aan schram trouwens, ik dacht net dat zijn post over mijn bericht ging. Heb mn post verwijderd.

Had je post niet eens gelezen. Ben wel benieuwd nu

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Had je post niet eens gelezen. Ben wel benieuwd nu

Dacht dat post met Evra-Suarez en Ferdinand-Terry gericht was op mijn post over het Feyenoord Joden Hebben Kanker spandoek dat gister in het stadion hing, maar je quote depri zag ik later (had je denk ik aangepast?). My bad

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

En wie zegt dat het niet staat voor Joden Hebben Krullen? Dat is toch gewoon een waarheid?

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

Africa Cup only...

Kijk vooral even vanaf 1.40!

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Domme jongens ja. Maar dat was een ludiek, onschuldig grapje. Zonder kankerverwijzingen enzo.

Vind ik ook hoor. Niets mis met zo´n actie. Op het shirt na.

Net als het spandoek van Feyenoord in de Arena. Leuke actie. Met een iets te hoog Wie-Is-de- Mol-gehalte, wellicht.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lefgozer schreef:

En wie zegt dat het niet staat voor Joden Hebben Krullen? Dat is toch gewoon een waarheid?

Het is onder veel Feyenoorders een bekende term. Google er maar op.

schram101

• 16703 berichten
  • 2315 stemmen

depri83 schreef:

Die hebben zelf toegegeven de racistische woorden gezegd te hebben.

Ze hadden er volgens henzelf alleen een andere waarde aan gegeven. Suarez wist niet dat 'negrito' racistisch was en Terry zou volgens hemzelf sarcastisch zijn geweest.

Behoorlijk dom natuurlijk. Ik lachte mn ballen uit mn broek toen Suarez dat zei

mjk87 (moderator films)

• 14700 berichten
  • 4599 stemmen

Nou ja jongens, straks de Snor, benieuwd wat hij er weer allemaal (Pieters etc.) van vindt. En ik ben koffie doen, fijne avond.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik had het over het spandoek van Feyenoord als tegenactie. Het grapje van die 2 Ajax jongens is nog ludiek tenminste.

Op dat spandoek stond toch niets over kanker? Ging toch om de rode letters die Feyenoord vormden.

schram101

• 16703 berichten
  • 2315 stemmen

Wow, bizar zeg..!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Op dat spandoek stond toch niets over kanker? Ging toch om de rode letters die Feyenoord vormden.

JHK. Kijk ook maar op fr12. Nl. Vliegen de joden hebben kanker je om de oren. Maakt me verder niet uit, want het is een mislukt doekkie die alleen met een goede zoomfunctie te lezen valt. Overigens... Kent een Feyenoorder hier deze jongen? Er wordt nu ook jacht op hem gemaakt

(afbeelding)

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Fuck, ik pak mijn koffers.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ik wist het

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

JHK? Zegt me niks.... Zie het ook niet op dat spandoek. Heb je geen betere foto.

Moed kan m in ieder geval niet ontzegd worden.

Ps heel fr12 doorgespit. Nergens JHK zien staan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(afbeelding)

En met 1 google poging kom ik op dat fr12 uit dat het er wel over heeft:

FR12.nl | Dump: Feyenoord-spandoek in de aRENa

Onder de foto...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

OK, Sudoku gehalte is me wel wat te hoog..... Staat eigenlijk JHKG.

Maar ben verder ook niet bekend met de JHK afkorting.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.