• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.281 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.783 gebruikers
  • 9.424.310 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Maar ben verder ook niet bekend met de JHK afkorting.

Gelukkig maar

Wie het wel is en wie het ook positief vind, die is niet goed snik. Maar ik geloof zeker dat er genoeg zijn die het niet kennen of wel kennen maar idioot vinden. Sla de meeste Feyenoorders op MM nog wel positief aan, zelfs jij ouwe brombeer

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Met JHK ben ik helaas erg goed bekend. Trieste acties dit, dan met die rodel etters is wel aardig maar dat JHK is ubertriest. Grote kans dat die knakker nog in mijn vak zit ook .

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

Ik wist het

Maar is dit wel 100% degene die 'm heeft opgehangen? Zou best lullig zijn als straks een groep Ajacieden de huiskamer van de vermeende dader binnenstormt en daar opeens allemaal Ajax-posters zien hangen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Maar is dit wel 100% degene die 'm heeft opgehangen? Zou best lullig zijn als straks een groep Ajacieden de huiskamer van de vermeende dader binnenstormt en daar opeens allemaal Ajax-posters zien hangen.

Ligt eraan. Ik heb nog nooit een foto van Nicolage Rico gezien

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

En met 1 google poging kom ik op dat fr12 uit dat het er wel over heeft:

FR12.nl | Dump: Feyenoord-spandoek in de aRENa

Onder de foto...

Ik verbaas me meer over het doek links ervan... 'Ajax = dope'... Maar verder nergens voor nodig dat gekanker altijd, helemaal mee eens.

Trouwens nog gefeliciteerd Ajacieden. Er zal wel alles over gezegd zijn, maar wat heeft Feyenoord een cadeautjes weggegeven zeg, man man man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vermeer op plek 3 in het VI klassement van dit seizoen

Mooi dat die jongen steeds meer de credits krijgt die wij hem al lange tijd geven.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

Levensgevaarlijk zo'n glasplaat dat breekt. Had gemakkelijk iemand ernstig kunnen verwonden, zelfs tot dodelijke afloop.

Dat gezegd te hebben, Frank die Ajax een 5.5. geeft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Levensgevaarlijk zo'n glasplaat dat breekt. Had gemakkelijk iemand ernstig kunnen verwonden, zelfs tot dodelijke afloop.

Dat gezegd te hebben, Frank die Ajax een 5.5. geeft.

Beter het nieuws volgen.

Slop: 'sneeuwlek' in Arena-dak niet gevaarlijk | VoetbalPrimeur

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Doen ze Boer in de top 5, Benson scoort twee keer bij PSV. Pluim dicteert het middenveld en scoort ook nog . Nou ja, als PEC zijnde moet je snel gelukkig zijn, want zoveel aandacht krijgen wij normaliter niet.

Volgens geruchten zouden scouts van Real Madrid afgelopen zondag hebben zitten kijken naar de enige echte Viktor Fischer. Goede wedstrijd hebben ze uitgekozen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

nclo schreef:

Volgens geruchten zouden scouts van Real Madrid afgelopen zondag hebben zitten kijken naar de enige echte Viktor Fischer. Goede wedstrijd hebben ze uitgekozen.

Niks over gelezen binnen Nederlandse media. Maar geen zorgen, onze Viktor verlengt gewoon binnen twee weken.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat spandoek van Feyenoord he, met Jozef, Heijn en Koohen erop. Dat betekent dus JHK, wat weer onder veel Feyenoorders ''Joden Hebben Kanker'' betekent. Het is maar waar je trots op bent met je ludieke actie gister. Bah.

Dan zou dan weer erg triest zijn ja.

Maar je moet toegeven dat de letters die Feyenoord vormden wel een geslaagd idee is.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ligt eraan. Ik heb nog nooit een foto van Nicolage Rico gezien

Ik lig nu naast Sjakie Swart in het ziekenhuis.

j0enne

• 9614 berichten
  • 3802 stemmen

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ronnie Jans naar, met alle respect hoor je dan te zeggen, PEC Zwolle, dat kan toch zeker niet waar zijn... Veenstra en Nijland moeten als de sodemieter aan de telefoon gaan hangen, ik eis een all out bidding war naar de hand van deze sympathieke succescoach; alles om Van Bastenaccio en Maaskantnochwal, de twee grootste losers van de MML, definitief uit te zwaaien.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar je moet toegeven dat de letters die Feyenoord vormden wel een geslaagd idee is.

Mwoah, lijkt me ook gewoon een oud gegeven. Misschien hebben ze Ajax als voorbeeld genomen

http://imageshack.us/photo/my-images/263/25992424.jpg

Idee is verder wel leuk en ludiek om een spandoek op te hangen. Uitvoering laat zwaar te wensen over natuurlijk.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

otherfool schreef:

Ronnie Jans naar, met alle respect hoor je dan te zeggen, PEC Zwolle, dat kan toch zeker niet waar zijn... Veenstra en Nijland moeten als de sodemieter aan de telefoon gaan hangen, ik eis een all out bidding war naar de hand van deze sympathieke succescoach; alles om Van Bastenaccio en Maaskantnochwal, de twee grootste losers van de MML, definitief uit te zwaaien.

Die Ronnie Jans is een Zwollenaar.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

maar de KNVB en ook PSV hadden hem ook symbolisch 10 duels moeten schorsen. .

.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Het is wel nagecontroleerd. Deze foto staat verder ook niet (openbaar) online, dus eigenlijk ben ik stout bezig

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Lekker belangrijk wat jij vreemd vind. Je roept toch altijd expres het tegenovergestelde van alle mensen. Je was vroeger vast zo'n opstandig pubertje.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zonder die KJH term was het best een geinig idee ja. Al is de positieve ophef ook wel weer overdreven, aangezien geen Ajacied tijdens de wedstrijd bezig zou zijn geweest met het ontcijferen van dat ding. Maargoed, niks mis met normale ludieke humor hoor. Ook bizar dat die 2 Ajacieden die een shirtje over het standbeeld van Moulein hebben gehangen nu met de dood worden bedreigd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Voor iemand die vond dat de aanvoerder van Ajax 'geen straf maar een standbeeld' verdiende na publiekelijk gegil over 'kutkakkerlakken', heeft ook A&L in navolging van Reppie waarden als ethiek en voorbeeldfunctie blijkbaar voluit omarmd.

Of dit te maken heeft met eindelijk volwassen worden, óf gewoonweg met de club waar Erikje Pieters voor speelt, zal in de toekomst moeten blijken.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lekker belangrijk wat jij vreemd vind. Je roept toch altijd expres het tegenovergestelde van alle mensen. Je was vroeger vast zo'n opstandig pubertje.

LOL! nee lekker belangrijk wat jij vindt met je Ajax oogklepjes geblaat.

Nu wordt ie helemaal mooi. .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Voor iemand die vond dat de aanvoerder van Ajax 'geen straf maar een standbeeld' verdiende na publiekelijk gegil over 'kutkakkerlakken', heeft ook A&L in navolging van Reppie waarden als ethiek en voorbeeldfunctie blijkbaar voluit omarmd.

Of dit te maken heeft met eindelijk volwassen worden, óf gewoonweg met de club waar Erikje Pieters voor speelt, zal in de toekomst moeten blijken.

Vertonghen had het niet moeten doen, heb ik later al een paar keer nog gezegd, dus daar hoef je niet je eigen gloriemomentje nu vandaan te halen.

Overigens is er niks mis met emotie, maar wel in de vorm van Erik Pieters. Dat is geen emotie meer, maar iemand die helemaal door het lint is gegaan. Nog een geluk voor de mensen dat er niet een persoon bij dat raampje stond. Die had ook vast een pak slaag gehad.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

LOL! nee lekker belangrijk wat jij vindt met je Ajax oogklepjes geblaat.

Nu wordt ie helemaal mooi. .

Dat mag je vinden hoor. Niet dat ik hier hele rare dingen zeg, maar je mag het vinden hoor. Vind het wel schattig hoe je altijd je best doet om elke club of speler te verdedigen, behalve als het iemand van Ajax of Barcelona is.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Ik heb helemaal geen behoefte een speler te verdedigen, moet alleen lachen om de volstrekt belachelijke aanklachten als het eens geen ajacied is.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens is er niks mis met emotie, maar wel in de vorm van Erik Pieters. Dat is geen emotie meer, maar iemand die helemaal door het lint is gegaan. Nog een geluk voor de mensen dat er niet een persoon bij dat raampje stond. Die had ook vast een pak slaag gehad.

Ja man, stel je voor dat er een lief klein zeehondje lag! die werd vast helemaal verrot geslagen!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

kos schreef:

Ik heb helemaal geen behoefte een speler te verdedigen, moet alleen lachen om de volstrekt belachelijke aanklachten als het eens geen ajacied is.

Vraag me af wat je precies volstrekt belachelijk vindt aan de aanklachten. Heb je de beelden wel gezien? Die gast is als een beest tekeer gegaan haha.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ja man, stel je voor dat er een lief klein zeehondje lag! die werd vast helemaal verrot geslagen!

Minimaal.

Jammer dat Badr Hari nu pas vrij is gekomen. Die had Pieters vast even op zijn plek weer gezet

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Vraag me af wat je precies volstrekt belachelijk vindt aan de aanklachten. Heb je de beelden wel gezien? Die gast is als een beest tekeer gegaan haha.

Haha, sluit niet uit dat kos de beelden niet eens heeft gezien nee

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Nee, ik kijk namelijk nooit voetbal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.