- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, ik kijk namelijk nooit voetbal.
Sowieso nooit naar Ajax, gezien je teksten over de club. Kan zijn dat je buiten NEC de Eredivisie skipt.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Het is al goed. Ik vind Ajax een kutclub en heb er een andere mening dan jij, dus kijk ik er nooit naar. Whatever
. next.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Pieters is met zijn verwondingen al zwaar genoeg gestraft. Hem na zijn herstel nogmaals schorsen is natuurlijk onzin. Ik las dat hij door zijn blessures al genoeg kost. Als PSV Pieters wil straffen kunnen ze hem beter een boete opleggen, dan zien ze tenminste nog geld terug voor het niet spelen van hem in deze periode.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
22 januari 2013
Kenneth Perez, assistent-coach bij de A1 van Ajax en analist bij Eredivisie Live voorspelt Viktor Fischer een gouden toekomst. 'Hij heeft het in zich om ooit tot de beste drie spelers ter wereld te behoren. Hij heeft de intelligentie, de persoonlijkheid en mentaal zit het ook goed bij hem. Hij weet waar het om draait, ook op deze jonge leeftijd. Viktor koppelt technische kwaliteiten aan denkvermogen. Dat zag je tegen Feyenoord. Hij hij een echt 'Laudrup-moment'. Hij kreeg de bal, leek aanvankelijk te willen schieten, maar bedacht zich in een split second en sleepte de bal. Technisch heel goed.'
Perez, hou je klep dicht. Wat is het nut om nu al een enorme druk op de schouders van Fischer te leggen? Ongelofelijk zeg 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het is al goed. Ik vind Ajax een kutclub en heb er een andere mening dan jij, dus kijk ik er nooit naar. Whatever
. next.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je er praktisch niet 1 competitiewedstrijd van ziet nee. Hoogstens wat Europacup of bekerpotjes.

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Pieters is met zijn verwondingen al zwaar genoeg gestraft. Hem na zijn herstel nogmaals schorsen is natuurlijk onzin. Ik las dat hij door zijn blessures al genoeg kost. Als PSV Pieters wil straffen kunnen ze hem beter een boete opleggen, dan zien ze tenminste nog geld terug voor het niet spelen van hem in deze periode.
Tsjah, dit vind ik ook altijd zo'n drogreden. Omdat hij nu geblesseerd is hoeft hij niet gestraft te worden? Maar idd, geld en een clinic is ook wel voldoende. Meer valt er ook niet uit te halen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Perez, hou je klep dicht. Wat is het nut om nu al een enorme druk op de schouders van Fischer te leggen? Ongelofelijk zeg
Goed punt, ik denk dat het supertalent Eyong Enoh ook is bezweken onder de immense druk van mensen die dachten dat hij al klaar was voor de Europese top. Zonde van zo'n fantastisch raspaardje, hopelijk gaat het met Fischer-V beter!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Goed punt, ik denk dat het supertalent Eyong Enoh ook is bezweken onder de immense druk van mensen die dachten dat hij al klaar was voor de Europese top. Zonde van zo'n fantastisch raspaardje, hopelijk gaat het met Fischer-V beter!
Wie heeft Enoh ooit aan de Europese top gekoppeld dan?
Quotes graag. Inclusief verwijzing naar die quotes. Anders niet zoveel blaten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik weet niet meer wie het was, zit nu niet achter m'n eigen computer dus geen archief voorhanden. Was een beetje een merkwaardig type kan ik me herinneren. Vond Rick van der Boog de grote redder van Ajax, Achmed 'bierbuik' Mido een uitstekende aankoop en Jan-Arie van der Heijden het grootste talent van Nederland. Ik zal het thuis even op moeten zoeken.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 732 stemmen
Volgens mij europese subtop staat me iets vaag van bij.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat bovenstaande user zegt, inderdaad. En dat kan nog steeds, zie hem zo nog naar een Wolfsburg of Everton gaan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
LOL! nee lekker belangrijk wat jij vindt met je Ajax oogklepjes geblaat.
Nu wordt ie helemaal mooi.
.
Over iemand met Ajax oogklepjes gesproken... zodra het daarover gaat is meneertje er als de kippen bij om er iets lulligs over te zeggen, heb duizend keer meer respect voor mensen die hun club gewoon door dik en dun steunen ipv een club door dik en dun moeten afkraken 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Voor iemand die vond dat de aanvoerder van Ajax 'geen straf maar een standbeeld' verdiende na publiekelijk gegil over 'kutkakkerlakken', heeft ook A&L in navolging van Reppie waarden als ethiek en voorbeeldfunctie blijkbaar voluit omarmd.
Of dit te maken heeft met eindelijk volwassen worden, óf gewoonweg met de club waar Erikje Pieters voor speelt, zal in de toekomst moeten blijken.
Iets met spijker en kop.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Quotes graag. Inclusief verwijzing naar die quotes. Anders niet zoveel blaten.
Hij was in ieder geval minimaal een klasse beter dan Pontus Wernbloom... 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Overigens is het wel vrij goedkoop om uitspraken van jaren terug te blijven gebruiken. Niets is zo snel veranderlijk dan het voetbal. Wat slecht is blijkt goed en wat goed is blijkt slecht. Enoh is niet geworden wat ik dacht, vd Heijden ook niet. So be it. Andere namen zijn weer wel uitgekomen, maar dan zwijgen die mensen hier. Ook prima, maar wees dan niet zo flauw steeds met oude kreten aan te komen.
Wernbloom is overigens niks bijzonders. Dat heeft hij samen met Enoh dan gemeen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Pieters is met zijn verwondingen al zwaar genoeg gestraft.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Pieters is niet genoeg gestraft, hij heeft zichzelf genoeg gestraft. Wil niet zeggen dat anderen dat niet meer hoeven te doen.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Overigens is het wel vrij goedkoop om uitspraken van jaren terug te blijven gebruiken. Niets is zo snel veranderlijk dan het voetbal. Wat slecht is blijkt goed en wat goed is blijkt slecht. Enoh is niet geworden wat ik dacht, vd Heijden ook niet. So be it. Andere namen zijn weer wel uitgekomen, maar dan zwijgen die mensen hier. Ook prima, maar wees dan niet zo flauw steeds met oude kreten aan te komen.
Wernbloom is overigens niks bijzonders. Dat heeft hij samen met Enoh dan gemeen.
Dat heeft met de kunst van het verwoorden te maken. Je zou ook eens kunnen beginnen met stellingen te suggereren in plaats van nadrukkelijk te roepen. ik mis bij jou nog net niet de uitroeptekens namelijk. Mensen zouden er minder aanstoot aan nemen wanneer je zou zeggen dat 'Enoh wel eens de Europese top zou kunnen halen'. Je roept het ook wel een beetje over jezelf af.
Bovendien is het meten met twee maten iets waar jij bijzonder goed in bent. Op bovenstaande stellingen reageer jij namelijk ook niet.
j0enne
-
- 9614 berichten
- 3802 stemmen
Het meest hypocriete van alles is dat wanneer het glas niet brak er ook niet zo'n ophef was, dat weet ik zeker.
Toen Romero z'n hand brak door eerst op die deur te beuken en vervolgens nog een keer in de kleedkamer was d'r ook niet zo'n ophef.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat heeft met de kunst van het verwoorden te maken. Je zou ook eens kunnen beginnen met stellingen te suggereren in plaats van nadrukkelijk te roepen. ik mis bij jou nog net niet de uitroeptekens namelijk. Mensen zouden er minder aanstoot aan nemen wanneer je zou zeggen dat 'Enoh wel eens de Europese top zou kunnen halen'. Je roept het ook wel een beetje over jezelf af.
Bovendien is het meten met twee maten iets waar jij bijzonder goed in bent. Op bovenstaande stellingen reageer jij namelijk ook niet.
Ach, wie overdrijft er nou niet. Dat doet bijna iedereen wel. Daarnaast is het soms ook wel grappig om in dit topic een beetje te provoceren door dingen wat aan te dikken. Ik zat er naast, fine. Uitspraak van jaren terug. Overigens doet otherfool hetzelfde, maar als je hem er dan op aanspreekt zoals met Mourinho, dan negeert hij dat en begint hij over wat anders of zoekt een smoesje. Dus tsja, pot verwijt de ketel verhaal. Verder wil ik die oude Enoh quote wel eens willen zien. Geloof nooit dat ik het als feit bracht, maar meer wat ik zou verwachten.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Laten we Pieters dan ook maar voor een paar jaar in de bak flikkeren!

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou nou, dat is wat overdreven. Gewoon 1000 kutwerk doen is voldoende. Ofwel, iets bij PSV ofzo... 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Oh, en hap niet op werkelijk ieder berichtje waar PSV bij betrokken is. Geloof me, dat zou je sieren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oh, en hap niet op werkelijk ieder berichtje waar PSV bij betrokken is. Geloof me, dat zou je sieren.
Als jij niet zo hapt op een cynisch bericht van Nomak. Zou je ook sieren.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Het is gewoon een belachelijk bericht. Bij jou gaat het vooral om de kwantiteit overigens.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als je het in de juiste context bekijkt is het geen belachelijk bericht. Pieters en de bankrover hebben in die context een verwonding opgelopen. Beiden moeten alsnog gestraft worden. En ja, een bankrover is wel wat erger dan Pieters, maar je snapt zijn vergelijking vast wel.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Nee, het staat gewoon niet in verhouding. Pieters vergelijken met een crimineel vind ik gewoon erg smakeloos. Bovendien is iedere vaste topicvolger van mening dat Pieters gestraft moet worden. Waarom er dan nog de situatie aanhalen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, het staat gewoon niet in verhouding. Pieters vergelijken met een crimineel vind ik gewoon erg smakeloos. Bovendien is iedere vaste topicvolger van mening dat Pieters gestraft moet worden. Waarom er dan nog de situatie aanhalen?
c-o-n-t-e-x-t
Natuurlijk is Pieters geen crimineel. Wel een kneus, maar geen crimineel.
Ondertussen is er ook wel genoeg over gezegd. Hij heeft PSV en zichzelf zwaar benadeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.