- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Gaat het nou nog steeds over Pieters? Hij heeft zijn verontschuldigingen aangeboden, een straf opgelegd gekregen van de KNVB, een straf van PSV (intern) en is daarnaast nog wel even zoet aan revalidatie. Nu wordt het allemaal wel héél erg opgeblazen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Inderdaad, wij zijn hier nu al erger gestraft met dat eindeloze domme geleuter over dat incident dan Pieters zelf.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Hannover 96 heeft een Braziliaanse speler gekocht, die na aankomst op de training ineens negen centimeter kleiner blijkt te zijn als wat de zaakwaarnemer had aangegeven: Hannover 96 verrast: nieuwe aanwinst 9 centimeter kleiner - Home - Volkskrant.nl
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Pieters is niet genoeg gestraft, hij heeft zichzelf genoeg gestraft. Wil niet zeggen dat anderen dat niet meer hoeven te doen.
Nouja, het feit dat hij een onsterfelijke indruk heeft achtergelaten als ultieme dorpsidioot is misschien wel straf genoeg..
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nouja, het feit dat hij een onsterfelijke indruk heeft achtergelaten als ultieme dorpsidioot is misschien wel straf genoeg..
Grootste slachtoffer is nog PSV. Wat een imagoschade heeft die club opgelopen dit seizoen, zeg. Het is dat er nog een veel viezere club is gehuisvest in Nederland, anders zou ik nu een hekel hebben aan PSV.
@Knisper: 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Grootste slachtoffer is nog PSV. Wat een imagoschade heeft die club opgelopen dit seizoen, zeg. Het is dat er nog een veel viezere club is gehuisvest in Nederland, anders zou ik nu een hekel hebben aan PSV.
@Knisper:
Ohja, die club die altijd met onsmakelijke holocaust verwijzingen komt en sisgeluiden maakt en mensen meteen een doodsbedreiging stuurt als ze een standbeeld een shirt omhangen of iets negatiefs over hun armoedige clubje zeggen.. het lijkt inderdaad de Al Queda van de Nederlandse velden wel 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Het is dat er nog een veel viezere club is gehuisvest in Nederland
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Awhh, kan je nu minder vlaaien kopen, omdat Dirk wat centjes van je ingepikt heeft? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Verder heeft PSV vooral imagoschade geleden door Marcel Brands en de gemeente. Het beeld is wel ongelofelijk negatief richting PSV geworden, ook niet onterecht trouwens. Zo'n actie van Pieters is oliedom, maar dat kan je PSV zelf niet verwijten. Die imagoschade is trouwens al in de zomer van vorig seizoen ingezet, na de financiële redding.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen

Verder heeft PSV vooral imagoschade geleden door Marcel Brands en de gemeente. Het beeld is wel ongelofelijk negatief richting PSV geworden, ook niet onterecht trouwens. Zo'n actie van Pieters is oliedom, maar dat kan je PSV zelf niet verwijten.
Is een optelsom inderdaad. Marcel Brands plus zijn gemeentegeld. Dickie's uitlatingen in de media jegens andere clubs en hun koopgedrag. Enkele hele vieze spelers (ik noem een Driesje als voorbeeld). De lakse Europese campagne. Het Pieters incident. What's next?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Is een optelsom inderdaad. Marcel Brands plus zijn gemeentegeld. Dickie's uitlatingen in de media jegens andere clubs en hun koopgedrag. Enkele hele vieze spelers (ik noem een Driesje als voorbeeld). De lakse Europese campagne. Het Pieters incident. What's next?
Het is een opstapeling. Het begon met nare spelers als Toivonen, daarna de financiële redding, het al meerdere seizoenen heel fors investeren, het negeren van eigen jeugd, het steeds niks winnen ondanks dat geld, Advocaats geklaag, van Bommels geklaag dat de arbitrage hem en PSV zoeken en het eindigt nu voorlopig met Pieters. Dat is een beeld dat voorlopig ook niet meer gaat veranderen denk ik. Niet dat PSVers daar echt mee zullen zitten, maar het lijkt me niet prettig om als club steeds negatief besproken te worden.
stinissen (crew films & series)
-
- 23679 berichten
- 77291 stemmen
Ik vind dat heel erg prettig
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Leuk en aardig allemaal, maar met dit soort supporters wil iedereen toch een feestje bouwen?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Niet dat PSVers daar echt mee zullen zitten, maar het lijkt me niet prettig om als club steeds negatief besproken te worden.
We weten van wie het geklaag afkomt. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Goh, dat die Calimero-houding jegens PSV nog zo diep zit. Kom op boys, het is alweer 4 jaar terug dat Eindhoven voetbalhoofdstad van Nederland was. Tijd om de huiliehuilie los te laten.
-
- 23679 berichten
- 77291 stemmen
Leuk en aardig allemaal, maar met dit soort supporters wil iedereen toch een feestje bouwen?
Doet me denken aan La Guerre du Feu (1981) , alleen mis ik Pieters nog ....
-
- 23679 berichten
- 77291 stemmen
Club moeten ze opdoeken allemaal huilers en Schoppers
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Goh, dat die Calimero-houding jegens PSV nog zo diep zit. Kom op boys, het is alweer 4 jaar terug dat Eindhoven voetbalhoofdstad van Nederland was. Tijd om de huiliehuilie los te laten.
Waarom zou een Ajacied jaloers op PSV moeten zijn?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
We weten van wie het geklaag afkomt.
Het is allemaal de schuld van Jack van Gelder!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Waarom zou een Ajacied jaloers op PSV moeten zijn?
Dezelfde reden dat een Achterhoeker zich Ajacied noemt? Het gras is verderop tenslotte altijd groener. Ik snap de frustratie ergens ook wel, zo'n relatief klein stadje dat tijdenlang op het wereldtoneel functioneert terwijl Amsterdam en Rotterdam in het voetbal in de marge fungeren. Maar laat het los, PSV is allang niet meer de topclub van weleer, internationaal stelt het niks meer voor en nationaal al 4 jaar zonder Gouden Mickey. Tijd om de traantjes te drogen.
-
- 23679 berichten
- 77291 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dezelfde reden dat een Achterhoeker zich Ajacied noemt? Het gras is verderop tenslotte altijd groener. Ik snap de frustratie ergens ook wel, zo'n relatief klein stadje dat tijdenlang op het wereldtoneel functioneert terwijl Amsterdam en Rotterdam in het voetbal in de marge fungeren. Maar laat het los, PSV is allang niet meer de topclub van weleer, internationaal stelt het niks meer voor en nationaal al 4 jaar zonder Gouden Mickey. Tijd om de traantjes te drogen.
Ben geen achterhoeker, maar dat heb ik je al vaker verteld.
Verder geen enkele frustratie of jaloezie. Het gaat geweldig met Ajax, dus waarom zou ik.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Het is allemaal de schuld van Jack van Gelder!
Nee hoor. Jack doet er alles aan om zijn clubvoorkeur te verbergen en is daarom de laatste tijd uitermate positief over PSV.
Maar neem nou alleen dat gezeur op dat PSV niet genoeg jeugdspelers opstelt. PSV heeft al 100 jaar hetzelfde beleid maar nu, toevallig genoeg valt dat samen met de koers van Ajax om in te zetten op de jeugd, komt er gezeur op.
De beeldvorming is inderdaad uitermate negatief, en uitgezonderd sommige incidenten die PSV (of zijn werknemers) inderdaad niet goed aangepakt heeft, maar het is daar makkelijk doorheen te kijken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ben geen achterhoeker, maar dat heb ik je al vaker verteld.
Oh?
Tja, ze staan met al die fantastische sterspelers wel onder het constant falende, belabberde PSV...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tja, ze staan met al die fantastische sterspelers wel onder het constant falende, belabberde PSV...
Gelijk qua punten. En met 2 landstitels op zak voor de meesten. Plus dat het een groep spelers is waar niemand een hekel aan zal hebben en die toch goed presteert. Beetje meer respect voor een ploeg die Man City onder zich laat en PSV, Feyenoord en Twente zonder punten naar huis stuurt.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik vraag me af waarom de gemeente Emmen de bekerwedstrijd wel wilde organiseren, terwijl we (Vitesse en Ajax) helemaal niet welkom zijn.... Smerig potje Emmen propaganda terwijl ze iedereen naaien.
Watching football is not a crime! Zucht..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gelijk qua punten. En met 2 landstitels op zak voor de meesten. Plus dat het een groep spelers is waar niemand een hekel aan zal hebben en die toch goed presteert. Beetje meer respect voor een ploeg die Man City onder zich laat en PSV, Feyenoord en Twente zonder punten naar huis stuurt.
Zonder respect geen voetbal! Met ieder jaar de grootste begroting van Nederland in 8 jaar tijd 2x kampioen worden van de Mickey Mouse Liga en nu 3e staan is inderdaad een prestatie van formaat.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zonder respect geen voetbal! Met ieder jaar de grootste begroting van Nederland in 8 jaar tijd 2x kampioen worden van de Mickey Mouse Liga en nu 3e staan is inderdaad een prestatie van formaat.
Je kan deze directie en trainer niet verwijten wat er in het verleden misgegaan is. Dat zou zelfs jij moeten snappen.
Tevens als enige nog in Europa actief, nadat City onder zich werd gehouden in de CL. Maar dat zal jij nooit benoemen, want dat rijmt niet bij je flauwekul.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Je begrijpt het niet otherfool. Met dit nieuwe beleid staan ze binnen 5 jaar met de Champions League op P2.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.