• 16.449 nieuwsartikelen
  • 180.267 films
  • 12.406 series
  • 34.358 seizoenen
  • 651.876 acteurs
  • 199.777 gebruikers
  • 9.424.004 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

depri83 schreef:

Je begrijpt het niet otherfool. Met dit nieuwe beleid staan ze binnen 5 jaar met de Champions League op P2.

Dat zijn jouw woorden. Ik hoop dat ze uitkomen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

depri83 schreef:

Je begrijpt het niet otherfool. Met dit nieuwe beleid staan ze binnen 5 jaar met de Champions League op P2.

Dit jaar kwamen ze slechts 8 punten tekort voor overwintering dus dat zou zomaar eens kunnen!

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat zijn jouw woorden. Ik hoop dat ze uitkomen.

Mijn woorden? Ik dacht dat ze van de leider van de 'Fluwelen Revolutie' kwamen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Mijn woorden? Ik dacht dat ze van de leider van de 'Fluwelen Revolutie' kwamen.

Kan die tot 5 tellen dan?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Kan die tot 5 tellen dan?

Heeft meer bereikt in zijn leven dan jij ooit zal bereiken denk ik

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Hmm sportief ja, financieel ja.

Academisch nee. Mijn neefje van 4 is al verder. En mijn neefje van 4 is een idioot.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Academisch nee. Mijn neefje van 4 is al verder. En mijn neefje van 4 is een idioot.

Ahja, als speler, als trainer, als oprichter van een stichting die constant mensen helpt. Maar blijf hem maar belachelijk maken hoor. Zegt meer over jou in deze.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Demy de Zeeuw komend half jaar naar Anderlecht, uitgeleend door zijn club. Leuk om onze oud speler weer eens wat meer te zien spelen. Rusland volg ik niet echt.

nakada

• 2203 berichten
  • 1681 stemmen

otherfool schreef:

En mijn neefje van 4 is een idioot.

Hij is in ieder geval bot tegen iedereen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

En mijn neefje van 4 is een idioot.

Zit blijkbaar in de familie dan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Kijk, dat je de grootste club van het land bespot omdat je zelf een provinciaal bent is tot daar aan toe, maar waarom de grootste voetballers uit onze geschiedenis steeds belachelijk maken? Cruijff of van Basten krijgen overal rond de wereld de hoogste lof van iedereen en niets dan respect.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Kijk, dat je de grootste club van het land bespot omdat je zelf een provinciaal bent is tot daar aan toe, maar waarom steeds de grootste voetballers uit onze geschiedenis steeds belachelijk maken? Cruijff of van Basten krijgen overal rond de wereld de hoogste lof van iedereen en niets dan respect.

Plus dat Cruijff op alle vlakken in zijn carrière en leven geslaagd is en Ajax weer leeft dankzij zijn visie. Er is niet eens een reden om minachtend over Johan te doen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ajax leefde toch dankzij de visie van Louis van Gaal? Dat heeft hij zelf gezegd

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Otherfool denkt zeker dat types als Bakhuys of Lenstra het voetbal op de kaart hebben gezet.. sinds die blanco cheque van Inter uit 1917 hebben ze het over dat soort provincialen nooit meer gehad in het buitenland

Quido

• 14649 berichten
  • 6118 stemmen

Pieters diende publiekelijk zijn excuses aan te bieden, maar heeft van zijn Eindhovense club geen boete gekregen voor zijn gedrag.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Demy De Zeeuw voor vijf maanden op huurbasis naar Anderlecht (wat een Nederlandse coach al niet doet)

Goede speler?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Tot hij een trap tegen zijn hoofd kreeg wel in ieder geval. Sinds hij naar Rusland vertrokken is, heb ik er nooit meer wat van gehoord.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Quido schreef:

Pieters diende publiekelijk zijn excuses aan te bieden, maar heeft van zijn Eindhovense club geen boete gekregen voor zijn gedrag.

Nu maar hopen voor hem dat de KNVB er ook zo over denkt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Demy De Zeeuw voor vijf maanden op huurbasis naar Anderlecht (wat een Nederlandse coach al niet doet)

Goede speler?

Was bij Ajax 1 seizoen sterk en 1 seizoen teleurstellend. Na het WK 2010 waar zijn gebit kapot geschopt werd werd het minder. Hoe hij nu is weet ik niet, denk dat Anderlecht er wel wat mee kan. De Zeeuw kon in de Eredivisie ook prima mee. Heeft veel loopvermogen, een aardig schot en veel drang naar voren. Maar hij loopt daardoor wel uit positie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

In zijn prime (rond WK 2010) was hij achter van Bommel en de Jong de eerste keus als verdedigende middenvelder. Tijdens zijn periode bij Ajax zag ik hem ook graag, al had hij een mindere periode die maandenlang duurde na een trap in het gezicht tegen Uruguay WK '10. Hij herstelde zich wel prima op het veld en was mede verantwoordelijk voor Ajax zijn eerste titel sinds jaren met enkele solide optredens in de tweede seizoenshelft (na zijn herstel dus). Ik vond het dan ook zonde dat hij vertrok, hij durfde volgens mij de concurrentiestrijd met Janssen niet aan.

Bij Spartak heeft hij nooit kunnen acclimatiseren en van waarde kunnen zijn, en is sindsdien ook definitief bij Oranje uit beeld geraakt.

Ik denk dat als hij in het vertrouwde België/Nederland weer begint te draaien, hij voor Anderlecht een sterkhouder kan worden. Een terugkeer bij Ajax had ik graag gezien, een Demy in vorm is voor iedere Belgische en Nederlandse topclub een aanwinst.

schram101

• 16702 berichten
  • 2313 stemmen

Materny schreef:

(quote)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

4de Klasser Bradford schakelt Aston Villa uit en gaat naar de League Cup finale

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Ajax haalt vijftienjarige Tsjech in nieuw kalenderjaar naar Amsterdam.

Inkoppertje: Jaja, daar is d'r weer één van de eigen jeugd!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3802 stemmen

Dat Bradford trouwens, geweldig!

Swansea morgen thuis, die mogen die 0-2 uit bij Chelsea eigenlijk toch niet meer weggeven.

En dan maakt Bradford gewoon nog een kansje in de finale, en als ze die winnen gaan ze Europa in!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

Ach ja, zo een Pereira vertrok op die leeftijd naar Manchester United. Dat was toch ook PSV jeugd terwijl ze die op schandalig jonge leeftijd hebben weggekaapt uit België.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Villa... Triest dit.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ging Vlaar toch duidelijk de mist in bij de gelijkmaker. Jammer, gun hem zeker het succes, net als El Ahmadi die daar maar weinig speelt helaas. Maar wel echt geweldig voor een vierdeklasser als Bradford, once in a lifetime voor spelers en supporters.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

PSV wilde hem vast ook, maar die hebben nu geen geld aangezien ze Carglass dik moeten betalen

Overigens lijkt de zaak met onze Servische Meleg nu ook eindelijk rond na dik een jaar ellende. Lijkt aankomende week bij Ajax te tekenen nu de papieren rond zijn. Moet een enorm talent zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Zo'n voorzet op maat en A&L laat hem lopen... gelukkig stond er nog iemand bij de 2e paal

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Zo'n voorzet op maat en A&L laat hem lopen... gelukkig stond er nog iemand bij de 2e paal

Soms moet je anderen wat gunnen.

Overigens, Ajax krijgt voor Wesley Sneijder weer 3 tot 4 ton aan opleidingsvergoeding. Daar hebben we Meleg toch al mooi mee betaald bijna. Heb je nog eens wat aan, een eigen jeugdopleiding

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.