- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je begrijpt het niet otherfool. Met dit nieuwe beleid staan ze binnen 5 jaar met de Champions League op P2.
Dat zijn jouw woorden. Ik hoop dat ze uitkomen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je begrijpt het niet otherfool. Met dit nieuwe beleid staan ze binnen 5 jaar met de Champions League op P2.
Dit jaar kwamen ze slechts 8 punten tekort voor overwintering dus dat zou zomaar eens kunnen!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Dat zijn jouw woorden. Ik hoop dat ze uitkomen.
Mijn woorden? Ik dacht dat ze van de leider van de 'Fluwelen Revolutie' kwamen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mijn woorden? Ik dacht dat ze van de leider van de 'Fluwelen Revolutie' kwamen.
Kan die tot 5 tellen dan?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kan die tot 5 tellen dan?
Heeft meer bereikt in zijn leven dan jij ooit zal bereiken denk ik 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hmm sportief ja, financieel ja.
Academisch nee. Mijn neefje van 4 is al verder. En mijn neefje van 4 is een idioot.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Academisch nee. Mijn neefje van 4 is al verder. En mijn neefje van 4 is een idioot.
Ahja, als speler, als trainer, als oprichter van een stichting die constant mensen helpt. Maar blijf hem maar belachelijk maken hoor. Zegt meer over jou in deze.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Demy de Zeeuw komend half jaar naar Anderlecht, uitgeleend door zijn club. Leuk om onze oud speler weer eens wat meer te zien spelen. Rusland volg ik niet echt.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1681 stemmen
En mijn neefje van 4 is een idioot.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En mijn neefje van 4 is een idioot.
Zit blijkbaar in de familie dan.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kijk, dat je de grootste club van het land bespot omdat je zelf een provinciaal bent is tot daar aan toe, maar waarom de grootste voetballers uit onze geschiedenis steeds belachelijk maken? Cruijff of van Basten krijgen overal rond de wereld de hoogste lof van iedereen en niets dan respect.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kijk, dat je de grootste club van het land bespot omdat je zelf een provinciaal bent is tot daar aan toe, maar waarom steeds de grootste voetballers uit onze geschiedenis steeds belachelijk maken? Cruijff of van Basten krijgen overal rond de wereld de hoogste lof van iedereen en niets dan respect.
Plus dat Cruijff op alle vlakken in zijn carrière en leven geslaagd is en Ajax weer leeft dankzij zijn visie. Er is niet eens een reden om minachtend over Johan te doen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Ajax leefde toch dankzij de visie van Louis van Gaal? Dat heeft hij zelf gezegd 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Otherfool denkt zeker dat types als Bakhuys of Lenstra het voetbal op de kaart hebben gezet.. sinds die blanco cheque van Inter uit 1917 hebben ze het over dat soort provincialen nooit meer gehad in het buitenland 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Pieters diende publiekelijk zijn excuses aan te bieden, maar heeft van zijn Eindhovense club geen boete gekregen voor zijn gedrag.

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Demy De Zeeuw voor vijf maanden op huurbasis naar Anderlecht (wat een Nederlandse coach al niet doet)
Goede speler?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Tot hij een trap tegen zijn hoofd kreeg wel in ieder geval. Sinds hij naar Rusland vertrokken is, heb ik er nooit meer wat van gehoord.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Pieters diende publiekelijk zijn excuses aan te bieden, maar heeft van zijn Eindhovense club geen boete gekregen voor zijn gedrag.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Demy De Zeeuw voor vijf maanden op huurbasis naar Anderlecht (wat een Nederlandse coach al niet doet)
Goede speler?
Was bij Ajax 1 seizoen sterk en 1 seizoen teleurstellend. Na het WK 2010 waar zijn gebit kapot geschopt werd werd het minder. Hoe hij nu is weet ik niet, denk dat Anderlecht er wel wat mee kan. De Zeeuw kon in de Eredivisie ook prima mee. Heeft veel loopvermogen, een aardig schot en veel drang naar voren. Maar hij loopt daardoor wel uit positie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In zijn prime (rond WK 2010) was hij achter van Bommel en de Jong de eerste keus als verdedigende middenvelder. Tijdens zijn periode bij Ajax zag ik hem ook graag, al had hij een mindere periode die maandenlang duurde na een trap in het gezicht tegen Uruguay WK '10. Hij herstelde zich wel prima op het veld en was mede verantwoordelijk voor Ajax zijn eerste titel sinds jaren met enkele solide optredens in de tweede seizoenshelft (na zijn herstel dus). Ik vond het dan ook zonde dat hij vertrok, hij durfde volgens mij de concurrentiestrijd met Janssen niet aan.
Bij Spartak heeft hij nooit kunnen acclimatiseren en van waarde kunnen zijn, en is sindsdien ook definitief bij Oranje uit beeld geraakt.
Ik denk dat als hij in het vertrouwde België/Nederland weer begint te draaien, hij voor Anderlecht een sterkhouder kan worden. Een terugkeer bij Ajax had ik graag gezien, een Demy in vorm is voor iedere Belgische en Nederlandse topclub een aanwinst.
schram101
-
- 16702 berichten
- 2313 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
4de Klasser Bradford schakelt Aston Villa uit en gaat naar de League Cup finale 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Ajax haalt vijftienjarige Tsjech in nieuw kalenderjaar naar Amsterdam.
Inkoppertje: Jaja, daar is d'r weer één van de eigen jeugd! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Dat Bradford trouwens, geweldig! 
Swansea morgen thuis, die mogen die 0-2 uit bij Chelsea eigenlijk toch niet meer weggeven.
En dan maakt Bradford gewoon nog een kansje in de finale, en als ze die winnen gaan ze Europa in! 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ging Vlaar toch duidelijk de mist in bij de gelijkmaker. Jammer, gun hem zeker het succes, net als El Ahmadi die daar maar weinig speelt helaas. Maar wel echt geweldig voor een vierdeklasser als Bradford, once in a lifetime voor spelers en supporters.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV wilde hem vast ook, maar die hebben nu geen geld aangezien ze Carglass dik moeten betalen 
Overigens lijkt de zaak met onze Servische Meleg nu ook eindelijk rond na dik een jaar ellende. Lijkt aankomende week bij Ajax te tekenen nu de papieren rond zijn. Moet een enorm talent zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zo'n voorzet op maat en A&L laat hem lopen... gelukkig stond er nog iemand bij de 2e paal 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zo'n voorzet op maat en A&L laat hem lopen... gelukkig stond er nog iemand bij de 2e paal
Soms moet je anderen wat gunnen.
Overigens, Ajax krijgt voor Wesley Sneijder weer 3 tot 4 ton aan opleidingsvergoeding. Daar hebben we Meleg toch al mooi mee betaald bijna. Heb je nog eens wat aan, een eigen jeugdopleiding 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.