• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.398 series
  • 34.341 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.721 gebruikers
  • 9.421.708 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

otherfool schreef:

Die reactie van Van Gaal op het aanstellen van Guardiola

Wat een figuur...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Louis van Gaal in SV over Bayern, Pep en zichzelf.

"Of ik verrast ben door de keuze van Bayern? Nee, Bayern haalt altijd de beste trainers".

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Alsjeblieft geef die man zijn eigen talkshow XD

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

Pieters zes weken eruit. Stomme klojo!

[Update] Volgens Jack van Gelder heeft Pieters zes pezen en een zenuw gescheurd. 'Men denkt dat hij er het hele seizoen uit is.' Van Gelder meldde dat zojuist in het programma Studio Voetbal bij de NOS.

Niet zo lang geleden kon je nog 6 miljoen voor hem vangen uit Newcastle.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Kai schreef:

Louis van Gaal in SV over Bayern, Pep en zichzelf.

"Of ik verrast ben door de keuze van Bayern? Nee, Bayern haalt altijd de beste trainers".

Held!

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

Materny schreef:

(quote)

[Update] Volgens Jack van Gelder heeft Pieters zes pezen en een zenuw gescheurd. 'Men denkt dat hij er het hele seizoen uit is.' Van Gelder meldde dat zojuist in het programma Studio Voetbal bij de NOS.

Dat het een treurige actie was is duidelijk maar om nou zo'n smiley te gebruiken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

En vervolgens naar zichzelf refererend in de 3e persoon: Guardiola hangt de filosofie aan van Louis van Gaal. Pep ging in Zuid-Duitsland dan ook het Goddelijke werk van Lowietje afmaken. En dan die uitgestreken kop erbij. Fantastische tv

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dat het een treurige actie was is duidelijk maar om nou zo'n smiley te gebruiken.

Daarmee doelde ik op het feit dat je nu nooit meer zoveel voor hem gaat vangen (niet alleen door afgelopen week trouwens). Maar vooruit dan: deze ' ' is voor Pietertje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Dodged a bullet there with Joey Barton the Second.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dat is dan jammer voor pietertje hij zal ook nu wel realiseren dat hij met deze impulse actie zijn carriere heeft verneukt

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dodged a bullet there with Joey Barton the Second.

Hoe gaat het daar eigenlijk met Vlechtjes?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Verschil moet er zijn: twee Ajacieden gaan op een donker avondje stiekem naar De Kuip om Coen te behangen, een aantal Feyenoorders hangt voor het oog van 50.000 man dit spandoek op.

(afbeelding)

Het enige leuke aan deze wedstrijd. Heerlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

nclo schreef:

Dat is dan jammer voor pietertje hij zal ook nu wel realiseren dat hij met deze impulse actie zijn carriere heeft verneukt

Dat hoeft ook weer niet zo te zijn, dit zal hem niet zijn hele leven blijven achtervolgen. Voetballers doen binnen/buiten de lijnen vaker gekke dingen, maar zolang je binnen de lijnen je voeten laat spreken hebben clubs er vaak maling aan.

Als Pietertje man is tekent hij bij, zodat PSV op z'n minst nog iets voor hem vangt. Dat eenjarige contract wat hij nu nog heeft na één jaar blessureleed; financiële mispeer (alweer).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Verschil moet er zijn: twee Ajacieden gaan op een donker avondje stiekem naar De Kuip om Coen te behangen, een aantal Feyenoorders hangen voor het oog van 50.000 man dit spandoek op.

(afbeelding)

Alsof iemand van de 51.000 mensen tijd en zin heeft om cryptische doekjes te gaan ontcijferen wanneer je club de rivaal oprolt. Was pas baas geweest wanneer het een wat duidelijker Rotterdams doek was geweest, i.p.v. deze Da Vinci Code perikelen. Zo kan/durf ik het ook.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Alsof iemand van de 51.000 mensen tijd en zin heeft om cryptische doekjes te gaan ontcijferen wanneer je club de rivaal oprolt. Was pas baas geweest wanneer het een wat duidelijker Rotterdams doek was geweest, i.p.v. deze Da Vinci Code perikelen. Zo kan/durf ik het ook.

Het ligt er zo dik op. 'Koohen', kom op man.

Hangt het nou ook op het vak van die vingerververs?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het spandoek niet.

Edit: Ah ik zie het, leuke actie.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Kai schreef:

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het spandoek niet.

Foto is ook niet erg duidelijk, maar er staat Jozef, Heyn en Koohen groeten Godenzonen. De rood gekleurde letters vormen samen het woord Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Hoe gaat het daar eigenlijk met Vlechtjes?

Basisspeler en ze staan nu zestiende. Trek je conclusie .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Maar gaan jullie maar fijn vieren dat je vandaag de kampioenswedstrijd hebt gewonnen.

De frusti's dekken zich weer meesterlijk in

Je hebt gewoon het voorrecht gehad Ajax te zien die een van de twee keer dat je ze per seizoen ziet spelen en natuurlijk kansloos verloren

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Verschil moet er zijn: twee Ajacieden gaan op een donker avondje stiekem naar De Kuip om Coen te behangen, een aantal Feyenoorders hangt voor het oog van 50.000 man dit spandoek op.

(afbeelding)

Hadden ze alleen wel wat duidelijker mogen maken. Dit kinderhandschrift op een kinderformaat valt bijna niet te lezen En vooral vanaf VAK410 is het onmogelijk om dit doek te kunnen lezen, omdat het aan de andere kant vh stadion hing. Het idee achter de actie is trouwens wel leuk, want je weet ook wel dat er altijd uitsupporters tussen de thuissupporters zitten bij de Klassieker.

Wel kinderachtig is de reactie op die F12 site, daar staat dat ze op het "echte" 410 die vlag hebben opgehangen. Dat klopt ook omdat het inderdaad in dat vak was, echter zit VAK410 helemaal aan de andere kant. Aan al die reacties daar te lezen denkt iedereen nu dat die Feyenoorders op VAK410 stonden tussen de harde kern en zomaar even dat doek konden ophangen Terwijl het gewoon voor een familievakje hing.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Lees mijn post even na. Maar anders haal ik m in mei wel aan.

Blij dat je zo overloopt van het zelf vertrouwen. Zal ik je voortaan Driesje noemen?

Je was dus echt dronken, hoezo loop ik over van zelfvertrouwen. En heb ik gezegd dat we wel eventjes kampioen worden? Vanwaar "Driesje"?

Daarnaast attendeer ik juist de hele tijd op JOUW arrogante houding, dat deze wedstrijd er niet toe deed en dat het niet uitmaakt dat je verliest. Een Feyenoorder die dat zegt over een Klassieker is geen Feyenoorder.... Dus wie is er nou een Driesje?

Reinbo schreef:

(quote)

Heb je nu al last van Alzheimer? De kans is juist toegenomen na dit weekend. Heb ik je drie dagen geleden nog uitgelegd. Schat de kans op zo'n 15% PSV en Ajax elk rond de 30, Twente ook +/- 15..

En Feyenoord stond er NOG beter voor als ze wel punten hadden gepakt tegen Ajax. Dus om nou te zeggen dat Feyenoord goede zaken heeft gedaan..NEE. Alleen Ajax heeft goede zaken gedaan. Lijkt me een vaststaand feit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lowietje staat inmiddels online!

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

Die reactie van Van Gaal op het aanstellen van Guardiola

Ja heerlijk.

DMF schreef:

(quote)

(afbeelding)

Sneijder. Praktisch einde carriere maar hopelijk wel een held in Turkije.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

De frusti's dekken zich weer meesterlijk in

Je hebt gewoon het voorrecht gehad Ajax te zien die een van de twee keer dat je ze per seizoen ziet spelen en natuurlijk kansloos verloren

Nou, vond Ajax weinig indrukwekkend. En de laatste jaren hebben we ook niet vaak van ze verloren.... Maar gister speelde Feyenoord de slechtste wedstrijd van het seizoen, dus knap hoor.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

DMF schreef:

(quote)

Foto is ook niet erg duidelijk, maar er staat Jozef, Heyn en Koohen groeten Godenzonen. De rood gekleurde letters vormen samen het woord Feyenoord.

Ah so, ben ook zelf kleurenzwak dus op zo een foto zie ik geen verschil tussen het rood en zwart. Aardige actie, daar niet van, werkt dan alleen bij mij weer niet:)

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

schram101 schreef:

Wel bruut zeg dat Pep dit durft.

.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Hij kan alleen maar op z'n bek gaan.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Dat geldt voor hem bij elke club. Bayern is wat dat betreft ideaal. Met hun mogelijkheden word je haast kampioen en kan je ver in de CL komen. Daarnaast soms jonge spelers en veel vedetten, dus niet zoveel anders dan bij Barça. En een echte club. Dus ben daar wel tevreden mee en heb er wel vertrouwen in.

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

Cruijff: 'Ik heb gezegd dat ik trots en dolblij ben met zijn beslissing. Omdat het aangeeft dat het internationale voetbal bezig is met een ommezwaai. Eerst bij Barcelona, daarna bij Bayern en sinds kort ook bij Ajax. Natuurlijk is Ajax nog niet met de andere twee te vergelijken, maar de drie clubs geven momenteel belangrijke signalen af richting het internationale topvoetbal.'

Die laatste zin, Johan.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Door Johan Cruijff ben ik meer respect gaan krijgen voor Mino Raiola.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.