• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.214 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.719 gebruikers
  • 9.421.685 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die schwalbe van Jonas

Had al een nulletje of 4 moeten staan, wat een kansen krijgt Madrid

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Khedira en Higuain!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Eindelijk is 't raak, Di Maria! 0-2! Heerlijke actie van Ronaldo.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou nou, toch 0-2. Sierd heeft al zelfs al 8 doelrijpe kansen geteld.

Prachtige assist van Ronaldo, hoe gracieus

En koekoek, meteen nummertje 3 van CR7. Wat een afstraffing

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Ronaldo schiet nu ook even raak! 0-3!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

En woensdag weer Valencia - Real Madrid!

Ook lekker, in één week 3 keer tegen dezelfde tegenstander.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Wat een aanval! 0-4, Ronaldo!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oioioi Ronaldo... wat een schitterend uitgespeelde kool!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

0-5 bij rust en dan nog 5 opgelegde kansen missen

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

En dat is nummer 5. Di Maria!

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Hoe het mogelijk is dat zo'n slecht spelende ploeg als ManU aan kop staat in de PL is me een raadsel. Dit seizoen al meer wedstrijden gekeken van deze voetbal weigerende jongens dan ik in mijn hele leven heb gedaan. Nog een geluk dat de Spurs er toch nog (verdiend) 2 punten van hebben weggesnoept, al heeft dat puntje ook weer een bijzondere wrange smaak. De 3 punten hoorden voor de geweldige jongens van Villas-Boas te zijn, dankzij een paar zwakke schakels in zijn elftal is het er niet van gekomen. Het puntje ligt niet aan de efficientie van RVP, eerder aan de onkunde van spelers zoals Defoe en het egoïsme van een Lennon. Dembele heeft zich wederom bewezen, beresterke partij waar hij iedere roodhuid met de grond gelijk maakte. Episch moment wanneer 2 spelers van ManU de bal proberen af te snoepen door Dembele op de grond te leggen. Meneer Dembele zag dat niet zitten, nee hoor, Meneer Dembele stond gewoon weer recht en vernederde de roodhuiden door op zijn dooie gemakje (het leek hem geen enkele inspanning te kosten) met de bal terug op wandel te gaan. Het leek weer uit te draaien op onverdiende overwinning nummero zoveel voor ManU tot de verlossing er eindelijk kwam. Nu kan ik alleen maar hopen dat ManU hun ritme verliest en net zoals vorig seizoen massaal punten laten liggen. Vooruit Mancini, het is nog mogelijk.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha Reinbo denkt serieus dat Feyenoord de titel kan winnen?

Wel lief eigenlijk. Zie hem dan in allemaal bochten wringen om net te doen alsof deze verliespartij niet zo erg is. Awww zo aandoenlijk.

Ach Snijder kan nog in de CL laten zien dat hij relevant is. Hij heeft toch ook alweer een tijdje stil gezeten. Kan zomaar over het hoogtepunt heen zijn...snap Inter niet echt eigenlijk. Snijder had je tijdje terug toch voor wel wat meer dan deze fooi weg kunnen doen.

Overigens zie ik dit niet zo somber in. Het is nu extreem duidelijk. Heel oranje in dienst van RvP laten spelen. Zo simpel is het.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Stu-Pot schreef:

Hoe het mogelijk is dat zo'n slecht spelende ploeg als ManU aan kop staat in de PL is me een raadsel. Dit seizoen al meer wedstrijden gekeken van deze voetbal weigerende jongens dan ik in mijn hele leven heb gedaan. Nog een geluk dat de Spurs er toch nog (verdiend) 2 punten van hebben weggesnoept, al heeft dat puntje ook weer een bijzondere wrange smaak. De 3 punten hoorden voor de geweldige jongens van Villas-Boas te zijn, dankzij een paar zwakke schakels in zijn elftal is het er niet van gekomen. Het puntje ligt niet aan de efficientie van RVP, eerder aan de onkunde van spelers zoals Defoe en het egoïsme van een Lennon. Dembele heeft zich wederom bewezen, beresterke partij waar hij iedere roodhuid met de grond gelijk maakte. Episch moment wanneer 2 spelers van ManU de bal proberen af te snoepen door Dembele op de grond te leggen. Meneer Dembele zag dat niet zitten, nee hoor, Meneer Dembele stond gewoon weer recht en vernederde de roodhuiden door op zijn dooie gemakje (het leek hem geen enkele inspanning te kosten) met de bal terug op wandel te gaan. Het leek weer uit te draaien op onverdiende overwinning nummero zoveel voor ManU tot de verlossing er eindelijk kwam. Nu kan ik alleen maar hopen dat ManU hun ritme verliest en net zoals vorig seizoen massaal punten laten liggen. Vooruit Mancini, het is nog mogelijk.

One Man Team.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Huh?

Net zoveel kans als de overige ploegen bovenin, lijkt me.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jullie hadden toch Boetius die van Rhijn wel even ''zou schudden'' ?

WTF. Van Rhijn wist opnieuw niet waar hij het zoeken moest. Jammer dat Boëtius niet veel deed als hij van Rhijn makkelijk voorbij was.

Was overigens de enige speler van Feyenoord die goed bezig was.

Van mij hoeft al die grootspraak niet.

Dat zeker niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee Rico. Dat zie je verkeerd. Met 4 punten achterstand en 15 wedstrijden te gaan kan je toch nooit meer kampioen worden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat boeien de uitslagen van vorig jaar in deze?

Dat het niet gaat om de uitwedstrijden tegen de topploegen, maar om 34 wedstrijden, waarvan de meeste tegen kleine clubs worden gespeeld - waarin Feyenoord het dit seizoen beter doet dan vorig jaar.

Je hebt alledrie je topduels uit met 3-0 verloren. Tel je Vitesse erbij, dan zelfs 4x een topper uit verloren. En tegen Ajax met een lucky wereldgoal nog een punt kunnen pakken in Rotterdam.

In de Kuip had Feyenoord nog wel recht op een overwinning tegen Ajax. Typisch dat zo'n wereldgoal van de aartsrivaal met "Lucky" wordt beschreven. Pellè deed juist alles goed, zoals het hoort.

Feyenoord had trouwens meer verdiend in Arnhem, misschien wel de drie punten.

Kortom, jullie zijn kwalitatief gewoon minder dan de rest voorlopig.

Wat is de rest? Daarnaast moet nog blijken of Feyenoord kwalitatief slechter is dan de bovenste ploegen. Vandaag was Feyenoord minder, al was die 3-0 wel geflatteerd natuurlijk. In de Kuip is er nog zoveel mogelijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee Rico. Dat zie je verkeerd. Met 4 punten achterstand en 15 wedstrijden te gaan kan je toch nooit meer kampioen worden.

Das waar. Dat wij dit aan Ajacieden uit moeten leggen, trouwens.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Onze aanvoerder van Oranje in Turkije aan de slag.

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

Pieters zes weken eruit. Stomme klojo!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Cijfermatig kan het zeker. Maar er is 0,1% kans bij dit Feyenoord dat het zal lukken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat nergens op gebaseerd is. Feyenoord is gewoon een dark horse voor de titel, dat het niet de meest waarschijnlijke mogelijke kampioen is is een tweede. Maar 0,1%? Nee, de percentage kansen liggen wel hoger.

Zie ook nu nog geen reden om Feyenoord zo'n kleine kans toe te dichten tot de titel. Omdat ze een keer een super beroerde wedstrijd spelen? nee zo voorspelbaar is sport niet gelukkig.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat nergens op gebaseerd is. Feyenoord is gewoon een dark horse voor de titel, dat het niet de meest waarschijnlijke mogelijke kampioen is is een tweede. Maar 0,1%? Nee, de percentage kansen liggen wel hoger.

Zie ook nu nog geen reden om Feyenoord zo'n kleine kans toe te dichten tot de titel. Omdat ze een keer een super beroerde wedstrijd spelen? nee zo voorspelbaar is sport niet gelukkig.

Ik dicht ze die kansen niet toe omdat ze weinig individuele klasse hebben, een spel hebben dat gebaseerd is op het doorwerken van ballen via Immers op Pelle en dat is risicovol, want blokkeer je die aanvoer, dan heb je niks aan Pelle en is alle dreiging weg. En daarbij win je geen topduels, is het voetbal te stroperig en is de concurrentie gewoon beter. Credits voor de eerste seizoenshelft dat je bijgebleven bent, maar volgens mij is plek 4 het maximaal haalbare. Ik sla Ajax, PSV en Twente hoger aan.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik schat Ajax PSV en Twente ook hoger in. Maar dan slaat 0,1% toch alsnog nergens op...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Cijfermatig kan het zeker. Maar er is 0,1% kans bij dit Feyenoord dat het zal lukken.

Je bent zo goed als je laatste wedstrijd, blijkt maar weer.

Feyenoord is, met uitzondering van vandaag op momenten, kwalitatief nauwelijks tot niet minder dan dit Ajax.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

depri83 schreef:

Pieters zes weken eruit. Stomme klojo!

Zo te horen wel wat langer, wat een debiel. 6 pezen en 1 zenuw doorgescheurd

Geen salaris uitkeren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heb je nu al last van Alzheimer? De kans is juist toegenomen na dit weekend. Heb ik je drie dagen geleden nog uitgelegd. Schat de kans op zo'n 15% PSV en Ajax elk rond de 30, Twente ook +/- 15..

depri83

• 6813 berichten
  • 1493 stemmen

$pecial schreef:

(quote)

Zo te horen wel wat langer, wat een debiel. 6 pezen en 1 zenuw doorgescheurd

Geen salaris uitkeren.

Hoor ik nu ook. OP het netwerk stond 6. Vind het ongelooflijk dat je zo je beheersing verliest.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Stomme lul. Hopen dat Willems weer snel hersteld is, en nu fatsoenlijk en niet zoals tegen Ajax.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die reactie van Van Gaal op het aanstellen van Guardiola

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

6 tot 12 weken zie ik nu. Hopelijk legt psv er nog een straf bovenop

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.