• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.174 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.933 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Voorlopig staan we op 4 punten van de koploper doe we volgende week thuis treffen. Hebben daarnaast het makkelijkste programma (en het zwaarste gehad).

Maar gaan jullie maar fijn vieren dat je vandaag de kampioenswedstrijd hebt gewonnen.

Haha met jullie ploeg is niks een makkelijk programma. Maar van mij mag je Twente pakken hoor, graag zelfs. Feyenoord gaat de top 3 niet redden dit seizoen.

En wij hebben niet de domheid van Driesje. Ajax wint de kampioenswedstrijden die ook echt kampioenswedstrijden zijn. Laatste jaren heb je zeker weinig Ajax gekeken?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aan een Feyenoorder vragen of ie de laatste jaren weinig Ajax gekeken heeft. En dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Aan een Feyenoorder vragen of ie de laatste jaren weinig Ajax gekeken heeft. En dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan .

Ja, zijn ze zo kansloos? Ik zie de concurrentie regelmatig spelen. Net of daar wat mis mee is.

Maar goed, om het te verduidelijken, Ajax-Twente en Ajax-VVV waren onze kampioenswedstrijden. En gewoon gewonnen. Niet de zogenaamde Dries-kampioenswedstrijden.

Had al genoeg vertrouwen in de titel, maar ik denk dat Ajax zelfs de grootste kandidaat is. Spelen uitstekend voetbal, er is veel vertrouwen en de 11 spelen als een team. Mooi om te zien. Zondag uit bij Vitesse wordt erg belangrijk. Win je die, dan zet Ajax denk ik weer een lange reeks overwinningen neer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha met jullie ploeg is niks een makkelijk programma. Maar van mij mag je Twente pakken hoor, graag zelfs. Feyenoord gaat de top 3 niet redden dit seizoen.

En wij hebben niet de domheid van Driesje. Ajax wint de kampioenswedstrijden die ook echt kampioenswedstrijden zijn. Laatste jaren heb je zeker weinig Ajax gekeken?

Ja, maar dat is niet van de laatste jaren. Ik kijk al 25 jaar zelden naar Ajax.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Had al genoeg vertrouwen in de titel, maar ik denk dat Ajax zelfs de grootste kandidaat is. Spelen uitstekend voetbal

Vandaag weinig van gezien anders... Nederlaag was volledig te wijten aan blunders van Feyenoord zijde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Koke .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, maar dat is niet van de laatste jaren. Ik kijk al 25 jaar zelden naar Ajax.

Dan snap ik dat je niks met goed combinatievoetbal hebt. Je hebt er bijna nooit wat van gezien

Vandaag weinig van gezien anders... Nederlaag was volledig te wijten aan blunders van Feyenoord zijde.

Je vriendjes op FN zijn gelukkig wat realistischer. Verschil tussen Ajax en Feyenoord is groot lees ik daar. Positiespel en vertrouwen.

Verder vergeet je dat Ajax nog wel een paar aardige kansen had. En blunders dien je ook af te straffen trouwens. Moet jij juist weten, die Guidetti deed vorig jaar niet anders.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het was de verwachte simpele overwinning, maar om dit 'uitstekend voetbal' te noemen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Het was de verwachte simpele overwinning, maar om dit 'uitstekend voetbal' te noemen

Ik noem het geen uitstekend voetbal over een hele wedstrijd. Het was vandaag vooral zakelijk en volwassen, al speelde Ajax de eerste helft gewoon prima voetbal. Over het hele seizoen bekeken heeft Ajax, minus zo rond oktober met een paar slechte weken vrij aardig gespeeld, zeker in topduels.

PSV, Twente, Feyenoord en City verslagen. Alleen Vitesse was een flop.

'Sneijder hakt knoop door en tekent bij Galatasaray' - voetbalzone.nl

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

dag carriere.. Jezus wat een armoede.

We gaan hem dus alleen nog maar tijdens het Nederlands elftal zien? Turkse competitie wordt toch nergens uitgezonden?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Over het hele seizoen bekeken heeft Ajax (...) vrij aardig gespeeld

Dat kan, maar vandaag niet bepaald. Frankieboy gaf het spel in balbezit vandaag zelf ook een 4...

En tja, Sneijdertje, zonde hoor. Een transfer van niks voor zo'n geweldige speler.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Reinbo schreef:

Paar dagen terug schreef ik dat een gelijkspel ideaal zou zijn. En een overwinning niet echt gewenst. Dus jij bent het die bazelt.

Dacht vooraf inderdaad dat ze zouden kunnen winnen, maar dat lukt natuurlijk niet als je de slechtste wedstrijd van het seizoen speelt. Uk heb er vrede mee. Zoals aangegeven, volgende potjes zijn veel belangrijker. Als we dan punten verspelen zijn ze pas echt kostbaar. Thuis moet je immers alles winnen.

Een overwinning niet gewenst? Hoe serieus moet ik je nu nemen Past weer prima bij die loser 2e plek mentaliteit hehe.

Vrede hebben met een verlies tegen Ajax? De wedstrijd vh jaar in de Eredivisie? Ik vat er niets meer van. Ben je dronken of zo?

Reinbo schreef:

Maar gaan jullie maar fijn vieren dat je vandaag de kampioenswedstrijd hebt gewonnen.

Of een tweede plek

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spijtig dat een carriere zo'n turn moet nemen. Dat Sneijder hier akkoord mee gaat zegt ook wel wat over hoe Inter het gespeeld heeft. Maar misschien heeft ie wel een minimale transfersom clausule in zijn contract staan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat kan, maar vandaag niet bepaald. Frankieboy gaf het spel in balbezit vandaag zelf ook een 4...

En tja, Sneijdertje, zonde hoor. Een transfer van niks voor zo'n geweldige speler.

Zeg ik toch ook? Ajax speelde vandaag helemaal niet super. Al was het voor de rust best wel aardig, maar dat had ook met het lachwekkende spel van Feyenoord te maken. Maar over het algemeen speelt Ajax voetballend een aardig seizoen. Er valt bijna elke wedstrijd wel wat te genieten in de Eredivisie. De enige echte kutwedstrijd was tegen Vitesse. Maar in normale doen speelt Ajax absoluut het beste voetbal van Nederland. Veel positiewisselingen, veel druk naar voren, prima combinatievoetbal en veel doelpogingen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat Sneijder hier akkoord mee gaat zegt ook wel wat over hoe Inter het gespeeld heeft.

En toch ook wel het nodige over de interesse uit de rest van de wereld.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ajax speelde gewoon slecht, kan je gerust zeggen. Het is dat Feyenoord fouten maakte in de verdediging en Fischer scherp was anders had je denk ik gewoon gelijk gespeelt. Ajax was veelste slordig in balbezig, maar gelukkig was Feyenoord vandaag nog slechter. Laten we hopen dat het spel van Ajax volgende week tegen Vitesse beter zal zijn.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spijtig dat een carriere zo'n turn moet nemen. Dat Sneijder hier akkoord mee gaat zegt ook wel wat over hoe Inter het gespeeld heeft. Maar misschien heeft ie wel een minimale transfersom clausule in zijn contract staan.

Beter een half seizoentje spelen bij Galatasaray dan op de tribune zitten bij Inter. Ik hoop dat hij dit doet om zich in Turkije weer in de kijker te spelen om vervolgens alsnog naar Engeland te gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

En toch ook wel het nodige over de interesse uit de rest van de wereld.

Met de manier van zaken doen zal ik er ook niet van staan kijken dat ze daar behoorlijk roet in het eten hebben gegooid. Denk juist dat ze zo rancuneus t.o.v. Sneijder zijn dat ze hem geen goede club gunde. Lijkt me sterk dat er voor een speler als Sneijder geen interesse is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Beter een half seizoentje spelen bij Galatasaray dan op de tribune zitten bij Inter. Ik hoop dat hij dit doet om zich in Turkije weer in de kijker te spelen om vervolgens alsnog naar Engeland te gaan.

Net of Galatasaray hem haalt om in de zomer weer te verkopen. Als hij tekent, dan speelt hij er wel 2,5 jaar ofzo. Jammer. Een competitie onder zijn niveau. Hij is geloof ik 28 of 29, dat zijn normaal je topjaren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Zoiets denk ik ook, en hoop enorm dat dit het geval is.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Overwinning in de klassieker niet belangrijk, de slappe sfeer op het veld, de complimentjesregen naar elkaar toe voor de wedstrijd...

De klassieker is de klassieker niet meer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Met de manier van zaken doen zal ik er ook niet van staan kijken dat ze daar behoorlijk roet in het eten hebben gegooid. Denk juist dat ze zo rancuneus t.o.v. Sneijder zijn dat ze hem geen goede club gunde. Lijkt me sterk dat er voor een speler als Sneijder geen interesse is.

Geloof ik niet. Als Galatasaray 7,5 miljoen betaalt en pakhembeet Chelsea biedt 8 dan gaat kleine Wes gewoon naar Engeland. Een escape naar Engeland (lees: El Unico) na (ander)half jaar zou mooi zijn.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Net of Galatasaray hem haalt om in de zomer weer te verkopen. Als hij tekent, dan speelt hij er wel 2,5 jaar ofzo. Jammer. Een competitie onder zijn niveau. Hij is geloof ik 28 of 29, dat zijn normaal je topjaren.

Galatasaray haalt hem nu voor 'maar' 7,5 miljoen. Als Sneijder echt gaat schitteren dan zullen de clubs voor hem in de rij staan en zeker wel het dubbele willen betalen. Ik denk dat Galatasaray de kans op zoveel winst niet zal willen laten gaan. Bovendien denk ik niet echt dat Sneijder zit te popelen op de Turkse competitie. Nogmaals, ik hoop dat hij om deze reden naar Galatasaray gaat. Een speler als Sneijder moet natuurlijk niet vertoefen in de Turkse competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83 schreef:

Overwinning in de klassieker niet belangrijk, de slappe sfeer op het veld, de complimentjesregen naar elkaar toe voor de wedstrijd...

De klassieker is de klassieker niet meer.

Eens. Nu zijn het zogezegd "vrienden" van elkaar. waar is de haat en nijd. Ik mis de tijden dat De Wolf en Fräser afspraken wie van hen Litmanen een doodschop zou geven.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

'Sneijder voor 3,5 jaar naar Galatasaray' - Home - AD

61% vindt dit nieuws 'deprimerend'

j0enne

• 9613 berichten
  • 3800 stemmen

Sneijder!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eens. Nu zijn het zogezegd "vrienden" van elkaar. waar is de haat en nijd. Ik mis de tijden dat De Wolf en Fräser afspraken wie van hen Litmanen een doodschop zou geven.

Jullie hadden toch Boetius die van Rhijn wel even ''zou schudden'' ?

Van mij hoeft al die grootspraak niet. Daarbij zijn de Boer en Koeman vrienden en de spelers onderling mogen elkaar geloof ik over het algemeen ook wel. Zulke grote klootzakken hebben beide teams niet echt. Die spelen allemaal bij PSV nu

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Boëtius heeft Rhijn anders goed geschud. Met vele overtredingen van Rhijn, een pingel en rode kaart als resultaat.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Boëtius heeft Rhijn anders goed geschud. Met vele overtredingen van Rhijn, een pingel en rode kaart als resultaat.

Valt wel mee. En de rode kaart was natuurlijk lachwekkend.

Wat een weekend trouwens. PSV, Vitesse en Feyenoord onderuit, Twente een puntje en Ajax wint de Klassieker

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Een overwinning niet gewenst? Hoe serieus moet ik je nu nemen Past weer prima bij die loser 2e plek mentaliteit hehe.

Vrede hebben met een verlies tegen Ajax? De wedstrijd vh jaar in de Eredivisie? Ik vat er niets meer van. Ben je dronken of zo?

(quote)

Of een tweede plek

Lees mijn post even na. Maar anders haal ik m in mei wel aan.

Blij dat je zo overloopt van het zelf vertrouwen. Zal ik je voortaan Driesje noemen?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Reinbo denkt serieus dat Feyenoord de titel kan winnen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.