• 16.394 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.762 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Geweldige samenvatting van West Ham United - QPR. 46 voorzetten van WHU. Ontelbare scrimmages in de zestien meter en meerdere 'met-gevaar-voor-eigen-leven' reddingen.

Engels voetbal op zijn best!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Twente ook belabberd, maar nog niet schandaleus zoals PSV. Vitesse zakt wel lelijk door het ijs de laatste tijd. Sliske de Rat heeft weer een motivatie probleem, zeldzaam hoe lijdzaam dit Vitas door AZ in de pan werd gehakt, Theo heeft ook weer behoorlijk de pest in.. was hij maar bij Ajax gebleven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou, hopen dat de NS zich braaf gaat gedragen vandaag. Eerst een pitstop in Utrecht voor school en dan door naar de Arena. Ajacieden, good luck!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Maher wilt dat de vraagprijs naar onder wordt bij gesteld, omdat AZ ook en jeugdspeler iets moet gunnen.

Lens, sigthorsson, Vlaar, luijckx, Vormer, Medunjanin, Vejinovic etc gingen allemaal voor een vrienden prijsje de deur uit.

Ik durf zelfs te zeggen dat er geen club is die hun jeugdspelers voor zulke spot prijsjes verkoopt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vandaag eerst Django en daarna Feyenoord Unchained kijken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja, zowel Tarantino als Feyenoord hebben hun relevantie wel verloren het afgelopen decennium...

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Met het verschil dat Feyenoord onsterfelijk is en nog alle tijd heeft om het goed te maken.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Moet wel zeggen dat dit lekkerder is, met spanning die Klassieker tegemoet gaan. Toch wat anders als een paar jaar geleden, toen je al zeker wist dat je ging winnen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Downey Gorter en Gudmundsson, toppertjes hoor! Maar begin volgende wedstrijd toch maar met Wijnaldum, GJ.

Als Maher die af en toe overbodige trucjes uit zijn spel weet te halen is het een echte topspeler. Nu verspeelt ie nog te vaak de bal terwijl dat niet nodig is.

Fernando Lewis is trouwens ook weer zo goed als fit, %%. Op het trainingskamp heeft ie nog gescoord.

Zie nu trouwens dat Viergever zijn vijfde gele kaart heeft gepakt en dus geschorst is voor de volgende wedstrijd. Ik zie kansen voor Thomas Lam. Of zal ie Wijnaldum dan weer in het centrum zetten?

Zes punten gepakt van Vitesse, lekker hoor.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

GJ heeft veel vertrouwen in Lewis dus hij zal wel aan zijn minuten komen.

Waarschijnlijk zal Wijnaldum in het centrum beginnen.

Verder speelde Gorter vrij aardig net als Gudmundsson. Vitesse lijkt iets los te maken bij de spelers die tekort lijken te komen.

Vorige keer had Reijnen Bony in zijn zak als hij de week daarvoor gruwelijk in de fout ging tegen Den haag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ruub speelt

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Moet wel zeggen dat dit lekkerder is, met spanning die Klassieker tegemoet gaan. Toch wat anders als een paar jaar geleden, toen je al zeker wist dat je ging winnen.

Ik verwacht naast een slechte wedstrijd (MML) eigenlijk gewoon een dikke thuisoverwinning voor Ajax.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ruub speelt

Top. Met z'n vorm van vorig seizoen dan graag.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ik verwacht naast een slechte wedstrijd (MML) eigenlijk gewoon een dikke thuisoverwinning voor Ajax.

Me2, ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord punten gaat pakken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

En ja hoor, ook weer een thuisnederlaag voor de plaatselijke FC.

De met veel bombarie aangekondigde Maaskant doet het in navolging van Van Basten ook al dramatisch in het noorden, nou nou surprise surprise. Wat een treurnis met die babbelzieke druktemakers van buiten, waar zijn de gouden tijden gebleven van Foppe en Jans die op z'n minst topentertainment en vaak ook topklasseringen wisten te noteren?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap het ook niet. Terwijl je plaatselijke FC nog wel eens de topper Mitchell Schet had aangetrokken. Die Maaskant toch.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jaja, ondertussen 2 overwinningen in 10 thuiswedstrijden en 0 beleving... Jij denkt dat local hero Pietertje Huistra het minder had gedaan dan die Brabantse oelewapper met z'n holle frasen?

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Lalalalaaaaaaa! Hoe koel van Fisher!

merijn82

• 1933 berichten
  • 461 stemmen

Fischer

Joy4ever

• 4635 berichten
  • 1860 stemmen

Shoot

Immers

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Haaaaa is FIsher dus toch beter dan Eriksen!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat wordt er ook fantastisch verdedigd

Ik zet in op 6-3.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mulder blijft ook makkelijk te omspelen. Ook zijn zwakte. Immers toch. Maar goed, niets aan de hand vooralsnog.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Viktor Fischer is de naam

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Macmanus schreef:

Haaaaa is FIsher dus toch beter dan Eriksen!

Eriksen schoot in de laatste 2 Klassiekers in De Kuip wel raak

Fischer, heerlijke speler zeg. Zoveel flair, techniek, overzicht en klasse. Wat een genot.

Ajax ook een stuk beter dan de gasten trouwens.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Dat geluid bij die banner

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Macmanus schreef:

Dat geluid bij die banner

Schrik me steeds de pleuris. Knap storend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.