- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Siem, een speler als jij heeft dat soort dingen toch niet nodig
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat een slechte pot. Ajax in slakkentempo, Feyenoord dat het geloof nog niet echt heeft.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het is inderdaad 3x niks, makkelijk potje voor Ajax. 2-0 valt echt nog wel.
Siem, een speler als jij heeft dat soort dingen toch niet nodig
.
Siempie probeert naar mijn idee al een tijdje zijn koorknaapjes image van zich af te zetten, je ziet hem nu ook constant zeuren tegen de scheids. Heeft goed naar Toivonen gekeken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mulder keept attent, anders was het 2-0 en 3-0 geweest.
En voor wie de wedstrijd zo slecht vind, zet lekker Chelsea-Arsenal op.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat een belachelijke gele kaart voor Van Rhijn. Zal ongetwijfeld tot rood leiden. En maakte Schaken geen slaande beweging naar Blind?
Heerlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een geblunder weer 
Waar zitten we naar te kijken 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Die zat er wel erg lekker in zeg. Pfff, 2-0. Ondanks 2 blunders aan Feyenoord's zijde toch wel erg strak afgemaakt door Fischer. Heerlijke speler.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Aaah zuivere hatrick op ze slof!!!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uitgespeelde goals ok, maar moet het echt zo?! Focus is toch wel het woord om het verschil tot uiting te brengen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gelukkig speelt een club vol wereldspelers als Real Madrid zo schitterend voetbal he. Hoe is het met die pathetische meneer daar? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, ben je de betere ploeg, loop je tegen twee counter goals aan door falende verdedigers. 
Nu ach, de rest maar winnen.
merijn82
-
- 1933 berichten
- 461 stemmen
Ik snap best dat als je 'neutraal' bent, dit niet om aan te gluren is hoor.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tja, ben je de betere ploeg, loop je tegen twee counter goals aan door falende verdedigers. 
Nu ach, de rest maar winnen.
De betere ploeg?

Nou, gelukkig ben je je humor nog niet verloren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap best dat als je 'neutraal' bent, dit niet om aan te gluren is hoor.
Als Feyenoord supporter ook niet hoor
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Viktor gaat dadelijk rustig € 1,3 miljoen per jaar vragen.
Dat is dan wel weer minder.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tweety zal trouwens wel rustig in Parijs achterover leunen als-ie Van Rhijn en Janmaat zo bezig ziet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan nog meteen doen.
Buiten dat geloof ik het niet wat je zegt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
De geroemde verdediging van Feyenoord staat lekker te schutteren. Hoe help je de tegenstander tot twee x toe in het zadel? Totaal onnodig geef je Ajax daarna de mogelijkheid te voetballen. En die Immers scoort natuurlijk weer niet 1 tegen 1. Je verwacht het niet.
Boëtius is wel een held. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De betere ploeg?

Nou, gelukkig ben je je humor nog niet verloren.
Ze hebben meer balbezit en Ajax maakt de meeste overtredingen. Spel speelde zich vooral op de helft van Ajax af. Twee countergoals door enorme individuele fouten. Wat zie ik verkeerd? Beetje krachteloos in de laatste fase van de aanval, daar schort het wel aan.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Mathijsen! 
Feyenoord heeft werkelijk niets in te brengen, al moest die bal na de 1-0 van Immers natuurlijk gewoon hangen.
Ajax dus de winnaar van 't weekend helaas.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een belachelijke gele kaart voor Van Rhijn.
Valt wel mee. Optelsom. Snap sowieso niet waarom Ajax zoveel overtredingen nodig heeft.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Valt wel mee. Optelsom. Snap sowieso niet waarom Ajax zoveel overtredingen nodig heeft.
Ik vond heel veel 'overtredingen' het gevolg van slap handelen van Feyenoord.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee snap het ook niet. Amateuristisch is het wat Feyenoord op de mat legt. Perez zegt het al treffend: zo sta je te verdedigen als het je eerste professionele wedstrijd is. Manmanman.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Denk dat Reinbo bedoelt de periode voor de goals vallen, hoe kort het ook was. Eerste 5 minuten begon Feyenoord sterk. En voor de 2e goal van Ajax zat Feyenoord weer net in de wedstrijd. Ik zei nog: "Ajax scoort straks vanuit het niets." Niet gek ook met zo'n zenuwachtig spelende verdediging.
Voor de rest is Ajax duidelijk beter in de eerste helft, zonder goed te spelen. En dat is nog het erge.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Sommigen wel idd. Vooral van Immers. Maar een overtreding is een overtreding. Je ziet aan het gezicht van v. Rhijn dat-ie niet graag tegen Boëtius speelt. Stuk of 5 overtredingen ofzo ook?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dan nog meteen doen.
Zeker.
Hij en Lerby zijn niet gek natuurlijk. Het is niet voor niks dat ze vorige maand afzagen van onderhandelen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Sommigen wel idd. Vooral van Immers. Maar een overtreding is een overtreding. Je ziet aan het gezicht van v. Rhijn dat-ie niet graag tegen Boëtius speelt. Stuk of 5 overtredingen ofzo ook?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.