• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.125 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.883 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Barcelona verliest

0-2 voor bij Sociedad, na de rust 1-2, Pique 2x geel gekregen, 2-2 en vlak voor tijd 3-2 dan ook zelfs voor Sociedad.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Tukkerland weet ook niet echt te imponeren tegen RKC. Zou lekker zijn als ook zij een puntje of twee verliezen vanavond.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Och, die winnen toch wel. 89e minuut. Of een pingeltje.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Och, die winnen toch wel. 89e minuut. Of een pingeltje.

Moeten ze dringend beter gaan spelen. Wat een niveau zeg.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

AZ-Vitesse is ook niets. Hee-Her was slordig en slecht maar bij vlagen nog wel vermakelijk. Maar eventueel puntverlies van Twente zal mooi meegenomen zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Let ook even op de muts die onze quaisi-Friese vriend Verbeek draagt

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Samuel Armenteros heeft zaterdagavond in het duel in de uitzege bij SC Heerenveen (0-1) zijn laatste duel voor Heracles Almelo gespeeld. De spits verkast in plaats van deze zomer per direct naar Anderlecht.

Hebben we daar volgende week gelukkig al geen last van... Nu Overtoom en Everton nog...

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Tadic maakt bewust hands in de 16 van RKC, Bossen geeft geen kaart en de commentator noemt het een slimmigheidje ... Gewoon eens consequent tegen optreden. Overigens liggen die Tadic en Chadli ook steeds maar op de grond, maar dat terzijde. Jammer, want het zijn twee uitstekende spelers.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Opvallende extra anderhalve minuut...mooi gelijkspel! Heerlijk middagje morgen!!!

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Tadic ligt alweer lekker te duikelen in de zestien keer op keer, wat een vreselijke speler.

Twente pakt 1 punt, staan we gelukkig maar één punt achter en geen 3. Toch nog iets positiefs na gister.

Ajax lacht ongetwijfeld 't hardst na morgen, die winnen echt wel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Lekker voor Twente, 0-0.

Wat was dat net voor onzin? 3 minuten extra tijd en affluiten in de 95e minuut

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Wat denk jij, Bossen krijgt opdracht van de KNVB om Twente te laten winnen!

Daarom verbaasde 't me dat die geen pingel gaf omdat Tadic weer lag te rollebollen.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Tja, extra tijd is toch minimale extra tijd? Dus nog meer erbij (al dan niet inzake tijdrekken in de blessuretijd) kan en mag dan wel.

Fijn hoor, 0-0, met nog paar sterke kansen tegen het eind voor Twente. Zo AZ-Vitesse nog afkijken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Als Vitesse nu ook niet wint en Ajax morgen wel, dan heeft Ajax de schade van de laatste ronde van 2012 weer weggepoetst

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

?

Als Ajax iets goed kan is het profiteren van misstappen van de concurrentie. De laatste 2 jaar geslapen ofzo? Of gemerkt dat de achterstand van 10 punten op PSV er nu nog 3 is? En morgen misschien 0?

De laatste jaren is het vaak zo geweest dat de concurrentie punten verloor, en wij in konden lopen. We lieten het liggen en vervolgens werd er gezegd: 'Ach ja, gelukkig heeft de concurrentie ook niet gewonnen.' En dat vond (vind) ik een heel verkeerde instelling. Ik hoop dat ze morgen beseffen dat er ontzettend goede zaken gedaan kunnen worden.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Vitesse speelt ook gruwelijk kut, AZ is vele malen beter alleen kan zoals altijd weer niet scoren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
De laatste jaren is het vaak zo geweest dat de concurrentie punten verloor, en wij in konden lopen. We lieten het liggen en vervolgens werd er gezegd: 'Ach ja, gelukkig heeft de concurrentie ook niet gewonnen.' En dat vond (vind) ik een heel verkeerde instelling. Ik hoop dat ze morgen beseffen dat er ontzettend goede zaken gedaan kunnen worden.

Nogmaals, blik eens terug op dit seizoen en de 2 daarvoor. Ajax heeft juist constant toen geprofiteerd, na de winter dan. En dit seizoen al zelfs voor de winter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Vitesse nu ook niet wint en Ajax morgen wel, dan heeft Ajax de schade van de laatste ronde van 2012 weer weggepoetst

Dit is precies wat ik bedoel: je had - als je morgen wint - gewoon 1ste moeten staan. Zo bekijk ik het - want je hebt het daar, en in veel andere wedstrijden, zelf ontzettend laten liggen -, en niet zo 'dat de schade van de laatste ronde dan weer is weggepoetst'.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bwaahaha een paar weken op trainingskamp gaan, de organisatie tot in de puntjes *kuch* neerzetten en dan binnen 1 minuut een goal tegenkrijgen en uiteraard weer verliezen

Dat kan alleen maffe Marco zijn.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Beerens alleen op de keeper, hij faalt...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dit is precies wat ik bedoel: je had - als je morgen wint - gewoon 1ste moeten staan. Zo bekijk ik het - want je hebt het daar zelf ontzettend laten liggen -, en niet zo 'dat de schade van de laatste ronde dan weer is weggepoetst'.

Ajax kan ook wel eens puntjes verspelen hoor. In de periode daarvoor geloof ik 6 of 7 keer winst op rij. Zeldzaam in de periode november-december voor Ajax.

Het enige dat telt is plek 1 na 34 ronden. Maar ik hoop wel dat Ajax zsm op de 1e plek komt. Is ook wel eens leuk om te proberen uit te lopen ipv in te lopen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Altidore, 1-0.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Terechte 1-0 en wordt alleen maar beter zo dit weekend.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Vitesse Heerenveen, VVV en nu ook AZ. Wachten is op een 3-0 afstraffing bij Willem II.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Beerens, 2-0!

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

En 2-0, Vitesse is echt helemaal niets.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Altidore, 3-0.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

lekker goaltje hoor 3-0. Dit gaat wel heel snel zo, kan maar zo 5 of 6-0 worden.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Altidore mag even helemaal vrij z'n hattrick maken, 4-0.

Edit:

Kakuta, 4-1.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lekker begin, nu morgen nog Ajax punten afhandig maken en 2013 begint goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.