• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.838 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Ow we zitten in het liefste jongetje van de klas topic. Als ik mijn teen stoot heb ik indd weleens het gevoel om heel boos te worden op die tafel die daar zomaar staat! Hebben wel meer mensen hoor. Doe de tafel dan niet veel aan kan me wel beheersen. Maar een keertje los gaan en alleen jezelf ermee hebben heeft toch geen verdere straf nodig.

Nee, hoor, ben verre van braaf, maar als ik mijn teen stoot probeer ik de pijn te negeren en ga ik niet ook nog eens met dingen gooien o.i.d. Vind dat gewoon een bijzondere vreemde reflex.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

(afbeelding)

PEN15

• 1281 berichten
  • 637 stemmen

schram101 schreef:

Bizar voorval zeg.. Hier de beelden voor degenen die het net als ik gemist hadden.

Bedankt! Ik verwachtte eigenlijk een rinkeldekinkel opgevolgd met een aauwwuwauauaw!

Op de Telegraaf staat dat momenteel onderzocht wordt wat de schade is. Nou een verbogen deur en een gebroken ruit, lijkt me!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Maar een keertje los gaan en alleen jezelf ermee hebben heeft toch geen verdere straf nodig.

Inderdaad, maar als je los gaat en in je woede en frustratie eigendom van jouw werkgever gaat vernielen... Tja, dan zal dat toch de nodige gevolgen hebben.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Die niet bestrafte handsbal van Marcelo was ook vrij hilarisch. Die Higler stond er 3 meter vanaf en keek er recht op

Maar goed, zou typisch Ajax zijn om nu morgen niet te profiteren. Dit maakt de totaal onnodige verliespunten bij Utrecht overigens nog wat zuurder.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

kom kom, het enige waar die Pieters schuldig aan is, is domheid. De razernij en teleurstelling is menselijk. In wezen is Pieters een absurde held in een absurde wereld. Je kan dan lekker een mening hebben en het veroordelen, wat helemaal niet erg is, maar het gebash is net zo zinloos als de actie.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Tsja, als supporter krijg je al een stadion verbod als je een sticker plakt buiten of in het stadion of op de trappen staat tijdens de wedstrijd. Laat hem maar even lekker wegrotten

Loopt ook nog even te kankeren voor de camera's. Hij verdient nog wel een extra straf.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Die niet bestrafte handsbal van Marcelo was ook vrij hilarisch. Die Higler stond er 3 meter vanaf en keek er recht op

Maar goed, zou typisch Ajax zijn om nu morgen niet te profiteren. Dit maakt de totaal onnodige verliespunten bij Utrecht overigens nog wat zuurder.

?

Als Ajax iets goed kan is het profiteren van misstappen van de concurrentie. De laatste 2 jaar geslapen ofzo? Of gemerkt dat de achterstand van 10 punten op PSV er nu nog 3 is? En morgen misschien 0?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

schram101 schreef:

(afbeelding)

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Asaharo schreef:

kom kom, het enige waar die Pieters schuldig aan is, is domheid. De razernij en teleurstelling is menselijk. In wezen is Pieters een absurde held in een absurde wereld. Je kan dan lekker een mening hebben en het veroordelen, wat helemaal niet erg is, maar het gebash is net zo zinloos als de actie.

Er staan busladingen comedy's op deze site met minder geniale scenario's dan wat gisteren plaatsvond.. maar dat het de realiteit is maakt Pieters echt tot eeuwige opperschlemiel-en-dorpsidioot-in-één. Absurde held? Zoals die gast uit kick-ass in het begin bedoel je?

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Er staan busladingen comedy's op deze site met minder geniale scenario's dan wat gisteren plaatsvond.. maar dat het de realiteit is maakt Pieters echt tot eeuwige opperschlemiel-en-dorpsidioot-in-één. Absurde held? Zoals die gast uit kick-ass in het begin bedoel je?

Neen, eerder een absurde held zoals deze wordt voorgesteld in een boek van Camus. Meursault geeft toe aan zijn instinctieve impulsen beheerst door de elementen in zijn omgeving en vermoord een Arabier. Als waarom zei hij geloof ik; het was de zon.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

(afbeelding)

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee, hoor, ben verre van braaf, maar als ik mijn teen stoot probeer ik de pijn te negeren en ga ik niet ook nog eens met dingen gooien o.i.d. Vind dat gewoon een bijzondere vreemde reflex.

Opzich is het een vrij logische reflex, je hebt pijn en je word boos op de veroorzaker. Kapot slaan is natuurlijk wel iets wat beschaafde mensen nochtans niet doen. Maar dat zijn voetballers zelden. (Geloof eerlijk gezegd niet echt, dat jij als je net een zware dag hebt gehad en je niet lekker in je fel zit je niet op zijn minst even flink gaat schelden als je flink je teen stoot. Maar goed we hebben een Ned Flanders in the house zo te lezen.) Maar eigenlijk was dit anders natuurlijk. Hij was gefrustreerd geraakt door de wedstrijd en de rode kaart. Dan kan je eens een beetje kwaad worden. Maakt verder niet gek veel uit of jij of ik dat ook elke week doen. In dit geval heeft hij puur en alleen zichzelf ermee. Ruitje betalen en paar weekjes weer vanaf de tribune kijken lijkt me straf genoeg. Men is hier opeens braver dan braaf. Alsof men hier allemaal werkt op plekken waar zoveel emotie bij komt kijken. Ik zou als baas de schade laten betalen en kijken wat er aan de hand is met je werknemer. Wie weet wat voor shit die allemaal mee heeft gemaakt en dat dan iets de druppel is. Zou ik best begrip voor kunnen opbrengen en echt niet meteen ontslaan. Maar genoeg over die PSVer, boeit me verder vrij weinig.

Vanavond Twente puntjes laten liggen! RKC altijd lastig!

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Alleen in hoeverre spreek je bij Pieters nog van reflexen. Loopt eerst van het veld af te "kankeren", dan nog tegen een deur slaan/trappen en vervolgens je arm open halen aan een ruit. Een beetje teveel van het goede Dat zijn geen reflexen die je in een split-second uithaalt, wat iedereen wel eens overkomt.

Dan kom je ook nog eens terug van een zware blessure. Als club zijnde zou ik me wel hard opstellen omdat het wel door de plee gespoelde geld is dit seizoen, ze zullen vast wel op de hoogte zijn van Pieters privé leven verder.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Opzich is het een vrij logische reflex, je hebt pijn en je word boos op de veroorzaker.

Maar dat ben je toch zelf? Of heb jij tafels die tegen je teen aan stoten?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

(Geloof eerlijk gezegd niet echt, dat jij als je net een zware dag hebt gehad en je niet lekker in je fel zit je niet op zijn minst even flink gaat schelden als je flink je teen stoot. Maar goed we hebben een Ned Flanders in the house zo te lezen.)

Ik verbijt dan juist mijn pijn het best in stilte. Negeren is het devies. Hooguit een ingetogen krachtterm om de pijn in te smoren.

Maar die neiging an sich is mij niet vreemd, alleen heb ik 'm als Ajax morgen scoort.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3715 stemmen

Ik geef niet graag mezelf de schuld. Die tafel moest maar opzij gaan terecht is de reactie natuurlijk nooit achteraf. Maar op dat moment werkt het toch vaak anders. Maar jij bent de zen master!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Alleen in hoeverre spreek je bij Pieters nog van reflexen. Loopt eerst van het veld af te "kankeren", dan nog tegen een deur slaan/trappen en vervolgens je arm open halen aan een ruit. Een beetje teveel van het goede Dat zijn geen reflexen die je in een split-second uithaalt, wat iedereen wel eens overkomt.

Dan kom je ook nog eens terug van een zware blessure. Als club zijnde zou ik me wel hard opstellen omdat het wel door de plee gespoelde geld is dit seizoen, ze zullen vast wel op de hoogte zijn van Pieters privé leven verder.

Daarom. Heeft niks met een reflex te maken. Hij stond zelfs in de kleedkamer na die trap en klap nog te vloeken.

Pieters en heel PSV speelt dit seizoen onder hoogspanning. 4 jaar geen titel, meeste spelers spelen al voor het 3e jaar bij PSV. Club bestaat 100 jaar. De druk is gewoon enorm hoog. En dan speelt er een ploeg vol met lompe schoppers en gastjes die elkaar uitschelden en voor zichzelf spelen. Zo'n Lens kan je toch geen teamspeler noemen? Of Driesje? Pieters moet in die ploeg na een jaar weer spelen, het gaat slecht en na rood knakt er wat. Maar hoe hij zich laat gaan is geen reflex, maar een mentale inzinking. Die jongen lijkt me zo labiel als de pest.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Macmanus schreef:

Ik geef niet graag mezelf de schuld. Die tafel moest maar opzij gaan terecht is de reactie natuurlijk nooit achteraf. Maar op dat moment werkt het toch vaak anders. Maar jij bent de zen master!

Man, wat ga jij er serieus op in.. bekijk de erbarmelijke afgang van PSV op het veld en dan als kers op de taart die Pieters die zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt met zijn geschop en geslaan.. zal best frustratie zijn enzo. Maar het punt is dat het een opeenstapeling van hilarische acties is, ik had het zelf niet beter kunnen opschrijven. Met name dat beeld van die ruit en die schlemiel achter dat gat die met een begeleider zijn pols staat af te spoelen, terwijl de laatste minuten van de wedstrijd wegsterven.. schitterende beelden gewoon!

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Macmanus schreef:

Hij was gefrustreerd geraakt door de wedstrijd en de rode kaart. Dan kan je eens een beetje kwaad worden.

'Eens een beetje kwaad ...'? Dit is hoe Pieters is. Loopt er elke wedstrijd zo bij. Staat doorgaans als eerste bij de scheidsrechter bij een vermeende beslissing tegen en vergrijpt zich elke wedstrijd wel aan een tegenstander. Ik vind het dan ook pijnlijk om te lezen als mensen hem nu een pechvogel noemen of zeggen dat het hem is 'overkomen'. Het erge is dat ie er waarschijnlijk ook nog niks van leert.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Riise: "Martin Jol is arrogant" - Goal.com

"Bjorn Helge Riise heeft geen hoge pet op van Martin Jol, de manager van Fulham."

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Inderdaad, maar als je los gaat en in je woede en frustratie eigendom van jouw werkgever gaat vernielen... Tja, dan zal dat toch de nodige gevolgen hebben.

Denk niet dat PSV zich veel zorgen maakt over die ruit hoor. Wel over de negatieve reclame (imago) en de voorbeeldfunctie van Pieters die hij aan diggelen slaat.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Idd, de supportersvereniging van PSV zegt al terecht, dat wanneer een fan dit zou doen hij een levenslang stadionverbod zou kunnen krijgen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

De Guzman vandaag twee keer gescoord, wordt toch eens tijd dat van Gaal 'm eens selecteert voor Oranje.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

'Stabiele' Gorter krijgt voorkeur boven Wijnaldum - FCUpdate

@%%: Downey en Gudmundsson mogen gewoon weer in de basis starten.

En Downey als 'stabiel' omschrijven...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Verbeek zegt enkel: 'Stabieler dan Wijnaldum'.... Zegt dus vooral veel over die laatste.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wijnaldum was met Maher de beste man tegen Twente. Als ze presteren dan mogen ze zo onstabiel zijn als wat (of wat hij er ook mee bedoelt ).

Dit is gewoon jeugd wegpesten.

Het is wachten tot de rest van de jeugd Messaoud gaan volgen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.