- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Blijft toch fascinerend om te zien hoeveel personen een afkeer hebben jegens PSV.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Blijft toch fascinerend om te zien hoeveel personen een afkeer jegens PSV.
Beetje zwelgen in zelfmedelijden? Er is een club waar veel meer mensen een hekel aan hebben hoor, lig ik ook niet wakker van 
Daarnaast kun je dat stelletje mongolen die jullie in de selectie hebben op dit moment toch moeilijk meer goedpraten.. dachten we dat het met Vön Bömmel, goudhaartje, Dries de vallende kabouter of Manolefje niet erger kon, maar dat was slechts het voorprogramma 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Toch grappig dat ik ooit ben uitgelachen hier toen ik Pieters in een rijtje spelers noemde dat niet alleen kaarten aannaaide, maar ook smerig spel speelde en altijd opgefokt rondliep (met name tegen de scheids). Vandaag was ie toch weer in optima forma aanwezig. Mooie aanslag, scheids verrot schelden en vervolgens een ruit en bijna zichzelf vernielen. Hier moet niet alleen de KNVB, maar vooral PSV zelf eens hard tegenop treden. PSV gaat in wedstrijden of freewheelend naar een 6-1, of het wordt een opgefokte en losgeslagen bende verongelijkte agressievelingen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Nou nou. Wel een hoop napraters hier zeg. Meneer is boos en verwond alleen zichzelf. Als ik mijn teen stoot heb ik ook wel eens zin om iets keihard kapot te gooien hoor. Laten we niet overdrijven zeg.
Maar wel mooi. Nu kan Ajax mooi aanhaken!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat zou ik toch maar eens hulp gaan zoeken. Waarom zou je in godsnaam iets kapot willen maken als je jeteen stoot?
En Ajax gaat ook verliezen dit weekend. 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nou nou. Wel een hoop napraters hier zeg. Meneer is boos en verwond alleen zichzelf. Als ik mijn teen stoot heb ik ook wel eens zin om iets keihard kapot te gooien hoor. Laten we niet overdrijven zeg.
Maar wel mooi. Nu kan Ajax mooi aanhaken!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Blijft toch fascinerend om te zien hoeveel personen een afkeer hebben jegens PSV.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
PSV is toch ook een hele kleurloze vervelende vereniging. En als je dan ook nog ziet wat een druktemakers er momenteel rondlopen.... Best vreemd dat iemand er gefacineerd door kan zijn.
En erg diep zit het overigens niet hoor. Weinig bijzonder dat supporters van Feyenoord, Ajax en Twente blij zijn wanneer een titelconcurrent struikelt. Zeker als het thuis tegen PEC is. Duurdere punten kun je niet verliezen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Maar PSV heeft zijn haat ten eerste natuurlijk gekregen om dezelfde reden dat iedereen Ajax/Feyenoord/Twente haat, het is een topclub en daar wil iedereen van winnen. Maar ook misschien wel omdat PSV de afgelopen 10 jaar het Nederlands voetbal heeft gedomineerd en dan kan ik best begrijpen dat ploegen als Ajax en Feyenoord dit in het verkeerde kielzog terecht komt. Hoewel PSV de laatste 3 jaar ondermaats hebben gepresteerd, is het altijd wel rivaliteit tussen de concurrenten. Of het nou Ajax/PSV, PEC Zwolle/Willem II of Real/Barça is, het is gewoon rivaliteit en niets minder.
Ik vind de bovenstaande foto trouwens erg mooi. Het gebroken glas waar je de zwart wit foto's van de kampioenschappen doorheen kan zien, maakt de ironie compleet en zegt eigenlijk al genoeg. Het bloed maakt de foto compleet vanwege de wonden die het mag likken. In dat opzicht heeft Pietertje een geweldige plek uitgekozen om zijn slag te slaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik vind de bovenstaande foto trouwens erg mooi. Het gebroken glas waar je de zwart wit foto's van de kampioenschappen doorheen kan zien, maakt de ironie compleet en zegt eigenlijk al genoeg. Het bloed maakt de foto compleet vanwege de wonden die het mag likken. In dat opzicht heeft Pietertje een geweldige plek uitgekozen om zijn slag te slaan.

En vergeet het nooduitgangbordje niet
´Verlaat deze club nu het nog kan´!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ook een leuk feitje; corrigeer me maar als ik er een puntje naast zit.
Wedstrijden met van Bommel: 17 punten verlies
Wedstrijden zonder van Bommel: 0 punten verlies.

En aangezien onze Bommeltje toch al iets van 4a5(?) wedstrijden gemist heeft, is het toch wel opmerkelijk te noemen.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
van Bommel is toch wel heel erg triest, de 'grote man' die de kar moet trekken zakt elke keer mee in het ijs. En zorgt er vaak ook persoonlijk voor dat het ijs breekt.
Het was al niet om aan te zien vanaf de eerste minuut. Ballen inleveren of gewoon maar uitschieten pffff. Toen het 0-1 werd heb ik het ook maar afgezet, want ik zag de bui al hangen. Heb mezelf ook zo heel wat frustratie bespaart
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Zoals ook hierboven ergens in neergezet, als ik dit bij m'n baas doe - uit frustratie een raam kapot slaan - dan kan ik waarschijnlijk direct mijn spullen pakken. Als je het nu hebt over respect en een voorbeeldfunctie, over geweld langs het voetbalveld en verloedering van de maatschappij, en als je daadwerkelijk als club vindt dat zoiets anders moet, dan is er maar één oplossing mogelijk: ontslag op staande voet (met behoud transferrechten uiteraard).
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Kom er ook eerlijk voor uit
Meest smerige club van Nederland 
Maar de meeste supporters kan ik wel goed hebben, best aardige lui.
Alleen, hoe kan je juichen voor een team met hufters als Pieters (ben het helemaal met Quido eens, maar ik heb Pieters dan ook wel vaker al een idioot genoemd), Strootman, Bommel, Mertens en Toivonen is me echt een raadsel. Ze zijn nog onsympathieker dan het Bayern Munchen van 10 jaar terug.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Echt niet 
Maar het zou wel leuk zijn om hier wat voorspellingen te plaatsen van de enige echte topper van Nederland.
Ajax-Feyenoord 3-1
Feyenoord komt voor, Ajax komt alleen na de rust hard terug.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat overigens wel altijd opvalt is dat de PSV'ers hier bij een nederlaag er niet voor schromen het eigen team stevig door de mangel te halen, en niet gaan huilen over het veld, de scheidsrechter, de rode kaart en wat niet al. Daarin zijn ze wel redelijk uniek op dit forum.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Dat zou ik toch maar eens hulp gaan zoeken. Waarom zou je in godsnaam iets kapot willen maken als je jeteen stoot?
Ow we zitten in het liefste jongetje van de klas topic. Als ik mijn teen stoot heb ik indd weleens het gevoel om heel boos te worden op die tafel die daar zomaar staat! Hebben wel meer mensen hoor. Doe de tafel dan niet veel aan kan me wel beheersen. Maar een keertje los gaan en alleen jezelf ermee hebben heeft toch geen verdere straf nodig.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Wat overigens wel altijd opvalt is dat de PSV'ers hier bij een nederlaag er niet voor schromen het eigen team stevig door de mangel te halen, en niet gaan huilen over het veld, de scheidsrechter, de rode kaart en wat niet al. Daarin zijn ze wel redelijk uniek op dit forum.
Wie kan je anders ook afkraken na die zeperd van gisterenavond.
Hoop dat Pieters een stadionverbod van twee jaar krijgt, want o wee als je zoiets flikt als je supporter bent. Wat een mafkees
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha nee, maar ze doen het wel anders. Als ze winnen lag het aan PSV, als ze verliezen dan verloor PSV van zichzelf. Als er 1 team vaak smoesjes heeft is het PSV wel. Misschien de fans hier niet, maar dat zijn er ook maar een paar. Verder valt er weinig te klagen over iets anders dan de eigen ploeg.
Doen Ajacieden ook vaak zat, maar zoals altijd selecteer jij zeer selectief, naar wat jij denkt te willen horen. Helaas voor je nemen we je niet zo serieus.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wie kan je anders ook afkraken na die zeperd van gisterenavond.
Maar je wilt toch niet beweren dat als (ik noems eens wat) Daley Blind na zo'n overtreding morgen een rode kaart zou krijgen dit forum niet vol zou staan met Martin Joliaanse huilberichten richting de 'tering'scheidsrechter van dienst? Dat zou voor het eerst zijn in ieder geval.
God straft onmiddelijk: Pieters voorlopig uit de roulatie na operatie | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Dat is zijn eogen straf. Nu mag hij nog door Psv en de Knvb gestraft worden. Vooral na al dat respect gedoe
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Pieters, de man van glas heeft zich verzekerd bij Interpolis, glashelder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geloof niet dat ik Feyenoorders daar ooit over heb horen klagen. Zeker dit seizoen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4592 stemmen
Geloof niet dat ik Feyenoord daar ooit over heb horen klagen. Zeker dit seizoen niet.
Die hebben ook weinig te klagen wat betreft dit seizoen. Maar eerlijk is eerlijk, hoe jullie de laatste seizoenen achter de club bleven staan vol trots, petje af.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Geloof niet dat ik Feyenoorders daar ooit over heb horen klagen. Zeker dit seizoen.
Neem aan dat dit humoristisch bedoeld is
omdat het zo vaak meezit? Hoop dat er morgen weer zo'n thuisfluiter rondloopt, kijken of je dan nog steeds niets te klagen hebt 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.