• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.743 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach ja, die boete is ook een beetje onnozel.

Al is het natuurlijk nog onnozeler om vanuit de negorij helemaal naar Amsterdam af te reizen omdat daar nu eenmaal de rijkste club van Nederland speelt die dus de meeste titels heeft gekocht, om een club af te zeiken die tot een paar jaar terug een halve eeuw in de schaduw van het veel rijkere Man. United heeft gestaan, dat in Engeland dan weer de titels heeft gekocht.

Materny schreef:

Hiep hoi! Pieters held van de avond, met een beetje geluk zijn z'n pezen er ook aan in de hand, zien we hem in augustus weer terug na wat quality time met de ergotherapeut.

PSV hoort zo iemand een schorsing te geven tot augustus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben ik met je eens. Hun beweegredenen zijn vaak dubieus, en ook hun argumentatie wat betreft deze boete zou anders zijn ,aar er valt op zich wel wat voor te zeggen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ben ik met je eens. Hun beweegredenen zijn vaak dubieus, en ook hun argumentatie wat betreft deze boete zou anders zijn ,aar er valt op zich wel wat voor te zeggen.

Wat mij betreft mag je alles op een spandoek zetten, zolang het niet tegen de Nederlandse wet is. Dus geen racisme e.d. natuurlijk.

De protocollen van de UEFA zijn sowieso bezopen, wat allemaal niet mag en wel moet ter voorbereiding op bv een thuiswedstrijd CL of EL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb het spandoek niet gezien, misschien visualiseer ik het helemaal niet goed. Maar in de context van anti-sjeik kan het één en ander verkeerd opgevat worden natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Deze is het

(afbeelding)

Het trieste is dat het 2 spandoeken waren, maar dat de Uefa het andere deel vooraf al verbood

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

PSV hoort zo iemand een schorsing te geven tot augustus.

Tot augustus maar?

Beter gewoon meteen ontslaan en een stadionverbod geven. Als werknemer zomaar in woede uitbarsten en eigendom van je werkgever vernielen. Tja, er zijn er al voor minder ontslaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Deze is het

(afbeelding)

Het trieste is dat het 2 spandoeken waren, maar dat de Uefa het andere deel vooraf al verbood

Ridicuul in dat geval. Intentie is vrij duidelijk, daar maken ze zich wel belachelijk mee ja.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

Helemaal ziek. Verrekte kutzooi. Ongelofelijk zeg.

Kom ik dit ook nog eens tegen:

(afbeelding)

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

HAHAHAHHAHAhahahahaha!!!!! Lampekappen

Actie van Pieters maakt het kompleet!! Weer een kampioenswedstrijd gespeeld! Tweede helft seizoen begint perfect!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Rood Pieters, het kan niet op

"Rood? rood? Ik zal je eens rood laten zien!" moet hij hebben gedacht, wat een überloser is dat zeg

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

(afbeelding)

Episch.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Apart toch dat teams die het 100-jarig bestaan vieren het altijd slecht doen (in NL). Feyenoord begon thuis tegen PSV als medekoploper en vanaf toen ging het mis. Ajax was ook zo dramatisch.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3798 stemmen

(afbeelding)

...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb zelden zo'n dieptepunt gezien.. en al die zgn. analisten maar beweren dat PSV nu wel weer het meest evenwichtige elftal is, onzin.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Apart toch dat teams die het 100-jarig bestaan vieren het altijd slecht doen (in NL). Feyenoord begon thuis tegen PSV als medekoploper en vanaf toen ging het mis. Ajax was ook zo dramatisch.

Ik heb liever geen terugblik op het seizoen van Ajax toen ze 100 jaar bestonden

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Manmanman, wat een kneus. Schorsen tot het eind van het seizoen. Zonder salaris.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Pieters riep ook duidelijk ''kanker scheids'' toen hij van het veld af liep. Dat krijgt nog wel een langdurig staartje.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

PSV.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Sws vind ik het een onnodige actie van die jongen. Daar zijn wij het anoniem over eens. Hetzij begrijp ik wel zijn teleurstelling, 9 maanden eruit, verlies je tegen PEC Zwolle en hij mocht de gifbeker ff leegdrinken door die rode kaart te pakken. Desalniettemin blijft het serieus waar diep triest als een man van 24(!) zo reageert. Bij de F'jes mag je dan al optiefen als je zo tegen een scheids tekeer gaat.

mjk87 (moderator films)

• 14672 berichten
  • 4592 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik heb liever geen terugblik op het seizoen van Ajax toen ze 100 jaar bestonden

Voilá!

Lekker begin van het weekend, en Pieters 3 wedstrijden voor zijn sliding en een jaar (of meer) voor openlijke geweldpleging. Als we het nu toch over respect hebben de ganse tijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap dat juist niet. Je hebt gerevalideerd, maanden niet gespeeld en dan flip je de pan uit omdat je 1 (!) wedstrijd niet kan spelen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ach ja, maar zoals ik zelf maar zeg.

(afbeelding)

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Bizar voorval zeg.. Hier de beelden voor degenen die het net als ik gemist hadden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Deze is het

(afbeelding)

Goh, die vind ik nu eens best goed!

PEC Zwolle overigens ook. Pieters is echt het schoolvoorbeeld van respect tonen. Wat een enorme sukkel. Half jaartje taakstraf lijkt me op zijn plaats.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Terecht rode kaart. Benson kon er hierdoor mss wel langer uit liggen dan Pieters zelf. Schandalig gewoon.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Erik #cut4Bieber Pieters.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Nondeju zeg, z'n arm ziet er erger uit dan ik had gedacht.. Het laatste is er nog niet over gesproken, ben benieuwd wat PSV hier tegen zal gaan doen.

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

Blijven toch lompe boeren, dat hele PSV

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

PSV

Heerlijk zeg dat zootje te zien verliezen. Met als kers op de taart die lompe Erik. Pfffffffff.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.