- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Zou Sneijder als voorwaarde gesteld hebben dat Yolanthe iedere wedstrijd in de spits staat?
Misschien als ze daar ook een krant hebben die Spits heet. 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Als iedere wedstrijd rond een uur of vijf is, kan ze ook mooi tijdens de spits in de file staan. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Quizvraag: Wie is deze voetballer, voormalig bekend als de aartsvijand van Bart Simpson. 

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sideshow Bob aka David Luiz 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik dacht eerst dat het Jason Segel was 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Christiano Ronaldo zonder make-up. Lijkt me overduidelijk 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik dacht eerst dat het Jason Segel was
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Nad Flanders zonder snor.
Ik moet trouwens nu al overgeven met zo'n shawltje: "Wesley Sneijder çok haval? olmu? " by @reflaction2 - Skylines.io
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
1e antwoord meteen goed. A&L u wint...
een donkerbruin vermoeden! Gefeliciteerd!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sneijdertje toch 
Dat daar nou geen echt grote club voor komt is toch wel lichtelijk verbijsterend. Misschien dat El Unico nogmaals de carriere van Wesley kan redden door hem over anderhalf jaar naar Engeland te halen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een calimero die Ferguson. Op voorhand dit soort uitspraken doen zouden ze ook eens moeten bestraffen want die scheidsrechter kan nu al geen normale wedstrijd meer fluiten.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Suarez gaat neergehaald worden in het penalty-gebied na een overduidelijke tackle waarop de ref niet gaat fluiten. Ik zie het al voor me. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zal je spoedig even mijn adres PMen voor die krat bier.
@ Nomak, dat is bij Fergie allemaal tactiek. Sluwe vos. Doet ie slim.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Gaat Sneijder dan toch naar Galatasaray? In dat geval, schop Sneijder Oranje uit en roep de Guzman en Maher lekker op. Geloof nooit dat Sneijder dan nog op top niveau gaat komen, en dit potentie acht ik de Guzman en Maher zeker wel toe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gaat Sneijder dan toch naar Galatasaray? In dat geval, schop Sneijder Oranje uit en roep de Guzman en Maher lekker op. Geloof nooit dat Sneijder dan nog op top niveau gaat komen, en dit potentie acht ik de Guzman en Maher zeker wel toe.
Ten eerste, dat is helemaal nog niet zeker, de clubs zijn eruit maar Sneijder zeker niet. Daarnaast hoeft hij niet uit Oranje als hij het wel doet en daarnaast heeft een speler als De Guzman niet het niveau voor Oranje.
Ik verwacht dat de deal niet door gaat en hij deze maand nog naar Engeland trekt of bij Inter blijft en weer gaat spelen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De Guzman is ook al 25, doet het nu leuk maar zal nooit het niveau van Sneijder (ook al voetbalt hij in Turkije) halen. Maher moet er zeker bijkomen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik hoop dat de deal niet doorgaat, maar die berichten die steeds op internet komen geven mij steeds meer het gevoel dat het onmogelijke gaat gebeuren. De Guzman is al 25, klopt. Maar die jongen heeft vroeger veel last gehad bij Feyenoord, heeft enorm veel potentie en heeft zich heel knap opgevochten van Mallorca, naar Villareal en nu een belangrijke pion bij Swansea. Ik zie hem binnen een paar jaar wel bij de subtop in Engeland voetballen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, alsof Sneijder door in turkije te spelen zoveel minder zou worden. Die loopt al zo lang mee, kan zich prima aanpassen op een niveau.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat de deal niet doorgaat, maar die berichten die steeds op internet komen geven mij steeds meer het gevoel dat het onmogelijke gaat gebeuren. De Guzman is al 25, klopt. Maar die jongen heeft vroeger veel last gehad bij Feyenoord, heeft enorm veel potentie en heeft zich heel knap opgevochten van Mallorca, naar Villareal en nu een belangrijke pion bij Swansea. Ik zie hem binnen een paar jaar wel bij de subtop in Engeland voetballen.
Voorlopig mag de Guzman de veters van Sneijder nog niet strikken en baseer jij de wissel van die 2 in Oranje puur op persoonlijke afkeer.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Voorlopig mag de Guzman de veters van Sneijder nog niet strikken en baseer jij de wissel van die 2 in Oranje puur op persoonlijke afkeer.
Persoonlijke afkeer? Leg uit. Ik heb volgens mij genoeg onderbouwd waarom ik Sneijder geen topper vind. Dat heb ik niet alleen recentelijk uitgelegd, maar ook een jaar geleden. Als hij in topvorm is en het hele team speelt in dienst van hem, dan is hij een geweldige voetballer. Jammer dat dit alleen maar een seizoen echt gelukt is. (Inter 09/10)
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je komt hier ongeveer 83 keer per jaar uitleggen waarom je Sneijder een eikel vind en een slechte speler. Dus dat je nu weer dit komt roepen is geen verrassing. Dat je hem in wil ruilen voor B spelers als De Guzman is ook niet verrassend.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een non-talent van 25 die 'misschien wel' binnen een paar jaar bij de 'Engelse subtop' zal spelen doodleuk op 10 in Oranje zetten, ja dat gaat werken 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Je komt hier ongeveer 83 keer per jaar uitleggen waarom je Sneijder een eikel vind en een slechte speler. Dus dat je nu weer dit komt roepen is geen verrassing. Dat je hem in wil ruilen voor B spelers als De Guzman is ook niet verrassend.
83 keer per jaar? Ik zeg het alleen wanneer Sneijder een actueel onderwerp is. Jij hebt dat met Kuyt, prima. En wanneer heb ik Sneijder dan een eikel genoemd? Ik vind het helemaal geen vervelende jongen, alleen vind ik hem niet zo goed als de meeste mensen, dat mag toch? En liever een B-speler als de Guzman, die ik de potententie acht om ooit nog een keer bij een grote club te spelen, dan een Sneijder die DENK ik alleen maar minder gaat worden. Punt is, de Guzman is nu belangrijk en speelt veel en Sneijder doet dat niet. Het is nu om Sneijder om het tegendeel te bewijzen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jaja, je zoekt naar drogredenen Chucky.
Kuijt vind ik overigens een vreselijke speler ja. Dat toont hij ook al heel zijn carrière aan. Alleen leuk voor mensen die van sleurvoetbal houden.
De Guzman flopte in Spanje, wordt slechts gehuurd nu door Swansea. We zien na 2014 wel of hij voor het toernooi daarna goed genoeg is. Ik kan ook Siem de Jong wel noemen. Is ook belangrijk en speelt ook veel. Toch?
Sneijder is fantastisch. Mist alleen wedstrijdritme, dus als hij ergens gaat spelen is dat probleem opgelost. Al is het jammer dat hij dan eventueel een mindere competitie kiest. Anderzijds doet Zlatan dit ook en daar hoor je mensen ook niet over roepen dat hij maar uit de nationale ploeg moet.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jaja, je zoekt naar drogredenen Chucky.
Kuijt vind ik overigens een vreselijke speler ja. Dat toont hij ook al heel zijn carrière aan. Alleen leuk voor mensen die van sleurvoetbal houden.
De Guzman flopte in Spanje, wordt slechts gehuurd nu door Swansea. We zien na 2014 wel of hij voor het toernooi daarna goed genoeg is. Ik kan ook Siem de Jong wel noemen. Is ook belangrijk en speelt ook veel. Toch?
Sneijder is fantastisch. Mist alleen wedstrijdritme, dus als hij ergens gaat spelen is dat probleem opgelost. Al is het jammer dat hij dan eventueel een mindere competitie kiest. Anderzijds doet Zlatan dit ook en daar hoor je mensen ook niet over roepen dat hij maar uit de nationale ploeg moet.
Drogredenen? Kuyt is een verschrikkelijke speler en dat toont hij zijn hele carriere al aan? Niet slecht, een verschrikkelijke speler die bij Utrecht en Feyenoord het geweldig heeft gedaan en ook bij Liverpool. Haha, en dan verwijd jij mij persoonlijke afkeur. Iets met de pot en ketel.
Kan niet echt zeggen dat de Guzman het slecht heeft gedaan in Spanje. Bij Mallorca was hij gewoon erg goed en bij Villareal lukte het niet, kan gebeuren. maar bij Swansea bewijst hij het ongelijk van Villareal.
En inderdaad Sneijder is fantastisch, maar dan moet wel alles mee zitten en moet hij in vorm zijn. Dit heeft hij een keer gedeeltelijk gehad (eerste seizoen Real) en een keer helemaal (eerste seizoen Inter).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je moet de tekst eens lezen of naar de Hans Anders gaan. Ik zeg dat mensen van sleurvoetbal dat misschien leuk vinden. Maar het heeft weinig met echt goed voetbal te maken.
En als De Guzman in Spanje ECHT GOED was, dan had hij wel meer bereikt dan op huurbasis naar een Engelse middenmoter gaan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, alsof Sneijder door in turkije te spelen zoveel minder zou worden. Die loopt al zo lang mee, kan zich prima aanpassen op een niveau.
Aanpassen op een niveau lager 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Je moet de tekst eens lezen of naar de Hans Anders gaan. Ik zeg dat mensen van sleurvoetbal dat misschien leuk vinden. Maar het heeft weinig met echt goed voetbal te maken.
En als De Guzman in Spanje ECHT GOED was, dan had hij wel meer bereikt dan op huurbasis naar een Engelse middenmoter gaan.
En als Sneijder in Italië ECHT GOED was, dan had hij wel meer bereikt dan verkocht te worden aan een Turkse topper.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat ook ja
Beetje een afgang hoor naar Turkije gaan..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.