- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4591 stemmen
En als Sneijder in Italië ECHT GOED was, dan had hij wel meer bereikt dan verkocht te worden aan een Turkse topper.
Sneijder was ook heel goed, maar om meerdere redenen haalt hij al jaren het niveau niet meer, en dan gaat dat salaris ook wringen. En de voetbalwereld is kortzichtig en ziet enkel die laatste anderhalf jaar met blessureleed en weinig speeltijd. Op het EK was nog eenmaal de oude Sneijder te zien, maar te weinig om bij een echt grote club terecht te komen. En geld zal voor meneer Sneijder ook wel meespelen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Sneijder heeft wel geteld een fantastich jaar gehad bij Inter. Dat valt niet te ontkennen lijkt mij, de latere seizoenen waren gewoon dramatisch om verschillende redenen. Tuurlijk hij wordt nu een half jaar op de tribune gezet i.v.m zijn contract, maar daarvoor was hij veel geblesseerd, maar hij heeft ook genoeg wedstrijden gespeeld waarin hij niks, maar dan ook echt niks liet zien. En op het EK de oude Sneijder?
Alleen maar omdat hij tegen Denemarken geweldig was, en tegen Duitsland en Portugal nergens was? Sneijder op het EK is helemaal niks, maar dan ook echt niks t.o.v. Sneijder op het WK.
mjk87 (moderator films)
-
- 14672 berichten
- 4591 stemmen
Dat zei ik toch ook? Eénmaal. Dus inderdaad tegen Denemarken. Geen enkele andere speler heeft ooit zijn niveau gehaald. In geen van de drie wedstrijden.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik dacht dat jij bedoelde met eenmaal, de laatste keer dat hij een goed toernooi heeft gespeeld. Mijn excuses. Blijf erbij dat Sneijder best een leuke voetballer is, maar de vorm en continuiteit mist om bij de top aan te mogen sluiten.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Op het EK heeft Sneijder toch ook op de linkerflank zitten spelen? Ik vond dat heel raar. Ik zou sneijder altijd centraal laten voetballen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Links?? Speelde daar Kuyt niet?? Sneijder op 10, Persie in de spits en rechts Robben??
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Laatste wedstrijd tegen Portugal begon hij van links.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ja, ik denk het wel. Niet links laten beginnen hé, maar in de loop van de wedstrijd, ik denk tegen Duitsland omdat Affelay niet rendeerde.
Edit: zie, ik was niet zeker. Dank Depri83 maar tegen Duitsland toch ook of vergis ik mij?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Oke, wat was het middenveld en voorhoede toen? Ik dacht:
-----vd Vaart-----Bommel--------
--Robben----Sneijder---Affelay-
---------------Persie-------------
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Volgens mij ging tegen Duitsland de 2e helft Robben naar links en v Persie naar rechts.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
En als Sneijder in Italië ECHT GOED was, dan had hij wel meer bereikt dan verkocht te worden aan een Turkse topper.
Hij is niet verkocht aan een Turkse ploeg knul.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Laatste wedstrijd tegen Portugal begon hij van links.
Klopt. Tactisch rare zet van Bert toen.
Sneijder speelde tegen Denemarken top, tegen Duitsland behoorlijk en tegen Portugal net als de rest anoniem.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hij gaat er waarschijnlijk wel heen, dus dat is nog even (gok ik) 24 uur afwachten....
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
De spits van Brugge maakt me even een wereldgoal tegen Feyenoord zojuist. Staat op een meter of 25/30 van de goal, nota bene met zijn rug richting het doel, en heeft gezien dat Mulder iets te ver voor zijn doel staat. Neemt aan op zijn bovenbeen, draait zich om en schiet die bal fantastisch over Mulder heen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aanpassen op een niveau lager
Bedoel van Turkije aanpassen op het niveau van Oranje, en als Sneijder het doet zullen de contractjaren minimaal zijn en zal er ook wel een transferclausule inkomen te staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Guzman flopte in Spanje
Nee hoor, was heel goed bij Mallorca, wat hem dus logisch gezien een overstap naar Villarreal opleverde. Dat die club gelijk degradeerde was spijtig. Al is De Guzman wel pakken minder dan Sneijder natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik wou al zeggen. De Guzman speelde zich behoorlijk in de kijker bij Mallorca. Bij Villareal waren iets van 5 coaches in 5 weken tijd.
En tuurlijk is Sneijder beter.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Allemaal leuk en aardig, maar Dries Mertens doet dit natuurlijk al jaren in topwedstrijden. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ zijn oefenwedstrijd is inmiddels gestaakt wegens licht uitval 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Quizvraag: Wie is deze voetballer, voormalig bekend als de aartsvijand van Bart Simpson. 
(afbeelding)
Hij heeft z'n haar nog gewoon...
Haha, Walters in topvorm voor Chelsea, 2 eigen doelpunten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Beetje sneu dat Chelsea Walters die penalty niet liet nemen, had z'n hattrick kunnen zijn.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
En nu ook nog even net via 't hoofd van Shawcross erin die ook al die pingel veroorzaakte! 
Wel een lekkere pegel van Hazard.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Walters

Mist ook nog even een penalty!
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Ik las 't net! Ik schoot in de lach! 
Had 'm al afgezet en geschakeld naar Everton.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Mourinho na vanavond ontslagen?
Ze maken d'r weer een potje van hoor.
Hij begint met Higuain, Di Maria en Modric, in de tweede helft wisselt die hun pas voor Ozil, Benzema en Kaka... Ronaldo trouwens geschorst voor dit potje.
En ondertussen pakt Kaka ook nog eens twee keer geel... Al was die tweede echt lachwekkend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.