- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Zolang zijn afkoopsom 20 miljoen is zal Perez er wel 10x over nadenken of een ontslag zal helpen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Hij doet d'r in ieder geval alles aan om ontslagen te worden! 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
?Het is astronomisch en absurd, hoe gaat Galatasaray dit ooit bekostigen?? - voetbalzone.nl
Zal het dan toch afketsen ?
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Zolang zijn afkoopsom 20 miljoen is zal Perez er wel 10x over nadenken of een ontslag zal helpen.
Sluiten ze wel een extra bankleninkje voor af hoor, geld is in de Primera Division werkelijk geen enkel probleem.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
?Het is astronomisch en absurd, hoe gaat Galatasaray dit ooit bekostigen?? - voetbalzone.nl
Zal het dan toch afketsen ?
Als het aan dat sneue Inter ligt niet 
Inter zet Sneijder onder druk: ?Hij gaat naar Turkije of hij gaat nergens heen? - voetbalzone.nl
Maar ik meen dat enkele lieden hier Inter heel oprecht vonden handelen.
Hoop dat Sneijder nee zegt. En dan hopen dat er in januari een mooie club uit Engeland komt. Inter zal dan echt nog wel meewerken.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Of Inter moet jaarlijks weer 10 miljoen dokken.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Zo, Lukaku is ook wel erg goed bezig de laatste tijd zeg.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
2 goals, een geweldige kopbal op de paal en een snoeiharde pegel op de lat. Oh, en nog dat buitenspeldoelpunt vandaag!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Of Wesley moet een Winstonnetje doen.
Deze kabouter buigt voor niemand.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Hoop dat Sneijder nee zegt. En dan hopen dat er in januari een mooie club uit Engeland komt. Inter zal dan echt nog wel meewerken.
Ik heb net gelezen dat Liverpool een bod heeft uitgebracht op Sneijder.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb net gelezen dat Liverpool een bod heeft uitgebracht op Sneijder.
Hopelijk komt dat rond, Liverpool is een mooie club en de PL is natuurlijk top. Met Sneijder, Gerrard en Suarez staat er weer kwaliteit op het veld. Ik hoop nog altijd dat Liverpool clubs als Chelsea en City (nepclubs, hebben zichzelf extern omhoog gekocht).
Vanmiddag trouwens Arsenal-City en ManUtd-Liverpool. Smullen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dus Liverpool moet zichzelf weer omhoog kopen 
Ik stem voor PSG of Chelsea voor kleine Wes, dacht dat het al rond was naar Turkije maar blijkbaar niet.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3798 stemmen
Bij PSG heeft die wel heel erg veel concurrentie...
Pastore, Lucas Moura, Thiago Motta, Matuidi, Sissoko, Menez...
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dus Liverpool moet zichzelf weer omhoog kopen 
Ik stem voor PSG of Chelsea voor kleine Wes, dacht dat het al rond was naar Turkije maar blijkbaar niet.
Liverpool was alleen al groot. Maar ok, hun beleid is ook vrij dom. Als je ziet wat ze daar betalen voor een gemiddelde Britse speler die er niks van kan 
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Chelsea is te druk bezig met Fellaini. Hebben al een bod van 27 miljoen klaar liggen om hem tijdens de zomer te laten overkomen. Wel zot, Chelsea gaat bestaan uit heel wat Belgen. Courtios, Hazard, Debruyne, Lukaku( hoewel ik denk dat die niet gaat doorbreken daar, daar is chelsea te grillig voor),de broertjes Musonda en binnenkort misschien Fellaini.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Lachwekkend als Fellaini naar Chelsea gaat. Hebben ze in Londen eindelijk een technisch ploegje (Mata, Ba, Hazard en nog een stel), kopen ze een houthakker die vooraf sterk in de lucht is. Dat heeft geen reet met spelers voor je systeem halen kopen.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Fellaini is technisch ook begaafd hoor maar ik ben het er mee eens dat hij het in Chelsea moeilijk gaat hebben. Het is gewoon nen old-shool rammer, de Fellaini 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Fellaini is technisch redelijk, maar meer echt niet. Zijn kwaliteiten liggen op het luchtoffensief. Hele goede speler hoor, maar niet voor Chelsea als je kijkt hoe zij willen spelen. Zeker als Guardiola daar van de zomer coach wordt, waar sterke geruchten over zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met alleen technische spelers win je de oorlog ook niet.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Chelsea is niet de enige ( ik denk eerder dat Mourinho terugkeert), ik had gelezen dat City ex-werknemers van Barca tewerkstelligt sinds vorig jaar. In welke functies precies weet ik niet maar dat het een long shot is om Guardiola binnen te halen lijkt me wel duidelijk.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/234078/Fulham-meldt-zich-in-Eindhoven-voor-overbodige-Manolev.htm
Zou geweldig zijn, als Manolevje in de PL terecht komt. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die Jol is echt niet goed wijs als hij dat doet. Dan zit Raiola echt een meter diep in zijn reet als hij hem ook Manolev afneemt.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Jammer dat dat hakballetje van Van Persie er niet inging!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Was dat trouwens een penalty erna? Had de indruk dat Wisdom Kagawa een gooi tegen Reina aan gaf.
Topscoorder die Evra! (Hoewel touch van Vidic vitaal) 2-0
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Was dat trouwens een penalty erna? Had de indruk dat Wisdom Kagawa een gooi tegen Reina aan gaf.
Topscoorder die Evra! (Hoewel touch van Vidic vitaal) 2-0
Ik vond het wel een penalty, zonder die duw had Kagawa zeker gescoord.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
En 2-1 Sturridge! Hij begint wel goed bij Liverpool.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wat is United aan het doen joh, helemaal de kluts kwijt na de 2-1.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Leuke wedstrijd? Ik kan alleen nu de laatste 20 minuten zien. Mooie goal van RvP?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.